شنبه، اسفند ۲۹، ۱۳۹۴

حزبِ سکولارِ ایران: آگهی آغاز به کار و اولین نامه سرگشاده خطاب به ملت بزرگ ایران

نامه سرگشاده خطاب به ملت بزرگ ایران -حزب سکولار ایران
تاریخ: 29/12/1394
شماره: الف-1/1394

نامه سرگشاده خطاب به ملت بزرگ ایران

هموطنان گرامی، 

فرارسیدن نوروز این جشن چند هزار ساله را- به یکایک شما زنان و مردان ایران در هر نقطه گیتی  شادباش می گوییم.
در درازای این کشور کهن، بارها ابرهای تیره، آسمان کشورمان را فراگرفته اند، اما همیشه ملت ایران سرافراز و سربلند از بوته آزمایش بیرون آمده و پایدار باقی مانده است. شوربختانه این روزگار، یکی از آن دوره های تاریک تاریخ کشورمان است، و حکومتی تمامیت خواه، قدرت را در ایران قبضه کرده، و با کردار نادرست خود، فلاکت مردم ایران را رقم زده، و باعث بدنامی کشور عزیزمان گشته است.

سربلندی یک ملت، تنها به دست همان ملت ایجاد می شود، از این رو، اکنون وظیفه ای تاریخی بر گرده ایرانیان است تا برای بازپس گیری کشور خود از دست چنگیزیان، سینه سپر نموده، و پا به میدان گذارند. از این رو، تنی چند از کنشگران داخل و خارج از کشور، دست به دست یکدیگر داده تا یک نهاد سیاسی حرفه ای را پایه گذارند.  در اینجا به آگاهی شما می رسانیم که حزب سکولار ایران مراحل نهایی ثبت خود در آلمان را طی می نماید.

بی نیاز به یادآوری است که این حزب، حکومت اسلامی را یک حکومت غیر مردمی و غیر انسانی می داند، و خواستار واگذاری حاکمیت مردم ایران به مردم ایران، و جدایی دین از حاکمیت است، و برای رسیدن به این هدف، تمامی تلاش خود را به کار خواهد بست.

جدایی دین از سیاست و خردگرایی، بن مایه نگرش ما به دنیای سیاست است،  ما به عدالت اجتماعی و زندگی همراه با ارج؛ برای شهروندان ایران باور داریم. ما خواهان رفع تبعیض از جامعه هستیم. حزب سکولار ایران باورمند به جدایی دین از سیاست، مردم سالاری پارلمانی و خردگرایی است. امیدواریم که همه‌ی کسانی که چهارچوب اندیشه‌ی سیاسی حزب سکولار ایران را با دیدگاه‌های خود هم‌خوان می‌بینند، این حزب را خانه‌ی سیاسی خود بدانند، و دست به دست هم در زیر چتر این حزب تلاش کنیم و گام برداریم.

هزاران سال است که نوروز، نماد «نو-زایی»، شادی، شادکامی، و زندگی برای ایرانیان است، و این رسم فرخنده، چون ستونی پایدار، فرهنگ ملی ایرانیان را استوار و سرفراز نگاه داشته است. از این رو، نوروز را برای آغاز فعالیت این حزب بر گزیده ایم، تا فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم.

امضا کنندگان: بیست و نهم اسفند ماه نود و چهار
هاله باقر زاده، یاشار پارسا حامد تهرانی،نوید فاضل، بهشاد هستی بخش، و تنی چند از کنشگران داخل کشور

پیوند برای دسترسی به مرامنامه حزب:      http://goo.gl/kiK8PW 

۱ نظر:

  1. سلام امیدوارم به اهداف شرافتمندانه ی خود برسید.با تشکر از مدیر وبلاگ. زنده باد آگاهی مرگ بر جاهلیت.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.