یکشنبه، شهریور ۰۹، ۱۳۹۳

آیا سردار قاسم سلیمانی، یک « آریابرزین» دیگر برای ایران است؟!

یادآوری: آریابرزین، فرمانده سپاه ایران در جنگ با اسکندر بود که تا آخرین سرباز سپاه، در مقابل متجاوز مقاومت کرد.

این روزها، ارتش سایبری رژیم، با ایجاد اکانت های جعلی در فیسبوک، و در حالی که برای آن پروفایل، یک عکس با کراوات (!) گذاشته، سعی دارد مطالبی را منتشر کند و القا کند که قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس، یک خدمتگذار به ایران است و از او یک قهرمان بسازند...! و برخی از افراد، از روی عدم آگاهی، به بازنشر این مطالب، اقدام می کنند.

برای داشتن درک بهتری از این ادعا، ناچارم نکات ذیل را به آگاهی شما برسانم:

یک- قاسم سلیمانی، یک فرمانده سپاه است از جنس سردار باکری یا سردار همت (فرماندهان کشته شده در جنگ ایران و عراق).

نگارنده در مطلبی، قبلا نوشته بودم: من یکی که به امثال سردار مهدی باکری (کشته شده در جنگ)، هیچ چیزی بدهکار نیستم، کلی هم از او طلبکارم!

در ادامه جنگ ایران و عراق ، افرادی چون باکری و همت نقش اساسی داشته اند، چرا باید به آنها بدهکار باشم؟!

مثلا این آقای باکری سال ٦٣ در جنگ کشته شد، یعنی یک سال بعد از بازپسگیری خرمشهر. یادمان باشد بعد از اینکه ایران خرمشهر را بازپس گرفت، اعراب حاضر بودند یکصد میلیارد دلار خسارت به ایران بدهند، عراق هم حاضر به عقب نشینی بود(منبع) ، آنوقت افرادی مانند باکری، بر اساس فرموده امامشان، گفتند راه قدس از کربلا می گذرد و جنگ را ادامه دادند، حاصل این جنگ، کشته و معلول شدن بیش از یک میلیون انسان و همینطور نابودی اقتصاد ایران بوده است، من یکی که چیزی به این اشخاص بدهکار نیستم چه کسی گفته این اشخاص برای دفاع از ایران به جبهه رفته اند ؟

اینها برای آرمان امام خمینی (!) به جنگ رفته اند، در این میان عراقی ها (یعنی تعداد دیگری انسان) کشته اند، خودشان هم کشته شده اند؛ حالا چرا باید این اشخاص را قهرمان بدانیم؟ قاتلی را تصور کنید که در یک دعوا و چاقو کشی کشده شده است، حال درست است که از او، چون در میانه چاقو کشی کشته شده، بت بسازیم؟! بت ساختن از سرداران جنگ و کسانی چون مهدی باکری، همانقدر احمقانه است که بیایم و چاقو کش مرده را قدیس و بت قلمداد بکنیم.


دو- آیا قاسم سلیمانی برای منافع مردم ایران می جنگد!؟  صد البته که خیر!

به یاد داشته باشیم که اعمال قاسم سلیمانی، صد در صد در جهت خلاف منافع ملی ایران است.  گسترش خشونت در عراق، غزه، لبنان و دیگر کشورها،

برای اینکه ضرر مستقیم اعمال قاسم سلیمانی را ببینیم، به یاد بیاوریم که چون این رژیم، یک رژیم تروریستی است و در صدد دست یابی به بمب اتم است، دولت های غربی تحریم های بین المللی به ایران اعمال کرده اند که صدها میلیاردها دلار به اقتصاد مردم ایران ضرر وارد کرده است. به یاد بیاوریم که در ایران، حتی دارو در دسترس بیماران نیست! این نتیجه اعمال قاسم سلیمانی است، لذا قهرمان خواندن او خیلی مضحک است!

سه- نقش قاسم سلیمانی در سرکوب ایرانیان آزادی خواه:

اگر ایران تبدیل به یک کشور دمکراتیک شود، یکی از مرفه ترین کشورهای منطقه خواهد بود، در حالی که اکنون، فقر در ایران بیداد می کند.
مردم ایران سالها است که برای رسیدن به دمکراسی تلاش می کنند، اما همین قاسم سلیمانی و دیگر جنایتکارانی که بر سپاه حکمرانی می کنند، با ترور و آدم کشی، و با سرکوب مردم در خیابان، جلوی دمکراسی در ایران را گرفته اند!

به یاد داشته باشیم که قاسم سلیمانی و سپاه قدس، در کشتن مخالفین در خارج از کشور، نقش داشته است. قهرمانان واقعی جامعه ایران، آن ازادی خواهان هستند..! احمقانه است که قاتل آن افراد آزادی خواه را قهرمان لقب دهید...!

چهار- داعش و قاسم سلیمانی:
درباره نقش قاسم سلمیانی در سرکوب داعش، توجه به نکات ذیل ضروری است:
الف) قاسم سلیمانی فردی است که در عراق بیشترین قدرت را دارد.  
ب) قاسم سلیمانی، کسی است که نوری المالکی را بر سر کار آورد.
ج)سیاست های سرکوب گرانه مالکی، و سرکوب سنی ها، به ایجاد داعش منجر شد.
د) رژیم و قاسم سلیمانی از ایجاد داعش کاملا استقبال کرده اند. چون بحران داعش باعث شد که مذاکرات هسته ای تحت شعاع قرار گیرد. و از طرفی با روی کار آمدن داعش، در میان شهروندان داخل کشور، رعب و وحشت ایجاد کرده اند که اگر قاسم سلیمانی و سپاه نباشد، در ایران هم داعش روی کار خواهد آمد..!!

واقعیت کلام این است که داعش واقعی، خود رژیم جمهوری اسلامی است، و خود امثال قاسم سلیمانی، صد مرحله بدتر از ابوبکر بغدادی هستند..! 

پنج: قهرمان سازی از جنایتکاران سپاه (از جمله قاسم سلیمانی)، مانند این است که یک عراقی، تلاش کند از «علی شیمیایی» یا رییس استخبارات رژیم صدام، یک قهرمان بسازد...! و فراموش کند که صدام به کمک همین جنایتکاران، خون میلیونها نفر از شهروندان آن کشور را بر زمین ریحته است..! 

----نوشته دیگر این چند روزه:











۲۲ نظر:

  1. یه تروریست کثیف چه شباهتی با اریوبرزن دارد،زبانت را گاز بگیر نادان ساندیسخور

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما نماد یک ایرانی واقعی هستی! تیتر رو خوندی زود اومدی این پایین نظر دادی! بجای این کار اگر وقت میگذاشتی و مطلب رو میخوندی الان اینقدر عجولانه نظر نداده بودی!!!

      حذف
  2. خفه شو پفیوز کس کش
    شما ها حقتون برید زیر خواب رضا پهلوی مفنگی بشین تا بیان مادرتون رو بگان!
    دیوس

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مادر تو و رضا پهلوی رو با اغا خایه منی زیر خر گاییدم.کدوم کوسکشی گفته هرکی با خامنه ای دیوس مخالفه.با پهلوی جاکش موافقه؟

      حذف
  3. نظرات شما خیلی جالب بود و دلایل واقعا منطقی متاسفانه افرادی که تحت هیچ شرائطی رشد فکری ندارند و بجای اظهارنظر و دلایل منطقی به ناسازا گویی و دشنام و توهین که دقیقا سلسله برخورد اسلام با مخالفین است که در نهایت به قتل و اعدام منجر میشود همچنان سعی دارند در جهل مرکب بمانند

    پاسخحذف
  4. سلیمانی یک میمون دست آموز است بهتر است گنده اش نکنید همچنین ارباب بوزینه اش خامنه ای را زیرا هر دو ازکوچکترین نوکران فراماسون هستند

    پاسخحذف
  5. چرا حرف مفت می‌زنید! میثم رو با پنیر کوپنی بزرگ کردن، امام هفت جفت دمپایی داشت، آقا یه جفت دمپایی پاره دارند.فقط یه خورشت اینو می‌فهمی گمنام نادان. پیکان رو نمی‌شه ضدگلوله کرد بزمجه‌ها. موکت و گلیم پاره زندگی آقاس.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خمینی نظافت حالیش می‌شد. با دمپایی مستراح تو خونه نمی رفت. ولی همین آقای خامنه‌ای یه جفت دمپایی پاره داره. باهاش می‌ره مستراح و همه جا هم پاشه. شبا هم با همین دمپایی کثافت کس خجسته رو می‌زنه، تا باد کنه چروکش بره بعد می‌لیسه. ببین چه کثافتیه همین آقای خامنه‌ای

      حذف
  6. اقای محمد صالح مادر محترمتو زیر خر گاییدم.بسیجی کوسکش.تو از کجا میدونی دیوس؟...اهان ببخشید یادم رفته بود شما کوسکشی مادرتونو میکنین.خودت میبریش پیش اقا

    پاسخحذف
  7. ایشون قاسم الدنگ هستن نه آریوبرزن

    پاسخحذف
  8. ترموستات مقام معظم رهبری رو برداشتن الانه که حسابی جوش بیاره و جنگ شروع بشه و هر که دارد هوس خر تو الاغ بسم الله. حالا میگن پروستات نبوده توپ پینگ پنگ تو کون مقام عظمای ولایت بوده. دکتر مرندی گفته عمل نیم ساعت بوده و با بی حسی موضعی و حضرت آقا هم یه ریز زر میزده. ولی تا سه هفته باید پرهیز کنن و تو بشکه نرن.

    پاسخحذف
  9. اینم یادم رفت بگم. قراره اسم میدون ژاله یا شهدا 17 شهریور رو عوض کنه بزاره میدون پروستات

    پاسخحذف
  10. دست اطلاعاتی ها دارد رو میشودسه‌شنبه, شهریور ۱۸, ۱۳۹۳ ۸:۵۱:۰۰ بعدازظهر

    درود. مدتی است که چند سایت و فروم منتقد دین بدست ماموران امنیتی حکومت اسلامی افتاده و قصد نفوذ دارند. حداقل یک فروم بزبان انگلیسی دست ماموران اطلاعاتی حکومت اسلامی ایران افتاده. مامورین رژیم این سایتها را می گردانند. کاربران و بعضی مدیران سایت خبر ندارند که سایت تحت کنترل ماموران امنیتی رژیم است.

    پاسخحذف
  11. دکتر مرندی قهرمان ملی است. در روز 17 شهریور 1393 دکترمرندی انگشت تو کون مقام معظم رهبری کرد.

    پاسخحذف
  12. پروستات رو عمل کرده بعد به یاد وندی شرمن 65 ساله جلق می‌زده. می‌گه با حرفهای این دختره تفریح می‌کرده. آغا رسمن کسخل شد. البته بود قبلن از پنجره قطار هم بیرون می‌پرید. لابد موز رو هم با پوست می‌خوره. چرا خجسته طلاق نمی‌گیره؟

    پاسخحذف
  13. نگارنده در مطلبی، قبلا نوشته بودم: من یکی که به امثال سردار مهدی باکری (کشته شده در جنگ)، هیچ چیزی بدهکار نیستم، کلی هم از او طلبکارم!
    قربان به اینجا که رسیدم. دیگر ادامه ندادم. و امدم سر راست بهت بگویم خیلی اشتباه کردهای. باور کن من از زندگی شخصی و خانوادگی باکری هیچی نمی دانم. حتی از نحوه شهادت او هم چیزی نمی دانم. من هم مثل الان تو زمانی با این جنگ مخالف بودم. بعد از سالها متوجه شدم که چه اشتباهی می کردهام. این عزیزان اگر نبودند صرف نظر از اینکه دجنگ را چه کسی راه انداخت و ...واگر صدام راهی به درون پیدا می کرد وبا توجه به اینکه دنیا کامل با ما مخالف بود و همه هیچ کاری که نمیکردند. خوشحال هم می شدند. خوب شما بگویید انوقت چه خاکی روی سر خودمان می ریختیم.؟ رو راست بهت بگویم از تو هین به این اقایان دست بردار. و گرنه از عقلا نیت خیلی فاصله می گیری. فرموده ای از انها طلبکارم!!! عجب . اصلا معنای این جمله را نفهمیدم. و دیگر طاقت ادامه را نداشتم. امدم مختصر فضای ذهنی شما را به نکات توجه دهم و حالا بروم و ببینم چه گفته ای.

    پاسخحذف
  14. یاشار عزیز،
    خودت بهتر از من می‌دانی که عامل بیشتر حماقت‌های آدمی وحشت است. وحشت از مرگ او را به چه باورهای سخیفی که نمی‌کشاند! انسان‌های وحشت‌زده برای امنیت تن به ذلت زنده‌گی زیر سایه دیکتاتورها می‌دهند. انواع خدایان و قدیسان آسمانی و زمینی از همین وحشت ناشی می‌شود. و داعش با انتشار فیلم‌های سربریدن و کشتار در ایجاد این وحشت نقش بسزایی داشته است. دین‌گرایی و ملی‌گرایی افراطی دست به دست هم می‌دهند برای تداوم دیکتاتوری و پاسخ به وحشت ایجاد شده. جمهوری اسلامی بار اولی نیست که چهره عوض می‌کند و سریعا از حکومتی دینی تبدیل به ملی‌گرا می‌شود و عکس قاسم سلیمانی با پرچم ایران حتا بدون آن الله میان منتشر می‌شود و دیده بسیاری از ملی‌گرایان که عکس‌پروفایلش‌ان رضاشاه است رفته‌اند لایک زده‌اند عکس جناب سلیمانی را.

    پاسخحذف
  15. کیر سگ اصحاب کهف به کون حضرت یونس جاکش. پیامبری که از سوراخ کون نهنگ دراومد قرمساق پفیوز یونس نبی جقی بود. بر پدر دیوثت لعنت یونس پفیوز

    پاسخحذف
  16. من نمیدانم تو کیستی و نمیخواهم بدانم . ولی چیزی خواستم بتو بگویم . اگر اعتقاد به ازادی بیان داری و در کامنتت بالای صفحه نوشته ای بگذارید هواری بزنم. میدانستی در قران هم به این موضوع اشاره شذه است انجا که میفرماید لایحب بالله الجهر بالسو من القول الا من ظلم . یعنی خداوند صدای بلند کردن بزشتی را دوست ندارد مگر کسی که به او ظلم شده است . بعبارت دیگر صدای شما اگر برشما ظلم شده است را خدا دوست دارد. پس ببین دین میتواند پاسخگوی شما هم باشد ولی شما انتظار داری ان کس که بتو ظلم کرده بیاید بتو بگوید داد بزن حتی اگر دیندار هم باشد این غیر عقلانی است و کار شما هم که دین را عامل بدبختی میدانی غیر عقلانی تر. پس بیا و مسایل را از راه درست حلش کن و مثل کسانی که از انها به بدی یاد میکنی صورت مساله را پاک نکن

    پاسخحذف
  17. سلام به سگای امریکایی حروم زاده بی شرف بی خانواده ادلنگ تویی خانومی که نفر اول جواب دادی کثیف تویی اون خاندانت کیر سگ تو دهن همونی که ان اضافه خورده بی شرفا اینا نباشن الان داعش و امریکا گزاشته بودن تو کونتون بد بختا جاتون گرمه از این حرفا میزنید خودتون برید بینم تخم دارید برید جنگ ضمنا من این چرتو پرتتا نخوندم به امید روزی که همتون نابود شید

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.