سه‌شنبه، بهمن ۲۵، ۱۳۹۰

انتشار برای اولین بار از لحظه شهادت سردار تهرانی مقدم در مرکز موشکی سپاه در ملارد

شرح علمی انفجار در مرکز تحقیقات موشکی سپاه در ملارد و کشته شدن سردار حسن تهرانی مقدم

-------------لینک بالاترین----------


نوشته های دیگر امروز و دیروز من: 
/-----------/نمی شود که اصلاح طلبان، تریاک خود را بر سر منقل خامنه ای بکشند و بعد مدعی رهبری جنبش آزادی خواهی نیز باشند...!


/-------------/ننگ بر دینی که بر اساس قوانینش، سر یک انسان را می برند، چرا که گفته محمد بن عبدالله شک دارد...!/دلیل رشد سرطانی اسلام را ببینید!


/---------------/ترجمه مقاله نیویورک تایمز: دهمین شرکت مهندسی بزرگ دنیا، به تلاش برای قاچاق پسر قذافی به مکزیک متهم شد...!


/-------------/به به، چه دینی! دزدی مجاز است...! / زمانی که مرجع تقلید شیعه در جواب استفتا من، دزدی از بانک را مجاز می شمرد...!

/---------------/تصویر فتوای مرجع تقلید شیعه درباره کمپین یادآوری امام نقی در فیسبوک و حکم هزینه کردن خمس و زکات برای مشهور کردن امام نقی...!
/-
-------/آقای ناتو، می توانی چشمت را بر حمام خون سوریه ببندی؛ اما می رسد روزی که امثال قاسم سلیمانی، آزادی خواهان اروپایی را سرکوب کند...!


۷ نظر:

  1. بالاترین از باند مجاهدین ساپورت مالی میگیرد . بالاترین دکانی شده است که هرکه پول دهد میتواند آزادانه فعالیت کند وگرنه با مشکل مواجه میشود.

    تورا بخدا این همه وبلاگر ، چرا موج وبلاگی بر علیه بالاترین به پا نمیکنید.

    چرا این بالایاران حرام زاده را که توسط میترا و مهدی اجیر و دستاشان برای هر کثافت کاری باز است را رسوا نمیکنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پ

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چند ماه که بالاترین افتاده دست کونی های اویزون به کوس مریم رجوی جنده زاده

      حذف
    2. http://gomnamian.blogspot.com/2010/07/blog-post_11.html

      بسیجی خون اهدا نمی کند، بسجیی خونخوار است / سعی در تطهیر چهره بسیج و سپاه،تلاشی بیهوده است

      من بشدت معتقدم که بسیج و سپاه هیچ خدمتی به جامعه ما نکرده اند و جز تجاوز و غارت ، هیچ فایده ای برای ایران و ایرانی نداشته اند.

      کسانی که مرتب می گویند بسیج در زمان جنگ به ایران خدمت کرده است، باید بدانند که ما تا زمان بازپس گیری خرمشهر، مشغول دفاع بودیم، و تا آن زمان ، بسیج و سپاه هیچ نقش قابل دیدنی در جبهه های جنگ نداشتند. و نکته مهم اینجاست که عملیات افتخار آمیز آزاد سازی خرمشهر، به دست متخصصین ارتش انجام شد، و نقش بسیج تقریبا هیچ بوده است.

      بعد از بازپس گیری خرمشهر، اعراب خلیج فارس متعهد به پرداخت خسارت یکصد میلیارد دلاری به ایران شدند، و عراق نیز قبول کرد که به پشت مرزهای بین المللی عقب نشینی کند، این یعنی یک پیروزی تمام عیار برای ایران. اما خمینی گفت که راه قدس از کربلا می گذرد و جنگ ادامه یافت. این ادامه جنگ که به نابودی یک یا دو نسل از مردم ایران انجامید، تا زمانی ادامه یافت که خمینی دید تعداد کسانی که به جبهه می روند، بسیار کاهش یافته است و دیگر شوقی برای رفتن به جبهه نیست. یعنی بعد از فتح خرمشهر، تمام کسانی که به صورت داوطلبانه به جبهه رفته اند، به کشور ایران خیانت کرده اند، چه آنکه خمینی تا زمانی که حضور داوطلبانه آنها ادامه یافت، این جنگ خانمان سوز را ادامه داد. اگر آنها زودتر رفتنشان را متوقف می کردند، خمینی نیز زودتر آن جام زهر را سر می کشید.

      ما هیچ خدمتی را از بسیج و سپاه ، جز غارت و تجاوز و شکنجه و قتل ندیده ایم، چگونه برخی تلاش می کنند آنرا به بسیجی خوب و بد تقسیم کنند.

      تا زمان بازپس گیری خرمشهر، نیروهای مردمی بودند که شجاعانه از ایران در مقابل عراقی ها دفاع کردند، اما این گروه اندک ربطی به بسیج نداشته و ندارد، بسیاری از آنها نیروهای بومی عرب و کرد و لر بوده اند ، این افراد از جان گذشته کجا و گروه های سازمان یافته ای که در تهران سوار بر موتور به جان زنان و دختران مردم می افتادند کجا؟

      حذف
    3. ازدوحالت خارج نیست.یا
      سنت ب سالهای جنگ، وازادی خرمشهر قدنمیده،،
      وباخوراک مغزی محاهدین و بی بی سی و دویچه وله وامثالهم،،
      به این نتیجه گیری های ابلهانه واحمقانه ای رسیدی،ویاازهمه واقعیات اگاهی کامل داری،، ولی اجیر رژیم کودک کش اسراییل و فرزند نامشروعش،،وحرامزاده گروهک سفاک وخونریزمجاهدین دروغین خلق هستی،،،که راه کسب درامدتون خیانت به ایران و شهدا و مردم ایران زمین است.ننگ برشما..خوشبختانه همه فعالیتهای اقتصادی و ساخت زیرساختها و صیانت از حقوق کشور ومردم برعهده سپاه هست.اماچون دست شماهارو از جیب بیت ارمال کوتاه کرد و همتون رو خار و ذلیل کرد
      بهمین علت ،شما منافقانه درصدد دشمنی با این تشکیلات قدرتمند هستید

      حذف
  2. اصلا از این عمل بچگانه خوشم نیامد مرد باشید و جوانمردانه با دشمن نبرد کنید...

    پاسخحذف
  3. کیر سگ تو کس خواهر مادر تمام مجاهدین تروریست و همچنین ریدم به بالایار‌ها و بالاترین که ملّت خود را به مشتی تروریست در قبال مشتی دلار فروخته اند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تو آدم فحاش نخود مغز به جای فحاشی که نشاندهنده ضعف و دست خالی و مغز پوچ تو هست دلیل و مدرک بیار که این حرف ها پوچه اینجا تا بی نهایت هم فحش بدی فابده نداره چون تمام حرف های بالا به نظر درست میاد و تو چیزی جز چرندیات تو دستت و کلام کثیفت و مغز پر از گوهت نیست.

      حذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.