پنجشنبه، اردیبهشت ۰۷، ۱۳۹۱

در مذمت حکومت سفله پروری ...! / دیپلمات بچه باز، وزیر متقلب، سفیر جیب بر...!


در دهخدا، کلمه سفله به معنای پست و فرومایه ذکر شده است و معنای آن واضح است.
در رژیم اسلامی، حکومت به دست سفله ها است و اصولا برای ورود به این چرخه بسته، باید که منش و خوی سفله ها را داشت.

یک مثال از قدرت گیری سفله ها در رژیم اسلامی:

زمانی که حکومت به دست رژیم اسلامی افتاد، جمعی سفله بر سر کار آمدند، نمونه بارز قدرت گیری افراد سفله، حکایت فرمانده شدن شخصی به نام اسماعیل افتخاری است. او که قبل از انقلاب در فاحشه خانه شهرنو به کار باج گیری مشغول بود، لقب اسمال تیغ زن را داشت، اما بعد از انقلاب به دلیل ارتباط و نزدیکی به آیت الله ایروانی، به فرماندهی بخشی از کمیته رسید. او که سابقه شرکت در قتل های زنجیره ای و پرونده تجاوز و آدم ربایی بعد از انقلاب دارد، به سمت های بالایی در وزارت اطلاعات رسید.

این مثال به خوبی نشان می دهد که چه نوع انسان هایی  در این رژیم مشغول به فعالیت هستند. دو نکته در این میان جلب توجه می کند:

-         سران رژیم هرگز اجازه نمی دهند افراد سالم و غیر سفله وارد این نظام شوند؛ چه آنکه چنین افراد حاضر نیستند در جنایات سران رژیم مشارکت کنند و شروع به افشاگری خواهند کرد.
-         چنین سفله هایی، اجازه نمی دهند افرادی شایسته، وارد سیستم شوند و یا در آن دوام بیاورند، چون موقعیت آنها را به خطر می اندازند.
در حقیقت رژیم اسلامی، یک دایره بسته شده است که در آن تنها افراد سفله می توانند حضور داشته باشند.

تنها در رژیم اسلامی است که یک پدوفیل (یا بچه باز) می تواند به سمت مهمی چون دبیری سفارت در برزیل برسد(اینجا)، یا شاهد باشیم که نماینده ایران در سازمان ملل، به جرم دزدی از مغازه دستگیر می شود(اینجا)، یا شخصی چون کردان بدون هیچ سوادی، استاد دانشگاه و وزیر کشور شود...!

 یا به همین دلیل است که در کل این رژیم نمی توان حتی یک نفر آدم با شرف و شایسته در رده های مدیرکل و یا بالاتر پیدا کرد! به دیگر عبارت شرط رشد در این نظام، بی شرفی و سفله بودن است...!

مدرک زندانی بودن کردان در قبل از انقلاب به جرم تجاوز و ازاله بکارت 
خبر روزنامه مربوط به دزدی نماینده ایران در سازمان ملل از یک فروشگاه لباس فروشی در نیویورک









۲۳ نظر:

  1. چرا مهدی خزعلی آزاد شد ولی نسرین ستوده آزاد نشد در صورتیکه هردو اعتصاب غذا کرده بودند ؛ آخه آخر کار دل پدر آقای خزعلی نمایند والایت وقیح و یکی از اعضای شورای نگهبان در بیت رهبری دلش بدرد آمد و فتوا و مصلحت اندیشی آقا بدرقه راهش بود

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چرا آب تو تلمبه است؟ چرا گوشتکوب قلمبه است؟ برو الله اکبرت رو بگو دوزاری
      بگو جاوید شاه. نمی گی! پس خفه شو!

      حذف
  2. اگر از اين پس مرد مسلماني از غم چنين حادثه بميرد، چه جاي ملامت است، كه در ديده من شايسته چنين كرامت است. خطبه 27 نهج البلاغه

    پاسخحذف
  3. جمعش کن بساط ات رو آقای گمراهیان، این حرف ها نزد ما از آب بینی بز که کم ارزش تر است که هیچ، از عرق لاپای شتر هم که کم ارزش تر است.
    خامنه‌ای رهبر است، از کمر قنبر است. تکبیر

    پاسخحذف
  4. اگه گمنامیان بی پول شده زن و دخترشو رو بفرسته از کون بکنم و هزینه مواد یک هفتش رو تقبل میکنم
    از طرف مهران ( بکن ناشناس)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کیر حضرت خضر دهنت مهران، چهل روز جلوی طویله‌ات رو آب و جارو کن حضرت خضر بیاد کونت بذاره مومن کس ندیده!

      حذف
  5. آخه پفیوز تو مثل این که با مسئول کیس پناهندگیت قرارداد داری اگه کس شعر ننویسی دیپورتت میکنن.
    آخه پفیوز اگه تو ایران میموندی همون دختر و عروست رو اجاره میدادی که به وضعیت الانت شرف داشت. از کسی که تو اغتشاشات بده ازش عکس بگیرن واسه پناهندگی انتظار بیشتری نیست

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خفه شو مردک کیر ولی امر مسلمین جهان رو ول کردی اومدی اینجا پاچه می گیری. اونایی که در خط امام نیستن، اونایی که خون شهدا رو پامال می کنن، کیرشون دهنت.

      حذف
  6. اولا تو گوه میخوری که هی میگی این آخرین لینک من هست ولی تا میبینی آمار بازدید وبلاگ درپیتت اومده پایین دوباره فیلت هوای هندوستان میکنه.
    دوما تو گوه میخوری که انتظار داری وقتی برگشتی کلید سایت بالاترین بهت تقدیم بشه نکنه انتظار داشتی جلوی پات گوسفند قربانی کنیم.
    مرتیکه رذل الدنگ پفیوز مفنگی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کیر شخ و کون لخت شوخی ور نمی داره. هی اینجا هوا نکن شاف و شوف میره به عصمتت.

      حذف
    2. مثل اینکه موقع کون لختی خیلی بهت سخت گذشته نه؟
      هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها
      شایدم به تور خودم خوردی بره تو دلی؟

      حذف
    3. بخواب بینیم با تاهمچین راهیان نورت بکنم تا بفهمی آب بینی بز ارزشی داره یا نه بری کار کنی چس بسیجی. ای آب بز تو عصمت زهرا

      حذف
  7. توهین به دگر اندیشان توسط مدعیان دین وایمان باعث اهانت متقابل به اعتقادات انها می شود.ولی مثل اینکه خوششون هم میاد. <>

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به مدعیان دین و ایمون می گن زیرشکم اندیش ، از تفاوت فرهنگی خوش خوشانشون میشه. تو بیرون گشت ارشاد و تو اندرون لنگهای حاج خانم هوا رو به امام رضا زرپ زرپ قربة الی الله اکبر. یعنی فقط بگی یه کلمه کون والسلام روح روشن فکر دینی شاد میشه ثقلین چاق میشه و دسته سنتی کلافه. بعد جلق و توبه و نهی از منکر و اینترنت و پرچم کردن کیر و خایه و روز از نو روزی از نو

      حذف
  8. عجب فحش و فضاحتی شده اینجا. به این فکر کنید یه دختر 16 ساله تو زیر زمین داره دنبال مطالب هسته ای می گرده میاد اینجا باید غسل جنابت کنه که اول سر وگردن بعد طرف راست بعد طرف چپ حالا وسط حالا وسط حالا وسط حالا وسط یه کم رعایت کنید انگشت تو تفاوت های فرهنگی هم کمتر بکنید

    پاسخحذف
  9. مهران ( بکن چاقال هایی که هنوز تو بالاترین زیر کیر مجاهد ها خفه مرگ شدند)پنجشنبه, اردیبهشت ۰۷, ۱۳۹۱ ۹:۳۱:۰۰ بعدازظهر

    خفه شن کس کش ها. بجایی که مطلب گمنامیان رو بخونین اومیدن اینجا کس مادر بوگندتون رو حراج کردین!؟؟ بالاترین بس نیست براتون . اینجا محل بساط بچه کونی های بالاترین و بالاکون ها نیست .

    حرامزاده های ولد زنا، اگر اینجا باز زر بزنین خودم هردوتاتون رو به کیر امام موسی صدر دار میزنم !

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تو ساکت بشی بهتره ای مزدور وزارت جهل و جور و جفای اطلاعات آخوندی

      حذف
    2. مهران - (بکن ناشناس ) ( با عرض احترام به جناب گمنامیان)پنجشنبه, اردیبهشت ۰۷, ۱۳۹۱ ۹:۴۸:۰۰ بعدازظهر

      بچه میبینین این بالاکون ها همه "ناشناس" کامنت میزارن .

      ولی خودم همچین تو کون این مادر مجاهد ناشناس گذاشتم که کیرم از پس حلق مادرش اومد بیرون و خودش دید سرشو!

      حذف
    3. مهران بخواب لحاف یخ کرد. کله سولاخ

      حذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.