سه‌شنبه، اردیبهشت ۰۶، ۱۳۹۰

پایان ماه عسل خامنه ای و احمدی نژاد / این خوی دیکتاتورها است، به مانند درویش ها، در یک ملک نمی گنجند/درس ما؟

هنوز یادمان نرفته که چگونه احمدی نژاد به عنوان اولین رییس جمهوری که بر دست خامنه ای بوسه می زند، دست ضحاک زمانه را بوسید ، یادمان نمی رود که چگونه خامنه ای در سخنرانی خود در نماز جمعه وقاحت را به انتها رسانید و گفت نظرش به احمدی نژاد نزدیک تر است و بعد هم گفت مسول خون هایی که بر زمین ریخته خواهد شد، خود معترضین هستند. 

اما اکنون شاهد هستیم که ماه عسل خامنه ای و احمدی نژاد ، به پایان رسیده است، البته شاید بهترین دلیل برای این دعوا، خوی دیکتاتوری هر دو باشد. افرادی که به رای مردم احترام نمی گذارند، طبیعی است که خود را بهترین و شایسته ترین می دانند و صد البته که تحمل دیگر دیکتاتورها را نخواهند کرد و خود را برتر از آنها نیز می دانند. 

هرچه جلوتر برویم، بر عمق این دعوا افزوده خواهد شد و البته به ما ثابت می کند که چقدر ساختار این نظام، لرزان است . 

درسی که ما از این اختلاف باید بگیریم ، تنها همین نکته است، رژیم لرزان تر و بی بنیه تر از تصور ماست، در صورتی که عزم خود را جزم کنیم ، می توانیم آینده ای روشن بدون وجود دیکتاتورانی چون خامنه ای را رقم بزنیم. 

لینک این مطلب در بالاترین----آزادگی-----ریشه ها----فرندفید


کاری زیبا از نیک آهنگ

۵ نظر:

  1. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  2. لعنت بر هر دوتاشون. یکی‌ از یکی‌ گه تر.

    پاسخحذف
  3. مقالهٔ‌ جالب در مورد کدیور و بقیهٔ دلسوزان نظام کثیف اسلامی:

    http://www.pezhvakeiran.com/page1.php?id=32025

    خون جوانان ایران از چنگ این دلسوزان کثیف که میخوان به دوران طلائی امام برگردند میچکه.

    پاسخحذف
  4. لعنت بر شما مزدوران وطن فروش

    پاسخحذف
  5. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.