پنجشنبه، فروردین ۱۳، ۱۳۹۴

بازی اصلاح طلبی، در ابعاد بین المللی! چگونه غرب می خواهد به رژیمی که ندا را می کشد و بعد می گوید کار بی بی سی بود، اعتماد کند؟! / بازیگر اصلی فراموش شده!

خلاصه خبر این است:

محمدجواد ظریف وزیرخارجه ایران و فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، شامگاه پنجشنبه، پس از پایان مذاکرات هسته‌ای در شهر لوزان سوئیس، در یک کنفرانس خبری مشترک از دستیابی به چارچوبی سیاسی برای توافق نهایی هسته‌ای خبر دادند.

باراک اوباما، و دنیای غرب به خیال خود، تنها دو گزینه روی میز است، یا حمله نظامی به ایران یا اینکه هر جور شده با رژیم ایران به توافق برسند.

این یک واقعیت است که بنیه اقتصادی آمریکا و اروپا، ضعیف تر از آن است که بتواند بار یک جنگ دیگر را تحمل کند، لذا سیاستمداران غرب، به هر روش که شده، خواستار توافق با رژیم ایران هستند.

در این میان، چیزی که برای آنها اهمیت ندارد، نقض دهشتناک حقوق بشر در ایران است.

رژیم ج. ا.، یک رژیم جنایکتار تمام عیار است، رژیمی که به سوی شهروندان خود، که تنها برای طلب رای خود به خیابان آمده اند، تیر جنگی شلیک می کند. همان رهبر و همان نیروی نظامی (یعنی سپاه) قدرت را به دست دارند و تصور هر گونه تغییری به دلیل تغییر رییس جمهور، حماقت محض است.

حال غرب چگونه به چنین رژیمی اعتماد می کند!؟ سی و اندی سال برنامه های تروریستی و تولید سلاح کشتار جمعی رژیم دنبال شده است، و سیاستمداران غربی، ابلهانه تصور می کنند که با یک توافق نامه، این سیاست کلان متوقف می شود!

یا سیاستمداران غربی ابله هستند، یا خود را به خواب زده اند. این توافق به هیچ جا نمی رسد،  و تنها فرصت بیشتری به رژیم می دهد تا سیاست بلندپروازانه خود را دنبال کند و به بمب اتم دست یابد.

مشکل اینجاست که سیاستمداران غربی، تنها دو گزینه توافق یا حمله نظامی را بر روی میز دارند، و بازگیر اصلی فراموش شده است! بازگیر اصلی در ایران، مردم ایران هستند.

مردمی که یکصد و اندی سال است برای رسیدن به دمکراسی تلاش می کنند، و می توانند با تغییر رژیم ج.ا.، نه تنها برنامه اتمی غیر صلح آمیز را متوقف کنند، بلکه صلح و امنیت را به خاورمیانه اعطا نمایند. غرب فراموش کرده که سه و نیم میلیون شهروند فقط در تهران در روز بیست و پنج خرداد پنج سال پیش به خیابان آمدند.

روش مقابله با این رژیم جنایکتار، نه حمله نظامی و نه توافق مضحک اینچنینی است.

اگر دنیا برای توقف این رژیم تنها یک شانس داشته باشد، آن حمایت از جنبش آزادی خواهانه مردم ایران است...! 


۱۳ نظر:

  1. سال ۲۵۷۴ سال ( الله آدمکش) زدایی از ایران بزرگ.

    پاسخحذف
  2. گمنامیان از خواب بیدار شو!
    توافق شد تمام شد رفت.
    :D

    پاسخحذف
  3. کلا مزخرف نوشتی و کمی هم دروغ ! دروغ همان حضور 3/5 میلیون نفری بود که نه تنها قالیباف بعنوان مرجعی که شایع شد چنین چیزی را گفته آنرا تکذیب کرد بلکه اگر واقعا پتناسیل بسیج 3/5میلیون نفری وجود داشت حداقل موسوی در حصر نمیماند . اما چرا مزخرف گفتی ! به این دلیل که تاریخ نشان داده دموکراسی و تغییر فرهنگ مردم بصورت دور شدن از خشونت و محکوم شدن خشونت در سایه ثبات امنیت و بهبود وضع اقتصادی هست نه در سایه جنگ و ناامنی !
    نفهم بفهم

    پاسخحذف
  4. غرب همونطور که به اسرائیل و سعودی‌هایِ کودک کش اطمینان می کند و بعد می‌گوید کارِ رسانه های ایران بوده، اطمینان می کند.
    کلاً برادرِ گمنامِ ما غرب را نقطه ی ثقل اخلاقیات در جهان دانسته اند!

    پاسخحذف
  5. گمنامیان عزیز،
    ما همه به نوعی زخم خورده این حکومت هستیم، اما اینکه شما آسمان را با ریسمان به هم گره میزنی صرفا جهت مخالفت چندان دلچسب نیست.
    به فرض که نمایندگان ایران اصلاح طلب باشند، آیا دول امریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه و.. هم اصلاح طلبند!؟ یا کودکانی هستند که گول دلربایی ریش ظریف را خورده اند؟ با این نظر که همه دنیا خنگ مطلق هستند و فقط ما ج.ا را می شناسیم و بقیه نه تنها ابله هستند که مصلحت خود را هم نمی شناسند، تحلیل کردن، نتیجه اشتباه به دست می دهد.
    دنیا به دلیل امنیت خودش با برنامه هسته ای ایران مشکل داشت و این مشکل را به بهترین شکل حل کرد! ما هم اگر حقوق خودمان -بشر- را می خواهیم یا باید زورمان برسد و به زور بگیریم و یا با ج.ا چانه زنی کنیم و به هدفمان برسیم. خالی کردن مجازی عصبانیت دردی از وضعیت ما حل نمی کند.
    (هرچقدر هم که ج.ا کودک کش باشد!!)

    ضمنا من هنوز چیزی به عنوان "جنبش آزادی خواهانه مردم ایران" جهت حمایت نمیشناسم؟ اگر از آن خبر دارید اطلاع رسانی کنید.

    پاسخحذف
  6. جماعت آخوند و ملا فقط برای سه عامل پول، شکم و پايين تنه زندگی می‌کند و ديگر هيچ.
    با بخطر افتادن هر يک از سه عامل بالا، آخوند حاضر است خود و خانواده‌اش را هم به هرقيمتی بفروشد، چه رسد به ايران و ايرانی؛ همانگونه که در اين 35 ساله ديده شده است.
    قبول قرارداد لوزان، عقب‌نشينی از موضع هسته‌ای و نوشيدن جام زهر، نيز تحت شرايطی سخت انجام شد که جايگاه سه عامل بالا شديداً بخطر افتاده و حلقه و يا تناب دور گردن ملا تنگ‌تر شده بود.
    بدلايل ژئوپلیتیک (جغرافيای سايسی) منطقه، آمريکا و همدستانش ترجيح داده‌اند که فعلاً ملاها را بدين‌وجه کنترل کنند تا درگيری کنونی شيعه و سنی در منطقه تشديد نشود.
    متأسفانه قرارداد لوزان بدان معناست که حکومت آخوندها، غارت مملکت، عقب‌ماندگی، خرافات، بی‌عدالتی و امنيتی و و و ... در ايران برای مدتی ديگر ادامه می‌يابد.
    با تسليت به همه‌ی ايرانيان
    حميد

    پاسخحذف
  7. ابله خودتی که رفتی خودتو قاطی سلطنت طلب ها کردی که برای منافع شخصی حتی نازیلا گلستان میاد از فاسد و کارتل مواد مخدری یه نام اشرف پهلوی تعریف و تمجید می کند که حتی شاه هم از دستش عاصی شده بود ! آخه نفهم تو فکر کردی مردم به خاطر یه بچه سوسول به نام رضا پهلوی میان بریزن توی خیابان ها کشته بشن که ایشون شاه بشن ؟! تو فکرمردم اینقدر احقمن که که با براندازی کشور رو مثل سوریه عراق و لیبی کنند ! قدرت سرکوب جمهوری اسلامی از اینها بیشتره نفهم این رو بفهم ! جوون های امروزی خیلی باهوش هستن با تغییرات تدریجی و با کمترین هزینه و به دور از خشونت در پی رسیدن به منافعشون هستن دیدی که رای دادن به روحانی نتیجه داد و توافق هسته ایی شکل گرفت و زیر بار این فشار اقتصادی دارن خلاص میشن لعنت به هر چی انقلابه که چیزی جز کشتار و جنایت هرج و مرج و تجزیه کشور نداره

    پاسخحذف
  8. تو اگر ابله نبودی و سیاست داشتی که نمیرفتی برای شهرت عضو شورای سلطنت طلبان بشی خودتو بی آبرو بی اعتبار کنی کدوم جنبش آزادی خواهی همون جنبشی که به روحانی رای داد چه توهماتی داری تو ! مگر غرب و امریکا مغز خر خورده بیاد از پسر شاه حمایت کنه که اون بلاها رو سر پدرش اوردند از اول معلوم بود شورای ملی یه شوی سیاسی بیشتر نیست که پول های ملت هم کشیدین بالا نوش جونتون ضرر نکردین با شورای ملی حداقل یه چیزی گیرتون اومد در کل در بیا از این توهمات برو به زندگی و زن و بچه ات برس

    پاسخحذف
  9. اون سه و نیم میلیونی که میگی پشت شعارهای اصلاح طلبی و نخست وزیر امام قایم شده بودند که جرات کردند به خیابان بیان که اگه دستگیر شدن جواب داشته باشن ما ضد انقلاب و برانداز نیستیم طرفدار اصلاحات و موسوی بودیم که اعدام نشیم برانداز نبودن اون سه میلیون چقدر تو متوهمی بعد از اینکه خشونت و سرکوب دیدن ملت ترسیدن رفتن دنبال کار و زندگیشون اصلاح طلب ها هم هیچ کارن در تصمیامت ملت مردم خودشون از اونها برای رسیدن به منافعشون استفاده می کنن همانطورکه تجربه داشتیم وضع زندگی زمان خاتمی خیلی بهتر بود اگر اصلاح طلب ها هم نباشن مردم طرف اصولگرایان میانه رو میرن مردم ایران برانداز و اهل خشونت نیستن حقوق بشر و آزادی بیان کیلو چنده همه دنبال یه لقمه نون برای زن و بچه اشون هستن ما به کی بگیم باب ما مردم نمی خوایم یه بار دیگه انقلاب کنیم دست از سرمون بردارید برید واسه خودتون خوش باشید لازم نمرده دلتون برای ما بسوزه

    پاسخحذف
  10. ٢...مورد دوم كه دقیقا در روز بعد از تفاهم هسته ای بسیار معنا دار است برای تایید نگرانییهای ناتانیو و ایجاد تشنج بیشتر در منطقه این بار كاملا حساب شده سپاه و بسیج هردو به صحنه می آیند انتشار خبر ساختن فیلمی به نام سردار در مورد دلاوریها( بخوانید خرابكاریها ).ی قاسم سلیمانی با یك فیلم و انتشار فیلمنامه كوتاه آن عامدانه امروز وارد صحنه شده اند ، .........................
    كلیدواژه دوم این است خبری بسیار مهم و تشنجزا كه سپاه امروز در لا به لای یك فیلم ..پخش كرده این است،...دقت كنید،.>.>>
    قدرت نظامی و استراتژیک محور مقاومت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در جنگ نیابتی نشان دهد که سرانجام به فتح بیت‌المقدس و نابودی رژیم صهیونیست می‌انجامد..................................................
    .تنها این یك جمله كافیست و ماهیت واقعی جمهوری اسلامی در آن نهفته است،.....سپاه قصد دارد ایران را به یك جنگ بكشاند... ایرانیها در خیابان برای مترسك سپاه و بیت رهبری شادی میكنند،،، عجیب ترین مردم جهان ایرانیانند كه خود برای سركوبگران خود پایكوبی میكنند از آنها استقبال میكنند قهرمان دروغین میسازند آنگاه كه جنگ شد ساید ا برخی از خواب برخیزند.................................خبرنگاری تسنیم سپاه با افتخار درمورد این فیلم مینویسد: خبرگزاری تسنیم: سید سعید حسن‌پور، کارگردان و مستندساز از تولید فیلم سینمایی «سردار» با محوریت عملیات‌های بین‌المللی سپاه قدس و با هدف به تصویر کشیدن فتح بیت‌المقدس توسط نیروهای محور مقاومت و سرداران ایرانی به‌خصوص «سردار حاج قاسم سلیمانی» خبر دادوگفت: مراحل پیش‌تولید این فیلم آغاز شده است. «سردار» فیلمی راهبردی و استراتژیک است که نابودی رژیم صهیونیستی و داعش را به تصویر می‌کشد.
    وی افزود: حسن عباسی، ابوالقاسم طالبی، نادر طالب‌زاده و شهریار زر‌شناس اعضای شورای تولید این فیلم سینمایی هستند که من را در اولین تجربه کار سینمایی همراهی می‌کنند.
    این کارگردان گفت: با توجه به شرایط ویژه کشورهای محور مقاومت، تولید این اثر می‌تواند قدرت نظامی و استراتژیک محور مقاومت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در جنگ نیابتی نشان دهد که سرانجام به فتح بیت‌المقدس و نابودی رژیم صهیونیست می‌انجامد..

    پاسخحذف

  11. د و كلیدواژه و موضوع بسیار مهم كه نشان از عدم تغییر ماجراجوییهای سپاه و بیت رهبری در تشنجات خاور میانه و جنگ طلبیهای روز افزون آنهاپس از تفاهم لوزان میباشند و چه بسا آنها در پیشبرد این سیاست مخرب همچنان مصمم به پیش خواهند تاخت و این در حالی است كه ایران تنها تا ٥٧ روز دیگر ایران وقت داشته كه در سیاستهای خارجی و به خصوص منطقه ای شفاف سازی و اعتمادسازی كند و به جهانیان نشان دهد كه تا چه حد در پی تلاش واقعی برای توافق و نیات صلحدوستی و آشتی با جهان است ،..اگر در سیاست خارجه اینچنین تشنجزا و جنگ طلبانه ایران در منطقه به زودی تغییری حاصل نشود و در همچنان بر این پاشنه بچرخد و این ماجراجوییها ادامه پیدا كند توافقی نیز انجام نخواهد شد ..قولها و عده هایی كه دیروز روحانی مبنی بر تصمیم نظام در آغازی دوباره و تغییر كامل رویكردها اگر تنها وعده ای توخاكی نبوده باشدو می بایستی بلافاصله اجرایی شوند كه البته همه ،میدانند كه در سیاست خارجی روحانی و ظریف هیچ كار اند تنها مامور و ماذور..( پس چرا دوباره وعده میدهد.. جایی كه قاسم سلیمانی وزیر خارجه و وزیر دفاع خامنه ایست و ماموریت و و مواضع جریانات سپاه تنها راه تشنج و ماجراجویی ایران در منطقه با همسایگانش ررا به دشمن تبدیل كرده...) اگر بلافاصله این روندها بازسازی نشوند جنگ در چند ماه آینده حتمی است و این میبایستی از دیروز آغاز می گشت..البته برخلاف وعده سخنرانیهای ظریف و روحانی ،،.نه تنها نشانه تغییر این روند به چشم نمی خورد،بلكه دقیقا شواهدی هست كه سپاه و خامنه ای در این مورد.هیچ . تصمیمی در مورد تشنجزدایی ندارند كه هیچ بلكه برای آنها این یعنی شروعی دیگر و تاخت و تازهای بیشتر ،...تعبیر آنها این است كه ما قدرتمند تر شده ایم و مردم حامی سیاستهای آنها هستند.. در اینجا به ٢ مورد جدید اشاره میكنم كه میتوان بهع سادگی دریافت تندروان سپاه و بیت رهبری همچنان میخواهند در سیاست خاور میانه تكتازی كنند.........................................
    ...١ با درایت لبنان دیروز در بیروت ملاقاتی برای نزدیكتر و آرام تر شدن روابط بین ا یران و عربستان ، سفیرعربستان پیام دولت متبوعش را دیروز به سفیر ایران داده و گفته بودكه...فیصل در ادامه گفت:
    «ریاض نه ایران را محکوم و نه تبرئه می‌کند، اما نیات و مقاصدش را می‌آزماید و دستش را به عنوان یک کشور همسایه و مسلمان برای گشودن صفحه‌ای جدید از روابط با آن دراز می‌کند.»..
    .پاسخ سفیر ایران> .
    «شرایط حاکم بر جهان امروز اجازه نمی‌دهد واقعیت‌ها را به هر شکلی که می‌خواهید و بر خلاف حقایق تحریف کنید.» !!......
    این پاسخ به گمان من دقیقا نشانگر این است كه خامنه ای نه تنها در مورد توهم ویرانگر هلال شیعه خود در منطقه قصد عقب نشینی ندارد بلكه با این پاسخ سفیر او به سعودیها بسیار روشن به استقبال تنشهای بیشترو چه بسا یك جنگ می رود .

    پاسخحذف
  12. ٢...مورد دوم كه دقیقا در روز بعد از تفاهم هسته ای بسیار معنا دار است برای تایید نگرانییهای ناتانیو و ایجاد تشنج بیشتر در منطقه این بار كاملا حساب شده سپاه و بسیج هردو به صحنه می آیند انتشار خبر ساختن فیلمی به نام سردار در مورد دلاوریها( بخوانید خرابكاریها ).ی قاسم سلیمانی با یك فیلم و انتشار فیلمنامه كوتاه آن عامدانه امروز وارد صحنه شده اند ، .........................
    كلیدواژه دوم این است خبری بسیار مهم و تشنجزا كه سپاه امروز در لا به لای یك فیلم ..پخش كرده این است،...دقت كنید،.>.>>
    قدرت نظامی و استراتژیک محور مقاومت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در جنگ نیابتی نشان دهد که سرانجام به فتح بیت‌المقدس و نابودی رژیم صهیونیست می‌انجامد..................................................
    .تنها این یك جمله كافیست و ماهیت واقعی جمهوری اسلامی در آن نهفته است،.....سپاه قصد دارد ایران را به یك جنگ بكشاند... ایرانیها در خیابان برای مترسك سپاه و بیت رهبری شادی میكنند،،، عجیب ترین مردم جهان ایرانیانند كه خود برای سركوبگران خود پایكوبی میكنند از آنها استقبال میكنند قهرمان دروغین میسازند آنگاه كه جنگ شد ساید ا برخی از خواب برخیزند.................................خبرنگاری تسنیم سپاه با افتخار درمورد این فیلم مینویسد: خبرگزاری تسنیم: سید سعید حسن‌پور، کارگردان و مستندساز از تولید فیلم سینمایی «سردار» با محوریت عملیات‌های بین‌المللی سپاه قدس و با هدف به تصویر کشیدن فتح بیت‌المقدس توسط نیروهای محور مقاومت و سرداران ایرانی به‌خصوص «سردار حاج قاسم سلیمانی» خبر دادوگفت: مراحل پیش‌تولید این فیلم آغاز شده است. «سردار» فیلمی راهبردی و استراتژیک است که نابودی رژیم صهیونیستی و داعش را به تصویر می‌کشد.
    وی افزود: حسن عباسی، ابوالقاسم طالبی، نادر طالب‌زاده و شهریار زر‌شناس اعضای شورای تولید این فیلم سینمایی هستند که من را در اولین تجربه کار سینمایی همراهی می‌کنند.
    این کارگردان گفت: با توجه به شرایط ویژه کشورهای محور مقاومت، تولید این اثر می‌تواند قدرت نظامی و استراتژیک محور مقاومت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در جنگ نیابتی نشان دهد که سرانجام به فتح بیت‌المقدس و نابودی رژیم صهیونیست می‌انجامد.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.