چهارشنبه، آذر ۰۸، ۱۳۹۱

منظور شاعر از پدرسگ در شعر زیر، مقام معظم رهبری است...!

پدرسگ توپ دارد تانک دارد
دلار نفت در صد بانک دارد

همه دورش بسیجی، پاسدار است
ره بیت اش حصار اندر حصار است

در اوج سِکوریتی منزلش هست
برای روز وحشت، تونلش هست

ندانم علت ضعفش چه بوده
که ترسیده ز نسرین ستوده!



۴ نظر:

  1. سلام
    به کوری چشم دشمنان امام خامنه ای همیشه پاینده است تا پرچم اسلام را به دست امام زمان ما برساند و بدونیدکسی که ناتوان باشه فحش میده و شما واقعا ناتوان وحقیر هستید و این حرفهای مزخرف شما از جلال و جبروت امام خامنه ای و دین مبین اسلام چیزی کم نمیکنه لعنت به آزادی بیانی که فقط به توهین به اسلام ختم میشه وشده دستاویز شما از خدا بی خبر ها

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هان ای مرتیکۀ خرکس،
      چرا مزخرف میگوئی؟ امام خامنه ای و امام زمان سگ کی باشند؟ تو خودت سگ کی هستی؟ محمد ابن عبدالله کثافت و بچه باز و منحرف جنسی سگ کی بود؟ ای حیوون، نفهم، بی شعور، مسلمون، چرا نمی خواهی درک کنی؟ تو می تونی بری تو همون خونه ای که ننه ات تو رو ریده، آنقدر ذکر خدا و رسول خدا کنی، آنقدر بخاطر حسین مظلوم سینه و قمه بزنی تا جون از کونت در ره. هیچکس باهات کاری نداره. هیچکس تورو منع نمی کنه. از همین منظر، تو هم حق نداری تفکر و آئین پلید، پوسیده و گهی اسلامیت را به دیگران تحمیل کنی. حتماً باید همینجا به هیکل تو و امام تو و صاحب الزمانت و رسول الله ات برینم تا بفهمی که منو تو هر دو از یک حق مشترک برخورداریم و هیچکدام مجبور نیستیم همانطوری زندگی و فکر کنیم که دیگری می خواهد. و اگر یکی سعی کنه با زور و چماق و شلاق و زندان و اعدام، آئین و مرام خودشو به دیگری تحمیل کنه، یعنی همون کاری که تو داری می کنی، عکس العملی جز فحش و ناسزا و در نهایت توپوزی دریافت نخواهد کرد.آیا درک این موضوع اینقدر مشکله؟
      برو در کون امام خامنه ایت را لیس بزن و امید داشته باش که دربهای بهشت بر روی تو گشوده می شوند(اگر با این کار گشوده نشده باشند) ولی مرا راحت بذار و انتظار نداشته باش که به دین و آئین پلید تو گردن نهم.

      حذف
  2. آقا یا خانم ناشناس2؛
    ادب و تربیت خانوادگی ت رو خیلی خوب نشون دادی.
    اصلاً همیشه همین طور بوده.منطق و استدلال و عقلانیت از سوی مسلمونا و فحاشی و پرده دری و بی حیایی از سوی مخالفانشون.
    عزیزم! فقط عصبانیت و عجزت رو اینچوری نشون میدی!!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. های ای مرتیکۀ خرکس،
      تو حکم همان سگ وحشی و هاری رو داری که با تمامی خوی و خصلت حیوانیش به جان عابرین افتاده و آنها را لت و پار می کند و اگر یکی از مجروحین فرصتی بدست آورد و در همان حالی که تو بدن بی رمق و بی دفاعش را با دندانهای کثیفت پاره و پوره میکنی و جر میدهی، یک توپوزی بتو بزند یا دشنامی دهد، فریاد وامحمدا سر می دهی که این جماعت چرا بی تربیت و بددهن تشریف دارند.

      حذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.