شنبه، دی ۱۳، ۱۳۹۳

علی اندرزگو، هیجده شناسنامه داشت...!

این مصاحبه با اطرافیان و خانواده «علی اندرزگو» خیلی جالب است. این همان کسی است که خمینی گفته بود: «اگر ده نفر مثل او داشتم، دنیا را تا حالا به زیر سلطه اسلام برده بودم!» 

او در ترور منصور، نخست وزیر وقت، و یا بسیاری از عملیات های مسلحانه ای که به وقوع انقلاب منجر شد، نقش داشته است. 

درباره ارتباط سران موتلفه با معمر قدافی، حاکم دیوانه لیبی، سخن بسیار است، و متاسفانه جزو مواردی است که به آن در این چند ساله، پرداخته نشده است.

افرادی چون اندرزگو، مهدی عراقی، و یا عسگراولادی، نقش بسیاری در ترورهای خیابانی، بمب گذاری و دیگر رخدادهایی که به وقوع انقلاب و روی کار آمدن خمینی انجامید، بازی کرده اند. 

شاید اوج جنایت این افراد، در ماجرای سینما رکس آبادان، نمود یابد....(اینجا رابخوانید.

شخصی با نام «حجت الاسلام علیرضا افشار صفوی» که از نزدیکان اندرزگو بوده، با سایت رجان نیوز مصاحبه ای انجام داده، که خواندش خالی از لطف نیست، قسمت های مهم این مصاحبه به قرار زیر است: 

یک- اندرزگو مرد هزار چهره ای بوده است، که هیجده شناسنامه داشته است! 

دو- خمینی پول خرید خانه اندرزگو را داده است. 

سه-اندرزگو از ترکیه به داخل کشور، اسلحه قاچاق کرده، و نارنجک و کلت و ...، به مشهد برده است! سوالات زیر به ذهن متبادر می گردد: 

الف) چنین اعمالی، نیاز به پول های کلان داشته است، و با توجه به شواهد موجود، ایا گروه های موتلفه، از قذافی پول می گرفته اند؟ یا بازاریان مذهبی تهران، برای چنین اعمال خشونت آمیزی، همچون بمب گزاری، پول پرداخت می کرده اند!؟ 

ب) در آن زمان، سیستم امنیتی کشور چه غلطی می کرده که در اوج جنگ سرد، تروریست ها می توانسته اند از ترکیه، یعنی غرب کشور، به مشهد، یعنی شرق کشور(!)، کامیون اسلحه حمل کنند!! 









هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.