یکشنبه، بهمن ۰۵، ۱۳۹۳

خوب عزیز من، شما که می خواهی در ابعاد بین المللی آبرو ریزی کنی! لااقل دقت کن که دوباره کاری نشود...!

به یاد دارم در سال هشتاد و چهار، پس از اینکه اولین بار کاریکاتور محمد، در یکی از نشریات دانمارکی چاپ شد، بسیجی ها در تهران به سفارت دانمارک حمله کردند، تا اینجای کار که یک چیز کاملا طبیعی (!) رخ داده، ولی قسمت بامزه داستان آنجا است که بسیجی، آدرس را اشتباهی رفته بودند، و اول، به صورت اشتباهی به سفارت یکی از کشورهای آفریقایی حمله کرده بودند!! 

این خبر در میان هیاهوی خبری آن روزگار، گم شد و خلاصه با حمایت وزارت امور خارجه رژیم، آن سفارت آفریقایی نیز زیاد سر و صدا نکرد...، ولی این روزها، نگارنده به آن روزگار می اندیشد، وقتی که می بیند برخی از عزیزان، به صفحه فیسبوک افرادی که هم اسم داور بازی ایران و عراق بوده اند، حمله کرده اند و از خجالت طرف در آمده اند...!

خوب عزیز من، شما که می خواهی در ابعاد بین المللی آبرو ریزی کنی! لااقل دقت کن که دوباره کاری نشود...!




۶ نظر:

  1. جالب تر این جاست که وقتی هم این دست حملات فحش بنیان رو انجام می دن ، بعد که گند قضیه در اومد چنان حرف می زنند که انگار طرف مقابل (فحش خورنده) مقصر بوده و فحش ها به حق و حضرات کاملا پاک و منزه.
    و دردناک تر اون جا که بعضیاشون از این حرکات به اسم اتحاد های افتخار آمیز حرف می زنند.
    پی نوشت: یه نوع حادتر از این حرکات متمدنانه! هم هست که می رن تو پیج شخصی که تا حالا کوچکترین ارتباطی با این مملکت نداشته شروع به فحاشی می کنند!!!

    پاسخحذف
  2. من غذل می‌خوام. شونه ملدونت لو بده ببوسم. من خودم هلتا بلّین بودم، فلهنگم بالاس و بالانس دل‌جا والدات می‌کنم. باول نمی‌کنی از کلیم باقلی بپلس.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خامنه ای تخم روسه
      روحانی هم دیوسه

      در سالهایی که روسها مشهد را اشغال کرده بودند مادر خامنه ای با سربازان روس روابط نا مشروع داشت و بعدها همیشه از اینکه شاه روسها را از ایران بیرون کرد ناراحت و گله مند بود. برادر بزرگ خامنه ای که مثل خرس می ماند شبیه روسهاست. و خامنه ای خود را از نژاد روس میداند و به گفته نزدیکان خامنه ای همیشه به پوتین برادرمی گوید.

      حذف
  3. شیر سماور اگزوز خاور مادربورد داور

    پاسخحذف
  4. وبلاگ دودوزه چه بلایی سرش اومده؟ )):

    پاسخحذف
  5. خامنه ای تخم روسه
    روحانی هم دیوسه

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.