tag:blogger.com,1999:blog-7097990161058296640.post8145064378930961940..comments2024-01-11T11:07:41.114+01:00Comments on گمنامیان: آقای محسن رضایی، حاصل زندگی مافیایی این می شود که پسرت کشته شود...!گمنامیانhttp://www.blogger.com/profile/01065498173156727539noreply@blogger.comBlogger36125tag:blogger.com,1999:blog-7097990161058296640.post-41428291660731761312011-11-22T09:22:22.257+01:002011-11-22T09:22:22.257+01:00نمیدانم شما مثل اینکه اصول ابتدائ بحثرا هم نمدانید...نمیدانم شما مثل اینکه اصول ابتدائ بحثرا هم نمدانید.ارتباط کسئ با پول کثیف و یا پاک پدرش .و یا داشتن پولو اموال زیاد .شما را مجاب به حمایت از مرک کسئ مئ کند.؟ شما را طرفدار حمله به کشورتان مئ کند.؟ شما را به حمایت از لختیو بئ بندو بارئ بنام دمکراسئ مئ کند.؟چون شما بئ عرضه در کسب مادیات و ثروتید پس داراندگانش جبرا وطن فروش مئ شوند.؟و اگر کسئ در سیستمئ دارائ مقامئ بحقو چه ناحق بود.شما اینهمه طامات از ذهنتان برایش از گنجینه ئ نامعقول ذهنیتان با الفاظئ چون کثیفو جنایتکار داریدو به استقبالش مئ روید.؟پس شما روندگان به هتلهائ هر روز بالائئ میلیونیرا چه خواهید نامید.؟لابد خوناشام نه.؟ومنطقتان متصل خواهد بود به دارائیش نه.؟شما یا از ضریب مالئ چیزئ نمیدانید ویا خودتان سخت بمادیات نیازمند.که دارندگانشرا اینگونه بئ محابا بئ هیچ دلیلو مدرکو سندئ کثیفو....جنایتکار مینامید.کمئ متعقل بودنهم خوب است نه.؟ذهنیتهائ فردئ نه سندند و نه مدرک.و دارندگانش مسنحق مرک مطمئنا نیستند.و اما فرمودید مگر مدرک نحصیلیش چه بوده.؟ که در چنین هتلئ اقامت مئ کرده.؟تا انجا بنده بیاد دارم در هیچ هتلئ در هیچ کجائ جهان اتاق ویا سوئیط به حساب داشتن مدارک بکسئ داده نمیشود.بلکه معیار مادیات پرداختیست.نه اسناد علمئ.و نداشتن مدارک علمئ کسیرا مستحق مرک و چون شماهائیرا مجاز به خوشحالئ ودشنام دادن نمئ کند.از گمانه زنیهائئ ذهنئ چون لابد وشاید هم من بجایتان بودم کمتر در استدالاتم استفاده مئ کردم. موفق باشید./ افشارAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7097990161058296640.post-4971939583170254442011-11-22T03:11:53.804+01:002011-11-22T03:11:53.804+01:00گرامی،
همین که این آقا زاده می تواند ماهی ده میلی...گرامی، <br />همین که این آقا زاده می تواند ماهی ده میلیون تومان اجاره اتاق هتلش را بدهد، نشان می دهد که وصل است به پول های کثیفی که پدرش بالا کشیده است. <br />وگرنه ایشان از کجا این درآمد را داشته اند؟!<br />لابد بابت هر زنی که می گرفته، مقداری پول به دست می اورده اسـ؟!گمنامیانhttps://www.blogger.com/profile/01065498173156727539noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7097990161058296640.post-92105462055097908662011-11-22T02:58:05.380+01:002011-11-22T02:58:05.380+01:00( از هر طرف که رفتم جز وحشتم نیفزود/ زینهار ازاین ...( از هر طرف که رفتم جز وحشتم نیفزود/ زینهار ازاین بیابان.وینراه بئ نهایت )از جواب دادن به بیراهه نروید.متشکر مئ شویم .موضوع هم فسادو افساد مالیو جنسئ سران نیست.نه.؟پس با دقت اگر جوابها را بفرمائید بنده ودیگر دوستدارنتانرا خوشحال مئ کنید ممنون.موفق باشید./ افشارAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7097990161058296640.post-58141765084792738422011-11-22T02:51:29.217+01:002011-11-22T02:51:29.217+01:00در ضمن قسم را یاد مئ کنند.قسم را نمئ خورند.بعنوان ...در ضمن قسم را یاد مئ کنند.قسم را نمئ خورند.بعنوان یک حقوقدان و محض اطلاع عرض کردم.و در ضمن موضوع جالبترهم شد.مدارک شما بصرف قسمهائ شماست.؟ممنون.موفق باشید./ افشارAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7097990161058296640.post-39471610680881076212011-11-22T02:45:45.618+01:002011-11-22T02:45:45.618+01:00نمیدانم گمنامیان عزیز اسکایپ دارید یا خیر.؟دوست دا...نمیدانم گمنامیان عزیز اسکایپ دارید یا خیر.؟دوست داشتم حرف بزنیم بئ رودرواسئ.بازهم همان گفته هارا فرمودید.گیریم همه مدعئ باشند که انها فساد مالئ دارند ویا بالعکس.اینها میشوند دلیل.؟و بازهم چه ربطئ به پسرش که مرده دارد.؟عجیبه ها.پر واضح حرف بئ ربط ولو به تائید میلیاردها نفر به حرف حساب تبدیل نمیشود.و بلعکس حرف حق با تکذیب کل ابنائ بشرئ ناحق نمیشود.توضیح بفرمائید.ممنون./ افشارAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7097990161058296640.post-51499063139026540212011-11-22T02:35:51.882+01:002011-11-22T02:35:51.882+01:00عزیز جان،
پس می فرمایید اقای محسن رضایی در طی جنگ...عزیز جان، <br />پس می فرمایید اقای محسن رضایی در طی جنگ از این همه خرید سپاه، کمسیونی نگرفته است؟!<br />عزیز جان، <br />تمام دعوا ها سر لحاف ملا است، <br />آقایان می خواهند سر کار باشند تا بتوانند کثافت کاری خودشان را ادامه دهند. <br /><br />من صورتحساب بانکی آقای محسن رضایی را ندارم، او نیز پول ها را به اسم خودش نمی گرفته است. <br />چیزی که مشخص است و می توان روی آن قسم خورد، فساد مالی سران رژیم است. <br />مگر کسی می تواند مدعی شود این جنایتکاران فساد مالی نداشته اند؟!گمنامیانhttps://www.blogger.com/profile/01065498173156727539noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7097990161058296640.post-71810739037598250622011-11-22T02:29:42.416+01:002011-11-22T02:29:42.416+01:00واما یک نمونه از دلالیهائ این فوت شده ئ بحقو ناحقر...واما یک نمونه از دلالیهائ این فوت شده ئ بحقو ناحقرا اگر با استناد بفرمائید جدا خوشحالمان مئ کنید.چون به روایت سازمان اطلاعاتئ حتئ تماس کلیه تلفنهائ دورترین اشنایان محسن خان رضائئ هم انموقع شنود وتحد نظر بود.و همچنین در انموقع خود محس خان در شرایط درجه یک امنیتئ از تمام امکانات محروم بود .پس چگونه دلالئ انجام مئ گرفت.؟لطفا صبور باشید . و در نهایت اسقلال فکرئ جواب بفرمائید.در ضمن من نگفتم ایشان در دوران جنگ خدمت قریبئ کردند.عرض کردم فرماندهئ بودند چون دیگران.همین.موفق باشید./ افشارAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7097990161058296640.post-46588503503329152602011-11-22T02:23:12.078+01:002011-11-22T02:23:12.078+01:00خب اینها که فرمودید نظر شخصیتان است.نه وقایع استدا...خب اینها که فرمودید نظر شخصیتان است.نه وقایع استدالالئ.و مستند و جزمئ.حرف بنده این بود هیچکدام از اینها دلیل خیانت عقلیه نیست.و همچنین پسر ...چه به افعال پدر.؟و از طرفئ جمع اضداد مئ نمائید.مثل اینکه بگوئید فلان روحانئ صاحب اقتدار از مساجد کفش مئ دزد.در دزد بودن فرضا روحانئ حرفئ نیست.البته فرضا.ولئ صاحب اقتدار کجا وکفش دزدئ عددئ کجا.؟مانند قصه شما در باره قاچاق سیگار از طرف پسر.....وهرگز هیچ منبعئ کمسیون گیرئ مالئ خریداران ادوات جنگئ در هیچ کجا درجو ضبط نشده.منبع شما کجاست.؟نکند فکر خودتان است.؟واما حتئ در زمان پذیرش قطعنامه ئ 598 سازمان...ملل.باز هم نفت شهر ایران در تصرف عراق بود وروزانه 25000بشکه نفت از ان استخراج و به غارت مئ بردند.مراجعه بسازمان تحقیقات ژئو پلوتیک سازمان...ملل.1987میلادئ. با اینحساب مئ فرمائید مئ خواستند خسارت بدهند .جالبستAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7097990161058296640.post-38637714346587989442011-11-22T02:12:58.975+01:002011-11-22T02:12:58.975+01:00متشکرم از باز گرداندن چندین باره ئ متن.و منتظر جوا...متشکرم از باز گرداندن چندین باره ئ متن.و منتظر جوابها خواهم ماند.موفق باشید./Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7097990161058296640.post-44301276153010881552011-11-22T02:09:09.416+01:002011-11-22T02:09:09.416+01:00جواب به مطالبی که شما افشار عزیز مطرح کرده اید به ...جواب به مطالبی که شما افشار عزیز مطرح کرده اید به صورت خلاصه: <br />یک-<br />محسن رضایی در طی جنگ، هیچ خدمتی به ایران نکرد. <br />خرمشهر را ارتش بازپس گرفتند.<br />بعداز بازپس گیری خرمشهر، ادامه جنگ، صرفا یک خیانت تمام عیار بوده است.<br />کشورهای عربی حاضر به پرداخت خسارت ایران بودند، عراق نیز می گفت به مرزهای قبل از جنگ باز می گردد، اما خمینی گفت راه قدس از کربلا می گذرد و محسن رضایی و امثال او جنگ را ادامه دادند و در نتیجه کشور ایران یک ویرانه شد. <br />چون آقایان رفیقدوست و رفسنجانی و محسن رضایی می خواستند کمسیون خرید اسلحه به جیب بزنند. <br /><br />دو-<br />محسن رضایی در قاچاق سیگار دست دارد، <br />به سخنرانی احمدی نژاد در قم مراجعه کنید. <br /><br />سه-<br />پسر محسن رضایی حتی در زمانی که در امریکا و کانادا بود، به نمایندگی از پدرش مشغول دلالی و کثافت کاری و رشوه گیری بود. <br />او نیز مانند پدرش یک جنایتکار است و بس.گمنامیانhttps://www.blogger.com/profile/01065498173156727539noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7097990161058296640.post-86833128581788717732011-11-22T02:04:32.385+01:002011-11-22T02:04:32.385+01:00((ناشناس گفت...
پس اینگونه به ازادئ احترام مئ گذار...((ناشناس گفت...<br />پس اینگونه به ازادئ احترام مئ گذارید نه.؟با پاک کردن مطالب.))<br />============================<br />عزیز جان<br />کسی مطلب شما را پاک نکرده است، <br />من رفتم نگاه کردم، <br />هیچ کامنتی حذف نشده است(جز یک مطلب که لینک آلوده به بدافزار در آن بود)گمنامیانhttps://www.blogger.com/profile/01065498173156727539noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7097990161058296640.post-88003841719216662112011-11-22T02:01:36.918+01:002011-11-22T02:01:36.918+01:00گمنامیان ویا هرچیکه هستید.من بشما اعتماد کردم و بن...گمنامیان ویا هرچیکه هستید.من بشما اعتماد کردم و بنوشته یتان در مورد ازادئ نوشتار وبیان .پس لااقل جسور باشید .و به نوشته ئ خوتان احترام بگذارید./ افشارAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7097990161058296640.post-48629480224811711932011-11-22T01:59:13.962+01:002011-11-22T01:59:13.962+01:00لام.اینکه نوشتید نقشش درجنگ غیر قابل انگار است که ...لام.اینکه نوشتید نقشش درجنگ غیر قابل انگار است که حرفئ نیست.اقائ رضائئ فرمانهدهئ هر چند بئ عرضه هم که بوده باشند.فرمانده بوده اند .ولئ نه برعلیه ایران .برعلیه متجاوزین عراقئ.بنااستناد قطعنامه سازمان...ملل.و لئ ایشان هرگز در قامت ادامه دهنده نه بوده اند ونه مئ توانستند باشند.مراجعه کنید بکتاب گذر از بحران.نوشته ئ هاشمئ ...واما گفتار اقائ احمدئ...را نسبت به قاچاق سیگار عنوان فرموید.عزیزجان اقائ محسن رضائ از یک طرفهم انقدرها گوچک نبوده که خودش ویا پسرش دست به قاچاق سیگار بزنند.مگر نه اینکه ایندسته دستشان در اموال دولتئ همیشه باز بوده وهست.و در کل اینها دلیل میشود بر شادمانئ مرک یک جوان که به اعتنائئ حتئ تا حدودئ ولو کم در مخالفت با رژیم و پدرش در سال 1377 ایران را ترک کرده و از نعمات داشتن پدرئ اینچنین قدرتمند خودرا حال بحقو ناحق محروم کرده.و در بازگشتش هیچ کسئ بوئ تعدئ نکرده.اینها دلیل میشود که عجب مرگ بجائ داشته این جوان فوت شده.؟نمئ دانم شما کجا تشریف دارید. ولئ تا انجا که با علم متریک اشنائئ دارم هیچ نقطه از جهان زمینئ از هم دیگر بشتر از 12800کیلومتر فاصله ندارد.میلیاردها.؟اغراقرا هم حدیست.مراعات کنید.در ضمن تا کنون نمیدانستیم اندازه سنجش فرهنگ هم مترئ شده ؟و فرمودید اسناد بیشمار و جنایتکار.ممکن است برائ نمونه یکیشرا منعکس کنید.؟ممکن است دزد و دودره بازو دروغگو احمق.و دیگر القابئ چون فرصت طلب برایشان صدق کند ولئ جنایتکار را از کجا مئ فرمائید.؟وهمینطور مدرکش چه بوده ویا چه هست.؟نمیدانم شما اسمان وریسمان بهم مئ دوزید که داشتن مدرک تحصیلئ مثلا مرگ این جوان بخت برکشته واحمقراغیر قابل توجیه و نداشتنو یا خرید مدرکش مرگرا برقامت یک ادم قابل قبول مئ کند.؟چرا در هتل گرانقیمت اقامت داشته.و یا امثال این تعبیرات بایستئ در فرهنگ شما خوشحالئ از یک مرک مفلوکرا که در اثر یک خودکشئ ویا حتئ کشته شدن باشد را موجه مئ سازد.؟واقعا که.دریابید بنده عرض کردم چه خودشرا کشته باشد وچه کشته شده باشد.هر کدام از هر نوعکه باشد تاثر اور است.و مرکرا ذاتا توجیه نمئ کند وبالاترش ترجمان خوشحالئ ما نیز نبایستئ باشد.حالا هرکه وهرچه مئ خواهد باشد.حتئ مئ بینید با اینکه در سفر ویا بعبارتئ در فرار از کشور به امریکا بارها برخلاف رهبر و همسویانش سخن گفته .ولئ بازهم چون دیگر مرده برسم عرف تسلیتئ حتئ از طرف بلند پایه ترین مقانات فعلئ کشورئ به خانواده و خصوصا پدرومادرش داده میشود.وبه این میگویند رسمورسومو فرهنگ.همین.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7097990161058296640.post-71130415091168515482011-11-22T01:56:52.441+01:002011-11-22T01:56:52.441+01:00پس اینگونه به ازادئ احترام مئ گذارید نه.؟با پاک کر...پس اینگونه به ازادئ احترام مئ گذارید نه.؟با پاک کردن مطالب.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7097990161058296640.post-84605034692060823692011-11-22T01:55:56.948+01:002011-11-22T01:55:56.948+01:00.همین.سعئ میکنم جواب نوشته ها و جوابهائ دیگر مطالب....همین.سعئ میکنم جواب نوشته ها و جوابهائ دیگر مطالبتانرا هم اینجا بخاطر عدم دفع وقت شما وخودم داده باشم.نوشته ائید که با حمله به ایران موافقید.عرض کردیم حتئ شده بخاطر عرفسیاسئ چنین مطلبیرا نباید خواست وبیان کرد.در جائ دیگرئ از کار این دخترک پررو علیا در مصر انتقاد کردیم و گفیم منظرتان از دمکراسئ چیست.؟و جالبتر اینکه تا هماکنون که این مطالبرا مئ نویسم هیچ فیلسوفو ...عارفو...عالمئ نتوانسته از معنائ دمکراسئ تعریفئ جامع ومانع ارائه کند.و شما فرمودید ساده است.همه ازادند تا به اندازه ائیکه به ازادئ دیگران صدمه ائئ وارد نیاید.ممنون از راهنمائیتان.واز این تعریف دمکراسئ در حد یک کودک دبستانیتان.اخر نمیدانم جدا شما اصلا از علم السیاست چیزئ میدانید یانه.؟پس با ین حا جفت شما.دختر.مادر.خواهرتان اگر با کسئ بخواسته ئ خودشان روابط جنسئ داشته باشند با ایت حساب شما هیچ مانعئ نمئ بینید.چه نه حقئ از شما ونه دیگران ضایع نشده است.؟و همینطر خودتان.ولئ مطمئنا خواهید گفت علم جفتهایشان بروقوف این عمل تعارضاتئ بر روحشان وارد مئ کند که ناقض همان عدم صدمه بحریم ازادئ و یا راحتئ دیگران است.نه.؟پس عمل این دخترک ایا بحریم متعصبین دینئ صدمه وارد اورده.؟و یا انها جزو ادمیزاد محسوب نمیشوند.؟و از طرفئ نیروهائ بالقوه ئ مذهبیرا رادیکالتر و بضرر نیروهائ سکولار هر چند درابعاد بسیارکم انجامیده ویاخیر.؟جوابتان اگر بله هست.که در تعارض ازادئ اینعمل محسوب میشود.و اگر جوابتان خیر است.پس چرا اینهمه داستان دارائ سویه هائ منفیو مثبت شده اند.؟پس مئ بینئ عزیزجان درکتان از دمکراسئ بسیار سطحئ و ساده لوحانه است. کمئ بیشتر تامل بفرمائید.واما در جائ دیگر از محمد وعلئ و...واعمالو رفتارشان سخن امده.واز همین رهگذربمحکومیت دین پرداخته ائید.و روشنفکر دینیرا فرموده ائید وجود خارجئ ندارد و در واقع نوعئ ماله کشان دینئ هستند.جالب است.لقه لقه ئ گفتار بعضئ از صفیهان چه راحت در مغز واستخوانتان مئ نشیندو به حساب خود کشف الکرامات مئ فرمائید.اصلا شما تفاوت اعتقاد با منطق را مئ دانید ویا مئ فهمید.؟اعتقادات با منطق استوار نمئ گردند که با منطق نیز حذف شوند.مثل اعتقاد عده ائئ بر جنو پریو روحو پیشانئ نوشتو...غیره.ولئ باورمندانش در هیچ ازمنه از تاریخ و هیچ امکنه ئ جهان نه خالئ از انها بوده ونه هست.ولو اینکه حتئ یک پیشوائ دینئ برنبودنشان جکم صادر کند.و اینگونه هست که اکنون نیز در سرتا سر جهان صاحبین اینوع بساطها کارشان سکه است.ولو انکه قانون و حتئ دینئ خاص انها مذموم شمرده باشد.پس شما با نوشتار وتوهین به پیشوایان دینئ چه بحق باشند و چه بناحق مطمئن باشید جز قدرتمند کردن ادیان کارئ نمئ توانید بکنید.واگر منطقرا در ادیان گوچکترین اوردئ بود همین بس نبود که داستان خلقت بنابه کشف طبیعدان و اندیشمند معاصر چارلز داروین.و فریضه ئ اثباتئ تکاملش.؟و چه نیازئ به اینهمه پرده درئ و توهین و به اصحاب دینو ادیان.؟پس یقینا شما داستان اعتقادات و مکاتبرااگر نگویم وارونه.مطمئنا کج دانستید که با صلاحئ اینچنین محقرو خنده دار بسراغ ریشه کن کردنش رفته ائید.بنده بنا بحرفه و کارم با تمامئ مکاتب بزرک چه مدعئ الهویت وچه عقولیت به اجمال اشنائئ مختصرئ دارم.گرچه اینجا مجال این گفتار نیست.ولئ عرض مئ کنم چرا مثل یک بلبل حرف یک حداقل نفهم را تکرار کرده ویا مئ کنید.؟روشنفکر دینئ کسیست که با وقوف کامل بر اسلوبه هائ یک دین و استفاده از گوچکترین منافذش مئ کوشد ازادئیرا از عمقو درون تحجر به سطح اجتماع با کمترین مقاومت از سوئ متعصبین بکشانند.واگر نبودند باصطلاح شما همان ماله کشان دینئ و نباشند در فعل.نه ایران که حتئ در مدرنیته ترین کشورهائ جهان نیز اثرئ از علم و ازادیو ازادگئ اثرئ نه بود ونه مئ توانستید ببینید.تاملئ کنید که اصلا سکولاریته محصول کدامین جریان ویا جریانهائ فکرئ بوده وهست.؟اخر بلاحت هم حدئ دارد.اگر نباشند این اندیشمندان دینئ که ما از انان بنام روشنفکران دینئ نام مئ بریم.مگرتا حال هر کدام دین وهر چه مئ خواهد باشد.بما وشما اجازه حتئ تفکر فردئ میداد؟تا چه برسد به گفتارو افعالو اعمال جمعئ.؟اگر برائ سوالهایتان و جوابهایتان خواهان سند ومدرک وادله مئ باشید در خدمتتان هستم. بنده با اینکه از این سیستم فعلئ کشورئ جز ضرر ندیده ام.و پر واضح اگر نگویم مخالف بحتم موافقش نیز نیستم ولئ در ایران زندگئ مئ کنم و بایستئ جوانب خطر را نیز رعایت کنم.خوشحال میشدم بصورت مفصل بحثئ باشما ومحتملا با کس ویا کسانئ با اطلاعات سیاسئ و اندیشمندان اینوع افکار داشته باشم.در پایان از سعه ئ صدرتان و گاها جملات نچندان شایسته ائیکه داشتم از شما پوزش و نهایت تشکر دارم.موفق باشید./ افشارAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7097990161058296640.post-43094949302795697502011-11-22T01:54:59.147+01:002011-11-22T01:54:59.147+01:00سلام.اینکه نوشتید نقشش درجنگ غیر قابل انگار است که...سلام.اینکه نوشتید نقشش درجنگ غیر قابل انگار است که حرفئ نیست.اقائ رضائئ فرمانهدهئ هر چند بئ عرضه هم که بوده باشند.فرمانده بوده اند .ولئ نه برعلیه ایران .برعلیه متجاوزین عراقئ.بنااستناد قطعنامه سازمان...ملل.و لئ ایشان هرگز در قامت ادامه دهنده نه بوده اند ونه مئ توانستند باشند.مراجعه کنید بکتاب گذر از بحران.نوشته ئ هاشمئ ...واما گفتار اقائ احمدئ...را نسبت به قاچاق سیگار عنوان فرموید.عزیزجان اقائ محسن رضائ از یک طرفهم انقدرها گوچک نبوده که خودش ویا پسرش دست به قاچاق سیگار بزنند.مگر نه اینکه ایندسته دستشان در اموال دولتئ همیشه باز بوده وهست.و در کل اینها دلیل میشود بر شادمانئ مرک یک جوان که به اعتنائئ حتئ تا حدودئ ولو کم در مخالفت با رژیم و پدرش در سال 1377 ایران را ترک کرده و از نعمات داشتن پدرئ اینچنین قدرتمند خودرا حال بحقو ناحق محروم کرده.و در بازگشتش هیچ کسئ بوئ تعدئ نکرده.اینها دلیل میشود که عجب مرگ بجائ داشته این جوان فوت شده.؟نمئ دانم شما کجا تشریف دارید. ولئ تا انجا که با علم متریک اشنائئ دارم هیچ نقطه از جهان زمینئ از هم دیگر بشتر از 12800کیلومتر فاصله ندارد.میلیاردها.؟اغراقرا هم حدیست.مراعات کنید.در ضمن تا کنون نمیدانستیم اندازه سنجش فرهنگ هم مترئ شده ؟و فرمودید اسناد بیشمار و جنایتکار.ممکن است برائ نمونه یکیشرا منعکس کنید.؟ممکن است دزد و دودره بازو دروغگو احمق.و دیگر القابئ چون فرصت طلب برایشان صدق کند ولئ جنایتکار را از کجا مئ فرمائید.؟وهمینطور مدرکش چه بوده ویا چه هست.؟نمیدانم شما اسمان وریسمان بهم مئ دوزید که داشتن مدرک تحصیلئ مثلا مرگ این جوان بخت برکشته واحمقراغیر قابل توجیه و نداشتنو یا خرید مدرکش مرگرا برقامت یک ادم قابل قبول مئ کند.؟چرا در هتل گرانقیمت اقامت داشته.و یا امثال این تعبیرات بایستئ در فرهنگ شما خوشحالئ از یک مرک مفلوکرا که در اثر یک خودکشئ ویا حتئ کشته شدن باشد را موجه مئ سازد.؟واقعا که.دریابید بنده عرض کردم چه خودشرا کشته باشد وچه کشته شده باشد.هر کدام از هر نوعکه باشد تاثر اور است.و مرکرا ذاتا توجیه نمئ کند وبالاترش ترجمان خوشحالئ ما نیز نبایستئ باشد.حالا هرکه وهرچه مئ خواهد باشد.حتئ مئ بینید با اینکه در سفر ویا بعبارتئ در فرار از کشور به امریکا بارها برخلاف رهبر و همسویانش سخن گفته .ولئ بازهم چون دیگر مرده برسم عرف تسلیتئ حتئ از طرف بلند پایه ترین مقانات فعلئ کشورئ به خانواده و خصوصا پدرومادرش داده میشود.وبه این میگویند رسمورسومو فرهنگ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7097990161058296640.post-34849512316926107892011-11-22T01:51:02.493+01:002011-11-22T01:51:02.493+01:00چرا پاک میکنید عزیز جان.بگذارید دیگران قضاوت کنند....چرا پاک میکنید عزیز جان.بگذارید دیگران قضاوت کنند.بهتر نیست.؟Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7097990161058296640.post-47710506056049803322011-11-22T01:49:32.439+01:002011-11-22T01:49:32.439+01:00.همین.سعئ میکنم جواب نوشته ها و جوابهائ دیگر مطالب....همین.سعئ میکنم جواب نوشته ها و جوابهائ دیگر مطالبتانرا هم اینجا بخاطر عدم دفع وقت شما وخودم داده باشم.نوشته ائید که با حمله به ایران موافقید.عرض کردیم حتئ شده بخاطر عرفسیاسئ چنین مطلبیرا نباید خواست وبیان کرد.در جائ دیگرئ از کار این دخترک پررو علیا در مصر انتقاد کردیم و گفیم منظرتان از دمکراسئ چیست.؟و جالبتر اینکه تا هماکنون که این مطالبرا مئ نویسم هیچ فیلسوفو ...عارفو...عالمئ نتوانسته از معنائ دمکراسئ تعریفئ جامع ومانع ارائه کند.و شما فرمودید ساده است.همه ازادند تا به اندازه ائیکه به ازادئ دیگران صدمه ائئ وارد نیاید.ممنون از راهنمائیتان.واز این تعریف دمکراسئ در حد یک کودک دبستانیتان.اخر نمیدانم جدا شما اصلا از علم السیاست چیزئ میدانید یانه.؟پس با ین حا جفت شما.دختر.مادر.خواهرتان اگر با کسئ بخواسته ئ خودشان روابط جنسئ داشته باشند با ایت حساب شما هیچ مانعئ نمئ بینید.چه نه حقئ از شما ونه دیگران ضایع نشده است.؟و همینطر خودتان.ولئ مطمئنا خواهید گفت علم جفتهایشان بروقوف این عمل تعارضاتئ بر روحشان وارد مئ کند که ناقض همان عدم صدمه بحریم ازادئ و یا راحتئ دیگران است.نه.؟پس عمل این دخترک ایا بحریم متعصبین دینئ صدمه وارد اورده.؟و یا انها جزو ادمیزاد محسوب نمیشوند.؟و از طرفئ نیروهائ بالقوه ئ مذهبیرا رادیکالتر و بضرر نیروهائ سکولار هر چند درابعاد بسیارکم انجامیده ویاخیر.؟جوابتان اگر بله هست.که در تعارض ازادئ اینعمل محسوب میشود.و اگر جوابتان خیر است.پس چرا اینهمه داستان دارائ سویه هائ منفیو مثبت شده اند.؟پس مئ بینئ عزیزجان درکتان از دمکراسئ بسیار سطحئ و ساده لوحانه است. کمئ بیشتر تامل بفرمائید.واما در جائ دیگر از محمد وعلئ و...واعمالو رفتارشان سخن امده.واز همین رهگذربمحکومیت دین پرداخته ائید.و روشنفکر دینیرا فرموده ائید وجود خارجئ ندارد و در واقع نوعئ ماله کشان دینئ هستند.جالب است.لقه لقه ئ گفتار بعضئ از صفیهان چه راحت در مغز واستخوانتان مئ نشیندو به حساب خود کشف الکرامات مئ فرمائید.اصلا شما تفاوت اعتقاد با منطق را مئ دانید ویا مئ فهمید.؟اعتقادات با منطق استوار نمئ گردند که با منطق نیز حذف شوند.مثل اعتقاد عده ائئ بر جنو پریو روحو پیشانئ نوشتو...غیره.ولئ باورمندانش در هیچ ازمنه از تاریخ و هیچ امکنه ئ جهان نه خالئ از انها بوده ونه هست.ولو اینکه حتئ یک پیشوائ دینئ برنبودنشان جکم صادر کند.و اینگونه هست که اکنون نیز در سرتا سر جهان صاحبین اینوع بساطها کارشان سکه است.ولو انکه قانون و حتئ دینئ خاص انها مذموم شمرده باشد.پس شما با نوشتار وتوهین به پیشوایان دینئ چه بحق باشند و چه بناحق مطمئن باشید جز قدرتمند کردن ادیان کارئ نمئ توانید بکنید.واگر منطقرا در ادیان گوچکترین اوردئ بود همین بس نبود که داستان خلقت بنابه کشف طبیعدان و اندیشمند معاصر چارلز داروین.و فریضه ئ اثباتئ تکاملش.؟و چه نیازئ به اینهمه پرده درئ و توهین و به اصحاب دینو ادیان.؟پس یقینا شما داستان اعتقادات و مکاتبرااگر نگویم وارونه.مطمئنا کج دانستید که با صلاحئ اینچنین محقرو خنده دار بسراغ ریشه کن کردنش رفته ائید.بنده بنا بحرفه و کارم با تمامئ مکاتب بزرک چه مدعئ الهویت وچه عقولیت به اجمال اشنائئ مختصرئ دارم.گرچه اینجا مجال این گفتار نیست.ولئ عرض مئ کنم چرا مثل یک بلبل حرف یک حداقل نفهم را تکرار کرده ویا مئ کنید.؟روشنفکر دینئ کسیست که با وقوف کامل بر اسلوبه هائ یک دین و استفاده از گوچکترین منافذش مئ کوشد ازادئیرا از عمقو درون تحجر به سطح اجتماع با کمترین مقاومت از سوئ متعصبین بکشانند.واگر نبودند باصطلاح شما همان ماله کشان دینئ و نباشند در فعل.نه ایران که حتئ در مدرنیته ترین کشورهائ جهان نیز اثرئ از علم و ازادیو ازادگئ اثرئ نه بود ونه مئ توانستید ببینید.تاملئ کنید که اصلا سکولاریته محصول کدامین جریان ویا جریانهائ فکرئ بوده وهست.؟اخر بلاحت هم حدئ دارد.اگر نباشند این اندیشمندان دینئ که ما از انان بنام روشنفکران دینئ نام مئ بریم.مگرتا حال هر کدام دین وهر چه مئ خواهد باشد.بما وشما اجازه حتئ تفکر فردئ میداد؟تا چه برسد به گفتارو افعالو اعمال جمعئ.؟اگر برائ سوالهایتان و جوابهایتان خواهان سند ومدرک وادله مئ باشید در خدمتتان هستم. بنده با اینکه از این سیستم فعلئ کشورئ جز ضرر ندیده ام.و پر واضح اگر نگویم مخالف بحتم موافقش نیز نیستم ولئ در ایران زندگئ مئ کنم و بایستئ جوانب خطر را نیز رعایت کنم.خوشحال میشدم بصورت مفصل بحثئ باشما ومحتملا با کس ویا کسانئ با اطلاعات سیاسئ و اندیشمندان اینوع افکار داشته باشم.در پایان از سعه ئ صدرتان و گاها جملات نچندان شایسته ائیکه داشتم از شما پوزش و نهایت تشکر دارم.موفق باشید./ افشارAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7097990161058296640.post-13526739695753233182011-11-22T01:48:06.682+01:002011-11-22T01:48:06.682+01:00شما مثل اینکه از مرحله زیادئ دور هستید به قطعنامه ...شما مثل اینکه از مرحله زیادئ دور هستید به قطعنامه ئ سازمان ملل نظزرئ بیافکنید.در ضمن مسول از ابتدا تا انتها در قواعد بین المللئ شروع کننده ئ جنگ است.نه ادامه دهنده ئ ان.و بقیه ئ جوابهایتان چه شد.؟یا انهم مثل همین جوابتان است.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7097990161058296640.post-55747374549057885772011-11-22T01:45:04.056+01:002011-11-22T01:45:04.056+01:00.همین.سعئ میکنم جواب نوشته ها و جوابهائ دیگر مطالب....همین.سعئ میکنم جواب نوشته ها و جوابهائ دیگر مطالبتانرا هم اینجا بخاطر عدم دفع وقت شما وخودم داده باشم.نوشته ائید که با حمله به ایران موافقید.عرض کردیم حتئ شده بخاطر عرفسیاسئ چنین مطلبیرا نباید خواست وبیان کرد.در جائ دیگرئ از کار این دخترک پررو علیا در مصر انتقاد کردیم و گفیم منظرتان از دمکراسئ چیست.؟و جالبتر اینکه تا هماکنون که این مطالبرا مئ نویسم هیچ فیلسوفو ...عارفو...عالمئ نتوانسته از معنائ دمکراسئ تعریفئ جامع ومانع ارائه کند.و شما فرمودید ساده است.همه ازادند تا به اندازه ائیکه به ازادئ دیگران صدمه ائئ وارد نیاید.ممنون از راهنمائیتان.واز این تعریف دمکراسئ در حد یک کودک دبستانیتان.اخر نمیدانم جدا شما اصلا از علم السیاست چیزئ میدانید یانه.؟پس با ین حا جفت شما.دختر.مادر.خواهرتان اگر با کسئ بخواسته ئ خودشان روابط جنسئ داشته باشند با ایت حساب شما هیچ مانعئ نمئ بینید.چه نه حقئ از شما ونه دیگران ضایع نشده است.؟و همینطر خودتان.ولئ مطمئنا خواهید گفت علم جفتهایشان بروقوف این عمل تعارضاتئ بر روحشان وارد مئ کند که ناقض همان عدم صدمه بحریم ازادئ و یا راحتئ دیگران است.نه.؟پس عمل این دخترک ایا بحریم متعصبین دینئ صدمه وارد اورده.؟و یا انها جزو ادمیزاد محسوب نمیشوند.؟و از طرفئ نیروهائ بالقوه ئ مذهبیرا رادیکالتر و بضرر نیروهائ سکولار هر چند درابعاد بسیارکم انجامیده ویاخیر.؟جوابتان اگر بله هست.که در تعارض ازادئ اینعمل محسوب میشود.و اگر جوابتان خیر است.پس چرا اینهمه داستان دارائ سویه هائ منفیو مثبت شده اند.؟پس مئ بینئ عزیزجان درکتان از دمکراسئ بسیار سطحئ و ساده لوحانه است. کمئ بیشتر تامل بفرمائید.واما در جائ دیگر از محمد وعلئ و...واعمالو رفتارشان سخن امده.واز همین رهگذربمحکومیت دین پرداخته ائید.و روشنفکر دینیرا فرموده ائید وجود خارجئ ندارد و در واقع نوعئ ماله کشان دینئ هستند.جالب است.لقه لقه ئ گفتار بعضئ از صفیهان چه راحت در مغز واستخوانتان مئ نشیندو به حساب خود کشف الکرامات مئ فرمائید.اصلا شما تفاوت اعتقاد با منطق را مئ دانید ویا مئ فهمید.؟اعتقادات با منطق استوار نمئ گردند که با منطق نیز حذف شوند.مثل اعتقاد عده ائئ بر جنو پریو روحو پیشانئ نوشتو...غیره.ولئ باورمندانش در هیچ ازمنه از تاریخ و هیچ امکنه ئ جهان نه خالئ از انها بوده ونه هست.ولو اینکه حتئ یک پیشوائ دینئ برنبودنشان جکم صادر کند.و اینگونه هست که اکنون نیز در سرتا سر جهان صاحبین اینوع بساطها کارشان سکه است.ولو انکه قانون و حتئ دینئ خاص انها مذموم شمرده باشد.پس شما با نوشتار وتوهین به پیشوایان دینئ چه بحق باشند و چه بناحق مطمئن باشید جز قدرتمند کردن ادیان کارئ نمئ توانید بکنید.واگر منطقرا در ادیان گوچکترین اوردئ بود همین بس نبود که داستان خلقت بنابه کشف طبیعدان و اندیشمند معاصر چارلز داروین.و فریضه ئ اثباتئ تکاملش.؟و چه نیازئ به اینهمه پرده درئ و توهین و به اصحاب دینو ادیان.؟پس یقینا شما داستان اعتقادات و مکاتبرااگر نگویم وارونه.مطمئنا کج دانستید که با صلاحئ اینچنین محقرو خنده دار بسراغ ریشه کن کردنش رفته ائید.بنده بنا بحرفه و کارم با تمامئ مکاتب بزرک چه مدعئ الهویت وچه عقولیت به اجمال اشنائئ مختصرئ دارم.گرچه اینجا مجال این گفتار نیست.ولئ عرض مئ کنم چرا مثل یک بلبل حرف یک حداقل نفهم را تکرار کرده ویا مئ کنید.؟روشنفکر دینئ کسیست که با وقوف کامل بر اسلوبه هائ یک دین و استفاده از گوچکترین منافذش مئ کوشد ازادئیرا از عمقو درون تحجر به سطح اجتماع با کمترین مقاومت از سوئ متعصبین بکشانند.واگر نبودند باصطلاح شما همان ماله کشان دینئ و نباشند در فعل.نه ایران که حتئ در مدرنیته ترین کشورهائ جهان نیز اثرئ از علم و ازادیو ازادگئ اثرئ نه بود ونه مئ توانستید ببینید.تاملئ کنید که اصلا سکولاریته محصول کدامین جریان ویا جریانهائ فکرئ بوده وهست.؟اخر بلاحت هم حدئ دارد.اگر نباشند این اندیشمندان دینئ که ما از انان بنام روشنفکران دینئ نام مئ بریم.مگرتا حال هر کدام دین وهر چه مئ خواهد باشد.بما وشما اجازه حتئ تفکر فردئ میداد؟تا چه برسد به گفتارو افعالو اعمال جمعئ.؟اگر برائ سوالهایتان و جوابهایتان خواهان سند ومدرک وادله مئ باشید در خدمتتان هستم. بنده با اینکه از این سیستم فعلئ کشورئ جز ضرر ندیده ام.و پر واضح اگر نگویم مخالف بحتم موافقش نیز نیستم ولئ در ایران زندگئ مئ کنم و بایستئ جوانب خطر را نیز رعایت کنم.خوشحال میشدم بصورت مفصل بحثئ باشما ومحتملا با کس ویا کسانئ با اطلاعات سیاسئ و اندیشمندان اینوع افکار داشته باشم.در پایان از سعه ئ صدرتان و گاها جملات نچندان شایسته ائیکه داشتم از شما پوزش و نهایت تشکر دارم.موفق باشید./ افشارAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7097990161058296640.post-23102733656256428602011-11-22T01:44:20.166+01:002011-11-22T01:44:20.166+01:00سلام.اینکه نوشتید نقشش درجنگ غیر قابل انگار است که...سلام.اینکه نوشتید نقشش درجنگ غیر قابل انگار است که حرفئ نیست.اقائ رضائئ فرمانهدهئ هر چند بئ عرضه هم که بوده باشند.فرمانده بوده اند .ولئ نه برعلیه ایران .برعلیه متجاوزین عراقئ.بنااستناد قطعنامه سازمان...ملل.و لئ ایشان هرگز در قامت ادامه دهنده نه بوده اند ونه مئ توانستند باشند.مراجعه کنید بکتاب گذر از بحران.نوشته ئ هاشمئ ...واما گفتار اقائ احمدئ...را نسبت به قاچاق سیگار عنوان فرموید.عزیزجان اقائ محسن رضائ از یک طرفهم انقدرها گوچک نبوده که خودش ویا پسرش دست به قاچاق سیگار بزنند.مگر نه اینکه ایندسته دستشان در اموال دولتئ همیشه باز بوده وهست.و در کل اینها دلیل میشود بر شادمانئ مرک یک جوان که به اعتنائئ حتئ تا حدودئ ولو کم در مخالفت با رژیم و پدرش در سال 1377 ایران را ترک کرده و از نعمات داشتن پدرئ اینچنین قدرتمند خودرا حال بحقو ناحق محروم کرده.و در بازگشتش هیچ کسئ بوئ تعدئ نکرده.اینها دلیل میشود که عجب مرگ بجائ داشته این جوان فوت شده.؟نمئ دانم شما کجا تشریف دارید. ولئ تا انجا که با علم متریک اشنائئ دارم هیچ نقطه از جهان زمینئ از هم دیگر بشتر از 12800کیلومتر فاصله ندارد.میلیاردها.؟اغراقرا هم حدیست.مراعات کنید.در ضمن تا کنون نمیدانستیم اندازه سنجش فرهنگ هم مترئ شده ؟و فرمودید اسناد بیشمار و جنایتکار.ممکن است برائ نمونه یکیشرا منعکس کنید.؟ممکن است دزد و دودره بازو دروغگو احمق.و دیگر القابئ چون فرصت طلب برایشان صدق کند ولئ جنایتکار را از کجا مئ فرمائید.؟وهمینطور مدرکش چه بوده ویا چه هست.؟نمیدانم شما اسمان وریسمان بهم مئ دوزید که داشتن مدرک تحصیلئ مثلا مرگ این جوان بخت برکشته واحمقراغیر قابل توجیه و نداشتنو یا خرید مدرکش مرگرا برقامت یک ادم قابل قبول مئ کند.؟چرا در هتل گرانقیمت اقامت داشته.و یا امثال این تعبیرات بایستئ در فرهنگ شما خوشحالئ از یک مرک مفلوکرا که در اثر یک خودکشئ ویا حتئ کشته شدن باشد را موجه مئ سازد.؟واقعا که.دریابید بنده عرض کردم چه خودشرا کشته باشد وچه کشته شده باشد.هر کدام از هر نوعکه باشد تاثر اور است.و مرکرا ذاتا توجیه نمئ کند وبالاترش ترجمان خوشحالئ ما نیز نبایستئ باشد.حالا هرکه وهرچه مئ خواهد باشد.حتئ مئ بینید با اینکه در سفر ویا بعبارتئ در فرار از کشور به امریکا بارها برخلاف رهبر و همسویانش سخن گفته .ولئ بازهم چون دیگر مرده برسم عرف تسلیتئ حتئ از طرف بلند پایه ترین مقانات فعلئ کشورئ به خانواده و خصوصا پدرومادرش داده میشود.وبه این میگویند رسمورسومو فرهنگ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7097990161058296640.post-13455073600196729962011-11-22T01:42:06.689+01:002011-11-22T01:42:06.689+01:00پس چرا تمام نوشته هارا پاک کردید؟پس چرا تمام نوشته هارا پاک کردید؟Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7097990161058296640.post-51302463878173467152011-11-22T01:32:36.159+01:002011-11-22T01:32:36.159+01:00عزیز جان،
ادامه جنگ، بعد از بازپس گیری خرمشهر، دف...عزیز جان، <br />ادامه جنگ، بعد از بازپس گیری خرمشهر، دفاع از خاک ایران نبود<br />محسن رضایی و دیگر اوباش، در پی کمسیون خرید اسلحه بود که خمینی را تشویق به ادامه جنگ می کردند و ادامه جنگ بعد از بازپسگیری خرمشهر، صرفا برای خوشی دل خمینی بود که می گفت راه قدس از کربلا می گذرد.گمنامیانhttps://www.blogger.com/profile/01065498173156727539noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7097990161058296640.post-19434426017370687032011-11-22T01:11:07.153+01:002011-11-22T01:11:07.153+01:00تمام مرسله یکجا نتواستم منتقل کنم برائ همین در دوق...تمام مرسله یکجا نتواستم منتقل کنم برائ همین در دوقست وبا این نوشتار در سه قسمت خدمتتان تقدیم شد.موفق باشید./ افشارAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7097990161058296640.post-19603895986117031802011-11-22T01:09:21.667+01:002011-11-22T01:09:21.667+01:00.همین.سعئ میکنم جواب نوشته ها و جوابهائ دیگر مطالب....همین.سعئ میکنم جواب نوشته ها و جوابهائ دیگر مطالبتانرا هم اینجا بخاطر عدم دفع وقت شما وخودم داده باشم.نوشته ائید که با حمله به ایران موافقید.عرض کردیم حتئ شده بخاطر عرفسیاسئ چنین مطلبیرا نباید خواست وبیان کرد.در جائ دیگرئ از کار این دخترک پررو علیا در مصر انتقاد کردیم و گفیم منظرتان از دمکراسئ چیست.؟و جالبتر اینکه تا هماکنون که این مطالبرا مئ نویسم هیچ فیلسوفو ...عارفو...عالمئ نتوانسته از معنائ دمکراسئ تعریفئ جامع ومانع ارائه کند.و شما فرمودید ساده است.همه ازادند تا به اندازه ائیکه به ازادئ دیگران صدمه ائئ وارد نیاید.ممنون از راهنمائیتان.واز این تعریف دمکراسئ در حد یک کودک دبستانیتان.اخر نمیدانم جدا شما اصلا از علم السیاست چیزئ میدانید یانه.؟پس با ین حا جفت شما.دختر.مادر.خواهرتان اگر با کسئ بخواسته ئ خودشان روابط جنسئ داشته باشند با ایت حساب شما هیچ مانعئ نمئ بینید.چه نه حقئ از شما ونه دیگران ضایع نشده است.؟و همینطر خودتان.ولئ مطمئنا خواهید گفت علم جفتهایشان بروقوف این عمل تعارضاتئ بر روحشان وارد مئ کند که ناقض همان عدم صدمه بحریم ازادئ و یا راحتئ دیگران است.نه.؟پس عمل این دخترک ایا بحریم متعصبین دینئ صدمه وارد اورده.؟و یا انها جزو ادمیزاد محسوب نمیشوند.؟و از طرفئ نیروهائ بالقوه ئ مذهبیرا رادیکالتر و بضرر نیروهائ سکولار هر چند درابعاد بسیارکم انجامیده ویاخیر.؟جوابتان اگر بله هست.که در تعارض ازادئ اینعمل محسوب میشود.و اگر جوابتان خیر است.پس چرا اینهمه داستان دارائ سویه هائ منفیو مثبت شده اند.؟پس مئ بینئ عزیزجان درکتان از دمکراسئ بسیار سطحئ و ساده لوحانه است. کمئ بیشتر تامل بفرمائید.واما در جائ دیگر از محمد وعلئ و...واعمالو رفتارشان سخن امده.واز همین رهگذربمحکومیت دین پرداخته ائید.و روشنفکر دینیرا فرموده ائید وجود خارجئ ندارد و در واقع نوعئ ماله کشان دینئ هستند.جالب است.لقه لقه ئ گفتار بعضئ از صفیهان چه راحت در مغز واستخوانتان مئ نشیندو به حساب خود کشف الکرامات مئ فرمائید.اصلا شما تفاوت اعتقاد با منطق را مئ دانید ویا مئ فهمید.؟اعتقادات با منطق استوار نمئ گردند که با منطق نیز حذف شوند.مثل اعتقاد عده ائئ بر جنو پریو روحو پیشانئ نوشتو...غیره.ولئ باورمندانش در هیچ ازمنه از تاریخ و هیچ امکنه ئ جهان نه خالئ از انها بوده ونه هست.ولو اینکه حتئ یک پیشوائ دینئ برنبودنشان جکم صادر کند.و اینگونه هست که اکنون نیز در سرتا سر جهان صاحبین اینوع بساطها کارشان سکه است.ولو انکه قانون و حتئ دینئ خاص انها مذموم شمرده باشد.پس شما با نوشتار وتوهین به پیشوایان دینئ چه بحق باشند و چه بناحق مطمئن باشید جز قدرتمند کردن ادیان کارئ نمئ توانید بکنید.واگر منطقرا در ادیان گوچکترین اوردئ بود همین بس نبود که داستان خلقت بنابه کشف طبیعدان و اندیشمند معاصر چارلز داروین.و فریضه ئ اثباتئ تکاملش.؟و چه نیازئ به اینهمه پرده درئ و توهین و به اصحاب دینو ادیان.؟پس یقینا شما داستان اعتقادات و مکاتبرااگر نگویم وارونه.مطمئنا کج دانستید که با صلاحئ اینچنین محقرو خنده دار بسراغ ریشه کن کردنش رفته ائید.بنده بنا بحرفه و کارم با تمامئ مکاتب بزرک چه مدعئ الهویت وچه عقولیت به اجمال اشنائئ مختصرئ دارم.گرچه اینجا مجال این گفتار نیست.ولئ عرض مئ کنم چرا مثل یک بلبل حرف یک حداقل نفهم را تکرار کرده ویا مئ کنید.؟روشنفکر دینئ کسیست که با وقوف کامل بر اسلوبه هائ یک دین و استفاده از گوچکترین منافذش مئ کوشد ازادئیرا از عمقو درون تحجر به سطح اجتماع با کمترین مقاومت از سوئ متعصبین بکشانند.واگر نبودند باصطلاح شما همان ماله کشان دینئ و نباشند در فعل.نه ایران که حتئ در مدرنیته ترین کشورهائ جهان نیز اثرئ از علم و ازادیو ازادگئ اثرئ نه بود ونه مئ توانستید ببینید.تاملئ کنید که اصلا سکولاریته محصول کدامین جریان ویا جریانهائ فکرئ بوده وهست.؟اخر بلاحت هم حدئ دارد.اگر نباشند این اندیشمندان دینئ که ما از انان بنام روشنفکران دینئ نام مئ بریم.مگرتا حال هر کدام دین وهر چه مئ خواهد باشد.بما وشما اجازه حتئ تفکر فردئ میداد؟تا چه برسد به گفتارو افعالو اعمال جمعئ.؟اگر برائ سوالهایتان و جوابهایتان خواهان سند ومدرک وادله مئ باشید در خدمتتان هستم. بنده با اینکه از این سیستم فعلئ کشورئ جز ضرر ندیده ام.و پر واضح اگر نگویم مخالف بحتم موافقش نیز نیستم ولئ در ایران زندگئ مئ کنم و بایستئ جوانب خطر را نیز رعایت کنم.خوشحال میشدم بصورت مفصل بحثئ باشما ومحتملا با کس ویا کسانئ با اطلاعات سیاسئ و اندیشمندان اینوع افکار داشته باشم.در پایان از سعه ئ صدرتان و گاها جملات نچندان شایسته ائیکه داشتم از شما پوزش و نهایت تشکر دارم.موفق باشید./ افشارAnonymousnoreply@blogger.com