دوشنبه، آذر ۲۸، ۱۳۹۰

حاصل زندگی دیکتاتور کره شمالی، کشوری با بمب اتمی است،در حالی که پای شهروندان را بدون داروی بیهوشی قطع می کنند...!

مرگ دیکتاتور کره شمالی، ما را به یاد مرگ خمینی می اندازد،همانند مردم کره شمالی، برخی از مردم در اثر نبود مطبوعات آزاد و تبلیغات دولتی، واقعا تصور می کردند خمینی روح خدا است و او انسان را مفیدی برای جامعه بوده است، و آن دیکتاتور را به حد پرستش دوست داشته اند و برای مراسم مرگ او، گریبان می دریدند...!

فکر می کنم تلوزیون کره شمالی، مرگ دیکتاتور را به این شکل اعلام کرد:
"ساعت هفت بامداد است، اینجا صدای جمهوری اسلامی کره شمالی: بسم الله الرحمن الرحیم.  انا لله و انا علیه الراجعون. روح بلند پیشوای مسلمانان و رهبر آزادگان جهان، حضرت آیت الله  کیم جونگ ایل به خدا پیوست، به همین مناسبت از سوی ر حجت السلام کیم جون اون فرزند امام کیم جونگ ایل ، بیانیه ای به این شرح منتشر شد...!"



دیکتاتور کره شمالی دیروز درگذشت، کیم جون ایل، دیکتاتور کشور کمونیستی کره شمالی بود، کشوری که فقیر ترین کشور دنیا است، مردمش در بدترین و فلاکت بارترین شرایط زندگی می کنند. در این کشور فقیر، داشتن تلفن همراه مجازات مرگ را پی دارد، خدمات پزشکی تقریبا صفر است، هیچ تولید علمی، صنعتی و یا هنری در این کشور وجود ندارد.

مردم این کشور سالها است که ایزوله هستند و به دنیای بیرون هیچ ارتباطی ندارد، برنامه مستندی که بی بی سی در اینباره تهیه کرده بود، نشان می داد چگونه این مردم مانند انسان های غارنشین زندگی می کنند و از دنیا بی خبر هستند.

مردم کره شمالی تصور می کنند خودشان خوشبخترین و ثروتمندترین کشور دنیا هستند، در حالی که دیگر کشورهای دنیا فقیر و بیچاره هستند. یکی از افرادی که موفق به فرار از این کشور مصیبت زده شده بود، به خبرنگار می گفت اگر غذای ما ته مانده ای داشت، آنرا برای مردم کره جنوبی کنار می گذاشتیم! نکته بامزه ماجرا این است که اکنون کره جنوبی یکی از کشورهای ثروتمند دنیا است...!

به مانند تمام دیکتاتورهای دیگر، رهبر کره شمالی خودش و اطرافیانش زندگی بسیار مرفه ای داشتند، او مشتری گران ترین مشروب ها و کنیاک های دنیا بود، در حالی که مردم آن کشور از گرسنگی می مردند، او فقط یک بار هفتصد هزار دلار پول خرید مقداری مشروب داده بود.

گزارش های عجیبی از دست داشتن کره شمالی در فروش اسلحه به گروه های تروریستی و مشارکت در قاچاق مواد مخدر انتشار یافته است.

به مانند دیگر دیکتاتورها، دیکتاتور کره شمالی از شورش مردم می ترسید و می دانست به دلیل اینکه هیچ مشروعیتی در بین مردم ندارد، اگر کشور ثالثی به کره شمالی حمله کند، مردم از او طرفداری نخواهند کرد، لذا بخش عمده ای از بودجه کشور را صرف ساختن بمب اتمی کرد.

به عبارت دیگر، برای قریب بیست سال، مردم کشور را در فقر مضاعف نگه داشت تا بتواند دو کلاهک هسته ای داشته باشد و بدینوسیله، مطمین شود کشورهای دیگر به کره شمالی حمله نخواهند کرد.

کره شمالی آینه تمام نمای زندگی یک دیکتاتور است، کشوری که می توانست مانند کره جنوبی، شانه به شانه ژاپن حرکت کند، آنچنان فقیر و عقب افتاده است که در بیمارستان های آن به دلیل نبود دارو ، پای انسان ها را بدون بیهوشی قطع می کنند...!

این تصویر ماهواره ای که در شب گرفته شده، به زیبایی نشان می دهد که چطور کره جنوبی در اثر وجود دمکراسی پیشرفت کرده است و تمامی شهرها در شب می درخشد، اما در کره شمالی تنها بخش کوچکی از پایتخت از نعمت برق برخوردار است.






۱۱ نظر:

  1. درود گمنامیان
    حال کردم.این آفات دیکتاتور یکی یکی دارن به زباله دان تاریخ ملحق می شن
    حالا نوبت علی تک دست و اسد پپه هست
    با تشکر آتسز

    پاسخحذف
  2. اولی کره جنوبی هست اشتباهی نوشتی شمالی:

    این تصویر ماهواره ای که در شب گرفته شده، به زیبایی نشان می دهد که چطور کره شمالی در اثر وجود دمکراسی پیشرفت کرده است و تمامی شهرها در شب می درخشد، اما در کره شمالی تنها بخش کوچکی از پایتخت از نعمت برق برخوردار است.

    پاسخحذف
  3. اشتباه تایپی تصحیح شد
    سپاس از تذکر به جای شما گرامی

    پاسخحذف
  4. به مهدی یحیی نژاد بگین فری پا طلا ببینین چه حالی بهش دست میده . کلاس دوم راهنمایی با هم بودیم هر کی اراده میکرد میبرد میگاییدش

    پاسخحذف
  5. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  6. سلام گمنامیان عزیز... درخواست کمک دارم. من قبلن یک سری از مقاله های زندیق را بعد از خواندن سیو می کردم جهت استفاده های بعدی و متاسفانه بعضی از آنها را سیو نکرده ام و الان به شدت لازم دارم... در این مقاله که می بینی :
    http://www.zandiq.com/articles/0000000023.shtml
    و در این مقاله:
    http://navidsiasat.persianblog.ir/post/28/
    لینک به مطالبی داده شده است که متاسفانه الان دیگر کار نمی کنند. سایت زندیق امکان تماس ندارد . جستجو برای یافتنشان در احیانن سایت دیگری هم به گل نشست. در هر حال من این مطالب و یا لینکشان را لازم دارم و رهین منت خود خواهی ام کرد اگر برایم بفرستی یا جایی آپلود کنی.

    1-"ریحانیه زن زیبایی که شب روز قتل همسرش بعنوان برده محمد به حرمسرای محمد رفت و دق مرگ شد."
    2-"ازدواج محمد با صفیه زنی که شوهرش زیر شکنجه جان سپرد."
    3-"جویریه زنی که محمد را اسیر زیبایی خود و طایفه اش را آزاد کرد"
    ترجیحن فایل ورد که بتوان در جایی جهت مقایسه کپی کرد. نه ارجاع به کتاب ها و فایل پی دی اف و اینها...

    باز هم ممنون

    پاسخحذف
  7. گرامی،
    سایتی وجود دارد به نام آرشیو دات ارگ، که سایت رسمی آرشیو کردن اینترنت است،
    می توانی روی آن بسیاری از این مطالب را بیابید.

    کافیت آدرس سایتی را که می خواهید تایپ کنید، تاریخ هایی که آبی رنگ است، آرشیو سایت در همان تاریخ است...!


    من به عنوان مثال اینها را یافتم:

    http://web.archive.org/web/20110429004628/http://zandiq.com/library/

    پاسخحذف
  8. مرگ دیکتاتوران بزرگ تاریخ یکی پس از دیگری به زباله دان تاریخ سپرده خواهند شد کدام دیکتاتوری تا ابد ماندگار خواهد ماند ؟

    پاسخحذف
  9. برای نجات سریع از دست دیکتاتوران تاریخ فقط یک گلوله لازم است نبیشتر.

    پاسخحذف
  10. برای نجات از دست دیکتاتوران ابتدا لازم است پوست گوسفندواری خود را بدور افکنیم و مثل خودشان لباس گرگ بر تن کنیم

    پاسخحذف
  11. دیوانه چو دیوانه ای بیند خوشش آید ..دیکتاتور ایران برای مرگ دیکتاتور کره شمالی پیام تسلیت فرستاده ....و این نشاندهنده تائید دیکتاتوری کره و ایران است

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.