چهارشنبه، مهر ۲۱، ۱۳۸۹

/اصل چهارم نیوتن می گوید: لازمه حضور خامنه ای در ملاعام و تلاقی خامنه ای و بسیجی ها، وجود حداقل سه ساندیس به ازا هر بسیجی است!

فانتزی سکسی خامنه ای :
کسانی که اهل دیزی هستند، می دانند من چه می گویم، برخی مواقع شما هر سمت و پستی داشته باشی، دلت هوس آن دیزی یا کله پاچه جنوب شهر (که همیشه می خورده ای) را میکند.
حال حکایت مقام عظمای ولایت است و سفر آن بزرگوار به قم:  
گویا مقام معظم رهبری دلش برای حوزه و زمانی که در حوزه علمیه قم هفته ای دو بار به داخل بشکه می رفته است، تنگ شده است؛ لذا هوس قم و سکس درون بشکه را کرده اند و عازم قم شده اند.
قرار است در آن دالان دراز حوزه،مقام معظم رهبری به صورت ناشناس به داخل بشکه بروند و جمع کثیری از مراجع تقلید و طلبه ها، خدمت خاصی را به مقام معظم رهبری انجام دهند.
کسانی که نمی دانند داستان بشکه چیست، می توانند این ویدیو کلیپ را ببینند:

توجه : محتوای ویدیو مناسب کودکان نیست


پی نوشت: من هیچ مخالفتی با همجنس گراها ندارم، اما همجنس گرایی ملا جماعت داستان دیگری دارد و آنها به صورت طبیعی همجنس گرا نیستند، بلکه در اثر محیط پرورش در حوزه و نبود زن ، همجنس گرا می شوند و این رفتار آنها زمانی آزار دهنده می شود که می بینم همجنس گراهای طبیعی را به دلیل طبیعتشان اعدام می کنند.



۲ نظر:

  1. با سلام،
    با یک مقاله جدید به روزم. خوشحال میشم اگر سری بزنید.
    اردوان

    پاسخحذف
  2. ویدیوهای تاریخی تشیع جنازه یک میلیونی مرجع کبیر منتظری، در پایتخت تشیع جهان قم وجود دارد. مردمی که با قلبهای پر از عشق بدون هیچ پاداش دنیوی، در زیر زور سرنیزه های دولت کودتا بر ای خداحافظی رهبر انتخابی شان امدند. ان نمایش تاریخی کودتاچیان را میسوزاند و تا ابد داغ ان بدلشان خواهد ماند. که زنده تان با سرویس ساندیس خوری و اوردن حقوق بگیران با زور برای بیکار نشدن نیز برایتان همچین گردهم ایی نخواهد داشت. حکومت بر قلبها با سرنیزه مکان پذیر نیست.
    مزدک

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.