چهارشنبه، مرداد ۱۹، ۱۳۹۰

تصاویری از صدور انقلاب اسلامی در بریتانیا / انقلابیون کاری که سپاه پاسداران بریتانیا بعدا می خواهد بکند، الان می کنند !


گویا رهبر ایران ، آقای خامنه ای (خ.ر.) قبلا گفته است انقلاب اسلامی به قلب اروپا نیز خواهد رفت.

 در تایید فرمایش ایشان باید بگویم که گویا رژیم اسلامی موفق شده انقلاب اسلامی را به بریتانیا صادر کند، البته  انقلاب اسلامی بریتانیا ، یک تفاوت کوچک با انقلاب اسلامی ایران دارد، در انقلاب اسلامی بریتانیا، کسانی که قرار است بعدا سپاه پاسداران را تشکیل دهند، از همین الان اقدام به غارت کرده اند و منتظر تشکیل سپاه پاسداران بریتانیا ، نشده اند !

البته  که پسوند اسلامی ، شایسته آشوبگران لندن است، اما انقلابش را نمی دانم !

در اینجا تصاویری از این انقلاب اسلامی تقدیم می گردد.
ضمنا ، 
دیروز نوشته بودم: 



لینک این مطلب در بالاترین -----آزادگی ------ریشه ها











۱۰ نظر:

  1. رهبران جمهوری روبایان اسلامی ریاکاران خطرناک و بی شرمی هستنند یک مشت حرامزاده و بیسواد مثل پاسداران مشغول دوزدی و چپاول کردن مال مردم هستنند در انگلیس هم نماد وحشیگری پاسداران را نمایش میدهند

    پاسخحذف
  2. چگونه اسلام دستور کشتن بیش از دو میلیارد انسان را صادر کرده است؟
    How Islam has issued orders to kill more than two billion people?
    * هموطنی که نماز می خوانی و روزه می گیری لطفاً این را حتماً بخوان!
    ترجمه تحريرالوسيله خمينى جلد چهارم

    تتمه اى در مورد احكام اهل ذمه
    (گفتار در كسى كه از او جزيه مى گيرند)
    مساله۱ – از يهود و نصارى كه اهل كتاب هستند و هر ملتى كه شبهه داشتن كتاب در آنها هست نظير مجوسيان جزيه يعنى ماليات سرانه گرفته مى شود، و در اين حكم فرقى نيست بين مذاهب مختلفه آنان نظير كاتوليك و پروتستان و غير اينها هر چند كه در فروع و بعضى از اصول مختلف باشند بعد از آنكه همه نصارى يا يهود يا مجوس خوانده مى شوند.
    مساله ۲ – حكومت اسلامى جزيه را از ساير فرقه هاى كفار يعنى مشركين مانند بت پرستان و ستاره پرستان و غير اينها نمى پذيرد، چه عرب و چه عجم ، چه اينكه خود را بصاحب كتابى مثل ابراهيم و داود و انبيائى ديگر منسوب كنند و چه نكنند، بنابراين از غير يهود و نصارى و مجوس غير از اسلام آوردن و يا كشته شدن پذيرفته نيست ، و همچنين از كسانيكه در اصل يكى از اين سه كيش را نداشته اند و جديدا يعنى بعد از نسخ شرايع سه گانه بوسيله اسلام به اين كيش ها در آمده اند جزيه پذيرفته نيست و كافر جربى شناخته مى شوند كه يا به اسلام در مى آيند يا كشته مى شوند، چه اينكه قبلا مشرك بوده باشند و چه از فرقه هاى باطل ديگر باشند.

    *( این یعنی کشتن همه هندیها و ژاپنی ها و کره ای ها و چینی ها و… یعنی کشتن بیش از دو میلیارد نفر مجاز شمرده شده و باجگیری از تمام مسیحیان و یهودیان و زرتشتیان٬ یعنی اگر قدرتش را پیدا کنند حتماً این کار را انجام خواهند داد. این یعنی گفتگوی تمدنهای اسلامی!؟ این یعنی دوران طلائی خمینی !؟ این یعنی مدینه فاضله اشرف !؟ این یعنی اسلام توحیدی !؟ این یعنی اساس فلسفه اسلامی !؟ و این در رساله همه آخوندها هست و هر روز در حوزه درس داده می شود). *( این احکام را نمی توا نند نفی کنند زیرا احکام واجب اسلام را نفی کرده اند و از اسلام خارج شده اند و اگر هم تایید کنند بر تروریسم در اسلام صحه دوباره گذاشته اند).
    * هموطن اگر نماز می خوانی و روزه می گیری احکام آن در کتاب تحریر الوسیله در کنار احکام بالا است٬ آیا وجدان تو راضی به کشتن بیش از دو میلیارد انسان٬ مرد٬ زن و کودک تنها به دلیل مسلمان نبودن می شود؟ آیا می توانی مسئولیت این جنایت بزرگ ضد بشری را که با نام و پشتیبانی معنوی و مادی تو انجام شود را بپذیری؟ از سوی دیگر این افکار وحشیگرایانه بیگانه که قرنها به زبان دیگری در کنج تاریک حجره ها ادامه داشته باعث نابودی چهره صلحدوستی و نجابت ایرانیان شده و صلح و ثبات جهانی را نیز به خطر انداخته و بطور مسلم باعث جنگهای منطقه ای و بین المللی خواهد شد.

    به پندار نیک٬ گفتار نیک و کردار نیک خویش بازگردیم.
    .«کورش فردوسی»

    پاسخحذف
  3. درود بر شما،
    فکر کنم منظورتان از"قبل"، "قلب" بوده است. لطفا تصحیح کنید. متشکرم.

    پاسخحذف
  4. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  5. برو کشک تو بساب با این تحلیل آبکی در خود زمان پیامبر ص همه ادیان در قلمرو حکومت اسلامی زندگی کردند و تا وقتی که اقدامی بر علیه حکومت اسلامی نکنند می توانند به زندگی و انجام فرائض دینیشان برگردند در همین ایران اسلامی که شماها و اربابانتان آن را خشن و دیکتاتوری دینی می دانید همه اریان یهود و مسیحی دارند زندگی می کنند و عبادات شان را انجام می دهند و دارای کلیساها و کنیسه ها ی متعدد و آباد هستند و در مجلس نماینده دارند ولی اروپای شما ورورد مسلمانان با حجاب اسلامی را در اماکن شان ممنوع کردند و هر روز به اقلیتها فشار می اورند و ادعای ازادی هم دارند آنها دروغ می گویند و عده ای هم خر می شوند و آنها سوارشان

    پاسخحذف
  6. مشتی این عکسها نشانه بدبختی مردم انگلیس است که با وسایل پیشرفته جاسوسی و پلیسی به زور اسلحه و باتوم های برقی به زور کنترل شده اند و در فقر به سر می برند و دارد لایه های پنهان فساد و بدبختی و جرم و جنایت حکام غربی و نهایت ناتئانی لیبرالیسم و لغزش عمیق پایه های دموکراسی غرب را نشان می دهد نه اوباش گری مردمی که برای نان شبشان محتاجند آنوقت نخست وزیر شان در ایتالیا با دختران در حال تفریح و خوشگذرانی است

    پاسخحذف
  7. تو و امثال تو هم خود فروخته های غرب زده هستید و این صفحه را به نام گمنامیان ورق زده اید, چرا گمنامیان نام گذاری شده و اسم ان را انگلیسیان نذاشتی؟ این وقایع انگلستان هم جوابی که انگلیسیها در پی رفتار خودشان با خارجی ها گرفته اند. تو و امثال تو و اربابانت(انگلیسیها) حرکت مردم کشورهای دیگر را که خود سازمان دهی میکنید انقلابی مینامید و انچه در انگلیس رخ میدهد شورش؟! شماها دیگر چقدر گستاخ و پر رو هستید.

    پاسخحذف
  8. ناشناس! تو یا یک احمق بدبختی یا یک مزدور حکومتی. آنچه که در خصوص حکم قتل دیگر عقاید آورده شده عیناً از رساله های اراذلی که تو بعنوان رهبر و عالم دینی میمون وار تقلیدشان میکنی، کپی شده است، اگر آنها را قبول نداری یا معتقدی که دین غیر از این است برو و به همان ابلهانی که این فتوا ها را میدهند اعتراض کن نه به نویسنده. دوم مطمئنم احمقی مثل تو تا کنون حتی پایش را به یکی از کشورهای پیشرفته غربی هم نگذاشته است آنوقت در نهایت بلاهت در خصوص شورش هیجانی مشتی جوان و بعضاً دستبرد و دزدی هایشان حکمهایی صادر میکنی که خنده دارند. آنها حتی برای این شورشیان احترام قائلند و طبق قانون دموکراسی با آنان رفتار میکنند، زور اسلحه، شکنجه های وحشیانه، تجاوز به جان و مال مردم فقط در حکومت غاصب مشتی آخوند رذل در ایران و یا برخی کشورهای دیگر مثل سوریه اتفاق میافتد.... جالب اینجاست که همین جوانان شورشگر برای تو و افکار پوسیده امثال تو پشیزی ارزش قایل نیستند و اگر الاقی مثل تو بخواهد افکارش را بر آنها تحمیل کند یا خودت را به کشتن میدهی یا باید آنها را نیز بکشی.....امیدوارم اگر فقط یک فریب خورده ای ، عاقل و آگاه شوی . و اگر مزدوری هر چه زودتر به درک واصل گردی. آمین

    پاسخحذف
  9. Har chi gofty haghighate mahzeh. Jahl-o-khorafat mardomo koor kardeh va aghleshoono monjamed. Be ghole khodeshoon "Aksarohom Laa Yagheloon"

    doroste ke charta adam hanooz tooye Iran ba mazahebe mokhtalef hast, ama ageh be khatere Hoghooghe Bashar va hefze nezame khodeshoon nabood, hamaro majboor mikardan ya mosalmoon beshan ya mikoshtan, mesle sar neveshte Zartoshtiaye ghadim.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.