دوشنبه، دی ۰۵، ۱۳۹۰

خیانتی دیگر از اصلاح طلبان/هموطنم، حاصل دمکراسی دوران طلایی امام نیست، بلکه زندگی با کرامت برای شهروندان است...!

 شاید یکی از مهمترین خیانت های اصلاح طلبان، بدنام کردن اسم دمکراسی باشد، از طرفی مدعی مردم سالاری و جامعه مدنی هستند، یعنی از مفاهیمی چون دمکراسی اعتبار می گیرند ولی با بی شرمی تمام، دوران جلاد بزرگی چون  خمینی را دوران طلایی می دانند.

به دیگرعبارت، با بی شرمی تمام، اینگونه القا می کنند که دوران طلایی خمینی، دوران دمکراسی بوده است و این باعث بدنامی دمکراسی می شود

نکته اینجاست که این کار، یک خیانت آشکار است، چرا که در ایران گردش آزاد اطلاعات نداریم و صدای اصلاح طلبان، تنها صدای رقیب رسمی رژیم است که از تلوزیون و دیگر مدیا اجازه انتشار می یابد.

به عبارت دیگر، اصلاح طلبان یک امکان خاص و ویژه سخن گفتن از تلوزیون را داشته اند و از آن امکان برای بدنام کردن دمکراسی استفاده کرده اند و طوری القا کرده اند که دمکراسی به معنای دوران طلایی خمینی است...!

صد البته که چنین نیست، دوران طلایی خمینی، دوران دیکتاتوری بود، شاید بدتر از دوران خامنه ای.

در همان دوران بود که با پونز روسری را بر پیشانی دختران (فیکس) می کردند، در زندان ها قتل عام صورت می گرفت، هشت سال جنگ را ادامه دادند تا کشور به خرابه ای کامل تبدیل شد، در خارج از ایران رسما و بی هیچ شرمی به ترور و آدم کشی دست می زدند و هزار جنایت دیگر.

تفاوت دمکراسی با دوران خامنه ای و خمینی، در این است که در دمکراسی، این جامعه است تصمیم می گیرد چه کسی کشور را اداره کند، بر کارش نظارت می کند، هیچ عقیده و مذهبی نیز بالاتر از قانون نخواهد بود.

اما در ولایت فقیه، این ولی فقیه است که بر مردم مالکیت دارد، کسی بر کارش نظارت نمی کند  و اسلام نیز بالاتر از قانون و خواست مردم است.









۵ نظر:

  1. واقعا متوجه نمیشم منظور شما از اصلاح طلب چیه
    یعنی دارید خودتون رو گول می زنید؟
    عزیز جان هر شخصی که در نهاد های دولتی فعالیت میکنه یک بی ناموس به تمام عیار هست
    در این حکومت کسی که دنبال اصلاحات باشه جایی در سفره حکومتی نداره
    این کس شعر ها هم فقط برای گول زدن مردم هست
    مگه همین اصلاح طلب ها نبودن که 25بهمن پش مردم رو خالی کردن؟
    در آخر اورت سگ هرمله توی دهن همشون

    پاسخحذف
  2. خمینی یک خونخوار کثیفی بیش نبود. بغیر از آدم کشی ایشون سکس با بچه و نوزاد را هم حلال می‌دانست. تف به اون روح کثیفش. تف به اسلام.

    پاسخحذف
  3. با اسهال طلبان ایران به دموکراسی نمیرسه. تنها راه به دموکراسی جدایی سیاست از دین کثیف اسلام می‌باشد.

    پاسخحذف
  4. یادمون نره که دوران خمینی جلاد بود که به دختران این سرزمین در زندان‌ها قبل از اعدام تجاوز میشد. یادمون هم نره که در آن دوران میر حسین و دیگر اصلاح طلبان نقش مهمی‌ بازی میکردند.

    پاسخحذف
  5. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.