یکشنبه، آبان ۲۱، ۱۳۹۱

خیانت دلالان بخش خصوصی/آهای تاجری که زمینه زد و بند و رشوه سران رژیم را فراهم می کنی، دستان تو آلوده به خون ندا و ستارها است!

ننگ تاریخ بر چهره کسانی ماند که در به سران رژیم های دیکتاتوری کمک می کنند تا آنها بتوانند دزدی کنند، چنین اشخاصی، زمینه ساز قوام و استحکام آن رژیم دیکتاتوری هستند...! 

تنها علتی که سران رژیم، از خامنه ای گرفته تا احمدی نژاد، ترغیب می کند که بر مسند قدرت بمانند و برای ماندن بر قدرت، دست به هر جنایتی بزنند، غارت کشور ایران است.

در حقیقت، اگر سران رژیم نتوانند پولی را به جیب بزنند، هیچگاه حاضر نمی شوند برای ماندن در قدرت، اینچنین دست به جنایت بزنند و آزادی خواهان ایرانی را قتل عام کنند، جز پول هیچ عامل دیگری نمی تواند این جنایتکاران را قانع کند که جوانانی چون ستار را شکنجه کنند و بکشند. 

کوتاه سخن اینکه همه دعواها، بر سر لحاف ملا است..!

اگر نکات ذیل را کنار هم بچینیم، نتیجه گیری ساده ای خواهیم کرد:

-          شاید خامنه ای و یا احمدی نژاد، شخصا و راسا به خزانه مملکت دسترسی داشته باشند، اما واقعیت این است که اکثریت سران رژیم، نمی توانند از حساب اداره تحت نظارت خود، مستقیما برداشت کنند! یعنی مثلا وزیر مسکن، نمی تواند برود و از حساب اداره خود، پول بردارد.
در نتیجه اگر فساد مالی نباشد، اکثر قریب به اتفاق سران رژیم، حاضر نخواهند بود در قدرت حضور یابند، چون دیگر پولی در کار نیست! 
-          در حقیقت، بخش عمده ای از غارت ثروت کشور ایران، در طی معاملات مالی و قراردادهای دولتی شکل می گیرد، مثلا فلان شرکت دولتی، هنگام خرید یک کالا، آنرا چند برابر قیمت می خرد و طرف قرارداد، بخشی از آن پول را به جیب آن مدیر دولتی واریز می کند. 
-          واقعیت این است که سران رژیم برای دزدی ها و اختلاس های خود، نیاز به همکارانی در بخش خصوصی دارند. 
اجازه دهید این خیانت کاران بخش خصوصی را به چند بخش تقسیم کنم:
الف) شرکت های خصوصی که ایرانی بوده و در داخل ایران در بخش پروژه ها با رژیم همکاری می کنند.
بدون تعارف باید گفت که به ندرت می توان قراردادی پر سودی را داخل کشور یافت که مدیر یک شرکت خصوصی، به مدیر بخش دولتی، رشوه نداده باشد! 
ب) شرکت های خصوصی ایرانی در خارج از کشور که با دولت ایران کار می کنند و در قالب عقد قراردادهای بین المللی، زمینه زد و بند و کثافت کاری های سران رژیم را فراهم می کنند. 
ج) شرکت های خصوصی با تابعیت خارجی که با بخش های دولتی ایران قرارداد می بندند و به سران رژیم رشوه پرداخت می کنند، به عنوان مثال استات اویل که میلیونها دلار به فرزند هاشمی رفسنجانی رشوه پرداخت کرده بود.
واقعیت این است که افرادی جنایتکار، در قالب بخش خصوصی، به کمک سران رژیم آمده اند و زمینه دزدی های سران رژیم را فراهم می کنند. و اگر چنین کمکی وجود نداشته باشد، بسیاری از سران رژیم، ترجیح می دهند از دایره قدرت خارج شوند.

در حقیقت، استواری این نظام، به حضور افراد حامی آن وابسته است و اگر شرایط فساد مالی نباشد، چنین حامیانی نخواهد داشت.

با جمع بندی موارد فوق، می توان گفت چندان پر بیراه نیست اگر چنین افراد تاجری را جنایتکارانی بدانیم که دستشان به خون ندا و سهراب و ستار، آلوده است.

چنین اشخاصی، صرفا دزدی نکرده اند، بلکه زمینه استقرار این رژیم را فراهم کرده اند. 

اگر نیک بنگریم، می بینم که جنایتکارترین افراد حاضر در رژیم، معمولا بیش از همه در دزدی های رژیم دخیل هستند. 

شاید یکی از بهترین مثال ها، مهدی ابریشم چی باشد، کسی که نماینده نوکیا در ایران است. به یاد بیاوریم که:

-          مهدی ابریشم چی میلیاردی است که برای نشان دادن ثروت او، کافیست بدانیم که او  بخشی از بانک تجارت را خریده است!
-          نوکیا دستگاه های جاسوسی به ایران فروخت که رژیم با استفاده از آن دستگاه ها، بسیاری از آزادی خواهان ایرانی را بعد از انتخابات 2009، دستگیر کرد!
-          خواهرزاده مهدی ابریشم چی، پیام فضلی نژاد است!

    پیام فضلی نژاد نویسنده روزنامه کیهان است و فقط برای اینکه بدانیم چگونه به مردم ایران خیانت می کند، کافیست به عکس زیر نگاهی بیاندازید، تصویر او در دادگاه وبلاگ نویسان است! و یا در زمان خاتمی و در زمان پرونده معروف به وبلاگ نویسان، این شخص خود در بازداشت گاه ها حاضر می شده و به آزار نویسندگان می پرداخته است...! 







  • کشتن ستار بهشتی در زندان، خود به تنهایی جنایت علیه بشریت محسوب می شود، و نه تنها خامنه ای، همه سران رژیم در این جرم شریک هستند.  


  • آقای سروش، همانقدری که اسلام به ایران خدمت کرده،ادیان نیز به اخلاقیات خدمت کرده اند، که می گویید خدمات متقابل اخلاق و اسلام!

  • حکایت گیس کشی  مهدی هاشمی و مجتبی خامنه ای...!/زمانی که همسر مهدی هاشمی در مطبوعات، مجتبی خامنه ای را عقیم می خواند!

  • حکایت گیس کشی  مهدی هاشمی و مجتبی خامنه ای...!/زمانی که همسر مهدی هاشمی در مطبوعات، مجتبی خامنه ای را عقیم می خواند!

  • کشتن ستار بهشتی در زندان، خود به تنهایی جنایت علیه بشریت محسوب می شود، و نه تنها خامنه ای، همه سران رژیم در این جرم شریک هستند.

  • حقوق همجنسگرایان، بخش جدانشدنی حقوق بشر است!/ نماینده خدا روی زمین:لطفا درباره اندام جنسی دیگران فضولی نکن!

  • امپراطور آشوکا، جنایتکاری تمام عیار که به یکی از نیکوکارترین انسان های تاریخ تبدیل شد!/آیا کشتن زنان و کودکان، پیروزی است؟!   

  • /مناظره کوروش راد با گمنامیان درباره «شورای ملی ایرانیان» (قسمت سوم) /

  • من یکی که به امثال سردار مهدی باکری (کشته شده در جنگ)، هیچ چیزی بدهکار نیستم، کلی هم از او طلبکارم!

  • بخش دوم مناظره گمنامیان  و آخوند درباره وجود یا عدم وجود خدا


  • ۴ نظر:

    1. ممنون بابت روشنگری گمنامیان عزیزم
      به کارت ادامه بده بگزار مردم جنایتکاران و غارتگران را بیشتر بشناسند بگزار مردم کسانی که دستشان به خون نداها و ستارها آغشته است را بهتر بشناسند

      پاسخحذف
    2. گمنامیان عزیز:
      سرنا را از سر گشادش مینوازید! این تجار و دلالان نیستند که مسئول ادامه این حکومتند. اصلا تجار و دلالان، خود حکومت هستند. به عبارتی دیگر، این حکومت، حکومت طبقه سرمایه داران حجره و دلالان بازار است که با بدست گرفتن قدرت، اعم از سیاسی، قانونگذاری و اجرایی در کلیه سطوح به تامین منافع خود مشغولند. به عبارت دیگر دستگاه سیاسی حاکم با تمامی بازیگرانش، روبنای سیاسی حاکمیت این طبقه است. بقول لنین، دولت اساسا ماشین سرکوب طبقه غالب بر علیه طبقات دیگر است.

      پاسخحذف
    3. گمنایان عزیز
      اقای مهدی ابریشمچی قبل از انقلاب فقیر بود وبعد از انقلاب چگونه میلیاردری شد ؟ او دوست و صمیمی ایت اله اقای ناطق نوری است و زمینها و باغهای فراوان در شهرستان نور دارد و همچنین ده ها خانه ها و آپارتمانهای در تهران و خارج از کشور دارد و دخترش که درکانادا زندگی می کند و...
      و زمینها را خیلی خیلی ارزان خریده و خیلی گران می فروخته است و...

      پاسخحذف
    4. آیا با کاندید شدن خاتمی در انتخابات شرکت می کنید؟

      http://naghal.wordpress.com/2012/11/11/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%AE%D8%A7%D8%AA%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D8%AA-%D8%B4%D8%B1%DA%A9/

      پاسخحذف

    نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
    **١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.