جمعه، اردیبهشت ۱۵، ۱۳۹۱

ورژن جدید سوپاپ های رژیم در راه است: خزعلی و علی مطهری. آنها برای جانشینی اصلاح طلبان آمده اند...! / خیمه شب بازی جدید خامنه ای برای بقا رژیم

تا کنون اصلاح طلبان سوپاپ اطمینان رژیم بوده اند و هر گاه خامنه ای، رژیم را لرزان یافته است، از آنها به عنوان سوپاپ های اطمینان برای تخلیه انرژی آزادی خواهان ایران استفاده کرده است.

در این چند ده ساله، نمونه های متفاوتی می توان یافت، به عنوان نمونه:

-         خیانت اصلاح طلبان به آزادی خواهان ایرانی در ماجرای کوی دانشگاه
-         خیانت اصلاح طلبان در دو سال پیش، هنگامی که سه و نیم میلیون ایرانی در خیابان های تهران تظاهرات می کردند. (اینجا)
اما اکنون دست اصلاح طلبان برای مردم ایران رو شده است و حتی رهبر اصلاح طلبان (خاتمی) ، انتخابات فرمایشی و مسخره رژیم را به رسمیت می شناسد و به پای صندوق های رای می رود، یعنی دیگر آنها سوپاپ اطمینان نیستند و مثلا اگر باز امثال موسوی و یا کروبی کاندیدای انتخابات شوند، مردم باز به پای صندوق های رای نخواهند رفت.

لذا اکنون خامنه ای درصدد است که گزینه دیگری را بیابد که آنها را جانشین اصلاح طلبان کند.

به این منظور، او سناریو احمقانه و مضحکی را پیاده کرده است. او در صدد است از افراد نزدیک به خودش، مترسک هایی بسازد که مثلا آنها مخالف رژیم هستند و از آنها برای انتخابات فرمایشی ریاست جمهوری در سال آینده استفاده کند.

اشخاصی چون دکتر خزعلی و یا علی مطهری، انتخاب های خامنه ای هستند. مثلا علی مطهری به احمدی نژاد اعتراض می کند، یا خزعلی مدتی به زندان می رود و اعتصاب غذا می کند و الی آخر...!

از نظر من، اشخاصی چون علی مطهری، جنایتکارانی از نژاد خامنه ای و احمدی نژاد هستند، مخالفت ضمنی آنها با رژیم، یک خیمه شب بازی مضحک است، زمانی که علی مطهری، نتیجه انتخابات ریاست جمهوری را (با وجود خون ندا بر کف خیابان)، به رسمیت می شناسد، چگونه می توان او را مخالف رژیم قلمداد کرد؟!

این بازی خیمه شب بازی، دیگر جواب نمی دهد، این جبر تاریخ است که خامنه ای محکوم به شکست است و باید حاکمیت مردم ایران به خودشان واگذار کند.

این جملات، نشان می دهد که تفکر آقای مطهری، تا چه حد به مانند خامنه ای است:

"دولت باید در مبادی ورودی دانشگاه‌ها از ورود دانشجویان بدحجاب جلوگیری کند. محیط دانشگاه محل حضور دانشجویان بد پوشش و محل تحریک غریزه جنسی نیست "

 "قوانین وضع شده در کشور موید این است که محتوای فضای مجازی باید مدیریت شود که بخشی از مدیریت فضای مجازی «فیلترینگ» و بخشی «محدود کردن سرعت» است."


نوشته های چند روز اخیر من:




۹ نظر:

  1. آقا میتی حالا که شما نماینده اسلام رحمونی هستین و اهل بخیه و تقیه و سور مکی رو تلاوت می‌کنین، منم پس از کفار قریش، بذار من لات بیسواد هم حرفم رو بزنم لال نرم تو دیگ جحیم.
    بذار شلوار رو بکشم پایین! تک رای می‌خواستی، اینم تک رای. به قول شاعر با یه میل تکمیل.
    مملکت رو کردن جنده تک پر، با کندن در خیبر دردی درمون نمیشه دیگه. باید در دیزی رو بست که سید علی حیا نداره. بسیجی درواز دوره اش تموم شد. بسیجی درویش میخواد در خلا رو ببنده.

    پاسخحذف
  2. سناریو:
    بالاکون ها به اطلاعات ip کاربران دسترسی دارند. حالا فرض کنیم بالاکونی این اطلاعات را در جایی ذخیره و با ستاد خبری وزارت اطلاعات تماس میگیرد و در ازای مبلغی IP و گزارش فعالیت کاریران تحت نظر وزارت اطلاعات را به آنها میدهد و شیرینی آنرا دریافت میکند.

    کسی هم چیزی نمیفهمد...

    چه مکانیزمی هست که این اتفاق نیافتد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوست عزیز. اینکار اتفاق افتاده و بالاترین هم سیستمی نداره که کنترل کنه.

      جنگ اطلاعاتی همیشه در ایران و خارج بوده ، و وزرات اطلاعات هم افراد زیادی رو به دام انداخته با این روش .

      یادتان باشد که بالاترین نیاز به پول دارد مثل هرکس دیگری ...!

      حذف
  3. از قیافه این مطهری معلومه که ادم درستی نیست .بد دک و پوز لعنتی <>

    پاسخحذف
  4. این خارکسه مطهری 50 سالشه چقدر مو داره کس کش / مثل بچه 18 ساله میمونه موهاش

    پاسخحذف
  5. هر زن جنده ای کامنت بالا رو نوشته مشخصه کچل هستش که به موهای این شامپانزه حسودی میکنه
    هاهاهاهاهاهاهاهاهاها

    پاسخحذف
  6. نادر (گمنامیان) نمیدونم چرا من اگه یه روز از کس و کون زن و دخترت یاد نکنم اون روز برام شب نمیشه
    پس کیرم تو فک زن و بچت

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.