شنبه، دی ۲۰، ۱۳۹۳

کور خوانده اید! مردم فرانسه یک شبه آزادی را به دست نیاورده اند که حالا یک شبه، با چهار عملیات تروریستی و یا آدم کشی شما، از دستش بدهند...!


ارزش هایی به مانند دمکراسی، سکولاریسم و آزادی بیان و اندیشه، یک شبه به دست نمی آیند. یک جامعه برای به دست آوردن آن باید هزینه گزافی بدهد، و حتی بعد از بدست آوردن آن نیز، شبانه روز، و دو چشمی، از آن حراست و پاسداری کند.

این ارزش ها، که بنیان دنیای مدرن و جدید را ساخته اند، تنها زمانی در جامعه پیاده می شوند که شهروندان، اولا قدر آنها را بدانند، دوما با آنها آشنا باشند.

مردم فرانسه، نسل ها است که برای رسیدن به این ارزش ها، خون داده و با تمام وجود هزینه کرده است، حال عده ای ابله، تصور می کنند که با چهار عملیات تروریستی، و کشتن روزنامه نگاران، مردم بزرگ فرانسه، این ارزش ها را به کناری  می گذارند..!

کلاه از سر بر می دارم، در مقابل ملتی که برای دفاع از روزنامه نگارش، سینه سپر می کند و به خیابان می آید..!

نوشته های دیروز: 




۳ نظر:

  1. پاسخ‌ها
    1. خامنه ای تخم روسه
      روحانی هم دیوسه

      حذف
  2. دوست گرامی سلام ,
    آیا فکر نمیکنید امروز مردم فرانسه تاوان مغازله و ساخت و پاخت دولتمردانشان را با جمهوری اسلامی در آزاد کردن قاتلین تروریست مرحوم بختیار در ازای امتیاز تجاری و مواردی از این قبیل را پس میدهند ؟

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.