سه‌شنبه، شهریور ۲۱، ۱۳۹۱

سود ایرانیان از اختلاس سه هزار میلیاردی/پشت پرده قطع رابطه با کانادا،جریمه بانک های بین المللی و اختلاس سه هزار میلیاردی!

فکر می کنم همین سونامی خیانت، بهترین تعریف از این جنایت است. اسمش را یک دزدی نمی گذارم، اسمش را جنایت می گذارم، چون زندگی میلیونها ایرانی به علت تحریم، به شدت آسیب دیده است، اما افراد بد سرشت و کثیف، برای دریافت رشوه،  باعث می شوند این تحریم ها ادامه یابد.

چند نکته زیر را کنار هم بچینید:

-          خاوری رییس بانک ملی است. علی رغم اینکه چفیه به گردن می اندازد و در تظاهرات شعار مرگ بر آمریکا می دهد و خودش را سرباز خامنه ای می خواند، تابعیت دوگانه دارد و با میلیونها دلار سرمایه گذاری در کانادا، تابعیت کانادا را دریافت کرده است.
-          در میانه دعوای میان دزدان حاکم بر ایران، یک اختلاس عجیب و غریب، با رقم سه هزار میلیارد دلار بر ملا می شود، و سران رژیم اینبار به سبب اختلاف با یکدیگر، تصمیم می گیرند آنرا افشا کنند.
-          خاوری در اختلاس سه هزار میلیارد تومانی دست داشته است. دادگاه حکم بازداشت او را صادر می کند و حتی پلیس ایران مدعی است که  دست به دامان پلیس بین الملل شده  تا او را به ایران بازگردانند.
-          دولت کانادا بر طبق قوانین کانادا به راحتی می تواند اقامت و تابعیت او را لغو کند و یا او را به ایران بازگرداند. او جانش به دلیل مسایل سیاسی در خطر نیست و تنها به دلیل سرقت پول، تحت تعقیب است و باید به ایران بازگردانده شود. دولت کانادا خاوری را به ایران باز نمی گرداند.
-          خاوری به دلیل سمت فوق العاده حساس و ریاست ثروتمندترین بانک ایرانی، اطلاعات بسیار ارزشمندی را درباره روابط جمهوری اسلامی برای دور زدن تحریم ها و روابط پشت پرده رژیم با بانک های بین المللی دارد.
-          زمزمه هایی به گوش می رسید که در ازا دادن اطلاعات رژیم به دولت کانادا، دولت کاندان او را به ایران پس نخواد داد.
-          بانک های بین المللی پول کلانی را از رابطه با ایران به جیب می زنند. اکثر این پول ها هم به شکل رشوه ، در جیب مدیران بانک های خارجی می رود. حتی اگر گند کار بالا بیاید و بانک مذکور، خسارت بدهد و جریمه بشود، این پول از جیب سهامداران بدبخت بیرون می آید، ولی مدیر مربوطه، مبلغ کلانی را به جیب زده است.

-          قطع رابطه با کانادا و این  تحقیق های بین المللی در مورد بانک ها چه است؟ به نظر می رسد تنش بین رژیم ایران و کانادا برای بازگرداندن خاوری، همینطور افشای ارتباط رژیم با بانکها، نقش اساسی را در قطع رابطه کانادا و رژیم ایران داشته است. 
-          در چند هفته گذشته، بانک های زیادی تحت بازرسی و تحقیقات قرار گرفته اند. از رویال بانک اسکاتلند گرفته تا کامرز بانک! از بارکلیز تا لویدز،  از استاندارد چارتر گرفته تا یونی بانک یا لیست طولانی از بانک های چینی!  (منابع مختلف +و+و+و+و+و+) 
به نظر می رسد در آینده نزدیک، شاهد یک سونامی از تحقیقات بین المللی درباره بانک های بین المللی باشیم که به رژیم ایران مدد رسانده اند!

نکته اینجاست، تحریم ها کمر مردم عادی ایران را خم کرده است، اما در هیچ فشاری به سران جمهوری اسلامی نیاورده است، چرا که مدیران کثافت و بد سرشت بانک های بین المللی، با دریافت مبالغ کلان رشوه از رژیم، تحریم ها را برای  آنان بی اثر می کنند...! 

رژیم حاضر نیست از برنامه های اتمی خود دست بکشد، چون این تحریم ها بر روی سران رژیم، اثری نمی گذارد، چون مدیران این بانک ها، به سران رژیم کمک کرده اند. در حقیقت مدیران این بانک ها، باعث شده اند مردم ایران زیر فشار تحریم، کمرشان خم شود، اما سران رژیم از هر فشاری معاف شوند! 

در پایان تنها یک نکته را یادآور می شوم، خاوری نماد سران این رژیم است، افراد جنایتکار و فاسدی که خودشان هم به این رژیم اعتقادی ندارند و حاضر هستند به رژیم خودشان خیانت کنند. این نکته مثبتی است و آینده روشنی را پیش ما می گذارد، چون می توان دید که حتی اعتقاد سران رژیم به آن نیز متزلزل و سست است.


نوشته دیگر امروز من:
 /--------/تبلور حقوق زنان در اسلام/ متهم لب زنش را بریده و خورده، او را سلاخی کرده، خبرگزاری تابناک می نویسد پاره ای مسائل خانوادگی!


خاوری و فرمانده سپاه پاسداران


خاوری، با چفیه بر گردن در میان بسیجیان و در تظاهرات حکومتی رژیم


۲ نظر:

  1. این کامنت بالا کار همون زن جنده هستش که هی اسمشو عوض میکنه
    جناب‎ mn‏ یا amir کیر کرگدن تو دهنت امروز دوباره سوتی دادی ساعت 4:12 دقیقه در دولینک قبلی با دو نام متفاوت کامنت گذاشتی !!!!
    دوستان میتوانید برید دو لینک قبلی را نگاه کنید

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.