یکشنبه، مرداد ۳۰، ۱۳۹۰

براستی وقتی در ملا عام ، مداح نزدیک به خامنه ای دستور به کشتن یکی از مسولین رژیم را می دهد، با مردم عادی چه می کنند ؟!


سخنان مداح نزدیک به خامنه ای،منصور ارضی کافی است تا مسولیت تمام جنایات بسیج و سپاه و کل  رژیم بر گردن خامنه ای قرار گیرد.

منصور ارضی ، مداح نزدیک به رهبر در سخنرانی رسمی خود گفته اگر کسی رحیم مشاعی را بکشد، منصور ارضی به او پول خواهد داد، او گفته است :

"منصور ارضی، یکی از مداحان نزدیک به حکومت، در مراسم شب قدر، در مسجد ارک تهران، با انتقاد از احمدی‌نژاد درباره حضور رحیم‌مشایی در کابینه، و اشاره به عدم حضور وی در مجامع عمومی، گفت: "فعلاً قایمش کردن، پیداش کنن بچه‌ها می‌کشنش. فعلا تو هزاران حصار قرار گرفته این یهودی امت. گفتمم هر کی بکشتش پولشو من می‌دم. خداشاهده نه اینکه حالا مثلا بگم".

تهدید به قتل ، جرم بزرگی است، در برخی از کشورها ، تا چهارسال و یا بیشتر مجازات حبس دارد. اما اینجا تنها مساله این نیست که یکی از جنایتکاران نزدیک به رهبر ، در ملا عام تهدید به کشتن می کند، سوالی که به ذهن خطور می کند، این است که این رژیم ، تا چه حد بی شرم است.

براستی وقتی در ملا عام ، مداح نزدیک به خامنه ای دستور به کشتن یکی از مسولین رژیم را می دهد، با مردم عادی چه می کنند ؟!

با مردمی که به مانند مشاعی ، جزویی از ساختار قدرت نیستند ، بلکه حتی مخالف رژیم هستند و در خیابان شعار مرگ بر خامنه ای سر می دهند، براستی با آنها چه می کنند؟!

براستی ، آیا منصور بدون حمایت خامنه ای می تواند اینچنین تهدید به قتل کند ؟ البته که خیر!

همین سخنرانی منصور ارضی کافی است تا ببینیم شخص نزدیک به خامنه ای ، بی پروا دستور به قتل می دهد و این واقعه ، بهترین سند در هر دادگاهی است تا شخص خامنه ای را مسول تمام جنایات رژیم بدانیم. 



لینک این مطلب در بالاترین--------آزادگی -------ریشه ها 





۳ نظر:

  1. چگونه اسلام دستور کشتن بیش از دو میلیارد انسان را صادر کرده است؟
    How Islam has issued orders to kill more than two billion people?
    * هموطنی که نماز می خوانی و روزه می گیری لطفاً این را حتماً بخوان!

    ترجمه تحريرالوسيله خمينى جلد چهارم

    تتمه اى در مورد احكام اهل ذمه
    (گفتار در كسى كه از او جزيه مى گيرند)
    مساله۱ – از يهود و نصارى كه اهل كتاب هستند و هر ملتى كه شبهه داشتن كتاب در آنها هست نظير مجوسيان جزيه يعنى ماليات سرانه گرفته مى شود، و در اين حكم فرقى نيست بين مذاهب مختلفه آنان نظير كاتوليك و پروتستان و غير اينها هر چند كه در فروع و بعضى از اصول مختلف باشند بعد از آنكه همه نصارى يا يهود يا مجوس خوانده مى شوند.
    مساله ۲ – حكومت اسلامى جزيه را از ساير فرقه هاى كفار يعنى مشركين مانند بت پرستان و ستاره پرستان و غير اينها نمى پذيرد، چه عرب و چه عجم ، چه اينكه خود را بصاحب كتابى مثل ابراهيم و داود و انبيائى ديگر منسوب كنند و چه نكنند، بنابراين از غير يهود و نصارى و مجوس غير از اسلام آوردن و يا كشته شدن پذيرفته نيست ، و همچنين از كسانيكه در اصل يكى از اين سه كيش را نداشته اند و جديدا يعنى بعد از نسخ شرايع سه گانه بوسيله اسلام به اين كيش ها در آمده اند جزيه پذيرفته نيست و كافر جربى شناخته مى شوند كه يا به اسلام در مى آيند يا كشته مى شوند، چه اينكه قبلا مشرك بوده باشند و چه از فرقه هاى باطل ديگر باشند.

    *( این موضوع شوخی نیست٬ این یعنی کشتن همه هندی ها٬ ژاپنی ها٬ کره ای ها٬ چینی ها و… ٬ این یعنی « کشتن » بیش از دو میلیارد نفرانسان و باجگیری از تمام مسیحیان٬ یهودیان و زرتشتیان٬ یعنی اگر قدرتش را پیدا کنند حتماً این کار را انجام خواهند داد. این یعنی گفتگوی تمدنهای اسلامی!؟ این یعنی حقوق بشر اسلامی !؟ این یعنی دوران طلائی خمینی !؟ این یعنی مدینه فاضله اشرف !؟ این یعنی اسلام توحیدی !؟ این یعنی اساس فلسفه اسلامی !؟ و این در رساله همه آخوندها هست و هر روز در حوزه درس داده می شود). *( این احکام را نمی توا نند نفی کنند زیرا احکام واجب اسلام را نفی کرده اند و از اسلام خارج شده اند و اگر هم تایید کنند بر تروریسم در اسلام صحه دوباره گذاشته اند).
    * هموطن اگر نماز می خوانی و روزه می گیری احکام آن در کتاب تحریر الوسیله در کنار احکام بالا است٬ آیا وجدان تو راضی به کشتن بیش از دو میلیارد انسان٬ مرد٬ زن و کودک تنها به دلیل مسلمان نبودن می شود؟ آیا می توانی مسئولیت این جنایت بزرگ ضد بشری را که با نام و پشتیبانی معنوی و مادی تو انجام شود را بپذیری؟ از سوی دیگر این افکارو دیدگاه وحشیگرانه بیگانه که قرنها به زبان دیگری در کنج تاریک حجره ها ادامه داشته باعث نابودی چهره صلحدوستی و نجابت ایرانیان شده و صلح و ثبات جهانی را نیز به خطر انداخته است و بطور مسلم باعث جنگهای منطقه ای و بین المللی خواهد شد.
    در مورد این حکم اسلام از خاتمی و بنی صدر و رجوی وسروش و عبدالعلی بازرگان و هر کسی که ادعای اسلام دارد سوال کنید تا جواب صریح بدهند.

    به پندار نیک٬ گفتار نیک و کردار نیک خویش بازگردیم.
    .«کورش فردوسی»

    لطفاً این حکم اسلامی را در سایتهای مختلف کپی و پیست کنید تا به اطلاع همه ایرانیان برسد.

    پاسخحذف
  2. این حرام زاده حرام لقمه منصور ارضی دستش آلوده به خون هزاران جوانان در ایران است معلومه به دستور ان حرامزاده خامنه ای در روز روشن و با تریبون آزاد فتوای کشتن میدهد این جانوران موجودات کثیفی هستند این جانوران امثال منصور خامنه ای وسایر آخوندا از یک مادر و چهل پدر هستند حالا دیگه خودتان حسابشو بکنین

    پاسخحذف
  3. در راستای اینکه حاج منصور ارضی عزیزم در مراسم شب احیاء قسم جلاله خورد که هر کسی آلت دولت را که سعید حدادیان خیلی به آن علاقه دارد، از بیخ ببـُرد پولش را می‌دهد البته واضح و مبرهن است که زندگی ما هم خرج دارد و خصوصاً که کار ثواب باشد ما برای انجامش از بذل جان و مال خودمان و ناموس خودشان دریغ نداریم، لیکن حسب تلاوت این معصوم نتیجه‌هائی هم گرفتیم که حالا شما سر و صدا نکنید، هنوز برای خودمان هم جای سوال است:



    ۱. اینها برای کشتن آدم‌ها پول می‌دهند.



    ۲. بر خلاف تصور ما و تمام جهانیان در جمهوری اسلامی که خیلی امنیت دارد قاتل هم پیدا می‌شود.



    ۳. باز هم بر خلاف تصور همان افراد بالا قاتل کسی است که ماه رمضان احیاء هم می‌رود.



    ۴. اگر قاتل خودش احیاء نرود هم احیاء روندگان باهاش ارتباط دارند پیغام حاج منصور را بهش می‌رسانند.



    ۵. اینها برای آدمکشی معلوم نیست به کی پول می‌دهند ولی کاملاً معلوم است که آدم‌کش‌ها سلطنت طلب هستند.



    ۶. آدمکشهای سلطنت طلب عموماً از دوازده سال قبل از انجام قتل بدلیل ارتباط با منافقین زندان هستند.



    ۷. دستور قتل یک چیزی است که دو جا صادر می‌شود: یکی خطبه‌های نماز جمعه یکی هم وسط شب احیاء.



    ۸. قوه قضائیه هم یک جائی است که مستقل عمل می‌کند: وقتی قتل به انجام رسید مستقلاً سلطنت طلبها را محاکمه می‌کند.



    ۹. آدمهائی که برای آدمکشی پول می‌گیرند عین همین شورای هماهنگی خودمان می‌مانند: همیشه وجود دارند ولی هیچوقت اسم ندارند.



    ۱۰. در جمهوری اسلامی قاتل کلاً فقط از چند جای مشخص می‌تواند قتل انجام بدهد: زندان، خارج، فضا!

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.