شنبه، اسفند ۲۳، ۱۳۹۳

حمله اسراییل به مرکز اتمی عراق: خطری که از کنار گوش مردم ایران گذشت!

آیا می دانستید که ایران قبل از انقلاب، حدود هشتاد هواپیمای اف شانزده خریداری کرده بود و پولش را هم داده بود، بعد از انقلاب، و در نتیجه سیاست های وحشی گرای رژیم ج.ا.، این هواپیماها به ایران تحویل داده نشد. وزارت امورخارجه آمریکا، آن هواپیما ها را به اسراییل داد. 
_____________
آیا می دانستید که اسراییل با همان هواپیماها، که از هواپیماها اف-پانزده خودشان، به مراتب پیشرفته تر بودند، موفق شدند از اسراییل، بدون سوخت گیری، از دو کشور اردن و عربستان عبور کردند، به عراق رفتند و مرکز اتمی صدام را نابود کردند؟! 
--------------------
اتفاق خنده دار اینجا بوده که وقتی هواپیما ها از مرز دریایی اردن رد می شدند، از روی کشتی تفریحی ملک حسین، رد شد و ملک حسین گفته بود: هواپیماهای اسراییلی اینجا چه غلطی می کنند؟! 

------------------
آیا می دانستید اگر اسراییل این کار نمی کرد، صدام احتمال زیاد به ایران و اسراییل حمله اتمی می کرد؟! 
--------------------
عملیات نظامی اسراییلی ها، یک شاهکار نظامی به تمام معنا بوده است. اولا تنها یازده نفر در آن عملیات کشته شدند!! که ده نفرشان سرباز بودند، و در نتیجه حملات ضد هوایی های خود عراق، کشته شدند! 
--------------------
همچنین یکی از خلبان های اصلی، ایرانی الاصل است! 
------------
یا اینکه یکی از خلبان های ارتش ایران، با هواپیمای اف-چهار خود از این مرکز اتمی تصویربرداری کرد و اطلاعات لازم برای حمله را در اختیار اسراییلی ها گذاشت. 
-----------
با حمله هوایی خلبان های دلاور ایرانی به پایگاه هوایی رژیم بعث در غرب عراق، نیروهای هوایی عراق به شدت آسیب دید، و اسراییل زمینه را برای حمله به این مرکز اتمی، مناسب یافت. 
-----------
راکتور اتمی را به موفقیت نابود کردند، اما ساختمان بغلی که حاوی مواد رادیو اکتیور بود، هیچ آسیبی ندید!! 
--------------------
یکی از این خلبان ها، اولین فضا نورد اسراییلی شد  و به فضا رفت! 
--------------------
خنده دار اینجاست، دولت اسراییل برای حراست از آینده خود، چنین اقدامی را انجام داد، و در این میان، منافع دراز مدت ایران نیز حفظ شد، و خنده دار اینجاست که اسراییل، از هواپیماهایی استفاده کرد که ایران پولش را داده بود و قرار بود در نیروی هوایی ایران استفاده شود. 
______________
این یک واقعیت است، اگر در ایران یک حکومت مردمی بر سر کار آید، آنگاه اسراییل و ایران، متحدان طبیعی و دراز مدت در منطقه هستند. 


۳ نظر:

  1. سال ۲۵۷۴ سال ( الله آدمکش زدایی) از ایران بزرگ.

    پاسخحذف
  2. اسرائیل تاریخ آنچنانی ندارد که بخواهد متحد طبیعی ما باشد!
    اسرائیل در نزد مردم خاورمیانه بسیار منفور است و برای همین است که حتی کشورهایی از خاورمیانه که با اسرائیل روابطی دارند، جرأت علنی کردن روابط خود را ندارند.
    دوستی با اسرائیل سود چندانی برای ما ندارد و فقط ایران را در نزد مردم منطقه منفور خواهد کرد.
    البته به خاطر کودک‌کشی‌های سال‌های اخیر، اسرائیل در سطح جهانی نیز به کشوری بدنام تبدیل شده است.

    پاسخحذف
  3. ابوالفضل زنش را به گا داد و احسان محمدی خواهر خودش را گایید. محمد ابوالقاسمی کنی تو مادرت جنده است یا بقیه کنی ها هم مثل تو مادر جنده اند. این پیامی به مزدوران امنیتی حکومت است. محمد ابوالقاسمی کنی را گوگل کنید.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.