یکشنبه، اسفند ۲۱، ۱۳۹۰

چگونه و چرا دستان آلوده مجتبی خامنه ای، پشت پرده نصف شدن ارزش ریال است؟!/ از هر دلار، هشتصد تومان به جیب مجتبی خامنه ای می رود


-         بخش عمده ای از پول فروش نفت، طبق مصوبه شورای عالی امنیت ملی به حساب افراد حقیقی واریز شده است. (منبع)
-         در این میان، مبالغ کلانی به حساب مجتبی خامنه ای واریز گریده است. (فقط در یکی از حساب های کشف شده متعلق  مجتبی خامنه ای در لندن، یک میلیارد و ششصد میلیون دلار پول وجود داشته که آن حساب توسط دولت بریتانیا توقیف شده است.)
-         مجتبی خامنه ای در قالب یک شرکت سرمایه گذاری، مقدار زیادی پول در حساب های بانکی شرکت های خود، در چین دارد.
-         تنها یک بانک کوچک چینی که با سرمایه گذاری مجتبی خامنه ای به وجود آمده است، ال/سی های بانک های خصوصی ایران را می پذیرد.
-         از نظر دولت ایران و سیستم بانکی، نرخ دلار ١۲۰۰ تومان است، اما در بازار خرید و فروش دلار، حدود دو هزار تومان است.
-         تقریبا تمامی بانک های دنیا، ایران را تحریم کرده اند و حاضر نیستند با ایران کار کنند.
-         حتی کشورهای کوچک حاشیه خلیج فارس چون امارات و قطر نیز بانک های ایرانی را تحریم کرده اند. شرکت ها و کارخانه های دولتی، برای وارد کردن مایحتاج خود از چین، دست به دامان شرکت های متعدد بازرگانی ثبت شده در چین می شوند، این شرکت ها صرفا شرکت های کاغذی هستند و در حقیقت متعلق به خود مجتبی خامنه ای هستند.
روند انتقال  پول فروش نفت به شکل زیر است:
-         این شرکت های چینی در تهران، دفاتر نمایندگی دارند. آنها  با شرکت های ایرانی (عموما کارخانجات دولتی بزرگ) قرارداد وارادت کالا منعقد می کنند، دلار را به همان قیمت ۲۰۰۰ تومان بازار آزاد با آنها حساب می کنند و پول را به صورت ریالی دریافت می کنند.
-         شرکت های چینی با استفاده از حساب های بانکی او در چین، کالای مورد نیاز طرف ایرانی را وارد میکنند.
-         شرکت وابسته به مجبتی خامنه ای در تهران، از محل پول قرارداد، مبلغ ارزی را به صورت ریال به خزانه واریز می کند. اما نکته اینجاست، مجتبی خامنه ای دلار را از قرار ١۲۰۰ تومان محاسبه می کند...!
به دیگر عبارت، به ازا هر دلاری که رد و بدل می شود، او هشتصد تومان کاسب می شود. در تصویر زیر سعی کرده ام کمی بیشتر توضیح دهم.



۱۱ نظر:

  1. توضیح اینکه پولهای ایشان دلار نیست بلکه یوروست.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عزیز جان،
      معادل مبلغ را گفته ام،
      اصولا نفت با دلار محاسبه می شود...

      حذف
  2. age be mam migofti az koja be in ettelaate mahramaneh residi shayad mam mitunestim chand ta tahlile toop benevisim, in doros nis ke tanhayi hama ro efsha koni

    پاسخحذف
  3. خمینی مادر قحبه با گول زدن نسلی احمق نادان که پدران ما می باشند این تخم حروم حرمزاده را به قدرت نشاندند و نسل من را از زندگی خوب محروم کرد من ونسل من را از وطنم دور کرد و آواره غربت کرده و بچه هایمان در غربت بدنیا آمدند و از اجدادی ما بی خبرند

    پاسخحذف
  4. حجت الاسلام سید مجتبی خامنه ای (ع)دوشنبه, اسفند ۲۲, ۱۳۹۰ ۸:۴۳:۰۰ قبل‌ازظهر

    کیرم تو حلقت گمنامیان چند روزهکه علیه من و خانواده ام تبلیغ میکنی کس کش زن جنده

    پاسخحذف
  5. مستراح خامنه اي، كير گودزيلا تو كونت مادرجنده
    تو هر شب با ننت ميري تو يه رخت خواب ما چيزي نگفتيم تا حالا .. امنيتي مادر جنده!!

    پاسخحذف
  6. اي حجت الاسلام سید مجتبی خامنه ای (ع)خواركُسه ، كس ننت صندوق پُسته

    پاسخحذف
  7. حجت الاسلام سید مجتبی خامنه ای (ع)
    حقا كه مثل مسلمونا مادر جنده اي ..
    هر چند طبيعيه چون مسلموني .. اين خصوصيت همه مسلموناست..تمتم ترقه و فشفشه هاي چهارشنبه سوزي ميره تو كون مسلمونا

    پاسخحذف
  8. خار کسه های مادر به خطا, از من محمد الگو بگیرید و اینقدر فحاشی نکنید کیرم تو حلقتون.

    پاسخحذف
  9. کس ننه هرکی به داماد من فحاشی کرد رو گاییدم کوس ننه جنده ها

    پاسخحذف
  10. به جدم قسم که یزید آنچنان مرا جلوی امام حسین ، تا دسته گایید که هنوز هم در بهشت به یاد یزید مرطوب میشوم .

    آلت مبارک یزید تو دهان هرچه مسلمان بخصوص شیعه 12 امامی

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.