یکشنبه، بهمن ۲۶، ۱۳۹۳

انقلابی عزیز، از دستان هر کدام از شما، خون چند هموطن ما می چکد...!

تعداد کشته های جنگ ایران و عراق، یک میلیون نفر است.

هر چند که صدام آغاز گر جنگ بوده است، اما نمی توان نقش خمینی در تحریک مخالفان صدام را نادیده گرفت، و همینطور، بعد از آزاد سازی خرمشهر، این رژیم جمهوری اسلامی بود که جنگ را ادامه داد...؛ از همه مهمتر، اگر انقلاب نمی شد، و ارتش از هم نمی پاشید، صدام جرات حمله به ایران را پیدا نمی کرد.  

در اثر مدریت غلطی که سران فاسد رژیم پیشه کرده اند، سالیانه سی هزار نفر در تصادفات جاده ای می میرند، و برخی از آمارها، از مرگ پنجاه هزار انسان به دلیل آلودگی هوا حکایت می کند. این آمار وحشتناک را اگر در سال و پنج سال حاکمیت رژیم ضرب کنیم، به رقم میلیونی می رسیم..!

زیر بنای اقتصادی کشور نابود شده است، کشورمان به مستعمره چین و روسیه تبدیل شده است، تنها در جنگ ایران و عراق، یک هزار میلیارد دلار به کشور خسارت وارد گشت، و تحریم ها به دلیل برنامه های اتمی نیز، خسارت هزار میلیاردی بر اقتصاد نحیف ایران وارد ساخته است.

بعد از اینکه شاه کشور را ترک کرد، و قدرت را به بختیار واگذار کرد، اعطای آزادی سیاسی به شهروندان، و همینطور شکل گیری دمکراسی تضمین گشت. سوال اینجاست، چرا انقلابیون عزیز، باز به خیابان آمدند، و درخواست کردند که بختیار استعفا کند، و خمینی قدرت را به دست گیرد؟!

بارها دیده ام که برخی می گویند، ایرانیان خیلی باهوش هستند! غیر ازاینکه این سخن، بوی نژادپرستی می دهد، اما سوال اینجاست، چرا باید این همه انقلابی، قدرت را از انسان بزرگی چون بختیار بگیرند، و به دیوانه ای چون خمینی بدهند!؟ کدام جماعت باهوش، با کشور خود و آینده خود، چنین قمار خطرناکی می کند!؟

یادمان باشد، خمینی انسان دیوانه است که در همان قبل، از مشروعیت رابطه جنسی با طفل شیرخواره سخن می گفت، و بختیار، انسان بزرگی بود که علیه هیتلر و نازی، جنگیده بود.

سوال من این است، آقا و خانم انقلاب، آیا قبول داری که در اثر انقلاب تو، چند میلیون انسان کشته شده و زندگی ده ها میلیون انسان، بر باد فنا رفته است؟

آیا می دانی که حاصل روی کار آمدن رژیم ولایت فقیه، جنایات بشر اسد در سوریه است؟! آیا می دانی که هر ساعت، پنج کودک سوریه ای هدف گلوله قرار می گیرند؟!

آیا خودت را مسوول می دانی؟!

آیا به دستان خود نگریسته ای!؟ آیا عذاب وجدان داری؟! آیا در مقابل نسل جوان ایران، احساس شرمساری می کنی؟!

منکر این نیستم که تعداد انقلابیون زیاد بود، و این اپیدمی(!)، بسیاری را در بر گرفته بود، اما وقتی حاصل عملکرد این انقلابیون را با تعداد آنها مقایسه می کنیم، پر بیراه نیست اگر ادعا کنیم، هر کدام از آنها، چند انسان را کشته اند...! 

چند نگاشته اخیر: 








۵ نظر:

  1. با سلام؛
    اگر شخصی منزل شما را تسخیر کند و شما بر پادِ وی طغیان کنید، آیا اگر وی در اثر طغیان شما بگوید "من تسلیمم و خواسته ی شما اجرا خواهد شد، و جانشین خود را به جای خویش بر اریکه‌ی قدرت می‌نشانم" خواهید پذیرفت؟
    مردم انقلابی در آستانه‌ی پیروزی خواستارِ تغییر بنیادین بودند.
    به نظر من هیچ هرجی بر ایشان وارد نیست و نمی توان وقایع آینده را بر گردنِ کسانی انداخت که هدفی دیگری داشتند.
    این متن بیش از حد احساسی و رمانتیک و ایدئولوژیک است.

    پاسخحذف
  2. پروژۀ انهدام ایران توسط آمریکا، انگلیس و اسرائیل
    با هماهنگی حکومت اسلامی

    دلایل ایجاد جنگ ایران و عراق :
    1- تحکیم و استمرار حکومت جانی و دزد اسلامی در ایران.
    2- ایجاد بحران در منطقه و برگرداندن افکار عمومی جهان و اعراب علیه ایران.
    3- اتحاد جهان عرب علیه ایران به جای اتحاد آنها علیه اسرائیل.
    4- اجبار اعراب در خرید جنگ افزار برای امنیت خود و در نتیجه سرازیر شدن میلیاردها دلار به صندوق جهان غرب.
    5- به چنگ آوردن و کنترل درآمدهای حاصل از فروش نفت ایران و به مصرف رساندن ذخیرۀ ارضی ایران در بانک های بین المللی.
    6- دریافت و سیر جریان نفت فراوان و رایگان و ضمانت آن از طرف حکومت اسلامی به آمریکا، انگلیس و اسرائیل.
    7- فروش جنگ افزارهای کهنه و از سری خارج شده موجود در مخازن جهان غرب، به کشورهای منطقه با قیمت های نجومی.
    8- ثروتمند کردن دلالان و سوداگران و مقاطعه کاران جنگ افزار و وسایل دفاعی که از مسئولان و کارگزاران استعمار جانی بودند.
    9- نابودساختن فرهنگ، اصالت، تاریخ، تمدن و غرور ایرانی.
    10- قدرت بخشیدن هر چه بیشتر به کشور نوپای اسرائیل در منطقه در مسیر گلوبالیزاسیون و حکومت یک جهانی.

    پاسخحذف
  3. خامنه ای تخم روسه
    روحانی هم دیوسه

    در سالهایی که روسها مشهد را اشغال کرده بودند مادر خامنه ای با سربازان روس روابط نا مشروع داشت و بعدها همیشه از اینکه شاه روسها را از ایران بیرون کرد ناراحت و گله مند بود. برادر بزرگ خامنه ای که مثل خرس می ماند شبیه روسهاست. و خامنه ای خود را از نژاد روس میداند و به گفته نزدیکان خامنه ای همیشه به پوتین برادرمی گوید.

    پاسخحذف
  4. سال ۲۵۷۴ سال ( الله آدمکش) زدایی از ایران بزرگ.

    پاسخحذف
  5. باز گوید، من چه در خوردم به جغد؟*****صد چنین ویران رها كردم به جغد

    من نخواهم بود اینجا، میروم*****سوی شاهنشاه راجع میشوم

    این خراب، آباد در چشم شماست*****ور نه ما را ساعد شه، باز جاست

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.