شنبه، آبان ۲۰، ۱۳۹۶

علت دستگیری یاشار پارسا توسط اینترپل: دانلود کتاب افشای مافیای قاچاق سیگار/ بیانیه اینترپل، و پیروزی اینجانب بر جمهوری اسلامی در دادگاه



شورای اروپا، سو استفاده از اینترپل برای دستگیری اینجانب را محکوم نمود:

حکم دادگاه عالی ایتالیا و پیروزی یاشار پارسا بر جمهوری اسلامی در دادگاه
بیانیه رسمی اینترپل (حذف نام یاشار ازافراد تحت تعقیب بهدلیل سو استفاده جمهوری اسلامی از اینترپل)

 

۸ نظر:

  1. استفاده از اینترپول توسط رژیم ننگین صفوی حاکم بر ایران؛ مانند حمله به مدارس توسّط حماس و یا حمل سلاح بوسیلهٔ آمبولانس است. زمانی که مقدّسات (مدرسهٔ کودکان و اتوموبیلهای نجات بخش» چنین تحقیر میشوند؛ دیگر از حملهٔ نظامی به آمبولانسها نباید تعجّب کرد.
    استفاده از اینترپل برای پیگرد مخالفین و باز کردن دروازه ها از طرف اینترپل برای چنین سوء استفاده هایی؛ تقدّس اینترپل را نیز به زیر سوال میبرد.
    عمر البشیر و اکبر ولایتی جنایتکار و تحت پیگرد؛ آزادانه رفت و آمد بین المللی دارند و برای آنها «اینترپل» در جدّ «مگس مزاحم» است. امّا همین «مگس» شما را به دادگاه میکشاند. به همین خاطر است که من «حقوق بشری» و «اهل باور به مقدّسات» نیستم.
    از نظر من آنکه جنایت میکند؛ از حوزهٔ «بشر بودن» خارج و به علف هرزی تبدیل میشود که باید حذف شود و گرنه دیگر «گُلزار» معنایی ندارد و جهان سراسر به «هرزه زار» تبدیل میشود.
    ماجرای درآمد سیگار و تعلّق انحصاری این بازار به سپاه پاچاهارداران نیز از زمان «انگل کبیر بنیانگذار» آغاز شد و یکی از موارد اختلاف انگل خمینی و انگل منتظری بود.
    به هر حال نجات شما از «تَله» را تبریک میگویم.
    پیروز و سرفراز باشید.

    پاسخحذف
  2. مدتی است در سایت شما کامنت می گذاریم.
    ازرسال ۱۳۸۱ شروع به خبررسانی با ایمیل و کامنت درباره فساد در منطقه به رسانه های خارجی و مخالفان بوده ایم و حتی به سازمانهای جاسوسی غربی و سازمان مجاهدین خلق اطلاع دادیم. از چند سال پیش حتی نشریات نظام مثل تابناک و مهر و الف و ... را مطلع کرده ایم گویا آنها نیز شریک دزد هستند.
    پلیس منطقه بلوار فردوس را گتوی خلافکاران کرده بخصوص خیابان ابراهیمی جنوبی که به چاله میدان دوم معروف شده است.
    پلیس با همکاری قوه قضائیه محکومین مالی و جنایی که حبس دارند را در منطقه ساکن می کند و مدارک جدید و هویت جدید میدهد و شاکی شهرستانی فکر میکند محکوم در زندان است ولی محکوم در این محله زندگی می کند.
    عده ای افغانی با یاری پلیس هویت ایرانی گرفته و در کامپیوتر ثبت احوال هویت ایرانی گرفته اند که برخی سازمان دهنده انتقال مواد مخدر به اروپا هستند.
    پلیس با دریافت مستمری دایمی از ساکنان مسئله دار منطقه که گتو تشکیل داده اند درامد برای کادر ایجاد کرده و البته در انتقال و توزیع هروئین کارفرما شده است.
    پلیس منطقه با پلیس فرودگاه ها در زمینه توسعه فساد امور مشترک دارند.
    کارمندان شبکه قاچاق ساکن منطقه هستند.
    پلیس بوسیله برادران ابوالقاسمی کنی و الله قلی ها لوازم جاسوسی به مردم خلافکار اجاره میدهد و چند خانه در منطقه که به گفته پلیس با نظام مشکل دارند را لوازم جاسوسی نصب کرده و مشتریانی که توسط ابوالقاسمی ها و الله قلی ها و افغانی ها به پلیس معرفی میشوند جهت نمونه کار مورد جاسوسی قرار می گیرند!
    الله قلی ها و ابوالقاسمی ها علنا و تجاهری خلافکاری می کنند.ابوالقاسمی ها خود را فامیل باقری و مهدوی کنی معرفی می کنند که دروغ است ولی گویا پدرشان نوچه طیب و شعبان جعفری بوده و به علت قتل در زندان بوده ولی در سال ۵۷ از زندان فرار کرده و دیگر زندانی نشده البته این روایت محمد ابوالقاسمی کنی است.
    پلیس عده ای گدا گشنه شتیل بگیر را در خیابان ابراهیمی ساکن کرده و آنها دایم صورت جلسه در غیاب افرادی بیگناه نوشته و پلیس بایگانی می کند.شهادت دروغ در اسلام برای مسلمانان از شیر مادر حلالتر شده.
    آدرس ابوالقاسمی ها: تهران بلوار فردوس خیابان ابراهیمی جنوبی کوچه نوزدهم پلاک ۳ و پلاک ۵
    آدرس الله قلی ها: تهران بلوار فردوس خیابان ابراهیمی جنوبی کوچه هجدهم پلاک ۱۱ است
    ابوالقاسمی همچنین متخصص جاسازی مواد مخدر در ماشینهای سبک و سنگین و راهسازی هستند و در ۳۰ سال گذشته در نقل و انتقال مقادیر هنگفت هروئین موثر واقع شده اند.
    کلا سر تا پای کشور را فاضلاب گرفته همه مناطق اعیان نشین تا فقیرنشین توسط پلیس و قوه قضائیه انواع شرارت و بی قانونی فروخته میشود. نصف ملت ایران فاسد شده نصف دیگر بی خیالند.

    پاسخحذف
  3. فراموش شد بگیم پلیس منطقه بلوار فردوس در جعل کردن اسناد و نامه ها دست اراذل و اوباش جاعل را از پشت بسته!

    پاسخحذف
  4. در سطح خورد و کلان کشور در چهارچوب قوانین اسلام ناب محمدی فاسد شده. بقول ترانه گروه کیوسک پلیس ها که باید جلوی فساد را بگیرند خودشان دزد شدند و حکومت نیز پلیسها را از بین خلافکاران گزینش می کند!
    از دید ملایان فساد یعنی چیزهایی که در اصل فساد نیستند یعنی بی حجابی و موسیقی گوش دادن و رقص و آواز فساد است ولی قاچاق و رشوه و مواد مخدر و تبعیض و اختلاص یعنی مبارزه با فساد!
    قاچاق سیگار که مثلا کم ضرر تر از هروئین هست وقتی ملایان دست پلیس و سپاه و اطلاعات را باز گذاشتن که هروئین انتقال و توزیع شود چیز کوچکی به حساب میاد اما وقتی آمار تحقیقات شما خوانده شد میفهمیم همین سیگار که ظاهرا از مواد مخدر کم خطرتر است چه بلایی سر ملت و اقتصاد و سلامتی آورده.
    بنظرم اگر گروه های آزادی بخش دوباره مسلح شوند و به حذف پاسداران و پلیسهای فاسد از بلندپایه تا دون پایه بپردازند جامعه یک تکانی به سمت اخلاقیات میخورد.

    پاسخحذف
  5. و البته همین قاچاق سیگار به نفع اقتصاد آمریکا و به ضرر اقتصاد ایران است پس برخی از سیاستمداران آمریکا حامی سپاه هستند و این جنگ بین سپاه و آمریکا یک جنگ زرگری است.

    پاسخحذف
  6. خداروشکر که ازاد شدین لطفا پررنگتر بشین وبلاگتون رو دوباره را بدازین

    پاسخحذف
  7. درود آقای خسروی روشنگریهای شما فساد در حکومت مدعی دین و عدالت را اثبات کرده. در پیامهای وبلاگ شما پیامهایی دیدم.
    برای من این پیام بوسیله ایمیل آمده بود و اتفاقی در سایت شما دیدم.
    یکی از دوستان خدمت سربازی در کلانتری باغ فیض تهران بود می گفت پلیس که در قاچاق مخدر نقش توزیع کننده داشت برای یک وکیل مشکل ایجاد کرده بود و هم به وکیل و هم به شاهد وکیل توسط اوباشی که ساکن مجتمع محل سکونت آنها کرده بود تهمت میزد.
    برای مثال صورتجلسه جمع کرده بودند که خواهر شاهد خلافکار است یا خواهر شاهد فحش داده به مقام رهبری. چون شاهد فرد محکمی بود اینها میخواستند با گیر دادن به خواهر شاهد او را منصرف کنند!
    این مردمی که پیام گذاشتن برای جمع کردن باند فساد قاچاق اتومبیل و یدکی و هروئین در منطقه فردوس باید هوشمندانه علیه پلیس فردوس اقدام کنند. دقیقا این پلیس از طریق افرادی مثل همین ابوالقاسمی کنی که نام بردین به پخش هروئین و موادد مخدر در مناطق دیگر تهران نیز مشغول است.
    پیام ما این است که حتما پیامهای خود را افزایش دهند و تا می توانند گمنام عمل کنند چون پلیس در ایران خودش ام الفساد است و جز معدودی کادر زحمتکش و با وجدان بقیه نوکر پول و سگ آستان سکه هستند.

    در این ابوالقاسمی کنی که ادعا کرده فامیل مهدوی کنی و باقری کنی هستند شاید درست باشد چون این جماعت ملایان حکومتی را بررسی کنید می بینید که اقوامشان همه اوباش و کلاهبردار و لومپن هستند و بعید نیست واقعا فامیل باقری کنی داماد رهبری باشد.

    پاسخحذف
  8. مطلع شدیم باند قاچاق هروئین و کالا به رهبری پلیس جهت پرونده سازی در محله شایع کرده کسانیکه این اطلاعات را در اختیار خبرگزاری ها و وبلاگها گذاشته اند به مادر و خواهر محمد ابوالقاسمی کنی و حمید الله قلی تجاوز به عنف کرده اند ولی محمد ابوالقاسمی به پاسگاه ۱۳۳ و آگاهی مرکز مراجعه کرده درخواست کرده تبلیغ شود خواهران و مادران افراد مذکور نه فقط به محمد ابوالقاسمی کنی بلکه به همه همسایه های ایرانی و افغانی محله ابراهیمی بلوار فردوس توهین و فحاشی کردند و وی با برخی اهالی کوچه هفده نجاتی ابراهیمی و همچنین مجتمع پلاک ۲۳ و ۱۷ واقع در کوچه نوزده ابراهیمی و رشیدی کرد شیتیله بگیر رایزنی کرده است. سپس مدتی محمد ابوالقاسمی کنی در کوچه و خیابان عربده کشی و به عده ای فحاشی کرده است.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.