سه‌شنبه، اسفند ۰۳، ۱۳۸۹

اینگونه رژیم خامنه ای بر گرده ما سوار است؛ کشورمان را به غارت می برد و جوانان را می کشد! شرممان باد اگر سرنگونش نکنیم.

نقش لامپ در جنایات خامنه ای !
روش و تفکر پشت پرده بسیار ساده است، 
ابتدا ادعا می کنند شخصی خیالی در ته چاهی به نام چاه جمکران است، آن شخص را نماینده خدا می دانند. بعد برای اثبات ادعای خود، هر از گاهی او را از چاه بیرون آورده و با استعمال لامپ مهتابی به او(!) او را نورانی کرده و اعتماد مردم را جلب می کنند. 
بعد خامنه ای خود را نماینده آن موجود خیالی می خواند، به مسافرت می رود و با اینبار نیز لامپ ها ، نقش مهمی را بازی می کنند. 
و البته اینجا باید گفت که : تف به هر چه لامپ و هر آدم  نورانی و روحانی است!

یادمان نرود که در حساب پسر خامنه ای در لندن ،یک میلیارد و ششصد میلیون پوند پول بود که دولت انگلیس بعد از کشتار خیابان های تهران آن حساب را توقیف کرده است. 

لینک این مطلب در ریشه ها -------- لینک مطلب در آزادگی -------لینک مطلب در فرندفید-----لینک مطلب در بالاترین

۳ نظر:

  1. ای سید ما ای مولای ما
    ما اُنچه باید بکنیم انجام می‌دیم
    اُنچه باید گفت هم گفتیم و خواهیم گفت
    من کون ناقابلی دارم
    کون پاره‌ای دارم
    اندک ابنه‌ای هم دارم که این رو هم خود شما به ما دادید
    همه اینها را من کف دست گرفتم
    در راه این انقلاب و در راه اسلام فِدا خواهم کرد

    پاسخحذف
  2. با درود

    امروز این نوشتار را خواندم، خواهشمندم این نوشتار را هم شما بخوانید و راه کارهایی که پیشتر داده بودم را به یاد بیاورید

    نمونه ی خوبی هست برای، چرایی نیازمندی به هماهنگی، سازماندهی و راهکارهای پیشنهادی من


    http://www.voanews.com/persian/news/25-bahman-protest-tehran-22-020-2010-116686929.html

    با سپاس

    بدرود

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.