یکشنبه، اردیبهشت ۱۷، ۱۳۹۱

منجلابی به نام رژیم اسلامی، دزدان بدون هیچ شرمی برای خود بانک تاسیس می کنند...!

رژیمی که در آن یک شبه مجور بانک صادر و لغو می شود، اعتبارش در حد دزدان دریایی سومالی است...!

در اخبار آمده بود که مجوز بانک«تات»، لغو شده است و این بانک تعطیل گردیده است. سوالی که به ذهن هر فرد بی طرفی خطور می کند، این است که چرا مسولات اقتصادی رژیم، چشم خود را هنگام صدور مجوز باز نکرده اند تا ببیند افراد موسس این بانک، افرادی فاقد صلاحیت هستند؟!

دلیل آن مشخص است، شخصی که بانک «تات» را تاسیس کرده است، یکی از دزدان وابسته به رژیم است. او که کارش را از بساز و بفروشی شروع کرده است، تا قبل از رییس جمهور شدن احمدی نژاد، تنها سازنده یک مجتمع تجاری بود، اما چون در انتخابات، از احمدی نژاد حمایت کرد، موفق شد که در مراکز قدرت حضور یابد و با قراردادهای عجیب و غریب، پول بسیار به جیب بزند و در نهایت، تصمیم به تاسیس بانک گرفت و بانک «تات» را ثبت کرد.

همه می دانیم که در همه جای دنیا، ثبت بانک، کار بسیار پیچیده ای است و موسسان بانک، باید سرمایه هنگفتی را داشته باشند، اما انصاری علی رغم دزدی بسیار، چنین سرمایه ای را نداشت، اما حمایت احمدی نژاد از او، باعث شده که مجوز تاسیس بانک برای او صادر شود!

در حقیقت در رژیم اسلامی، دزدانی چون انصاری، اقدام به تاسیس بانک می کنند...!

نکته اینجاست، داشتن بانک، باعث می شود که صاحب بانک بتواند سو استفاده بسیاری کند، چون به راحتی می تواند به خودش و اطرافیانش وام دهد...!

احتمالا در اثر جنگ و جدل های بین سران رژیم و در حاشیه اختلاس های چند میلیاردی، احمدی نژاد حمایتش را از انصاری کم کرده و مجوز این بانک،لغو شده است. صد البته که در این مدت، انصاری و اطرافیان احمدی نژاد، سو استفاده لازم را کرده اند....!

رژیمی که در آن بدون بررسی به دزدانی چون انصاری مجوز بانک می دهد و بعد یک شبه آنرا لغو می کند، اعتبارش در  حد دزدان دریایی سومالی است...!

پی نوشت:
از سایت گمنامیان به این آدرس بازدید بفرمایید، روزانه ده ها مطلب جدید در آن اضافه می کنم:
Gomnamian.org




۲ نظر:

  1. گمنامیان

    بجای مقاله نوشتن سایت رو راه بندازید

    تو هیچ وقت متوجه نشدی که چرا باید این کار زود انجام بدی.

    نکنه میخوایی تا انقللاب مهدی طولش بدی .

    بابا یک فکری بکنید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. گرامی،
      نوشتن نرم افزار این سایت را به یک شرکت نرم افزار نویسی واگذار کرده ام، منتظر انها هستم که کار را تمام کنند و ورژن بتا آنرا به من بدهند.
      فکر نمی کنم بیشتر از دو یا سه هفته دیگر طول بکشد.

      حذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.