سه‌شنبه، آبان ۱۶، ۱۳۹۱

کشتن ستار بهشتی در زندان، خود به تنهایی جنایت علیه بشریت محسوب می شود، و نه تنها خامنه ای، همه سران رژیم در این جرم شریک هستند.

در مفهوم حقوقی، و با دیدگاهی که بر گرفته از اعلامیه جهانی حقوق بشر است، هر انسانی با دیگر انسان ها مساوی است، ولی هر انسان، به تنهایی و به خودی خود، بسیار مهم و با ارزش است.

لذا، در معرفی جنایت علیه بشریت می خوانیم:

Crimes against humanity, as defined by the Rome Statute of the International Criminal Court Explanatory Memorandum, "are particularly odious offenses in that they constitute a serious attack on human dignity or grave humiliation or a degradation of one or more human beings.

با تعریف فوق، جنایت علیه بشریت، عملی است که صدمه جدی به کرامت انسانی یک یا تعدای از شهروندان وارد کند.

یعنی برای دست زدن به جنایت علیه بشریت، نیازی نیست که مانند بشار اسد، ده ها هزار انسان با هم کشته شوند، عملی که به کرامت انسانی یک شهروند، صدمه جدی وارد کند، خود جنایت علیه بشریت است.

کشتن ستار بهشتی، جنایت علیه بشریت است و نه تنها خامنه ای، کل سران رژیم در آن شریک هستند

امروز در اخبار ایران، خبر دردناکی منتشر شده است که قلب آدمی را به درد می آورد، جوانی سی و پنج ساله، تنها به جرم فعالیت فیسبوکی، بازداشت می شود و بعد از مدتها شکنجه، به نحو مشکوکی در زندان جان می بازد.

شکنجه یک انسان و یا کشتن او، بنا به ماده هفتم (مواد اف و بی)  اساس نامه "دیوان کیفری بین المللی"، در صورتی که به صورت نظام یافته و برنامه ریزی قبلی انجام گیرد، جنایت علیه بشریت محسوب می شوند. (منبع)

ما شاهد موارد بی شماری از شکنجه و کشتن اهل قلم و یا آزادی خواهان ایرانی بوده ایم، و در اینکه چنین اعمال کثیفی، به صورت نظام یافته و با برنامه ریزی قبلی صورت می گیرد، هیچ شکلی وجود ندارد.

در این میان، تنها خامنه ای یا احمدی نژاد مسول و جنایت کار محسوب نمی شوند، بلکه تمامی سران رژیم و تمامی افراد جنایتکاری که در شکنجه، بازداشت و یا کشتن او دخیل بوده اند، یک جنایتکار محسوب می شوند.

صدای خواهر ستار بهشتی را در زیر می توانید بشنوید.

 می گوید: برادرم به چه جرمی مرد، به جرم بی گناهی...خون سیاوش تا ابد زنده است....


گفتند قبر بخرید، قبر خریدن دروغ است. گفتند قبر بخرید، قبر خریدن دروغ است. برادرم ۳۵ سال داشت، سنی نداشت، برای چی؟ فقط بگید برای چی برادرم مرد؟ تو را خدا به چه جرمی برادرم مرد. به جرم بی گناهی، به جرم بی گناهی ، به جرم بی گناهی ، به جرم بیگناهی اگه مرگ است، مرگ سیاوش است. تا ابد زنده است. ما افتخار می کنیم. اگر واقعا برادرم به جرم بیگناهی رفته ما افتخار می کنیم به او. از حالا تا فردای قیامت من خواهر ستار بهشتی هستم. خوش به حالم. افتخارم....سرم بالاست برادرم قاچاقچی نبود، معتاد نبود، ناموس دزد نبود، میهن فروش نبود، برادرم صاف و ساده از همه محل بیاید بپرسید می گویند روی سر این بچه قسم می خوریم.





              چند نوشته قبلی: 


۱۴ نظر:

  1. تسلیت به خانواده


    خجالت به مردم ابله تازی پرست

    آلت شتر در دهن حضرت محمد بجه باز راهزن

    الت شتر عرب در دهان هرکه اسلام را ترویج میکند

    آلت شتر عرب در حلق ابله هایی که برای امام حسین کونی گریه میکنند

    آلت شتر عرب در حلق تمامی شیعیانی که نمیدانند چرا شیعه شدند

    آلت شتر در حلق نویسنده قرآن تازی نامه عرب راهزن

    آلت شتر در حلق تمام کسانی که زیر این کامنت به دفاع اسلام به من فحش میدهند

    پاسخحذف
  2. گمنامیان عزیز از موقعی که شنیدم این حرومزاده سیاه نکبت حسین اوباما دوباره رای آورده حسابی بهم ریختم.
    کیرشمقدر دهن اون مردم احمق امریکا که دوباره فریب این کاکاسیا رو که به سنت پدرانش تقیه کرده رو خوردند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. امید وارم به بلای خانمانسوز اسلام مبتلا بشن این امریکاییا تا دموکراسی بره تو حلقشون با این انتخابشون

      حذف
  3. با شنیدن این مصاحبه گریه کردم...

    لعنت به ارکان جمهوری اسلامی...از صدر تا ذیل...

    پاسخحذف
  4. آقایی که در مورد شتر و اینا حرف زدی !
    جرئت داری برو توی خیابون یا پیش من این حرفارو بزن تا ببینی چه بلایی سرت میارن و ببین اونجای شتر رو کجات میکنن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من نه خودم رو مسلمون میدونم ، نه حرف اون آقارو تأیید میکنم چون فحاشی فحاشیه ، اما شما اول برو جمله هات رو درست بنویس بعد بیا اندرز کن کن ، جرأت نه (جرئت )، بعدش هم مگه کسانی مثل شما که کورکورانه بدون شناخت سنگ اونهایی رو که فقط صرف پوشیدن یه لباس مذهبی به سینه میزنیداصلا" میذارید که ما حرفمون رو بزنیم گرچه حتی مؤدبانه هم باشه ؟ یه چیز دیگه اگه خیلی اسلام رو دوست دارین ایرادی نداره اما یادتون باشه پس ایرانی نیستین چون دین ایرانیها یه چیز دیگه ست که تو خود قرآن هم گفته شده : از هر قومی شخصی را برای هدایت همان قوم آوردیم ، باز هم ناراضیید میخواید دین پدرانتون رو بردارید ، خب پس یا زنگی زنگ یا رومی روم ، بریم خیلی عقبتر از زردشت که دین همه بت پرستی بود ، دیگه چی دارین واسه گفتن ... ؟

      حذف
    2. شتر که هیچ الت تمام ایرانیا دهن محمد مفعول و کون فاطمه زهرا شاشیدم تو تکتک ایه های قران خواهر و مادر هر ایرانی که به حسین ملعون سینه میزنه . ریدم به قبر شش گوشه این ملعون

      حذف
  5. و این نشانه‌ایست برای کسانی که هنوز به فکر اصلاح این رژیم هستند!

    هنوز عاملین کهریزک و مرتضوی(که قرار بود محاکمه شود) به سزای اعمالشان نرسیده دوباره شاهد پرپر شدن فرزند دیگری از این خاک در زندان رژیم اسلامی خامنه‌ای هستیم.

    پاسخحذف
  6. کیر شمقدر تو دهن باراک اوباما سیاهپوست لجنی که با خدعه و نیرنگ این یانکی های احمق را دوباره فریب داد.
    آخه بگو خارکسه بی ناموس تو که خودت خوب میدونی یه کاکاسیای بی اصل و نسب بیش نیستی که بابای جاکشت تو کنیا چوپون بود و مادرت با ساک زدن کیر این و اون بزرگت کرد

    پاسخحذف
  7. چه قیافه کیری داره این یارو ستار
    منم اگه بازجو بودم با دیدن قیافش از کوره در میرفتم و نفلش میکردم ولدوزنا رو

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. داری مشخصات حضرت علی رو میدی ولد زنا که عین کیر نشسته میمونه

      حذف
    2. مگه بازجو نیستی احمق, تازه بی شرفتر از اونایی هستی که این بچه رو کشتن . دور نیست اون روز که جسد کثیفتون تو خیابونای ایران کشیده بشه.

      حذف
  8. برو خارکسه 33 ساله که دارین میگین دیر نیست اون روز
    کیرم تو اون روز و تو کون خارمادر تو بچه ابنه ای

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.