شنبه، فروردین ۱۹، ۱۳۹۱

آنچنان جمهوری اسلامی برخی از کلمات (مثل قاضی) را بی حرمت کرده، که بعد از سرنگونی رژیم، نباید از این کلمات استفاده کرد...!/هفت تیر کشی یک قاضی

در تمام دنیا، یافتن قاضی جنایتکار، اتفاقی نادر است، اما در ایران، یافتن قاضی که جنایتکار نباشد، کار سختی است...!

صد البته در نظامی که احمدی نژاد بی سواد(که تصور می کند انگلیس یک جزیره در غرب آفریقا است)، مدعی استادی دانشگاه و مدرک دکتری می شود، یک هفت تیر کش هم باید سمت قضاوت را داشته باشد...!

در اخبار آمده بود که یکی از قاضی های رژیم، در پمپ بنزین اقدام به هفت تیر کشی (!) کرده و چون با برخی از حضار، اختلاف پیدا کرده است (لابد بر سر نوبت!)، به سمت مردم عادی تیر اندازی کرده است.

به گزارش منابع خبری:

" به گزارش این وب سایت به نقل از شاهدان عینی، حیدری فرد دادیار تعلیق شده در زمان دادستانی سعید مرتضوی که اکنون در سمت مشاور وی در ستاد قاچاق فعالیت می کند و اخیرا نیز به شدت به منتقدین وی تاخته و حتی رسانه ها را تهدید به برخورد کرده بود، در یک پمپ بنزین حاشیه اصفهان دست به سلاح شد و پس از شلیک گلوله سوار خودروی خارجی خود از صحنه خارج شد."

در تمام کشورهای متمدن دنیا، قاضی ها حرمت دارند، خیلی خیلی اتفاق نادری است که مثلا خبر دستگیری یک قاضی به دلیل اقدام مجرمانه و یا خلاف را بشنوید. اما در ایران، اینکه بشنویم یک قاقضی، انسان باشرفی است و حاضر نیست به جنایت دست بزند، اتفاقی نادر است...!

دلیل آن نیز ساده است، در ایران فیلترهای عجیب و غریبی بر نظام قضایی ایران حاکم است تا تنها افراد سرسپرده رژیم و افرادی که حاضر به دست زدن به هر جنایتی هستند، به سمت قضاوت برسند. اصولا انسانی که حاضر باشد قوانین احمقانه اسلامی را اجرا کند (مانند دست بریدن و کور کردن انسان ها)، انسان معقول و با شرفی نیست.

در این رژیم اسلامی، آنچنان حرمت مسند قضاوت و  اسم قاضی شکسته شده است که و آنچنان این کلمات(مانند قاضی) به ننگ آلوده شده است که بعد از سرنگونی این رژیم، باید به دنبال کلمات دیگری گشت و دیگر از اسم قاضی نباید استفاده کرد. 

پی نوشت: 
تا جایی که حافظه ام یاری می کند، ابتدای کار قاضی مرتضوی معروف، از آنجا بوده که در یزد، او یک بسیجی بوده  و در طی تجاوز به یک زن شوهر دار دستگیر می شود، اما به دلیل ارتباط خانوادگی نزدیک با آیت الله یزدی، نه تنها مجازات نمی شود، بلکه نردبان ترقی را نیز به سرعت طی می کند! صد البته که در این نظام سفله پرور، تنها افراد جنایتکار به این سرعت رشد می کنند.

تصویری از این قاضی(!) هفت تیر کش و جنایتکار




۵ نظر:

  1. زیباتر از خود مطالب وبلاگ قوانین کامنت گذاری است. پیروز باشید!

    پاسخحذف
  2. پاسخ‌ها
    1. خاک بر سر تو با این طرز تفکرت
      اون الاغ هم پیش خودش فکر می کرد باید اونها رو خشک خشک کرد٬ و نهایت کهریزکی شون کرد. حالا تو٬ هم اگه خیلی خوش شانس باشی٬ تازه در موقعیت دیروز این آقا قرار می گیری که قرار امثال این آقا رو کهریزکی کنی!
      می فهمی؟
      این رشته سر دراز دارد.
      آدم شو و بجای شومبولت کمی به مغزت توجه کن.

      حذف
    2. پهن تو سرت موسی ای مجاهد جلق اسمت رو عوض کردی گذاشتی سیامک
      آدم بشو نیستین ای موافقین جلق می فهمی؟ برو تا بیشتر اشرف نشانت نکردم. برو به کارت برس فاضلاب لیبرتی منتظره

      اون موسی بی همه چیز هم کامنت ها رو با خاک تو سرت شروع می کرد
      این فقط یه تله بود برات ای مجاهد پفیوز تروریست
      خیلی منتظرت بودم تا بیای تا برینم بهت و اشرف نشانت کنم

      کامنت خشک خشک کردن حیدری فرد فقط برای تحقیر این مسلمان کثافت بود ای موسی ای مسلمان کثیف
      و مخض سرگرمی چون فرد و کرد هم قافیه هستند
      مجاهدین سی سال به فکر شومبول بودن و این عقده همشون رو روانی کرده
      ازت متنفرم ای مجاهد جلق

      حذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.