یکشنبه، مرداد ۲۳، ۱۳۹۰

وقتی عکس و تیتر اصلی صفحه اول کیهان ، عکسی تقلبی و دزدی است ، چه توقعی از دیگر مطالبش می توان داشت ؟!


کیهان بامزه ترین رسانه رژیم است ، در صفحه اول روزنامه عکس رنگی دروغ چاپ می کند

صفحه اول روزنامه کیهان را در اینجا می توانید ببینید، چنین تصویری است:

و نوشته است که جوانان انگلیس می گویند : تا آخر ایستاده ایم ، سلطنت نمی خواهیم !

اصولا تا کنون حتی یک روزنامه یا منبع خبری در تمام دنیا ، چنین چیزی را گزارش نکرده است و این یک موضوع دروغ محض است، اصولا هیچ خواسته  سیاسی تا کنون مطرح نشده است، اصولا اگر کسی بخواهد در بریتانیا خواسته سیاسی داشته باشد، مثل بچه آدم می رود حزب تشکیل می دهد و در انتخابات شرکت می کند ، از طریق غارت مغازه ها که نمی توانند به خواسته سیاسی برسند. 


مساله حذف خانواده سلطنتی نیز ، مثل ایران یک تابو نیست، هر کسی می تواند نسبت به وجود خانواده سلطنتی ، انتقاد کند، خواستار حذف انها شود و کسی هم کاری با آنها نخواهد داشت. اصولا خانواده سلطنتی در بریتانیا در امور سیاسی کشور ، هیچ قدرت و نفوذی ندارد که ربطی به خواسته های سیاسی داشته باشند. صرفا یک مقام سمبلیک است از دورانی این کشور بخش اعظمی از دنیا را اداره می کرده است. فرض کنید اگر کسی برود جلوی در خیابان لندن ، به ملکه فحش بدهد ، تا زمانی که شیشه مغازه ای را نشکسته باشد، کسی با او کاری نخواهد داشت، پلیس هم موظف به دفاع از او است .


روزنامه کیهان فکر کرده مثلا فحش دادن یا خواستار حذف ملکه شدن ، مانند ایران است که اگر کسی به ولی فقیه حرفی بزند ، مجازات اعدام در انتظارش باشد! جهت اطلاع ، یکی از ویدیوهایی که ملکه را در تلوزیون به مسخره می گیرند، در انتهای این مطلب می گذارم. 


 اما نکته با مزه  دیگری نیز هست  ، عکسی که ملاحظه می کنید متعلق به یک سال قبل است و اصلا به مسایل اخیر بریتانیا ربطی ندارد.

این عکس متعلق به تظاهرات در مقابل سفارت اسراییل در لندن است ، که در January 12, 2009 انجام شده است و هیچ ربطی به مسایل اخیر بریتانیا ندارد.

اینجا و یا اینجا  را ببیند : 


نوشته های مرتبط قبلی : 









____________لینک این مطلب در بالاترین ---آزادگی ----ریشه ها_______________

گزارش بی بی سی از وبلاگ من در اینباره :


دو نمونه از نقد و شوخی و توهین به ملکه بریتانیا در تلوزیون رسمی بریتانیا 






در این ویدیو که از بی بی سی، تلوزیون رسمی کشور ،  پخش شده است، (آرم بی بی سی را می بینید!) ،یکی از کمدین ها شروع به خواندن شعر رپ با لهجه و از زبان ملکه که مست کرده است، می کند. از ثانیه چهل به بعد! 


اصولا مسخره کردن یا شوخی کردن یا تقاضا برای حذف خاندان سلطنتی نه چیز عجیبی است و نه مجازاتی دارد. کیهان احمق تصور کرده بریتانیا نیز مانند ایران اداره می شود که اگر کسی حرفی علیه خامنه ای بزند، با شکنجه مواجه خواهد شد. 

ویدیو زیر، کمی بی ادبی است، کمی که چه عرض کنم، خیلی (!)  : 
هشدار : نامناسب برای محل کار !


۲۹ نظر:

  1. چگونه اسلام دستور کشتن بیش از دو میلیارد انسان را صادر کرده است؟
    How Islam has issued orders to kill more than two billion people?
    * هموطنی که نماز می خوانی و روزه می گیری لطفاً این را حتماً بخوان!
    ترجمه تحريرالوسيله خمينى جلد چهارم

    تتمه اى در مورد احكام اهل ذمه
    (گفتار در كسى كه از او جزيه مى گيرند)
    مساله۱ – از يهود و نصارى كه اهل كتاب هستند و هر ملتى كه شبهه داشتن كتاب در آنها هست نظير مجوسيان جزيه يعنى ماليات سرانه گرفته مى شود، و در اين حكم فرقى نيست بين مذاهب مختلفه آنان نظير كاتوليك و پروتستان و غير اينها هر چند كه در فروع و بعضى از اصول مختلف باشند بعد از آنكه همه نصارى يا يهود يا مجوس خوانده مى شوند.
    مساله ۲ – حكومت اسلامى جزيه را از ساير فرقه هاى كفار يعنى مشركين مانند بت پرستان و ستاره پرستان و غير اينها نمى پذيرد، چه عرب و چه عجم ، چه اينكه خود را بصاحب كتابى مثل ابراهيم و داود و انبيائى ديگر منسوب كنند و چه نكنند، بنابراين از غير يهود و نصارى و مجوس غير از اسلام آوردن و يا كشته شدن پذيرفته نيست ، و همچنين از كسانيكه در اصل يكى از اين سه كيش را نداشته اند و جديدا يعنى بعد از نسخ شرايع سه گانه بوسيله اسلام به اين كيش ها در آمده اند جزيه پذيرفته نيست و كافر جربى شناخته مى شوند كه يا به اسلام در مى آيند يا كشته مى شوند، چه اينكه قبلا مشرك بوده باشند و چه از فرقه هاى باطل ديگر باشند.

    *( این یعنی کشتن همه هندیها و ژاپنی ها و کره ای ها و چینی ها و… یعنی کشتن بیش از دو میلیارد نفر مجاز شمرده شده و باجگیری از تمام مسیحیان و یهودیان و زرتشتیان٬ یعنی اگر قدرتش را پیدا کنند حتماً این کار را انجام خواهند داد. این یعنی گفتگوی تمدنهای اسلامی!؟ این یعنی دوران طلائی خمینی !؟ این یعنی مدینه فاضله اشرف !؟ این یعنی اسلام توحیدی !؟ این یعنی اساس فلسفه اسلامی !؟ و این در رساله همه آخوندها هست و هر روز در حوزه درس داده می شود). *( این احکام را نمی توا نند نفی کنند زیرا احکام واجب اسلام را نفی کرده اند و از اسلام خارج شده اند و اگر هم تایید کنند بر تروریسم در اسلام صحه دوباره گذاشته اند).
    * هموطن اگر نماز می خوانی و روزه می گیری احکام آن در کتاب تحریر الوسیله در کنار احکام بالا است٬ آیا وجدان تو راضی به کشتن بیش از دو میلیارد انسان٬ مرد٬ زن و کودک تنها به دلیل مسلمان نبودن می شود؟ آیا می توانی مسئولیت این جنایت بزرگ ضد بشری را که با نام و پشتیبانی معنوی و مادی تو انجام شود را بپذیری؟ از سوی دیگر این افکار وحشیگرایانه بیگانه که قرنها به زبان دیگری در کنج تاریک حجره ها ادامه داشته باعث نابودی چهره صلحدوستی و نجابت ایرانیان شده و صلح و ثبات جهانی را نیز به خطر انداخته و بطور مسلم باعث جنگهای منطقه ای و بین المللی خواهد شد.

    به پندار نیک٬ گفتار نیک و کردار نیک خویش بازگردیم.
    .«کورش فردوسی»

    پاسخحذف
  2. اه دیگه حال آدم به هم می‌خوره از این روانی که ۲۴ ساعت نشسته پای بالاترین تا یک لینکی داغ میشه میره تو بلاگ و این نوشتهٔ بالا رو قرار میده. بابا بسه دیگه. فکر کردی خیلی عقل کل هستی که این مطالب به ذهنت رسیده. بابا وقت دیگران رو نگیر و رو اعصاب آدم لنگرو نرو.

    پاسخحذف
  3. چیه به اعتقاداتت توهین شده؟
    نکنه تو هم میخوای بیش از دو ۲٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ نفر رو بکشی تا بری بهشت؟
    باید از اعتقاداتت آدمکشی اسلامی ات حالت بهم بخورد.

    پاسخحذف
  4. خمینی و محمد و الله گه خورده اند که یک چنین حکمی داده اند . تو جواب اینو بده٬ فعلاً کار مهمتر از این نداریم.

    پاسخحذف
  5. lanat bar mohamad va ale mohamad ke nejad parast taro ravani tar az anha ta be hal zamin be khod nadide. baba key mikhaym befahmim inha joz 1mosht arabe malakh khoro dokhtar zende be goor kon chize bishtari naboodan ta salmane farsi be onha rasme bashariato amookht ta be hokoomate Iran berese

    پاسخحذف
  6. be aghayed hame ehteram bezarin age azad andishin

    پاسخحذف
  7. doostan hamvatanan chera dino ba mazhab ghati kardin baba ma ba akhonda moshkel darim chera be dinemon rabtesh midim eslam oni nist ke shomaha fekr mikonin dar sani chizi ke ba cheshme khodet nadidi chera pish davari mikonin .edda ham darim ke farhange 2500 sale va va va kholase az mast ke bar mast....

    پاسخحذف
  8. در مورد این حکم اسلام از خاتمی و بنی صدر و رجوی وسروش و هر کسی که ادعای اسلام دارد سوال کنید.

    پاسخحذف
  9. خیلی‌ جالب ما عادت کردیم به زندگی‌ گوسفندی.اسلام و این دارو دستهٔ خامنه‌ای حروم زده ماهارو میکشن اون وقت ما میگیم به عقاید هم احترام بذارین.آقا جان مگه اون کتاب احمقانه قرآن به کسی‌ احترام میذاره؟اگه کسی‌ وسط روز روشن بگه الان شب باید احترام گذشت؟کلا بر پدرو مادر هرچه ایرانی‌ که به اسلام اعتقاد داره لعنت.اصلا مگه می‌شه هم ایرانی‌ بود هم مسلمون؟

    پاسخحذف
  10. تا کی می خواهید با هم بحث کنید ؟؟؟ دین و مذهب یک مسئله کاملا شخصیه البته تا زمانی که برای کسی مزاحمت ایجاد نکند.امیدوارم نسل جوان با دید دیگری به این موضوع نگرش داشته باشند و برای اعتقادات مذهبی خودشان دیگران را محکوم نکنند.

    پاسخحذف
  11. من که نمی فهمم . دارن تو انگلیس دادگاه شبانه تشکیل می دن . مثل کهریزک . نه اینجا درست و حسابین . نه اونجا . فرقی بین ملکه الیزابت و آقای خامنه ای نیست

    پاسخحذف
  12. گمنامیان جان لطفا!
    http://balatarin.com/permlink/2011/8/14/2664104

    پاسخحذف
  13. آقای محمد هادی
    دادگاه شبانه دیگر کجا بود ؟!
    کهریزک کجا بود ؟!
    طرف زده شیشه مغازه را شکسته ، رفته دزدی کرده ، او را به پنجاه پوند جریمه محکوم کرده اند !
    کجا حکم دادگاه غیر عادلانه بوده است ؟!
    اینجا را ببین
    http://balatarin.com/permlink/2011/8/11/2660655

    پاسخحذف
  14. http://www.youtube.com/watch?v=BoV8ViINOF0

    این ویدئو رو هم ببینید ، عروسی سلطنتی رو و مهمونای اون و هم چنین ملکه رو (فکر کنم ملکه کاناداست) مسخره کرده

    پاسخحذف
  15. این تبلیغ یکی از شرکت های تلفن بود که چند روز قبل از عروسی منتشر کرد!
    پدر سوخته ها خیلی زرنگ بودند

    پاسخحذف
  16. آیا فقط قلب واقعیت و نشر اکاذیب توسط کیهان و ج.ا. بی شرافتی محسوب می شود ولی آنجا که رسانه های حکومتی به همراه گمنامیان خارج نشین دست به تخریب فرزند هاشمی زده و خبری جعلی مبنی بر تقلب وی در اخذ دکترا را در بوق و کرنا کرده و در بالاترین موضوع داغ می زنند(که توسط مدیریت آگاه بالاترین حذف شد)، هدفی کثیف وسیله را که بی شرافتی را معنایی نوین می دهد، مقدس شمرده شده و دروغگویان، مدال افتخار دریافت می نمایند!

    از دیگر مطالبت چه توقعی میتوان داشت جناب گمنام امام زمان!
    تو خود هم میدانی که این نوشته را هیچگاه مخاطبان چشم و گوش بسته کیهان نمیخوانند و تنها مطالب ضداسلامت مورد بهره برداری برادر شریعتمداری قرارمیگیرد

    پاسخحذف
  17. عزیزم، ریدی با وبلاگت.
    خاک بر سر تو و همه کسانی که این وبلاگ رو میخونن و به اراجیفت گوش میدن.
    (در این لحظه خاک بر سر من هم هست که اومدم و این کسشعرهایی که تلاوت نموده بودید رو خوندم و باز هم خاک بر سر تو و خوانندگان وبلاگت. دوباره گفتم تا تاییدش کرده باشم)
    و در آخر ریدی جیگر به صورت اسهالی...
    به قول بعضی از نظراتی که جایه دیگه خوندم اومدی برینی اما زیاد زور زدی کونت پاره شد آقای هنجار شکن.

    پاسخحذف
  18. این سگ کثیف هاشمی رفسنجانی خانواده گدای دیروز و ثروتمند امروز.البته این خانواده تا قبل از انقلاب گدای بیش نبودندولی امروز با پول دزدی نفت به نوای رسیدند تا دیروز پول نداشتنند یک مشهد برند عکسهای قدیمی این خانواده ببینید با چادرهای کهنه و خودش با ابای کهنه و پسرانش لباس دست دوم تنشان بوده امروز فائزه خانم پسرش با پول ملت بیچاره به انگلیس میفرسته دیگه ایران را برای تحصیل پسرش قبول نداره نه تنها این خانواده و خون خاران دیگه هم ایران را جایگاه تحصیل کردن نمدانند و تمام این بچههای حرام زادها در خارج تحصیل میکنند آذیتا از لندن

    پاسخحذف
  19. این ناشناس آخری فکر کنم از همون نویسنده های فارس یا مسئول بخش تهیه عکسشون بوده
    حسابی سوخته ها

    پاسخحذف
  20. عجب ریدی تو روزنامه اسلام!

    پاسخحذف
  21. ناشناس آخری ،
    ..دی حرف بدی است،
    بگو کار شماره دو انجام دادی!!

    پاسخحذف
  22. برادر گرامی، حاج آقا گمنام امام زمان عزیز

    دلیل حذف کامنتم را متوجه نشدم
    و به نظرم می آید که در سانسور نظرات و قیچی کردن مخالفین ، شاگرد خوبی برای حاج حسین کیهانچی هستی

    من مانند شما فحاشی نمی کنم ولی مرگ بر اصل ولایت فقیه

    پاسخحذف
  23. ناشناس آخری ،
    توجه کنید،
    من هیچ کامنتی در این پست از وبلاگم خذف نکرده ام،
    تنها کامنت های آلوده به بد افزار حذف می کنم، اما در این نوشته هیچ کامنتی حذف نشده است، شما وقتی کامنت می گذارید، یکبار رفرش کنید تا کامنت خودتان را ببیند.
    موفق باشید

    پاسخحذف
  24. ناشناس گفت...
    چگونه اسلام دستور کشتن بیش از دو میلیارد انسان را صادر کرده است؟
    How Islam has issued orders to kill more than two billion people?
    * هموطنی که نماز می خوانی و روزه می گیری لطفاً این را حتماً بخوان!
    ترجمه تحريرالوسيله خمينى جلد چهارم

    تتمه اى در مورد احكام اهل ذمه
    (گفتار در كسى كه از او جزيه مى گيرند)
    مساله۱ – از يهود و نصارى كه اهل كتاب هستند و هر ملتى كه شبهه داشتن كتاب در آنها هست نظير مجوسيان جزيه يعنى ماليات سرانه گرفته مى شود، و در اين حكم فرقى نيست بين مذاهب مختلفه آنان نظير كاتوليك و پروتستان و غير اينها هر چند كه در فروع و بعضى از اصول مختلف باشند بعد از آنكه همه نصارى يا يهود يا مجوس خوانده مى شوند.
    مساله ۲ – حكومت اسلامى جزيه را از ساير فرقه هاى كفار يعنى مشركين مانند بت پرستان و ستاره پرستان و غير اينها نمى پذيرد، چه عرب و چه عجم ، چه اينكه خود را بصاحب كتابى مثل ابراهيم و داود و انبيائى ديگر منسوب كنند و چه نكنند، بنابراين از غير يهود و نصارى و مجوس غير از اسلام آوردن و يا كشته شدن پذيرفته نيست ، و همچنين از كسانيكه در اصل يكى از اين سه كيش را نداشته اند و جديدا يعنى بعد از نسخ شرايع سه گانه بوسيله اسلام به اين كيش ها در آمده اند جزيه پذيرفته نيست و كافر جربى شناخته مى شوند كه يا به اسلام در مى آيند يا كشته مى شوند، چه اينكه قبلا مشرك بوده باشند و چه از فرقه هاى باطل ديگر باشند.

    *( این یعنی کشتن همه هندیها و ژاپنی ها و کره ای ها و چینی ها و… یعنی کشتن بیش از دو میلیارد نفر مجاز شمرده شده و باجگیری از تمام مسیحیان و یهودیان و زرتشتیان٬ یعنی اگر قدرتش را پیدا کنند حتماً این کار را انجام خواهند داد. این یعنی گفتگوی تمدنهای اسلامی!؟ این یعنی دوران طلائی خمینی !؟ این یعنی مدینه فاضله اشرف !؟ این یعنی اسلام توحیدی !؟ این یعنی اساس فلسفه اسلامی !؟ و این در رساله همه آخوندها هست و هر روز در حوزه درس داده می شود). *( این احکام را نمی توا نند نفی کنند زیرا احکام واجب اسلام را نفی کرده اند و از اسلام خارج شده اند و اگر هم تایید کنند بر تروریسم در اسلام صحه دوباره گذاشته اند).
    * هموطن اگر نماز می خوانی و روزه می گیری احکام آن در کتاب تحریر الوسیله در کنار احکام بالا است٬ آیا وجدان تو راضی به کشتن بیش از دو میلیارد انسان٬ مرد٬ زن و کودک تنها به دلیل مسلمان نبودن می شود؟ آیا می توانی مسئولیت این جنایت بزرگ ضد بشری را که با نام و پشتیبانی معنوی و مادی تو انجام شود را بپذیری؟ از سوی دیگر این افکار وحشیگرایانه بیگانه که قرنها به زبان دیگری در کنج تاریک حجره ها ادامه داشته باعث نابودی چهره صلحدوستی و نجابت ایرانیان شده و صلح و ثبات جهانی را نیز به خطر انداخته و بطور مسلم باعث جنگهای منطقه ای و بین المللی خواهد شد.

    به پندار نیک٬ گفتار نیک و کردار نیک خویش بازگردیم.
    .«کورش فردوسی»

    یکشنبه, آگوست ۱۴, ۲۰۱۱، ساعت ۴:۰۹:۰۰ (GMT+۰۲:۰۰)
    ناشناس گفت...
    اه دیگه حال آدم به هم می‌خوره از این روانی که ۲۴ ساعت نشسته پای بالاترین تا یک لینکی داغ میشه میره تو بلاگ و این نوشتهٔ بالا رو قرار میده. بابا بسه دیگه. فکر کردی خیلی عقل کل هستی که این مطالب به ذهنت رسیده. بابا وقت دیگران رو نگیر و رو اعصاب آدم لنگرو نرو.

    یکشنبه, آگوست ۱۴, ۲۰۱۱، ساعت ۴:۱۷:۰۰ (GMT+۰۲:۰۰)
    ناشناس گفت...
    چیه به اعتقاداتت توهین شده؟
    نکنه تو هم میخوای بیش از دو ۲٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ نفر رو بکشی تا بری بهشت؟
    باید از اعتقاداتت آدمکشی اسلامی ات حالت بهم بخورد.

    یکشنبه, آگوست ۱۴, ۲۰۱۱، ساعت ۴:۲۵:۰۰ (GMT+۰۲:۰۰)


    دوستان من خودم به نظر خودم مسلمانم ولی به عنوان یک ایرانی از اینکه هموطنانم اینگونه در جهان بد نام شده اند خجالت میکشم و همینطور از این پست فطرتی که به نام دین آنهم اسلام به خورد جهانیان میدهند هم نفرت دارم بیایید انسانیت را و مهربانی را الگو کنیم و همه را آکاه کنیم ، یه امید پیروزی حق بر باطل .

    پاسخحذف
  25. دوستان نویسنده و خواننده‌ای که به ادیان و اسلام (که امیدوارم یک روز هم روی زمین نماند!) فحش می‌دهید و آن‌ها را نفی و نهی می‌کنید! خانم‌ها و آقایانی که نژادپرستی را بد می‌دانید! فکر نمی‌کنید که وطن‌پرستی هم دقیقاً به همان اندازه‌ی نژادپرستی و مذهبیتِ کورکورانه مذموم و احمقانه باشد؟!

    فکر نمی‌کنید که همان‌قدر که مذاهب و ایدئولوژی‌های نژادپرستانه‌ی کثیف مردم را شستشوی مغزی داده‌اند و باعث جنایت‌ها و قتل‌عام‌ها و نسل‌کشی‌ها و جنگ‌ها شده‌اند، حسِ کثیفِ "میهن‌پرستی" هم دست‌کمی از آن‌ها نداشته است؟

    چرا بین انسان‌ها بر اساس نسل و محل به‌دنیاآمدنشان فرق می‌گزارید؟ این کار چه تفاوتی با تبعیض بر اساس رنگ پوست یا صدور جکم جهاد به خاطر نام خدای آن‌ها ("که با نام خدای ما متفاوت است پس آن‌ها باید به جهنم فرستاده شوند") دارد؟!

    لعنت بر همه‌ی مذاهب و ادیان. لعنت بر هر گونه نژادپرستی از جمله میهن‌پرستی.

    پاسخحذف
  26. من فقط میدونم که اگه الان محمد زنده بود و کارهایی رو که انجام داده، الان انجام می داد باید به خاطر نسل کشی و جنایت علیه بشریت ( مثل میلوسوویچ ) محاکمه و محکوم می شد. یا مثل صدام حسین یا بن لادن به سزای اعمالش می رسید. حالا این علی گدا چه فکری می کنه از سرنوشت این نمونه های پیش از خودش عبرت نمی گیره، خیلی موضوع مهمی است.

    پاسخحذف
  27. وای بر مردمی که نسبت به آنچه به آن اطلاعی ندارند اظهار نظر میکنند. پیامبر و خاندانش هرگز دشنام نمی دادند، بد زبانی و توهین نمی کردند. در مقابل دشمنانشان نرم خو و مهربان بودند. و هیچ گاه آغازگر جنگی نبودند.

    فقط کافی است یک نفر به ادبیات انسان های متمدن امروزی که در اینجا کامنت می گذارند دقت کند، جواب خود را میگیرد.

    پاسخحذف
  28. گمناميان عزيز از تمام تلاش و زماني كه براي تنوير افكار عمومي و بي آبرو كردن اركان نظام به كار مي بريد تشكر ميكنم

    دوستار همه ايرانيان آزادي خواه

    پاسخحذف
  29. متاسفانه هنوز فضاهای بحث در اینترنت با ناسزاگویی (به هر شکل) ادامه دارد. پیشنهاد می کنم بجای فحش دادن و نوشتن حرف های رکیک، به تبلیغ فرهنگی که این حکومت ترویج می دهد، نپردازیم. همه ما عصبانی هستیم و می دانیم که با ایران چه می کنند، ولی با نوشتار درست (حتی در مقابل مزداران) می توانیم زیر ساخت های دموکراسی و گفتگو را همانطور که ایرانیان شایسته آن هستند آماده کنیم.

    با سپاس و درود به نویسنده این وبلاگ که با مطالعه و ذکر منبع به این نکته جالب اشاره کرده است.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.