چهارشنبه، اردیبهشت ۱۳، ۱۳۹۱

بر خس و خاشاک خواندن یک ملت توسط احمدی نژاد،چشم پوشی می شود، اما اگر یک دانشجو در فیسبوک به احمدی نژاد بی احترامی کند، دستگیر می شود!


به گزارش روزنامه خراسان، یک  دانشحوی ایرانی به جرم توهین به احمدی نژاد در فیسبوک دستگیر شده است!

به نوشته اين روزنامه، سيروس دالوند رئيس پليس فضای توليد و تبادل اطلاعات کيش گفته « ماموران فتا در حين رصد شبکه های مجازی يک صفحه اهانت آميز به رئيس جمهور وقت ايران را پيدا کردند که اين اقدام برابر قوانين جرم تلقی شده » و پس از « فرد ايجاد کننده اين صفحه که  از دانشجويان يکی از دانشگاه های معروف دولتی است، دستگير شد. »

اصولا  در کشورهای آزاد دنیا، بی احترامی و یا توهین به مقامات بلند پایه کشور، به  هر زبانی (خواه طنز و خواه فحش)، جرم نیست، چرا که چنین افراد مهمی، دیگر شخص حقیقی محسوب نمی شوند و جایگاه بالاتری دارند. به دلیل قدرت بیشتر، مسئولیت و پاسخگویی بیشتری نیز دارند.

اما توهین به یک ملت، موضوع جداگانه ای است، اگر رییس جمهور کشوری به مردم کشور خودش (یا حتی مردم کشور دیگری!) توهین کند، با مجازات های سخت روبرو خواهد شد، چون به میلیونها شخصیت حقیقی توهین کرده است.

هر چه در حافظه ام مرور کردم که به عنوان نمونه، توهین به یک ملت را توسط یک مقام بلندپایه یک کشور آزاد بیابم، چیزی به یادم نیامد! اصولا چنین کاری، آنقدر زشت است که هیچ رییس جمهور احمقی تا کنون به آن دست نزده است!

در اینجا برای یادآوری، دو ویدیو می گذارم، اولی خس و خاشاک خواندن مردم ایران توسط احمدی نژآد و دیگری شوخی خیلی تند یک کمدین انگلیسی در شبکه ملی بی بی سی به ملکه انگلیس.

مقایسه این دو ویدیو با خبر دستگیری این جوان، به یاد ما می آورد که چقدر آزادی با ارزش است و افسوس که ما هنوز به آن دست نیافته ایم...! 

و البته که هادی خرسندی چه زیبا جواب احمدی نژاد را داده که:

کرمی که فقط بر کف این خاک خزیده‌ست
البته که غیر از خس و خاشاک ندیده‌ست
ای نخل سرافراز جوان، کرمک مفلوک
بالاتر از این، فکر بلندش نرسیده‌ست
این ملت رزم است که برخاسته هشیار 
وان دولت ظلم است که اینگونه خمیده‌ست

خس و خاشاک خواندن مردم ایران توسط احمدی نژاد

و شوخی فرانکی با ملکه بریتانیا (آنقدر بی ادبانه است که من معذورم از ترجمه!)

/------------/فرق بسیار است بین «وَحدت کلمه» یا همان دیکتاتوری خمینی تا  «اتحاد» آزادیخواهان برای ایجاد یک اپوزسیون برای رسیدن به دمکراسی...!


/------------/آقای لباسچی، استخوان بختیار و مصدق در آرامگاه می لرزد/ تکذیب همکاری برای رسیدن «دمکراسی و حقوق بشر»، مانند تکذیب «با شرف» بودن است...!


/----------/ننگ باد بر رژیمی که کولبرهای کرد را هدف گلوله جنگی قرار می دهد، چرا که رقیب کوچک فرماندهان سپاه، برای قاچاق کالا شده اند...!


/-------------/اگر در ج.ا. رقص هم آزاد بود، ما شاهد قر و رقص احمدی نژاد می بودیم! / یادآوری عاقبت سعید سلطان پور (یک شاعر واقعی) در جمهوری اسلامی






۱۱ نظر:

  1. ملکه: کس من به علت مشکلات پزشکی متروکه و خالی از سکنه شده است. (گریه حضار)
    سیدعلی: جسم ناقصی دارم ...

    پاسخحذف
  2. برادران احمدی نژاد بجز حاج داوودچهارشنبه, اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۱ ۷:۰۷:۰۰ بعدازظهر

    گمنامیان به تو هشدار میدهم تا ۱۰۰ میشمارم که دَرِ وبلاگت را ببندی نکردی میگم ببرنت کهریزک 1....2....3.....4....5.....6.....
    مخلصیم 
    اقا محمود عنتری نژاد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. از آقات خامنه‌ای بپرس "جای دشمن کجاست؟" ولی شبیخون فرهنگی نزنیا، انگشت‌تو درویش کن!

      حذف
    2. دوران طلایی رو کردی دوران قهوه‌ای، آرمانها رو هم که به گا دادی، بهت چیزی نگم پس فردا سیگار هم می کشی

      حذف
    3. مهران ( بکن چاقال هایی که هنوز تو بالاترین زیر کیر مجاهد ها خفه مرگ شدند ولی خایه ترک سایت رو ندارند)چهارشنبه, اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۱ ۸:۳۷:۰۰ بعدازظهر

      خفش کن بچه کونی اینجا شب کس شعر راه انداختی . کیر اورانگوتان گنگویی تو کس مادرت زنگ زدت . بچه چاقال

      هرچی میگم این بچه کون ها و بالاکون های بالاترینی نیان این زیر بساط قنبل پهن کنن با چربش میکنن میکنن تو پرچم میزنن.

      حذف
    4. مهران کیر چروکیده جنتی دهنت

      حذف
    5. برادر حاج مهری یحیی نژاد بجز حاجیه خانم میتراچهارشنبه, اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۱ ۹:۳۳:۰۰ بعدازظهر

      خفش کن مهران ننه کوس تریکیده ننتو بیار از دهان میفرستم داخل از کوس بیرون میارم فهمیدی جوجه 2زاری

      حذف
    6. مهران برو دکتر این بالاترین آشغالدونی اشرف نشان برات کابوس شده داری دیوونه میشی. یه فکری کن بهش فکر نکنی این یه شق قضیه
      آما آما
      شق دوم قضیه اگه می خوای به من فخش بدی بزار جوابتو جلو حلو بدم
      کیر مهدوی کنی تو کونت

      حذف
    7. مهران ( بکن چاقال هایی که هنوز تو بالاترین زیر کیر مجاهد ها خفه مرگ شدند ولی خایه ترک سایت رو ندارند)چهارشنبه, اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۱ ۱۰:۱۹:۰۰ بعدازظهر

      خفش کن جغ نباتی . تو که از آب منی هفتاد مجاهد اشرفی عراقی آمریکایی بدنیا اومدی زمانی که ننه داشت توالت های اشرف رو برق مینداخت تا مثل کسش کپک نزنه من آبم رو لای لثه های خواهر خوشگلت خالی میکردم که درد دندونش پوسیدش خوب شه.

      برید ساک بزنید چاقال های بالاترینی مجاهد کونی و اصلاحطلب خایه موسوی لیس زن ابنه ای و پادشاه پرست کس لیس . جمهوری اسلامی خوب میدونیست که شما ها چه کونی های هستید و چه جوری باید تا دسته بکنه تو ماتحتون .

      حذف
  3. گمنام جون یه چی به این میتی خزعلی بگو داره روش زیاد میشه، از خروس دزدی جنتی گفته بود باحال بود، حالا داره کیر خروس رو گره میزنه به آزادی خواهی و حق طلبی.
    خروس آیت الله خزعلی رفته ترتیب مرغهای محصنه آیت الله جنتی رو داده، آیت الله جنتی هم زده خروس رو اعدام انقلابی کرده. خوبه حالا سنگسارش نکرده
    تو نیمروی صبحونه آیت الله جنتی درسته؟ آخه انصافه؟ وسط زرده آب کیر خروس آیت الله خزعلی باشه.
    آخه یه فاک رک کیری بک یه فکری بکنید نشد که بسیجی خیبر هر کس شعری خواست تلاوت کنه. یه دفعه طرف جنتی رو بگیرید.

    پاسخحذف
  4. برای کسانی که دارن برای تک رای به مطهری سینه میزنن اگه نمی دونین چه جونوریه که هیچ. ندونسته و نشناخته تو ایران بار اول نیست که دنبال یکی میوفتن. ولی اگه می دونید مثل بهنود هستید پس بیب بیب. از عرایض و سوالات علی مطهری در مجلس از محمود بوگندو:

    مردم‌سالاری موجود در ايران اسلامی يک مردم‌سالاری واقعی است و نه صوری و مصنوعی.

    رييس‌جمهوری که خدمات زيادی داشته از جمله پافشاری بر حق مسلم ملت ايران در انرژی هسته‌يی، مقاومت در برابر زورگويی‌های صهيونيست‌ها در مجامع بين‌المللی و رسيدگی به مناطق محروم کشور

    مقاومت يازده روزه جنابعالی در مقابل حکم حکومتی رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر ابقاء جناب آقای مصلحی در وزارت اطلاعات چه توجيهی دارد؟

    چرا جنابعالی با علم به اينکه انتقاد از برخی مجريان "قانون عفاف و حجاب" در رسانه ملی موجب کاهش اقتدار نظام در اين حوزه و انحطاط وضع پوشش اسلامی در جامعه خواهد شد، در برنامه زنده تلويزيونی از دولت سلب مسئوليت نموديد

    چرا نظريه ترويج مکتب ايران به جای مکتب اسلام را که توسط رييس دفتر شما بيان شد

    آيا الگوی حکومت‌داری ما کوروش است يا پيامبر اسلام و علی (ع)؟

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.