پنجشنبه، اردیبهشت ۱۸، ۱۳۹۳

جاوید هوتن کیان کیست؟! شرافت در مقابل این مرد زانو میزند..! (ویدیو)

جاوید هوتن کیان، فعال پر افتخار و مدافع حقوق بشر را بهتر بشناسیم:
نقی محمودی در مصاحبه با صدای آمریکا گفته است:
تمامی این شکنجه ها به دلیل دفاع از سکینه محمدی آشتیانی  و رساندن صدای مظلومیت او به گوش جهان بوده است. تا به حال سابقه نداشته یک وکیل را اینگونه شکنجه کنند. علت نیز این است که افشای این پرونده، هزینه سنگینی را برای رژیم به همراه آورده است، طبق گفته آقای هوتن کیان، بیضه‌ها و پاهای او را با آتش سیگار می‌سوزانده‌اند، بدن او را خیس کرده و او را ساعتها در هوای سرد نگه می‌داشتند و دندانهایش را شکسته اند




نوشته های پیشین: 





۳ نظر:

  1. مرگ بر الله
    مرگ بر محمد
    مرگ بر اسلام
    مرگ بر آخوندها (بلند)

    «مسلمانان سابق»

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با سلام خدمت ادمین.
      ادمین جان، به این نوع آزاد گذاشتن کامنت ها، آزادی بیان گفته نمی شود. وقتی شخصی به پروردگار یک دین توهین می کند، پخش کردن این سخنان، اسمش آزادی بیان نیست. مثالی می زنم. فرض کنید شما مجلس بر پا کرده اید که در آن افرادی می آیند و شما را نقد می کنند، آیا حق صحبت دادن به کسی که قرار است فحش بدهد، اسمش آزادی بیان است. اگر حق صحبت را از او بگیرید نقض آزادی بیان است؟؟ خیر، زیرا زمانی آزادی بیان نقض می شود، که حق بیان، از کسی گرفته شود که صلاحیت حرف زدن را دارد.
      لطفا اقدامات لازم را در مواجهه با این گونه پیام های زننده انجام دهید.

      حذف
  2. یاشار عزیز، عذر می‌خواهم که کامنت بی‌ ربط به موضوع میگذارم. اما خبر مهمی است که بالاخره ۳ نفر در ارتباط با ربایش و قتل عباس یزدی در امارات بازداشت شدند و اعتراف کردند و ۳ نفر هم تحت تعقیبند. دست پاچگی اصلاح طلب‌ها و حمله ناگهانیشان به خودنویس و دیگر رسانه‌ها به احتمال زیاد از همین مساله ناشی‌ شده.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.