پنجشنبه، بهمن ۱۳، ۱۳۹۰

آقای جمهوری اسلامی،هم شان قاچاقچی های مواد مخدر شده ای و خانواده خبرنگاران را گروگان می گیری؟! دزدان دریایی سومالی روسفید شده اند!

رژیم اسلامی، رسما رفتار و منش قاچاقچی های مواد مخدر و آدم رباها را پیش گرفته است...!

هر دم از این باغ بری می رسد، و رژیم اسلامی هر روزی یک شاهکار جدید بنا می کند و یک دیگر از مرزهای بی شرمی را پشت سر می گذارد.

اینبار وزارت اطلاعات، خواهر یکی از کارکنان بی بی سی را گروگان گرفته  و  از او به صورت اینترنتی و با چت تصویری بازجویی کرده است.  البته ما از رژیم اسلامی نه توقع مشروعیت داریم و نه توقع رفتار قانونی!

رژیم که در آن فیلمساز جهانی خود را به زندان می اندازند، مانند حکومت جمعی دزد دریایی است، اما این گروگان گیری حتی از دزدان دریایی نیز بر نمی آید.

تصور نمی کنم حتی دزدان دریایی سومالی نیز آنقدر بی شرم باشند که خواهر یک انسان بی گناه را گروگان بگیرند، آنهم در شرایطی که خود فرد متهم هم قانونا هیچ کار خطایی نکرده است.

چنین رفتاری و چنین منشی را تنها می توان در میان قاچاقچیان مواد مخدر دید، این قاچاقچیان مواد مخدر هستند که هنگام معامله های مواد مخدر، اعضا خانواده طرف را گرو می گیرند.

باید به جمهوری اسلامی تبریک گفت که به چنین سطحی رسیده است و خودش را هم شان قاچاقچیان می بیند.

در این میان، نکته ای که توجه همگان را جلب می کند این است که این رژیم با یک خبرنگار بین المللی که در قلب اروپا است و بزرگترین شبکه خبری دنیا از آن حمایت می کند، چنین می کنند، براستی با جوانان گمنام و مظلوم ایرانی در زندان چه می کنند؟! 


پی نوشت: فکر کنم یک چند وقت دیگر خامنه ای ، احمدی نژاد را ترک موتور هوندای 125 سوار کند و با هم بروند کیف قاپی...!! فعلا که تا گروگانگیری ، شان خودشان را پایین آورده اند
نوشته های دیگر امروز و دیروز من: 
/---------/تحریم شبکه  سویفت علیه ایران، فشار کمرشکنی به رژیم اسلامی  است...!


/--------/شاپور بختیار، دمکراسی را به مردم ایران هدیه کرد، افسوس که مردم دیگر دمکراسی نمی خواستند، توسط خمینی مسخ شده بودند...!


۳ نظر:

  1. برو زن جنده مادر قحبه خارکسه جلوی کس دادن زنتو بگیر ولدوزنای حزب باد. چی شده امروز طرفدار بی بی سی شدی ها؟چقدر گرفتی مزدور؟فکر کنم پول مواد یک ماهتو داده باشن که اینطوری دور برداشتی.صادق صبای پفیوز کس لیس که یه مدت رو پونه قدوسی جلق میزد و بالاخره به اون جنده تجاوز کرد و در عرض یه هفته دو بار!! فرستادش تعطیلات

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بچه ساندیسی صیغه زاده مامانت چند بار صیغه کرده هااا؟
       تو حروم زاده هم از یکی از صیغه های مادر جندت بیرون افتادی خارکسته مادر جنده...

      حذف
  2. نادر
    عزييزم از فحشهايي كه بهت دادند معلوم است بدجوري دردشان امده و درست دستت را روي نقطه ضعفشان كذاشتي. سانديس خورها ركيك ترين فحشها را ميدهند و به زن و بچه مردم تجاوز ميكنند و بعد ادعاي تقدس هم ميكنند. اين ارزشها و مقدسات دروغين بايد خراب شوند تا كشورمان از دست اين جاهلان فاسد جنايتكار نجات پيدا كند. اينها فعلا ترس از دست دادن منافع ميلياردي خود را دارند كه بزور از ملت غصب كردند و بدون هيچگونه توضيح و توجيحي هر جور كه صلاح ميدانند دارند خرج ميكنند و يا ميگذارند در جيب. ملت ايران هيچگونه ابزاري براي تاثيرگذاري بر نحوه خرج سرمايه هاي ملي خود ندارد. سياستمداران ما همه بايد قبل از انتخاب شدن از فيلتر دزد اعظم گذشته باشند و وفاداري خود را به ان راهزن اصلي و راهزنهاي كوچك مطيع وي نشان دهند. لذا بر عكس كشورهاي دموكراتيك كه سياستمداران وفادار به مردم و منافع مردم هستند از اين سياسيون ما هيچ كاري نميتوان انتظار داشت غير از خوش خدمتي به دزد اصلي و گرفتن حق كاسه ليسي خود. علت فقر ملت ايران با اينهمه ثروت طبيعي نيز همين است.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.