جمعه، آبان ۱۲، ۱۳۹۱

اسلام با اخلاق در تضاد است و نماد پیلدی و پلشتی است./ «اخلاق اسلامی» نیز مانند «روشنفکر اسلامی» عبارت خنده آوری است!

ساخت عبارتی مانند «روشنفکر دینی» مانند ساخت عبارتی چون «آدم کش دلرحم» یا «دزد امین»، مضحک است.

همانطوری که هیچ دزدی امین نیست، هیچ فرد دینداری نیز روشنفکر نمی تواند باشد، اصولا روشنفکر تعریف مشخصی دارد و به کسی گفته می شود که به همه چیز به دیده انتقاد می نگرد، حال آنکه روشنفکر دینی، تنها وظیفه اش ماله کشی بر عیب های اسلام است.

قبلا در اینجا به تفضیل نوشته بودم که:

اصولا روشنفکر دینی وجود خارجی ندارد، چه آنکه اصولا این عبارت، جمع نقیضین است و روشنگری و آزادی اندیشی با دینداری جور در نمی آید./روشنفکر معنای مشخصی دارد، روشنفکر کسی است که از تفکر و تعقل نمی ترسد، حتی اگر نظرش با نظر قشر عامی جامعه در تعارض باشد، و اینچنین رفتاری در تناقض است با دینداری./دین اسلام چیزی که است که صدها سال است که خود را تیرگی و تاریکی نگه داشته است و جوهره این دین، بر اساس نیاندیشیدن و نپرسیدن است/روشنفکر دینی به شکلی مضحک در پی توجیه دین است، و صد البته که توجیه با روشنگری و روشنفکری زمین تا آسمان تفاوت دارد، چه آنکه روشنفکری بی هیچ قید و بندی در پی اندیشیدن بی قید و بند صحیح است

حال بپردازیم به عبارت مسخره دیگری به نام اخلاق اسلامی!

تعریف اخلاق مشخص است، تعریف خوب از بد در رفتار و کردار انسان ها.

حال اگر به اسلام و الله آن نگاهی بیاندازیم، می بینیم که هر دو با اخلاقیات، به شدت در  تناقض هستند.

در قران به صراحت دستوراتی مبنی بر کتک زدن زنان (منبع)، بچه بازی(منبع)، دستور به قطع کردن دست(منبع)، کشتن انسان ها(منبع)، آزار کسانی که طرز دیگری می اندیشند وجود دارد(منبع)، هر کودک شش ساله ای می داند که این اعمال، به صورت مشخص در تضاد با اخلاق هستند.

در حقیقت اسلام، ملغمه ای از دستورات بشدت غیر اخلاقی و غیر انسانی است و عمل به دستورات این دین، فاجعه ای را به بار می آورد که در ایران امروز، آنرا می بینیم.

دینی که پیامبرش بچه بازی می کرده و برده داشته است (منبع)، به زن شوهر دار تجاوز کرده است(منبع)، چطور می تواند مدعی اخلاق باشد!؟

برای بازگرداندن اخلاق به جامعه، باید درباره این دین روشنگری صورت پذیرد.

نام این شخص، حجت السلام حسینی است و برنامه ای به نام اخلاق در خانواده داشته است! در اینجا می توانید داستان اینکه چطور  همسرش در آفتابه او اسید ریخت را ملاحظه کنید...! 

برای دیدن مطالب چند روز گذشته، به منوی سمت راست مراجعه فرمایید.

 مطلب دیروز:


۷ نظر:

  1. نمونه اخلاق اسلامی به قلم خمینی

    http://www.youtube.com/watch?v=4lLL583MQtg

    پاسخحذف
  2. سلام دوست من
    این لینک "آفتابه" خراب هستش
    لطفا ترتیب اثر بدید

    پاسخحذف
  3. الت تمام گوره خرا تو ما تحت پیامبر اسلام با این اسلامش

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کیر سندرپیتی و کنا در کون پیغمبر اسلام

      حذف
  4. گل گفتی گمنامیان گرامی.
    یاد جوک کمپین نقی افتادم که از قول امام نقی گفته بود:

    امام نقی: ما امامان معصوم هستیم به این معنی است که هر گوهی خوردیم آن درست بوده!

    امامان شیعه و محمد رسول الله گوهی نیست که نخورده باشند کشتار و تجاوز و دزدی و دروغ و خدعه و هزیان و بچه بازی و اسیر کشی و ...

    پاسخحذف
  5. حجت السلام حسینی هر قدر مفسد باشه به پای حضرت بچه باز نمیرسه زنا و تجاوز و لواط سنت رسول خداست

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.