دوشنبه، اردیبهشت ۱۵، ۱۳۹۳

چرا اصلاح طلبان اینگونه از یادآوری عملکرد خود در دهه ۶۰ و ۷۰ ، وحشت دارند؟! / توپخانه اصلاح طلبان چگونه هدف گیری میکند!؟

گفته معروفی است، ملتی که تاریخ خود را نداند، مجبور به تکرار آن هستند...!

این جمله زیبا، درباره عملکرد اصلاح طلبان، صادق است. توجه به نکات ذیل ضروری است:

یک- اصلاح طلبان، سوپاپ اطمینان رژیم هستند، و زمانی رژیم از آنها استفاده می کند که خود را در خطر ببیند.

دو- اگر مردم ایران، عملکرد زشت و خیانت های گذشته اصلاح طلبان را به یاد بیاورند یا از آن آگاه باشند، دیگر به اصلاح طلبان اعتماد نمی کنند.

سه- از چنگ اصلاح طلبان خون مردم ایران را می چکد، چند مثال را در زیر می آورم:

الف) خمینی جنایتکاری بود که صد برابر خامنه ای جنایت کرد، یادمان باشد که تمامی این اصلاح طلبان بیش از دیگر گروه های سیاسی (مثلا خامنه ای یا جناح راست رژیم) به خمینی نزدیک بوده است. در دهه شصت، اصلاح طلبانی چون مجید انصاری، آیت الله موسوی، آیت الله اردبیلی، خاتمی، موسوی و یا کروبی، جنایات بسیاری کردند.

ب) زمانی که در سال 76، رژیم خامنه ای با بحران و بن بست مواجه شد، این اصلاح طلبان بودند که به یاری خامنه ای آمدند. در زمان تظاهرات کوی دانشگاه، باز اصلاح طلبان بودند که به مردم ایران و جنبش آزادی بخشی خیانت کردند.

ج) در زمان جنبش سبز نیز، باز اصلاح طلبان به مردم ایران خیانت کردند. زمانی که سه و نیم میلیون ایرانی در خیابان های تهران بودند، سرنگون کردن رژیم کار راحتی بود،اما این اصلاح طلبان بودند که باز از پشت به مردم ایران خنجر زدند.

چهار- به یاد داشته باشید که روباه مکار رژیم، دستان کثیف هاشمی رفسنجانی در پشت پرده است، و این اصلاح طلبان از زیر عبای رفسنجانی بیرون می آیند.

پنج- اگر مردم ایران بدانند و آگاه باشند که اصلاح طلبان چه خیانت هایی به ایران کرده اند، هیچگاه دیگر به آنها اعتماد نمی کنند.

در حقیقت، آگاهی مردم ایران از خیانت های اصلاح طلبان، به معنای پایان عمر این جماعت دو رو و خیانت کار است.

به همین علت است که اگر کسی درباره گذشته و عملکرد اصلاح طلبان حرفی بزند، توپخانه اصلاح طلبان که با پول های رفسنجانی اداره می شود، به او حمله می کنند.

به یاد داشته باشیم که این اصلاح طلبان، به هر روشی (از جنگ روانی گرفته تا ترور شخصیت) روی می آورند. مثلا قریب پانزده سال پیش در انتخابات مجلس، فائزه هاشمی نامزد شده بود، و چون دوچرخه سوار می شد، انصار حزب الله او را کتک زدند. بعدا مشخص شد که خود او به انصار حزب الله پول داده بود تا او را کتک بزنند تا مردم فکر کنند که او به بسیجی ها مشکل دارد...!!

در چند روز اخیر، مثلا علی یونسی (وزیر اطلاعات)، درباه نماد ملی شیر و خورشید، اظهارات مثبتی کرده است. در نگاه اول، خوب این رفتار خوشحال کننده است، اما کسانی که زمان و دوران خاتمی را به یاد دارند، خوب می دانند که این بازی پیچیده اصلاح طلبان است تا فکر مردم را منحرف کنند. 
یکی نیست از آقای یونسی بپرسد، شما تمامی هستی و دار و ندار ما را به غارت برده اید...!


نوشته های پیشین: 




۴ نظر:

  1. مرگ بر الله
    مرگ بر محمد
    مرگ بر اسلام
    مرگ بر آخوندها (بلند)

    «مسلمانان سابق»

    پاسخحذف
  2. اگر اين مثلاً اصلاح طلبان بخواهند پرونده دهه 60 و 70 خود را باز كنند كه ديگر نمي توانند نقش اپوزيسيون شيك و ترو تميز خامنه اي را بازي كنند معلوم مي شود كه اگر بيشتر از خامنه اي دستشان درخون جوانان نبوده باشد، كمتر نيست. بعد اين آقاي موسوي كه در زماني كه رئيس شوراي امنيت رژيم بوده و 30000 زنداني را در 3 ماه قتل عام كرده اند و نخست وزير دوران 8 سال جنگي كه فقط بخاطر صدور ارتجاع توسط خميني ادامه پيدا كرده بود و 3 ميليون قرباني جاني فقط داشت و خسارات مالي كه هنوز كه هنوز است كشور زير بار آن كمر راست نكرده، اگر پرونده اش را باز كند كه ديگر نمي تواند ژست سبز و زرد و لاجوردي را بگيرد.

    پاسخحذف
  3. جاکش چرا کامنت مرا سانسور نمودی ؟

    پاسخحذف
  4. ببخشید میام وسط صحبتت ناشناس جان من گمنامیان رو نمیشناسم و نمیدونم این کار رو[جاکشی] انجام داده یا نه ولی‌ اگر مطمئنی این شخص این کار رو با اعضای خانواده یا فامیلت انجام داده بجا اینکه بیای یقه‌ این شخص رو بگیری که چرا به خانواده من نون میرسونی اون باسن مبارک و تکون بده و بجا علافی و وبگردی پاشو برو یه شغل آبرومند برا خودت پیدا کن تا عزیزانت مجبور نباشن به خاطر نیاز مالی به هر کاری تن‌ بدن البته اگر دلیلش صرفاً نیاز مالی باشه نه تنوع طلبی!

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.