شنبه، دی ۱۹، ۱۳۸۸

آقای تابناک، زندگی این مردک معتاد در خانه ای ساده یا کاخ مساله نیست، مساله تاراج کشور به قمیت کشتار جوانان است

سایت تابناک و رجا نیوز عکسی از خ.ر. را منتشر کرده اند که مثلا ساده زیستی رهبر معظم انقلاب را نشان دهند. عکس خانه ای ساده با دری ساده است.البته که از شیپورهای مافیا، سایت هایی که با پول دزدی از مردم اداره می شوند ، توقع دیگری نمی رود. لابد می خواسته اند که اثر نامه سرگشاده مخلمباف مبنی بر تاراج اموال ملی توسط خاندان رهبری را کم کنند.

اما نکته اینجاست که اصولا مهم نیست که الان خ.ر. زندگی ساده ای دارد یا نه. فرض کنیم که الان در کاخ هزارمیلیارد تومانی زندگی می کند. این هزار میلیارد تومان فرضی در مقابل ثروتی که از مردم ایران به ازا مدیریت ناصحیح به صورت روزانه در حال تلف شدن است، هیچ است.

هفتاد میلیون ایرانی در بدترین شرایط روحی و مالی زندگی می کنند، اموال عمومی به بدترین نحو اداره می شود، به دلیل سیاست های ابله هانه رژیم ، سرمایه گذاری خارجی صورت نمی گیرد و سرمایه داران ایرانی نیز جرات سرمایه گذاری در تولید را ندارند. نخبه های کشور ناچار به فرار از کشور شده اند. صنعت کشور به انحتاط رسیده است. به دلیل اینکه رژیم ناچار به تکیه به روسیه است تا در مقابل آمریکا از رژیم دفاع کند، سهم 50 درصدی ما در دریای خزر به12 درصد کاهش یافته که برابر با حداقل ده هزار میلیارد دلار خسارت برای کشور است! این مبلغ معادل ساخت یکصد میلیون خانه در ایران است، یعنی به ازا هر ایرانی بیش از یک خانه مدرن و شیک. این مبلغ معادل یکصد هزار کاخ گرانقیمت است.

حال زندگی این مردک معتاد در خانه ساده یا کاخ چه تفاوتی برای ما دارد؟البته که یادمان نرفته است شش ماه پیش فقط یک حساب بانکی مجتبی خامنه ای در انگلیس که توقیف شد ، معادل یک میلیارد و شش صد میلیون پوند موجودی داشت، یعنی چهار هزار میلیارد تومان!معادل چهل هزار خانه !




۴ نظر:

  1. irani)baba tof be ibhayvan kasifva najes,,shashidam be kolah va rydam be lebas in haramzadeh ba jad abadash,,,

    پاسخحذف
  2. از یکمشت ملا و سپاهی بسیجی مفت خوار , خیانتکار و وطنفروش چه انتظاری دارید؟!!!!

    پاسخحذف
  3. خاک بر سر حمالتون کنند که مطالبتون جز توهین هیچ نیست.

    پاسخحذف
  4. خیلی مشتاقم که پستی در مورد اموال خامنه ای و منصوباش بذاری

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.