سه‌شنبه، اردیبهشت ۱۹، ۱۳۹۱

رژیمی که ناتوان از حفظ جان بازرسان بین المللی را در جاده ها است، چطور توان مدیریت تاسیسات اتمی را دارد!؟

در اخبار آمده بود بازرسان سازمان انرژی اتمی، در  تصادف جاده ای کشته شده اند. صد البته که تصادفات جاده ای در همه جای دنیا وجود دارد، اما در ایران، به دلیل مدیریت احمقانه الله اکبر، در تمامی ابعاد، آمار کشته شده ها چندیدن برابر استاندارد جهانی است.

صد البته که رژیم موظف است از جان نمایندگان سازمان های بین المللی، محافظت ویژه کند، چون پای آبروی کشور در میان است، جدای از این نکات، تنها سوالی که از فکر من خارج نمی شود، این سوال است:

براستی، رژیمی که عرضه تامین امنیت و حفظ جان نمایندگان سازمان انرژی اتمی را ندارد، چطور می خواهد از تاسیسات اتمی را مدیریت و حفاظت کند؟!


تصادفات جاده ای در ایران: 



آمار تصادفات منجر به مرگ جاده ای نشان می دهد که ایران بیشترین تعداد کشته ها را در دنیا دارد، به طور متوسط هر سال بیش از سی هزار نفر در جاده های ایران می میرند +، این به معنای 280 کشته در سال به ازا هر میلیون جمعیت است، این رقم، در بریتانیا اکنون سی  و پنج نفر است و سالیانه فقط 2200 نفر در اثر تصادف می میرند. به دیگر عبارت، اگر آمار تصادفات ایران، شبیه بریتانیا می بود، سالیانه فقط بیست و هشت هزار نفر کمتر کشته می شدند.

به دیگر عبارت ، رقم بیست و هشت هزار کشته اضافه تر از آمار جهانی  در سال ، مساوی است با سه کشته در هر ساعت. هموطنم، در هر ساعت  ، سه نفر ، یعنی هر بیست دقیقه یک انسان در اثر مدیریت غلط آخوندی ، در جاده های ایران بیشتر از آمار جهانی کشته می شوند.

یعنی سه نفر، قربانی مستقیم مدیریت احمقانه آخوندی می باشند.

 کمتر خانواده ای را در ایران سراغ داریم که در خویشاوندان  درجه دو یک کشته یا معلول حاصل از تصادف نداشته باشد.

تصادفات جاده ای ، فقط یکی از ابعاد جنایات آخوند های حاکم بر ایران است، اگر نگاه کنیم ، در تمام ابعاد  ، می توانیم جنایت آخوندهای حاکم بر ایران را ببینم. 

در یک کشور متمدن و بنا شده بر اساس دموکراسی، با متخلفین به شدت برخورد می شود.مثلا ،در انگلیس اگر چراغ قرمز را رد کنی ، سه پوینت منفی به گواهینامه ات اضافه می شود و  تا هزار پوند (یعنی حدود یک میلیون و هشتصد هزار تومان) جریمه می شوی و اگر هنگام رد کردن چراغ قرمز سرعت داشته باشی، ممکن است برای چند سال حق داشتن گواهینامه را از دست بدهی !

یا مثلا فقط رانندگی خطرناک کاری که خیلی در ایران عادی است،  ، می تواند دو سال آدم را به زندان بیاندازد!

چرا این قوانین به این شکل است !؟ چون در سال 1979 تعداد کشته های حوادث رانندگی 12هزار نفر بود و آنها سعی کرده اند ، آنرا با قوانین محکم کاهش بدهند و الان علی رغم افزایش جمعیت و تعداد ماشین ها، 85 درصد کاهش یافته است !
به این می گویند دموکراسی !!

غیر از اینکه به دقت به افراد، هنگام صدور گواهینامه آموزش لازم را می دهند.

















۴ نظر:

  1. امام نقی به گمنامیان

    ای پسرک ، مدتهاست که مردم سامرا را سرکاگذاشته ای به اسم راه اندازی اشتراک لینک همه در میدان شهر جمع شده و کار نمیکنند. اقتصاد بالاسامرا خراب و همه نویسندگان کمپین من اسکل شده اند.

    ننگ بر تو سرباز گمنام باد که خودم هم نمیدانم که هستی /

    پاسخحذف
  2. اخه احمق بلا نسبت خیلیا وقتی تابلو زده 80 تا برو گازشو میگیری 200 تا میری چه ربطی به من و تو داره .مثل بچه ادم رانندگی کنی سالم میمونی.البته ایمنیه جاده و ماشینامون داغونه.ولی بازم خودمون باعث میشیم گور بگور بشیم.
    سایر کشورهای دنیا به علایم راهنمایی توجه میکنن .مشکل ما اینه پلیس میگه درست رانندگی کن میگیم این چه حکومتیه این چه وضشه باز گیر میدن ازاد نیستیم......از این حرفا.
    مثل یه ادم رانندگی کنی سالم میمونی.

    پاسخحذف
  3. مرگ بر شاهین نجفی تخم حرام و حرامزاده مادر جنده وجو داشت اینجا می خوند مرگ بر شاهین نجفی مرگ بر شاهین نجفی مرگ بر شاهین نجفی پست فطرت

    پاسخحذف
  4. شاهین نجفی کس کش و مادر جنده است با این کار خودش بدبخت کرد مرگش نزدیکه بی پدر مادر خارکسده

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.