جمعه، شهریور ۳۱، ۱۳۹۱

خروج نام مجاهدین از لیست تروریستی آمریکا،نوید جنگ است وآینده ای تاریک برای ایران!/حمله به ایران و واگذاریش به مجاهدین خلق؟!

بنا به گزارش رادیو فردا، گویا قرار است وزارت امورخارجه آمریکا، نام گروه مجاهدین خلق را از لیست تروریستی خارج کند(منبعرادیو فردا).

این اقدام، نشانه ای خطرناک است،خصوصا اگر این واقعیت ها را کنار هم بچینیم:

-          به یاد بیاوریم، که جریان قدرتمند تصمیم گیری در آمریکا، شرکت های اسلحه سازی و شرکت های نفتی هستند.
-          کمتر از دو ماه آینده، شاهد انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا خواهیم بود.
-          باراک  اوباما تا کنون به ایران حمله نکرده و اجازه حمله به اسراییل را نیز نداده است، چرا که می داند چنین تصمیم گیری خطرناکی، می تواندبه قیمت انتخاب نشدن مجدد او تمام شود!
-          دولت آمریکا بهتر از همه می داند مجاهدین خلق، تروریست هستند. 

-          مجاهدین خلق تنها گروه اپوزسیون ایرانی است که دارای تشکیلات است، هر چند که این گروه را باید فقط یک فرقه دانست.
-          دولت آمریکا دنبال گروهی می گردد تا بعد از حمله، به عنوان دستنشانده در ایران مستقر کند.
-          در صورتی که دولتی دمکرات و مردم سالار در ایران بر سر کار آیند، منافع شرکت های نفتی و اسلحه سازی غرب (که نفوذ بسیار گسترده ای در دولت آمریکا دارند) به خطر می افتد.
-          دلیل آن نیز بسیار ساده است، اگر ایرانی مردم سالار شکل گیرد، دیگر کشورهای عربی، نیازی به خرید اسلحه های گران قیمت ندارند.
-          در مرحله دوم، و در صورت استقرار دمکراسی پایدار، مردم ایران خواستار گسترش دمکراسی به کشورهای منطقه خواهند شد و این اقدام، منافع شرکت های نفتی که عملا مشغول غارت نفت خاورمیانه هستند را به خطر می اندازد.
-          دولت آمریکا، می داند که نمی تواند وجود رژیم جمهوری اسلامی را در دراز مدت تحمل کند، اما  در عین حال، سیاستمداران آمریکایی می دانند که اگر در ایران دمکراسی حاکم شود، دیگر خبری از رشوه های شرکت های نفتی و اسلحه سازی نخواهد بود.
در اینجاست که نقش اپوزسیون ایرانی مهم می شود، اگر ایرانیان به یکدیگر بپیوندند و شورای ملی تشکیل دهند، می توان کشور را به شیوه ای مسالمت آمیز به دمکراسی رهنمون گردید، این شورا می تواند جلوی جنگ را بگیرد، مردم ایران پتانسیل آنرا دارند که بدون خونریزی، این حکومت خونخوار را با حکومتی مردم سالار تعویض کنند.

نوشته های دیگر من درباره مجاهدین خلق را در این پیوند مطالعه بفرمایید. در این نوشته، به مقایسه سران مجاهدین و  پل پوت پرداخته ام. 

پی نوشت: 
کسانی که نوشته های این وبلاگ و فعالیت های مرا در سایت بالاترین دنبال می کردند، شاهد هستند که نگارنده، تا چه حد سعی و تلاش داشت که در مورد این گروه تروریستی، روشنگری کند و علت پایان فعالیت من در بالاترین نیز همین بود. 


قیافه های افسرده زنانی که در اشرف هستند، آینده غم انگیز ایران را نشان می دهد، اگر مجاهدین قدرت را بدست بگیرند


۸ نظر:

  1. متأسفانه از یک طرف حمله شدید کسانی‌ که اسم جمهوری خواه روی خود گذشته اند اما حتا معنی جمهوری را نمی‌دانند به شورای ملی‌ و تلاش‌ها برای ایجاد یک آلترناتیو معتبر و از طرفی‌ بزرگ کردن مجاهدین از طرف آمریکا بوهای خوبی‌ را به مشام نمیرساند، به خصوص که آدم هایی که سواد سیاسی خاصی‌ ندارند آتش بیار معرکه شده اند و شورای ملی‌ را جعلی و تجزیه طلب! میخوانند مثل بهرام مشیری، کاش در این سرزمین هر کس به کاری که بلد بود می‌پرداخت و این همه هزینه به خاطر نادانی‌ نمیدادیم.
    http://balatarin.com/permlink/2012/9/21/3151237

    پاسخحذف
  2. دلیل آوری شمانشاندهنده ی سطح شعور و توانمندیتان در واکاوی مسایل سیاسی است. ازدیدگاه صوری محض چه نیازی به جایگزینی ملایان جنایتکار بامجاهدین وجوددارد؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جمهوری اسلامی غیر قابل تحمل است، دنبال ساخت بمب اتمی است.

      حذف
  3. تشنه به خون مزاحمین جلقشنبه, مهر ۰۱, ۱۳۹۱ ۷:۲۷:۰۰ بعدازظهر

    زن و بچه هر چی مزاحم جلقه گاییدم
    کیر شمقدر تو کون مریم بلنده
    این حرومزاده ها اگه پاشون به خاک ایران برسه کاری باهاشون میکنیم که هیتلر با یهودیا نکرد.

    پاسخحذف
  4. گمنمیان جان با تمام احترامی که برات قائلمولی تحلیلت خیلی تخمی تخیلی بود آدم حسابی مگر امریکا دیوانه است که بیاید اعتبار سیاسی خود را از دست بدهد ایران بسپارد به دست مجاهدین ؟! امریکا متحدان دیرینه خود را مانند حسنی مبارک برای اینکه به اعتبار سیاسی بین المللیش لطمه نخورد گذاشت کنار ؟! یه جوری صحبت میکنی انگار زمان قاجار و استعمار انگلیسه که امریکا نفت را غارت می کند ؟!!امریکا به دمکراسی کشورها احترام میکذارد مگر نمبینی که دولت عراق یک دولت طفدار ایران است ! اگر عراق مستعمره امریکا میشد که دولتی شیعه سرکار نبود که این همه جمهوری اسلامی در ان نفوذ داشته باشد !؟کدام مستعمره کدام غارت ؟! اگر عراق و افغانستان را غارت کرده بود که با بحران اقتصادی روبرو نمیشد ؟!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عزیز جان،
      چه فرمایشی می کنید شما،

      در آمریکا، هر کسی پول داشته باشد، می تواند لابی کند،

      مجاهدین هم که پول کلانی بابت مزدوری صدام دارند.

      حذف
  5. امریکا از دو حزب ایرانی طرفداری می کند جمهوری خواهان پشتیبان سلطنت طلبان و رضا پهلوی هستند و دمکرات ها پشتیبان ملی مذهبی ها و جبهه ملی مصدقیون مجاهدین خلق کیلو چنده امریکا اینا را می خواد برای استفاده ابزاری برای خرابکاری در تاسیسات و جاسوسی اگر بخوان حکومت کنن که مردم جرشون میدن تمام نیروی مجاهدین در عراق 3000 نفره که پیر شدن همه اینا توان حکومت کردن ندارند !

    پاسخحذف
  6. شرکت های اسلحه سازی و نفتی در امریکا نسبتا قوی هستن! اما همه قدرت نیستن:)
    قدرت در امریکا خیلی پخش تر از اونی هست که فکرش رو بکنی گمنامیان جان!
    منبع قدرت توی امریکا فقط پول نیست
    پول ابزاری برای قدرت هست
    نمونش هم اخرین انتخابات کالیفرنیا برای مشخص کردن فرماندار بود که نامزد جمهوری خواه با صرف 110 میلیون دلار هم نتونست انتخاب بشه:)
    در مورد حمله به ایران هم باید بگم که یهودی های امریکا اصلا مایل نیستن که تا جای پای کشور رو محکم نکردن در زمینه اقتصاد ارتش رو جایی بفرستن

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.