چهارشنبه، دی ۲۰، ۱۳۹۶

نکته اول) شاهرودی رییس پیشین قوه قضاییه، مسوول اعدام حداقل چند هزار شهروند ایرانی است. بدون تایید رییس قوه قضاییه، هیچ حکم اعدامی به اجرا در نمی آید.
نکته دوم) شاهرودی به آلمان می رود، و ایرانیان ساکن آلمان شروع به اعتراض می کنند. دادستانی آلمان اعلام می کند که شکایت علیه او به ثبت رسیده است.
نکته سوم) روز بعد، رییس قوه قضاییه دستور می دهد تا اعدام متهمین به قاچاق مواد مخدر، به حالت تعلیق درآمده و پرونده همگان از دوباره بررسی شود!

_________جمع بندی:
مقامات حکومت زمانی که می دانند در آینده ممکن است در مقابل عملکرد خود پاسخگو باشند، مثل سگ(!) می ترسند. اقدام کنونی رییس قوه قضاییه و عقب نشینی او نیز از این دست است...

بنی صدر در مصاحبه اخیرش، به درستی گفته که این رژیم، انسجامش را از دست داده است..

تا چندی پیش، شهروندان ایران از جنایتکاری و وحشی گری مقامات حکومت، در هراس بودند...، اما این ترس ریخته است...!
آن اشخاصی که وحشت زده اند، مقامات حکومت هستند.


۲۶ نظر:

  1. سلام بر اقای پارسای عزیز.کمرنگ شده ای بزرگوار؟اگه براتون میسره به امدنیوز بیاید.مخاطبانش میلیونی است.مردم به روشنگری شما نیاز دارند.لطفا دریغ نکنید. با تشکر

    پاسخحذف
  2. سلام. آشنای من کارمند مغازه قفل و کلید در حسن آباد است. می گوید:
    از زمان وقایع ۸۸ که همان ایام استخدام قفل فروشی شده پلیس و سپاه لباس شخصی و لباس فرم به مغازه ها میآیند و هربار عکس چند جوان شاید دانشجو یا فرد تحصیلکرده و گاه تیپهای دیگر را میدهند و کلیدهایی میدهند تا وقتی برای خرید آمد به او بفروشیم می گویند اگر کلید خارجی خواست کد کلید را یادداشت کنیم و چند کلید خارجی هم میدهند میگویند اینها را بفروش به آنها و اگر چیز دیگریذخریدند کد سریال کلید را به مامور بدیم.. گاه بعد از رفتن مامور دو ساعت بعد دانشجو یا فرد مد نظر میاد و قفل میخرد گویا پلیس یا سپاه از قبل میداند چه قفلهایی میخرد! می گوید به این روش هر سال به دهها نفر قفل و کلید فروخته اند.
    این فرد آشنا نمیداند من آنچه تعریف کرده در اینترنت منتشر کرده ام.

    پاسخحذف
  3. در رابطه با اطلاعات درباره باند قاچاق که در اینجا و سایتهای دیگر کامنت مینویسیم که به اطلاع شما و دیگران برسد، پلیس به محمد ابوالقاسمی کنی و امیر الله قلی و طوفان م و سایر افراد مرتبط سفارش کرده هر خبرنگار یا شخص یا پلیسی درباره وصل وسایل استراق سمع و جاسازی هروئین سوالی کرد به همه بگویند دائیش گفته! و این مشخص نیست نام رمز است یا حربه.

    پاسخحذف
  4. به گزارش برخی اهالی محله واقع در تهران بلوار فردوس خیابان ابراهیمی جنوبی کوچه ۱۹ پلیس لباس شخصی برای حمایت از قاچاقچیان در پلاک ۲۳ و ۱۹ مستقر شده اند و محمد ابوالقاسمی کنی و امیر الله قلی به چند مجتمع با حمایت پلیس رفته و عربده کشی کرده اند.

    پاسخحذف
  5. علت اینکه بخشی از بلوار فردوس گتو و پایگاه و محل زندگی قاچاقچیان شده این موارد است:
    ۱- پول زیادی به جیب عده کمی از اعضای بلند پایه تا دون پایه پلیس و نهادهای مسلح و قوه قضائیه واریز میشود.
    ۲- قاچاقچیان زندگی و فعالیت امن خواهند داشت.
    ۳- اگر چیزی لو برود یا بازرسی صورت گیرد همیشه در نهادهای انتظامی و امنیتی و قضایی افراد معدود بخصوصی که عضو باند قاچاق هستند مسئولیت جاسوسی و عملیات را دارند که امنیت قاچاقچیان تامین میشود در حالیکه اگر قاچاقچی ها در تهران پخش باشند بالاخره امکان لو رفتن قاچاقچیان و لو رفتن پلیس و نوکران امنیتی بیشتر میشود.
    فرضا اگر قرار بر شنود باشد افرادی از پلیس شنود خواهند کرد که عضو باند هروئین هستند اما اگر قاچاقچیان پخش باشند سخت استدکه همه آنها توسط پلیس عضو باند قاچاق شنود شوند و با گیر افتادن یک قاچاقچی بقیه هم گیر می افتند.

    پاسخحذف
  6. در منطقه بلوار فردوس از کارمندان پایانه ها و خطوط دریایی و هوایی و راه آهن نیز در انتقال مواد و پول همکار باند قاچاق هستند. بیشتر از ارز استفاده کرده اند. واسطه ابوالقاسمی ها پلیس راهنمایی و رانندگی نیز هست.

    پاسخحذف
  7. در بلوار فردوس خیابان ابراهیمی جنوبی کوچه 19 پلاکهای 15و 17 و 19 و 23 خانه امن ایجاد کرده اند و در بعضی از واحدها زنان و مردانی را شکنجه میدهند ولی جالب این است که همه ساکنان محتمع های مذکور دستنشانده امنیتی و پلیس و قاچاقچی نیستند و همسایه ای شک کرده بود به او نام یکی از اشخاص آپارتمان مجتمع دیگر را داده اند گفته اند به دستور او آدم آوردیم شکنجه میدیم. ولی لازم است بدانید عده ای به نام اشخاص دیگر مشغول شرارت هستند.

    پاسخحذف
  8. مدتی است ابوالقاسمی کنی به تعدادی وانتی که خرت و پرت میخرند پول داده که در بلوار فردوس کلماتی خاص در بلندگو دربین تبلیغات همیشگی برزبان آورد.

    پاسخحذف
  9. چندی است لباس شخصی هایی از ساکنین پلاک ۲۳ کوچه ۱۹ ابراهیمی جنوبی سوالاتی می کنند که مرتبا شنیده میشه عده ای بچه و بزرگ میگن به امام حسین و امام خمینی و ... فحش داده است.

    پاسخحذف
  10. به دنبال افشاگری ها درباره برادران ابوالقاسمی ننه کسو و الله قلی؛ مدتی است با همکاری پلیس هر روز و شب محمد ابوالقاسمی کنی و حمید الله قلی به مجتمع های پلاک ۱۵ و ۱۷ و ۱۹ و ۲۳ رفته توسط برخی ساکنان این مجتمع ها درب مجتمع باز میشود و این دو به کسانی فحاشی می کنند.

    پاسخحذف
  11. درود بر گمنامیان
    ما از یکی از نویسندگان وبلاگ خواسته بودیم مطالبی درباره قاچاقچیان بلوار فردوس برای ما در اینترنت به صورت وبلاگ منتشر کند بعد از انتشار محمد ابوالقاسمی و امیر الله قلی در کوچه نوزدهم فریاد می زدند نگران نباشید سایت وردپرس توسط گروه آشیانه هک شده. حالا دوستمان در سایتی دیگر اطلاع رسانی خواهد کرد.
    policeferdows.wordpress.com نام کاربری اش و رمزش به دست گروه آشیانه افتاده اما هنوز محتویاتش حذف نشده است.

    پاسخحذف
  12. لحظاتی قبل عده ای از لاتهای تهران با همکاری پلیس و ابوالقاسمی و الله قلی به کوچه نوزدهم خیابان ابراهیمی جنوبی بلوار فردوس آمدند و عربده کشی و فحاشی کردند.

    پاسخحذف
  13. پسر سفیر ایران در ونزوئلا گفته هرکس نمیتونه مثل او پول دربیاورد برود بمیرد.

    ژن خوب فرماندار خایه مال ......کند آقازاده اش را پادشا
    برو پنج نوبت در بیت رهبری با ریا.....چو بیت المال دهد در برت با خیار

    همه روز اگر مال مردم خوری درنهان....ژن خوب نمادش بود در نما
    کسی برگرفت از جهان کام دل...که داشت ژنی خوب خایه مال پارسا

    پاسخحذف
  14. محمد ابوالقاسمی کنیو امیر الله قلی با حضور در آدرس زیر مدعی شده اند کسانیکه در اینطرنت خبرداده اند که قاچاقچیان در فردوس فعالند به مقدسات توهین کرده اند! و ادعا کرده اند سیا و پلیس بین الملل به آنها امکانات جاسوسی داده و پلیس ایران کاره های نیست و در کامپیوتر ها دیده اند که به ائمه فحش داده اند و حالا دنبایل صاحب کامپیوتر میگردند!!
    جفنگ گویی لاتها و لومپن ها وقتی پلیس و قاچاقچی هم نوکر و هم ارباب یکدیگر میشوند!!!
    آدرس: تهران بلوار فردوس خیابان ابراهیمی جنوبی کوچه نوزدهم پلاک 23 ساختمان گرانیت خاکستری

    پاسخحذف
  15. پلیس آمده در کوچه نوزدهم واقع در ابراهیمی جنوبی بلوار فردوس به برخی ساکنان پلاکهای ۱۵ و ۱۷ و ۱۹ و ۲۳ و عمله های سازنده پلاک ۲۱ سفارش کرده هر سوال کردند بگویید این حرفها را دایی اش گفته نام چند دختر را هم آورده اند گفتند بگویید صدای اینها را میشنویم که ضد انقلاب و ضد دین هستند و ...! عملیات ژانگولر پلیس های ولدالزنا و مسئول منطقه بلوار فردوس تهران. آیا شما سر از تردستی پلیس می آوری!

    پاسخحذف
  16. گزارش رسیده امشب تا ساعت صبح زود محمد ابوالقاسمی و امیر الله قلی و حسین پور همت به همراه پلیس در پلاک ۱۵ و ۱۷ حاضر بودند و صدای آنها بگوش میرسید میگفتند پلیس فتا حامی ماست و ما در پرونده مان ثبت است در زندان بودیم و اگر اطلاع بدی ما صدایمان در محله یا در مجتمعی شنیده شده پلیس به واسطه حضور (صوری) ما در زندان نادیده میگیرد. اعلام کردند پلیس حامی ماست و ما بزودی شاکی میشویم علاوه بر این تمام شب به فحاشی و الفظ رکیک پرداختند. شبهای دیگر در پلاکهای ۲۳ و ۲۵ چنین کرده بود.
    امشب در پایان حسین ابوالقاسمی در حدود ساعت ۶ صبح به عربده کشی پرداخته و تهدیداتی کرده است.

    پاسخحذف
  17. خبر فوری. خبر فوری:
    پلیس فتا و کلانتری خیابان منوچهری بلوار فردوس تاکنون چندین شخص غیر مرتبط را در روزهای مختلف جداگانه احضار کرده و سوال و تهدید کرده که اخبار پیامهای سایت گمنامیان و اخبار سایت ferdos-tehran.blogspot.com باید حذف و افراد مذکور را تهدید به زندان و شکنجه کرده است.همچنین از برخی با زور امضا گرفته است.

    پاسخحذف
  18. از لات و لوتهای محله که دوست محمد ابوالقاسمی کنی هستند حرف کشیدیم و مشخص شده سه نفر با نام های حمید کارگر و امیر وارسته حیدری و صادق اسدی و فرهاد مختاری خود را فرمانده امنیتی اطلاعاتی معرفی کرده اند و راهنمایی به وی کرده اند و قوت قلب به او داده اند و حمایت خود را از وی اعلام کرده اند. فرهاد مختاری گویا علاوه بر فعالیت امنیتی از مدیران صدا و سیما است.

    پاسخحذف
  19. مادر و پدر امیر الله قلی با عصبانیت در اداره پلیس گفته اند:
    " ما در خانه افرادی که به ما تهمت قاچاق زده اند از قدیم وسایل جاسوسی نصب کرده ایم و حتی وقتی با کامپیوتر اطلاع میدن که چه کسی قاچاقچی است پیامشان را ضبط کرده ایم و وهاب هم شاهد است و در فیلم در سایتهای ضد انقلاب به مقام رهبری توهین کرده اند."

    پاسخحذف
  20. این سایت توسط پلیس فیلتر شده.
    گزارش کامل درباره پلیس هایی با درامد میلیاردی در تهران و گزارش درباره محله بدنام قاچاقچیان تهران.
    سایت را با فیلترشکن ببینید.
    اطلاعاتی درباره بلوار فردوس و برادران ابوالقاسمی کنی و الله قلی و پلیس فاسد تهران.
    اجاره شنود و لوازم جاسوسی توسط پلیس و سپاه.

    پیامهای مردمی را بخوانید.
    https://ferdos-tehran.blogspot.com/

    پاسخحذف
  21. درود بر گمنامیان.
    یکی از مزایایی اینترنت وجود سایتهای اینتراکتیو به نام فروم است. با مشکلات عجیب سایت دفترچه تنها فروم ضد آخوند عملا غیر فعال شده و فروم هم میهن نیز که اجازه داده بود مخالفان حکومت اسلامی مطلب بنویسند نیز بسته شده.
    گویا امریکا و اروپا دستور داده اند هیچ سایت اینتر اکتیوی فعال نباشد تا مردم ایران نتوانند با هم بحث و تبادل نظر کنند.
    ما درذایران نمیتوانیم فروم بزنیم چون راحت شناسایی میشویم.
    جدیدا مثل وبلاگها که رایگان است سرویس های مبتنی بر phpbb ایجاد شده که راحت ثبت نام می کنی و چند دقیقه ای یک فروم میسازی.
    چرا شما که در خارج هستی یک فروم رایگان ثبت نام و ایجاد نمیکنی؟

    خنده دار نیست ۸۰ میلیون ایرانی فقط یک سایت دفترچه که دوباره دست وزارت اطلاعات افتاده تنها فروم مخالف حکومت است!

    شاید اروپا و آمریکا درذتدارک عملی است که مردم فقط باید یک طرفه بمباران اطلاعات خاص شوند و فروم را مضر برای منافع غرب دیده اند؟

    پاسخحذف
  22. از ساعت ۲ بامداد ۲ دی ۱۳۹۸ عده ای مسلح لباس شخصی که مدت یکسال است ساکن ادرس بلوار فردوس خیابان ابراهیمی جنوبی کوچه نوزدهم پلاک ۱۹ هستند به اتفاق محمد صادق اسدی رازی و امیر الله فلی و حمید و محمد ابوالقاسمی کنی به عربده کشی و فحاشی به نامهایی پرداختند.
    اطلاعات اضافه:
    http://ferdos-tehran.blogspot.com

    پاسخحذف
  23. مبارزه مسلحانه:





    توجه کنید . گفته میشود در تهران حداقل ۱۰هزار زن و دختر بی حجاب ربوده و به قتل رسیده اند.
    ۵۰ هزار نفر دستگیر و در اوین زندانی و هزاران نفر در جاهایی مثل اطراف برج افق فردوس زندانی شده اند.
    برخی می گویند برج افق و اطرافش مرکز پناه گیری کودتاگران تابستان بوده و برخی می گویند برج افق و اطراف مرکز عملیات و پناهگیری واحدهای اطلاعاتی امنیتي حفظ نظام اسلامی است.

    خالی بندی می گویند  ۶۰۰ کشته در کل کشور. و چند اعدامی. شب و روز دختر و زن و گاهی مرد از اوین میاورند کوچه نوزدهم خ ابراهیمی حنوبی  و تجاوز  و شکنجه می کنند و درپلاک ۳ ابوالقاسمی کنی و پ۵  ابوالفضل محمدی و پ۱۷ و۴قدیری و۳ذوالفقاری و۹محسن خلیفه بنی روانی و۱۰داودی و۸بدری و۱۲زبرجدی شهریار ۱۴رستمی و ۲۳ تورج رام وپرشیدی و پورهمت و آذرباد و سعادت و سایر پلاکها اعدام می کنند ودر برج افق و در قسمت در حال احداث و در علی حسینی.

    این معدود که مثلا با حکم قاضی دارند اعدام می کنند همش رد گم کردن است! شبی ۱۰۰ تا ۵۰۰ نفر دارتد اطراف برج افق مستقیم توسط سپاه و پلیس برای تجاوز و قتل به محله ها می فرستند.


    توصیه می کنم قیام مسلحانه را آغاز کنید ابتدا باید اسلحه تهیه کنید قیام روزانه یک میلیون دلار اسلحه لازم دارد و :
    ۱- هر جا حزب الهی دیدید بکشید
    ۲- پلیس و سپاهی دیدید بکشید
    ۳- آب مناطق حزب الهی را قرصی کنید
    ۴- سه استان نفت خیز کرمانشاه و خوزستان و بوشهر نیروهای مردمی چاه ها را بگیرند و زیر قیمت به اروپا یا آمریکا بفروشند تا دست حکومت نیفتد چون روسیه  متحد آخوندها است.
    ۵- بررسی کنید چرا پلیس های تهران قیافه بور و شبیه روس دارند. انکار یک والدشان افغانی یا ایرانی و یک والدشان روس مو بور بوده و مثلا شبیه قزاق یا ترکمن یا افغانی مو بور هستند.
    ۶- چراغ های راهنمایی را تخریب تا ترافیک ایجاد شود.
    ۷- زنان چادری را گروگان بگیرید
    ۸- آخوندها را قتل عام کنید
    ۹- مغازه های حزب الهی را کوکتل زده آتش بگیرد یا غارت کنید












    گفته میشود به دلایلی ریختن تمام ادارات ۸۰ درصد کارمندان را ربوده یا اعدام کردن و یا می خواهند بحران درست کنند  یا می خواهند مانع براندازی شوند و کارمند ان خاطی که در کودتا یا پس از قیام خوشحالی کردن را اعدام و نیروهای متعهد در وزارتخانه بگذارند.

    دیگر حتی اگر اوضاع بدتر شود وقت قیام مسلحانه  است! این ۵۰ هزار نفر زندانی اگر کلاشینکوف داشتند هرکدام ۱۰ نفر کشته بودند اکنون ۵۰۰ هزار حزب اللهی به درک واصل شده بود.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.