دوشنبه، فروردین ۲۶، ۱۳۹۲

شما که خبر ندارید، اما یک دختری بود به نام ندا،بعد از انتخابات قبلی،گلوله خورد!حالا به تنور انتخابات فرمایشی خامنه ای بدمید!


در پی اینکه خانم پروین فهیمی، مادر سهراب اعرابی، از خاتمی برای شرکت در انتخابات دعوت کرده است، برخی تلاش می کنند که به تنور این انتخابات فرمایشی، که در حقیقت یک خیمه شب بازی بچگانه است، بدمند و این تنور را داغ کنند!

لازم است که به نکات ذیل، توجه کنیم:

-          شخصا، احترام بسیار زیادی را برای خانم پروین فهیمی، مادر سهراب اعرابی قایل هستم. در حقیقت،  او را زن بسیار بزرگی یافته ام، به یاد دارم که یک سال بعد از کشته شدن مظلومانه سهراب، او گفته بود که حاضر است در عوض آزادی زندانیان سیاسی، از خون فرزندش بگذرد.
در حقیقت، این زن دردکشیده، نمونه بارز زنان زجر کشیده ایران هستند، در حالی که این رژیم عزیزترین کس او را کشته بود، او حاضر شده بود که از خون فرزندش بگذرد، به شرطی که تعدادی انسان بی گناه، از زندان آزاد شوند.
این زن بزرگ را نمونه بارز بخشش و محبت و انسانیت می دانم. 
-          نباید به کیش شخصیت دچار شد:
 گرچه مادر سهراب، سمبل بخشش و مهر مادری است، گرچه باید او را بروی تخم چشم جا داد، گرچه مردان ایران، باید در مقابل او کلاه از سر بردارند، ولی باز، این دلیل نمی شود که هر چه خانم فهیمی گفت، درست باشد!
فراموش نکنیم که نظر هر کسی، قابل نقد است، و ممکن است اشتباه باشد! 
-          به یاد بیاورید که خانم فهیمی، با توجه به سانسور گسترده داخل کشور، به بسیاری از مطالب و اخبار روز، دسترسی ندارد.
و اما نظر نگارنده درباره شرکت در انتخابات:

-          اصولا، این خیمه شب بازی مضحک، اسمش انتخابات نیست. وقتی نمایندگان خامنه ای در شورای نگهبان، اجازه دارند افراد مخالف و منتقد را حذف کنند، چیزی به نام انتخابات وجود نخواهد داشت!
تصور کنید یک مهمان، به خانه شما بیاید، جلوی او یک تعداد سیب بگذاریم و بگوییم هر نوع میوه ای می خواهی انتخاب کن! اصولا میوه دیگری جز سیب وجود ندارد که او بخواهد انتخاب کند!
این مثال ساده، دقیقا اتفاقی است که در خیمه شب بازی رژیم رخ می دهد! کسی جز وابستگان این رژیم، در این خیمه شب بازی حضور ندارد و رژیم جلوی حضور بقیه را می گیرد، و بعد حتی در نتیجه همین خیمه شب بازی نیز، تقلب می کند، اسم این کار، دیگر انتخابات نیست..! 
-          حضور در این انتخابات، بی حرمت کردن خون کسانی که است در اتفاقات بعد از انتخابات گذشته کشته شدند. وقتی مردم در انتخابات حاضر شوند، به رژیم اسلامی می گویند: «کشتن امثال سهراب اهمیت نداشته است، ما باز در انتخابات، شرکت می کنیم!» 
-          حضور در انتخابات، باعث می شود که به این رژیم، مشروعیت بین المللی داده شود. حضور در این انتخابات، خیانت به تک تک شهروندان ایران و نسل آینده است، حضور در انتخابات، خدمت به خامنه ای است، و خیانت به دمکراسی و آزادی محسوب می شود. 
شرکت در انتخابات، نه تنها خیانت به خون جانباختگان راه آزادی، بلکه خیانت به تک تک شهروندان، خیانت به دمکراسی و نسل آینده است. 

گویا برخی فراموش کرده اند که چه بر ما گذشته است، شاید بد نباشد در اینجا، فیلم کشته شدن ندا  را بگذارم، تا به یاد بیاوریم که چگونه ملت ایران توسط احمدی نژاد و خامنه ای، تحقیر شد، چگونه به غرور تک تک شهروندان ایرانی تجاوز شد...! 







۵ نظر:

  1. ابوچلاق، به چشمانی گریان به خدمت امام نقی رسید و گفت:
    «یا نقی، من نگران آینده هستم، اگر مردم بلاد پارس، بفهمند که ما در انتخابات قبلی، چه بلایی بر سر آنها آورده ایم، دیگر در انتخابات شرکت نخواهند کرد و آبروی من در نزد حاکم دیگر بلاد خواهد رفت!»
    امام نقی فرمود:
    «به خدا قسم که (دو دیناری!) پارسیان، بسیار کج است، هزار و چهار صد سال پیش، پدربزرگ من به کشورشان حمله کرد و تمامی زنان را به اسارت برد و کشورشان را غارت کرد، هنوز اینها نفهمیده اند و برای ما گنبد طلا می سازند، از کشته شدن ندا آقا سلطان که فقط چهار سال گذشته، نگران نباش!!»

    پاسخحذف
  2. نوشته شده :

    " به یاد بیاورید که خانم فهیمی، با توجه به سانسور گسترده داخل کشور، به بسیاری از مطالب و اخبار روز، دسترسی ندارد. "

    نظر شخص رو نقد کن، چرا ترور شخصیت میکنی؟

    پاسخحذف
  3. گمنامیان جان چرا یکی دوتا از نظرای اینجا رو پاک کردید؟!!!

    پاسخحذف
  4. اسپم نبود نظر شخصی من را پاک کرد.
    نظر من اینه که ندا به سکس با پیرمردا علاقه داشت
    حالا این جناب که ادعای آزادی بیانش اینترنت را پر کرده کامنت من رو پاک میکنه. البته پاک کردن کامنت برای من به اندازه پشم خایه شمقدر(دامت برکاة)هم اهمیت نداره ولی کافیه آمار این وبلاگ درپیتی رو در سایت الکسا با پارسال مقایسه کنید تا بفهمید چقدر بازدید کم شده

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.