جمعه، شهریور ۰۱، ۱۳۹۲

عجب تصادفی! چرا خواسته ها و دستورات دینی الله، معمولا منافع شخصی پیامبران یا آیت الله ها را تامین می کند؟!

من فقط مانده ام این الله، چرا هر دستوری می داده، معمولا منافع شخصی پیامبرش را تامین می کرده است؟!؟! 

مثلا الله می گفته پیامبر می تواند نوبت زنانش را عوض کند! آنهم درست موقعی که پیامبر عزیز اسلام، به شدت مایل بوده که با یکی از زنان جدیدش، همخوابه شود! 

یا الله به یهودی ها بد و بیراه می گفته، درست در همان موقعی که یهودیان، محمد را به دلیل کپی کردن قران از روی کتاب دینی آنها، مسخره می کرده اند! 

یا زمانی که محمد دنبال این بوده که با عروس خودش (!)، یعنی زن زید هم خوابه شود، الله فورا آیه نازل می کند و می گوید ای محمد، برو و با زینب فلان کن! 

این مساله فقط ختم به محمد پیامبر و خانم بازی های او نمی شود، مثلا می بینیم که در حال حاضر، آخوندها قران را تفسیر می کنند، و خواسته های الله، معمولا منطبق با خواسته ها و منافع شخصی آنها در می آید...!! 





مصاحبه نویسنده این وبلاگ با شبکه کانال یک با خانم سوزی یاشار در تلویزیون کانال یک  درباره جدایی دین از حكومت همراه با تضمین آزادی همه ادیان و باورها


۲ نظر:

  1. احتمالا همش زیر سر سلمان بوده که نقش الله را بازی میکرده از اون اتاق بقلی وحی میکرده و هر کسی هم که شک میکرده -مثل اون مجاهدی که تو اشرف سوال کرده بود که چقدر صدای برادر مسعود واضح میاد و نکنه همین دور و برا قایم شده- سرش میریختن و تار و مارش میکردن
    ---
    رسول دارامروئی

    پاسخحذف
  2. درود بر شما. نام قدیم خودم را ک سرچ کردم ب این آدرس برخوردم و دیدم ک فقط نوشته رسول دارامروئی و دیگر هیچ. خاستم بپرسم دلیلش چیست (اگر ناراحت نمیشوید) البته یک پرسش دیگر هم دارم و آن این ک اگر مطالبم را برایتان بفرستم یا نقدی بر نظرات شما داشته باشم آیا در بحث شرکت میکنید؟ ب آن دلیل میپرسم ک حدود پنج سالی میشود ک هیچکس بمن پاسخ نمیدهد. سپاس.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.