یکشنبه، مرداد ۳۰، ۱۳۹۰

براستی وقتی در ملا عام ، مداح نزدیک به خامنه ای دستور به کشتن یکی از مسولین رژیم را می دهد، با مردم عادی چه می کنند ؟!


سخنان مداح نزدیک به خامنه ای،منصور ارضی کافی است تا مسولیت تمام جنایات بسیج و سپاه و کل  رژیم بر گردن خامنه ای قرار گیرد.

منصور ارضی ، مداح نزدیک به رهبر در سخنرانی رسمی خود گفته اگر کسی رحیم مشاعی را بکشد، منصور ارضی به او پول خواهد داد، او گفته است :

"منصور ارضی، یکی از مداحان نزدیک به حکومت، در مراسم شب قدر، در مسجد ارک تهران، با انتقاد از احمدی‌نژاد درباره حضور رحیم‌مشایی در کابینه، و اشاره به عدم حضور وی در مجامع عمومی، گفت: "فعلاً قایمش کردن، پیداش کنن بچه‌ها می‌کشنش. فعلا تو هزاران حصار قرار گرفته این یهودی امت. گفتمم هر کی بکشتش پولشو من می‌دم. خداشاهده نه اینکه حالا مثلا بگم".

تهدید به قتل ، جرم بزرگی است، در برخی از کشورها ، تا چهارسال و یا بیشتر مجازات حبس دارد. اما اینجا تنها مساله این نیست که یکی از جنایتکاران نزدیک به رهبر ، در ملا عام تهدید به کشتن می کند، سوالی که به ذهن خطور می کند، این است که این رژیم ، تا چه حد بی شرم است.

براستی وقتی در ملا عام ، مداح نزدیک به خامنه ای دستور به کشتن یکی از مسولین رژیم را می دهد، با مردم عادی چه می کنند ؟!

با مردمی که به مانند مشاعی ، جزویی از ساختار قدرت نیستند ، بلکه حتی مخالف رژیم هستند و در خیابان شعار مرگ بر خامنه ای سر می دهند، براستی با آنها چه می کنند؟!

براستی ، آیا منصور بدون حمایت خامنه ای می تواند اینچنین تهدید به قتل کند ؟ البته که خیر!

همین سخنرانی منصور ارضی کافی است تا ببینیم شخص نزدیک به خامنه ای ، بی پروا دستور به قتل می دهد و این واقعه ، بهترین سند در هر دادگاهی است تا شخص خامنه ای را مسول تمام جنایات رژیم بدانیم. 



لینک این مطلب در بالاترین--------آزادگی -------ریشه ها 





چهارشنبه، مرداد ۲۶، ۱۳۹۰

فارس نیوز، قصد دارد اینبار این عکس را به عنوان عکس از شورش لندن را نیز منتشر کند ...!

در اینجا لابد دیده اید که فارس نیوز، عکس مربوط به اعتصاب سی سال پیش در کشور شیلی را به عنوان انقلاب اسلامی مردم بریتانیا ، منتشر کرده است.




با توجه به علاقه مندی فارس نیوز به تصاویر تاریخی ،  بنا بر اخبار رسیده  ، فارس نیوز قصد دارد اینبار این  عکس را به عنوان عکس از پلیس بریتانیا منتشر کند ...!



نوشته های مرتبط قبلی






یکشنبه، مرداد ۲۳، ۱۳۹۰

وقتی عکس و تیتر اصلی صفحه اول کیهان ، عکسی تقلبی و دزدی است ، چه توقعی از دیگر مطالبش می توان داشت ؟!


کیهان بامزه ترین رسانه رژیم است ، در صفحه اول روزنامه عکس رنگی دروغ چاپ می کند

صفحه اول روزنامه کیهان را در اینجا می توانید ببینید، چنین تصویری است:

و نوشته است که جوانان انگلیس می گویند : تا آخر ایستاده ایم ، سلطنت نمی خواهیم !

اصولا تا کنون حتی یک روزنامه یا منبع خبری در تمام دنیا ، چنین چیزی را گزارش نکرده است و این یک موضوع دروغ محض است، اصولا هیچ خواسته  سیاسی تا کنون مطرح نشده است، اصولا اگر کسی بخواهد در بریتانیا خواسته سیاسی داشته باشد، مثل بچه آدم می رود حزب تشکیل می دهد و در انتخابات شرکت می کند ، از طریق غارت مغازه ها که نمی توانند به خواسته سیاسی برسند. 


مساله حذف خانواده سلطنتی نیز ، مثل ایران یک تابو نیست، هر کسی می تواند نسبت به وجود خانواده سلطنتی ، انتقاد کند، خواستار حذف انها شود و کسی هم کاری با آنها نخواهد داشت. اصولا خانواده سلطنتی در بریتانیا در امور سیاسی کشور ، هیچ قدرت و نفوذی ندارد که ربطی به خواسته های سیاسی داشته باشند. صرفا یک مقام سمبلیک است از دورانی این کشور بخش اعظمی از دنیا را اداره می کرده است. فرض کنید اگر کسی برود جلوی در خیابان لندن ، به ملکه فحش بدهد ، تا زمانی که شیشه مغازه ای را نشکسته باشد، کسی با او کاری نخواهد داشت، پلیس هم موظف به دفاع از او است .


روزنامه کیهان فکر کرده مثلا فحش دادن یا خواستار حذف ملکه شدن ، مانند ایران است که اگر کسی به ولی فقیه حرفی بزند ، مجازات اعدام در انتظارش باشد! جهت اطلاع ، یکی از ویدیوهایی که ملکه را در تلوزیون به مسخره می گیرند، در انتهای این مطلب می گذارم. 


 اما نکته با مزه  دیگری نیز هست  ، عکسی که ملاحظه می کنید متعلق به یک سال قبل است و اصلا به مسایل اخیر بریتانیا ربطی ندارد.

این عکس متعلق به تظاهرات در مقابل سفارت اسراییل در لندن است ، که در January 12, 2009 انجام شده است و هیچ ربطی به مسایل اخیر بریتانیا ندارد.

اینجا و یا اینجا  را ببیند : 


نوشته های مرتبط قبلی : 









____________لینک این مطلب در بالاترین ---آزادگی ----ریشه ها_______________

گزارش بی بی سی از وبلاگ من در اینباره :


دو نمونه از نقد و شوخی و توهین به ملکه بریتانیا در تلوزیون رسمی بریتانیا 






در این ویدیو که از بی بی سی، تلوزیون رسمی کشور ،  پخش شده است، (آرم بی بی سی را می بینید!) ،یکی از کمدین ها شروع به خواندن شعر رپ با لهجه و از زبان ملکه که مست کرده است، می کند. از ثانیه چهل به بعد! 


اصولا مسخره کردن یا شوخی کردن یا تقاضا برای حذف خاندان سلطنتی نه چیز عجیبی است و نه مجازاتی دارد. کیهان احمق تصور کرده بریتانیا نیز مانند ایران اداره می شود که اگر کسی حرفی علیه خامنه ای بزند، با شکنجه مواجه خواهد شد. 

ویدیو زیر، کمی بی ادبی است، کمی که چه عرض کنم، خیلی (!)  : 
هشدار : نامناسب برای محل کار !


جمعه، مرداد ۲۱، ۱۳۹۰

تصاویری مستند / زمانی که فارس نیوز ، بی شرفی را معنایی نوین می بخشد .. !

بازتاب افشاگری این نوشته را در مطبوعات دیگر، در انتهای این نوشته ذکر کرده ام. 

یکی از دوستان عزیز(برونو)، زحمت کشیده و این عکس ها را مقایسه کرده تا دروغ گویی خبرگزاری رسمی ایران را نشان دهد و از من نیز خواسته که آنرا منتشر کنم

شما این عکس ها را مقایسه کنید، ببیند چقدر رژیم ایران دروغ گو است، خبرگزاری رسمی کشور بی هیج شرم و حیایی ، عکس درگیری مسابقات فوتبال و یا درگیری های دیگر متعلق به سال گذشته را به عنوان قیام مردم انگلیس (!) ، به خورد خواننده های  داخل کشور می دهد!


وقتی رسانه رسمی کشور اینچنین دروغ می گوید ،  البته که مشخص است چرا اینقدر از اینترنت وحشت دارند و دنبال فیلتر کردن آن هستند !


براستی وقتی رسانه رسمی رژیم ، اینچنین بی پروا و در ملا عام دروغ می گویند ، سران رژیم در خفا چه می کنند ؟! آیا اصولا رژیمی که خبرگزاری رسمیش اینچنین دروغ می گوید، به اندازه سر سوزنی اعتبار و مشروعیت دارد ؟!


چرا فارس نیوز، عکس های واقعی را منتشر نکرده است ؟! 

جهت اطلاع شما، اکثر این آشوبگران نوجوانان و جوانان زیر سن قانونی بوده اند و اصولا در کشورهای متمدن برای نوجوانان ، مجازات سختی در نظر گرفته نشده است ، مثلا اینجا را ببینید، برای برای دو نفر از اینها جریمه هایی در حد پنجاه یا شصت پوند در نظر گفته  شده است. طبیعتا عکس نوجوانانی که مشغول دزدیدن مشروب هستند، نمی تواند به عنوان صدور انقلاب اسلامی به بریتانیا مورد استفاده قرار گیرد !

-         این پیوند به فریزلینک  عکس های  فارس نیوز است، چون می دانم ممکن است بروند و عکس ها را پاک کنند، از وب پیج آنها ، شات گرفته ام که نتوانند بعدا منکر شوند. 

-         این عکس فارس نیوز و این عکس را  (این عکس متعلق به روزنامه ای  به تاریخ 24TH FEBRUARY 2010 است ! یعنی تاریخ عکس مال یکسال قبل است و  هیچ ربطی به اتفاقات اخیر  در سال 2011  در بریتانیا ندارد)  


این عکس فارس نیوز و این عکس را (این عکس مربوط به مسابقه فوتبال منچستر یونایتد است و تاریخش مال 1st September 2010 است، یعنی یک سال قبل!!)

   
این عکس فارس نیوز  را با این عکس مقایسه بفرمایید.  اصولا زبان تابلو راهنمایی و رانندگی پرتقالی است و مشخص است که عکس مربوط به بریتانیا نیست !

جهت اطلاع کارمندان دروغ گو و بی سواد فارس نیوز، زبان رسمی کشور  انگلیس، انگلیسی است !! همانطوری که ملاحظه می فرمایید این عکس مربوط است به تظاهرات دانشجویان در شیلی در اعتراض به هزنیه دانشجویی. چه ربطی به صدور انقلاب اسلامی به بریتانیا دارد ، من که هنوز نفهمیدم !
                      
-         این ردیف سوم عکس های  فارس نیوز متعلق به رویداد دیگری در لندن در سال 2009 است (!):  این عکس ها  را  ببیند و مقایسه کنید! 
-         این عکس فارس نیوز و این عکس را (این عکس مربوط به کارناوال ناتینگ هیل است در سال 2008 ،سه سال پیش است! اصولا تصاویر دیگر این کارناوال را ببینید، تصدیق بفرمایید این بانوانی که فقط شورت پوشیده اند، خیلی قصد انقلاب اسلامی را ندارند !)


این عکس ، از همان کارناوال ، نمونه خوبی از صدور انقلاب اسلامی به بریتانیا است (!): 

     این عکس فارس نیوز و این عکس را (این عکس متعلق به اعتصاب معدن چیان در کشور شیلی است، زمان آن نیز متعلق به سال 1984 است، یعنی بیست و هشت سال قبل ! هیچ ربطی هم به صدرو انقلاب اسلامی به بریتانیا ندارد ! فقط مانده فارس نیوز تصاویر حکاکی شده بر روی سنگ های تخت جمشید به عنوان انقلاب اسلامی بریتانیا  به خورد ملت بدهد !)



    این عکس فارس نیوز و این عکس را  ( این عکس متعلق به سال 2009 است، در آن زمان گروه ضد اسلام، تظاهراتی مسالمت آمیز تشکیل داده بود و  معتقد بوده قوانین شریعت اسلامی ، قوانینی فاشیستی است.)

    خنده آور است که رسانه های رژیم از برخورد پلیس بریتانیا با این گروه ضد اسلام، به عنوان صدور انقلاب اسلامی (!) یاد می کنند
                                 

این عکس فارس نیوز و این عکس را مقایسه کنید، این تصویر مربوط به اجلاس سران G20 در لندن است . جالب است که در متن خبری که عکس را فارس نیوز دزدیده است، نوشته شده است : 
Meanwhile, seperately it was announced the Met Police had paid out £85,000.00 damages to 5 protesters
ترجمه : "پلیس متروپلیتن (پلیس لندن) هشتاد و پنج هزار پوند (بیش از یکصد و پنجاه میلیون تومان) به پنج نفر از تظاهرکنندگان در سال 2006 خسارت داده است "
                                       
اصل خبر را اینجا می توانید ببیند، داستان این بوده که پلیس لندن پنج تظاهر کننده  را جلوی سفارت مکزیک دستگیر می کند ، (برای چند ساعت !) ، در صورتی که طبق قانون حق دستگیر کردن انها را نداشته است. در نهایت پلیس ضمن عذر خواهی ، هشتاد  و پنج هزار پوند (یکصد و پنجاه میلیون تومان) خسارت می دهد ، با اضافه اینکه هزینه وکلای افراد فوق را که یکصد هزار پوند (دویست میلیون تومان) بوده است، پرداخت می کند (جمعا نفری هفتاد میلیون برای چند ساعت بازداشت!)

این رفتار پلیس لندن  و پرداخت خسارت و قبول اشتباه را مقایسه بفرمایید با  رفتار پلیس ایران!

دوازده سال قبل جلوی چشم مادر سعید زینالی در خانه ، پلیس ایران پسرش را بازداشت می کند و هنوز نه جنازه را تحویل می دهد و نه می گوید پسرش کجاست! مادر بیچاره به پلیس و مسولین ایران التماس می کند و می گوید "من سگ شما" هستم ، فقط به من بگویید پسرم را کجا چال کرده اید! (نمی دانم چرا موقع تایپ این کلمه ها گریه ام گرفت! یک لحظه فکر دل آن مادر بیچاره  در این دوازده سال، پشت هر کسی را به لرزه می اندازد.)

با دیدن این پیوند، درباره سعید زینالی، اطلاعات بیشتری را خواهید یافت:

تصویری از سعید زینالی ، دانشجویی که توسط پلیس ایران دزدیده شده است

حذف این عکس ها از سایت خبرگزاری فارس

با اجازه شما ، چند ساعت بعد از انتشار این مطلب ، این گزارش را از روی سایت خودشان برداشتند! البته کور خواهنده اند، همانطوری که می بینید من اسنپ شات اینترنتی گرفته ام ، یعنی این صفحه فارس نیوز را در یک سایت رسمی ، آرشیو کرده ام !


این دیگر چه خبرگزاری دوزاری است که گزارش هایش حذف می شود !؟) همانطوری که می دانید خبرگزاری های معتبر، وقتی گندی می زنند وحتی اشتباه می کنند، زیر آن صفحه توضیح اضافه می کنند و گزارش را حذف نمی کنند، چون معنی خیلی بدی دارد! 

بازتاب این نوشته وبلاگ من در روزنامه های ایرانی و خارجی

روزنامه معتبر گاردین  در اینباره گزارشی تهیه کرده و وبلاگ مرا نیز معرفی کرده است

غیر از گاردین ، این نشریات نیز از وبلاگ من به این دلیل یاد کرده اند ، اینجا ، اینجا (نشریه مجارستانی) و اینجا (بنیاد فریدوم آلرت)  و همینطور چند روزنامه خارجی دیگر نیز با آدرس دادن به این وبلاگ، به ذکر این ماجرا و گزارش این اتفاق پرداخته اند: نشریه پرتقالی ، روزنامه چک ، و یک نشریه مجارستانی  ، و یک نشریه دیگر اروپایی  

 آفتاب نیوز و عصر ایران ، بعد از این پست وبلاگ من در روز شنبه، روز یکشنبه به بازتاب این مطلب پرداختند. 

 بی بی سی نیز دراینباره گزارشی تهیه کرده بود و در آن به این وبلاگ اشاره کرده بوده است که در زیر، ویدیو  آنرا می بینید: 


نوشته های مرتبط قبلی : 



چند نوشته قبلی:




_________لینک این مطلب در بالاترین-----آزادگی----ریشه ها------فرندفید_____________