چهارشنبه، دی ۲۰، ۱۳۹۶

پتیشن برای دستگیری ریسس پیشین قوه قضاییه در المان


همان طور که همه مطلع هستیم آیت اله شاهرودی ريئس مجمع تشخیص مصلحت نظام، از اعضای اصلی شورای نگهبان، نایب ریئس دوم مجلس خبرگان رهبری که ده سال ریاست قوه ی قضاییه جمهوری اسلامی ( ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۸)  به عهده داشت، چند هفته است که برای درمان به آلمان آمده و در یکی از مدرن ترین و بهترین کلینک های جهان در شهر هانوفر آلمان به ریاست دکتر سمیعی بستری ست. آیت اله شاهرودی از نزدیکترین افراد به خامنه ای ست و جانشین احتمالی او برای رهبری ست. در دوران ریاست شاهرودی در قوه ی قضاییه ده ها کودک و بیش از دو هزار نفر در ایران اعدام و به دار آویخته شدند. هزاران نفر دستگیر، شکنجه، تحت پیگرد و یا مجبور به فرار شدند. 

ما جمعی از ایرانیان  نامه ای به صورت پتیشن خطاب به مردم آلمان نوشتیم و از آنها تقاضای کمک کردیم تا با امضای خود ما را یاری کنند و اجازه ندهیم که آیت الله شاهرودی به ایران برگردد و از مقامات آلمان بخواهیم  پس از درمان او را به دادگاه بین المللی به جرم جنایت علیه بشریت تحویل دهند. 

تا حال که هنوز ۲۴ ساعت از پخش لینک آنلاین پتیشن نگذشته ست بیش از ۳۵۰۰  امضا جمع آوری شده ست. لطفا در پخش این خبر در رسانه خود کمک کنید تا بتوانیم با جمع آوری هر چه بیشتر امضا، خواست و ندای دادخواهی ایرانیان را به گوش مقامات آلمانی برسانیم. 

لینک پتیشن:

۸ نظر:

  1. اقای پارسا نظرتون در مورد جنبش ری استارت و اقای سید محمد حسینی چیه؟

    پاسخحذف
  2. فکر می کنم خیلی از ما، علی رغم اختلاف نظر، یک هدف مشترک را داریم، و آن هم رسیدن به یک ایران آزاد، سربلند است، ایرانی که رفاه دارد و مردم با هم برابرند.

    اما در مورد رسی استارت: من با هر خشونتی مخالفم.
    هر خشونتی، به رژیم کمک می کند تا اعمال جنایت کارانه خود را سطح بین المللی و داخلی، توجیه کند.

    باید فرقی بین یک دمکراسی خواه، و مقامات حکومتی باشد.

    یادمان نرود، مجاهدین خلق بعد از انقلاب، به جنایتکارانی که اکنون قدرت را به دست گرفتند، بیشترین خدمت را کردند تا جامعه مدنی را سرکوب کند...، چون بهانه پیدا کرد که برای هر کار غلطی، از توجیه ترورهای مجاهدین خلق بهره جوید...


    هر کسی که خشونت را تبلیغ کند؛ و هر کسی که خشونت را دامان بزند،

    پاسخحذف
  3. آقای حسینی به دموکراسی اعتقاد ندارن و معتقدم حکومت آینده ایران باید طبق اصول حکومت دانایان یا همان آریستوکراسی باشد.
    شما تا چه حد به آریستوکراسی معتقدین؟
    با تشکر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. یک) الان هم جمهوری اسلامی می گوید حکومت دانایان است. یعنی اینکه آخوندها، دانا هستند.
      چه کسی می خواهد مشخص کند چه کسی دانا است و چه کسی دانا نیست؟! آقای حسینی؟

      اگر آقای حسینی می خواهد تعیین کند، فرق ایشان با خمینی چیست که دانایان را توسط شورای نگهبان مشخص می کند؟!

      فرق جمهوری اسلامی با این حکومت مورد نظر ایشان چیست؟!

      حکومت دانایان و این سیستم، مال زمان اشکانیان بوده! نه حالا...

      حذف
  4. دموکراسی در کشورهای در حال توسعه جواب نمی دهد نتیجه اش هم میشود انقلاب 57
    استثمارگران با رسانه های قوی و تبلیغات گسترده عوام را به همان سویی می برند که می خواهند.
    اقای حسینی شخص بسیار با سوادی هست پیشنهاد میکنم حتما برنامه های ایشان را در ریستارت گوش کنید.

    پاسخحذف
  5. ایشان اگر سواد داشت نمی گفت دمکراسی در کشورهای در حال توسعه جواب نمی دهد!
    چطور برای کره جنوبی جواب داد؟

    اینکه دمکراسی در کشورهای در حال توسعه جواب نمی دهد، یک بهانه است تا افراد، برای اهداف شخصی خود تلاش کنند، که از چند حالت خارج نیست:

    یک) یا مامور رژیم هستند و می خواهند تلاش های سیاسی برای رسیدن به دمکراسی را خراب کنند.

    دو) یا بی سواد و نادان هستند، ولی فکر می کنند خیلی سرشان می شود، و از روی نادانی این حرف را می زنند.

    سه) یا می دانند این حرف مسخره است، ولی آب را گل آلود دیده اند، و فکر می کنند با این شیوه، اگر جمهوری اسلامی برود، آنها بر سر کار خواهند آمد..! زهی خیال باطل! گذاشت دورانی که شیادان سیاسی بتوانند به جایی برسند...

    پاسخحذف
  6. مدتی است محمد ابوالقاسمی کنی و امیر الله قلی (حمید الله قلی) به همراه چند نفر دیگر وارد مجتمع های پلاک ۲۳ و ۱۹ و ۱۷ و۹ میشوند و به عربده کشی و فحاشی به زنان و دخترانی که ساکن همان مجتمع که وارد شدند نیستند مشغول میشوند عده ای از ساکنان هر مجتمع همکار این اراذل و اوباش هستند.

    پاسخحذف
  7. پدر امیر الله قلی در ۲-۳ دهه قبل که با ۵دکیلو هروئین دستگیر شد اعلام کرد امانتی دوستش محرم است سپس محرم اعلام کرد مال دوست دیگرش است و ... هرسه خیلی زود آزاد و به قاچاق هروئین ادامه دادند. این نشان میدهد در پلیس و قوه قضائیه سبک کار این است که قاچاقچیان وابسته به پلیس شخص دیگری را متهم و یک سلسله متهم-بیگناه ایجاد تا قضیه لوث یا یک بیگناه با توطئه پلیس جایگزین آنها شود.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.