سه‌شنبه، بهمن ۱۸، ۱۳۹۰

آقای ناتو، می توانی چشمت را بر حمام خون سوریه ببندی؛ اما می رسد روزی که امثال قاسم سلیمانی، آزادی خواهان اروپایی را سرکوب کند...!

اخبار عجیب و غریبی از حضور سپاه قدس ایران در سوریه به منظور سرکوب آزادی خواهان سوری به گوش می رسد. از حضور فرمانده سپاه قدس، قاسم سلیمانی گرفته تا اخبار وحشتناکی چون حضور چند هزار نفر از اعضا نیروهای قدس در سوریه...! (منبع)
در طی حمله جنایتکاران رژیم به کوی دانشگاه در خرداد سال 78؛ شاهد حضور سرکوب گرانی بودیم که به زبان عربی حرف می زدند، حال شاهد حضور سرکوب گرانی در سوریه هستیم که فارسی سخن می گویند...!
توضیح آن خیلی ساده است، دیکتاتورها به یکدیگر نان قرض می دهند...!
شاید حتی چماق بدستان خامنه ای نیز حاضر به انجام برخی از این کثافت کاری های رژیم نباشند، چرا که به هر حال، با یک هموطن و همزبان خود طرف هستند، و قربانی به هر حال می تواند با سخن گفتن، آنها را نرم کند و از در گفتگو با آنها وارد شود ولی وقتی چماق بدست یک خارجی است، اصولا ارتباط زبانی و یا عاطفی خیلی دیرتر برقرار می شود و این نکته مثبتی است برای دیکتاتورها.
در حقیقت، بشار اسد می بیند که سرکوبگران و چماق بدستان ایرانی، با خشونت و بی رحمی بیشتری علیه سوری ها فعالیت می کنند. خامنه ای نیز می بیند که چماق بدستان حزب الله یا سوریه، با خشونت بیشتری ایرانی ها را می کشند و در اینجاست که دیکتاتورها به یکدیگر نان قرض می دهند...!
البته که سوریه متحد استراتژیک ایران است و سقوط دولت بشار اسد و جایگزینی آن با یک دولت مردم سالاری در سوریه به معنای آن است که در آینده بین سوریه و اسراییل صلح خواهد شد و دیگر دولت ایران نمی تواند از خاک سوریه برای اعمال تروریستی خود استفاده کند...! اینگونه است که رژیم ایران برای سرکوب آزادی خواهان سوری، از هیچ کوششی فروگذار نمی کند.
تنها نکته ننگین، سکوت شرم آور غرب و ناتو است که اجازه می دهند یک تروریست بدنام به نام قاسم سلیمانی به سوریه برود و در آنجا به مدیریت آدم کشی بپردازد و ناتو نیز چشم خویش را می بندد.
غرب باید بداند، وقتی که در مقابل جنایات رژیم  اسلامی چشم بر هم بگذارد و اعتراضی نکند، باید شاهد رشد و قدرت گیری این رژیم باشد...، اگر امروز در مقابل جنایات رژیم ایران سخنی نگویند و در مقابل سرکوب آزادی خواهان سوری، چشم بر هم بگذارند، مطمین باشند که این غده سرطانی رشد می کند و روزی فرا خواهد رسید که امثال قاسم سلیمانی در قلب اروپا به سرکوب آزادی خواهان ، اقدام خواهند کرد.
نوشته های دیگر امروز و دیروز من: 











۱۴ نظر:

  1. آقا بی خیال
    بیخود خونت رو کثیف نکن
    این ها چشمشون رو خیلی از چیزها بسته اند. حالا این یکی هم روش. مگر صدام یادت رفته؟ مبارک چی؟ معمر چی؟ روزی که منافعشون ایجاب بکنه میارن روزی هم که ایجاب بکنه میان نجاتتون میدن.

    ما ها هم که امت همیشه خوشحال در صحنه.

    برو عوض این حرفها اگر بالکن داری توش سیگار بکش.

    پاسخحذف
  2. جناب گمنامیان من هکر دیشبی هستم 4 روز وقت داری این وبلاگ رو تعطیل کنی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خفش کن ناشناس ولد چموش. بچه کونی فکر کردی اون کیبرد رو از کس ننه جندت کشیدی بیرون و روش تایپ میکنی شدی هکر ؟ من مانیتور 20 اینج رو با کابل برقش از کس پاره گندیده مادرت که دیگه پریود نمیشه میکشم بیرون و با کابل برقش میکنم تو کون چرب تو که دوشاخه پاورش از دوسوراخ دماعت بزته بیرون .

      بیا که میخوام آمارتو بدن به افغانی های محل مادرت که سوراخ های مادرت رو پرکنن

      حذف
    2. ناشناس،
      ببین جوجه،
      حالا مثلا یک شماره و یا اسم کوچک مرا در آورده ای، چه غلطی می خواهی بکنی؟!
      می دانی که ایران زندگی نمی کنم،

      مثلا چه غلطی می توانی بکنی ؟!

      حذف
    3. گمنامیان عزیز به این مامان امبولانسی اهمیت نده
      ببین جمهوری اسلامی به مخالفان خودش هیچوقت هشدار نمیده تا این زمان مهلت دارین بلکه اگر دستشون بهت رسید دستگیر می کنن و اگر دستشون نرسید تورو توی لیست سیاه میزارن
      حالا اینو که میبینی اینجاست یه بچه ابنه ای هست که فکر کنم خیلی شانسی پاسورد ای دی یا وبلاگت یا .... خیلی شانسی به دست اورد و الان چند روزه داره با این حرف ها خر کیف میشه.من بهت اطمینان میدم به عنوان کسی که کارتو ستایش میکنم این فنچی یه بچه کونی بیشتر نیست
      من خودم روزی صدبار کس مامان اینجور افراد رو هک میکنم
      پاینده ایران

      حذف
  3. نه گرامی
    من به اینها اهمیت نمی دهم
    اینها دستشان را به من نمی رسد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جناب نادر وبلاگ خوبي داريد كه وجودش مايه خوشحالي بي خداياني مثل من است!ولي چيزي كه مرا عميقا مراناراحت و غمگين كرد جدايي شما از سيمين بود! lol

      حذف
  4. ببین کارت به کجا رسیده که یه چاقال داره بهت دلداری میده. اگه به پسر بختیار که مسئول محافظت پدرش بود به طریقی دسترسی پیدا کنی ازش سوال کن چند بار به پدرت اخطار دادند. امر به معروف و نهی از منکر سنت ماست ولی اگر طرف به راه راست هدایت نشد اونوقت وارد عمل میشیم.
    خداییش خودت از این که میگی دست کسی به من نمیرسد خندت نمیگیره کسایی که تو انگشت کوچیکه دستشون حساب نمیشی و محافظت استاتیک داشتند رو نوازش کردیم چه برسد به تو جوجه وبلاگ نویس.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بر فرض که من را توانستید بکشید...! چه فایده ای دارد برای شما؟!

      اندیشه و تفکر که قابل کشتن نیست!

      مطالب من در اینترنت پخش است؛ بعدا هم بقیه انرا خواهند خواند، با کشتن من که جلوی پخش این مطالب گرفته نخواهد شد! تازه، مردم بیشتر به فکر فرو خواهند رفت که لابد این مطالب درست و با ارزش است که شما به خاطر ساکن کردن صدای من، دست به قتل زده اید.

      حذف
    2. اونی که فکر میکنه هکر هست.دمت گرم اومدن تو توی این وبلاگ باعث شد که من وقت بیشتری رو با خواهرت بگذرونم.مادرت زیاد برام ساک نمی زد ولی خواهرت خوب کیر منو ساک میزنه.
      هنوز جای دندوناش روی کیرمه.جایی رو که تو نوازش کردی کیر من بود اون موقع تو سیزده سالت بود داشتی از پایگاه برمیگشتی یادت اومد؟چفیتو دور دهنت بسته بودم و می کردم توی کون تنگت.چه حالی میداد.کلا یکی از بهترین اتفاق های زندگیم بود که با شما مادر و دو فرزند اشنا شدم.ایندفعه قصد دارم خواهرتو با چادرش تن تخت ببندم و کیرمو تا حلقش فرو کنم و ابمو بریزم روی عکس خمینی و خامنه ای که توی اتاق خواهرت هست.

      حذف
    3. نمیدونم کامنت بالا خطاب به چه کسی است ولی بیانگر تخیلات یه بیمار جنسی است که نیاز فوری به درمان دارد

      حذف
  5. جناب نادر کشتن شما باعث کمتر شدن یه قلاده سگ خواهد شد

    پاسخحذف
  6. ناشناس بالا اگر مردی خودت معرفی کن پدرسگ خودتو پشت این سایت پنهان کردی داری زر میزنی تو کی رو می ترسونی آدمهای که دوست دارند دیگران از آن بترسند تنها مترسکهایی هستند با مغزی پر از کاه

    پاسخحذف
  7. دقت کردید از بالا تا پایین فقط فحش دادیداین ادب شما به اصطلاح آزادی خواهان هست آمریکاتون هیچ غلطی نکرد آخه شما میخواهید با خدا در بیفتید شیطان پرستهای شیطان دوست.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.