شنبه، تیر ۲۹، ۱۳۹۲

تصویر مکاتبه ناسا با کودکی هفت ساله؛و مقایسه آن با کشوری که طبق قانون اسلام،پدر اجازه می یابد فرزندش را بکشد!

آیا می دانستید در قانون احمقانه مجازات اسلامی که اکنون در کشور ایران اجرا می شود، اگر پدر یک کودک، او را بکشد، هیچ مجازاتی برای او در نظر گرفته نشده است؟!  

در ماده 220 قانون مجازات اسلامي مقرر گرديده: «پدر يا جد پدري كه فرزند خود را بكشد قصاص نمي‌شود و به پرداخت ديه قتل به ورثه مقتول و تعزير محكوم خواهد شد»

یعنی پدر می تواند فرزند خود را بکشد، حداکثر مجازات او نیز، این خواهد بود که به ورثه (یعنی خودش!)، دیه و پول بدهد!!

اصولا در قانون و نگرش رژیم اسلامی، کودک و زن،  مانند اموال پدر محسوب می شود، و فاقد حقوق انسانی است.

وقتی که قانون، رابطه پدر و فرزند را اینگونه احقمانه در نظر می گیرد، دیگر رفتار مدارس و یا ارگان های دولتی با کودکان که جای خود را دارد!

بارها دیده ایم که کودکان در این رژیم اعدام شده اند، یا کتک زدن کودکان در مدارک، چیز عجیبی محسوب نمی شود.  هیچ قانونی در ایران وجود ندارد که جلوی کتک زدن پدر به کودک را بگیرد، یعنی اگر پدری کودکش را کتک بزند، هیچ قانون بازدارنده ای نیست، در حالی که در کشورهای متمدن، اگر پدری کودکش را کتک بزند، نه تنها با مجازات های سختی چون زندان طولانی مدت روبرو می شود، بلکه دیگر اجازه نمی دهند حضانت کودک در اختیار او باشد. 

حال چنین رفتار زشت و زننده ای را با رفتار سازمان ناسا مقایسه کنید، کودک هفت ساله ای برای آنها نامه می نویسد و می گوید دوست دارد در برنامه فضایی آنها مشارکت کند، آنها به صورت رسمی به او نامه می نویسند، و برایش چند پوستر نیز می فرستند...!

احترام به کودکان، احترام به نسلی است که آینده در اختیار خواهد داشت، و محافظت نکردن از آنها، فاجعه ای جدی است، چون غیر از اینکه خود آن کودک، بزرگسالی شاد و سالمی نخواهد داشت، بلکه ممکن است در بزرگسالی به فرزندان خود نیز آسیب برساند و اینچنین یک چرخه خطرناک به وجود خواهد آمد.

مقایسه قانون ایران درباره کودکان و رفتار مردم یک کشور متمدن با کودکان، آدمی را به حیرت می اندازد. 

اینچنین است که نسل آینده آنها، می تواند نسلی موفق و شاد باشد، اما در کشور مصیبت زده ما، جوانانش به فلاکت و درد دچار می شوند.


تصویر نامه این کودک به ناسا و پاسخ ناسا را در اینجا  می بینید: 

۹ نظر:

  1. فرد1 . بااحترام خدمت شمادوست عزیز< خواستم بگم شما جوری از دین اسلام صحبت میکنید انگار توسط کسی تاسیس شده و با مسیح و یهود فرق میکنه در حالیکه همه ادیان خدا هستند و یک موجود ضعیف مثل ما میخواهد از کار خدا ایراد بگیرد عجیبه همانطور که غرب فحشا و وحشیگریشون را به اسم مسیح میزارن اینجا هم بعضی کارا را به اسم اسلام میزاران و فکر کنم شما اینو خوب میفهمید و همه میفهمند یا منظورتون اصلان خدا نیست ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عزیز جان،
      اسلام دین بچه بازی و کودک آزاری است، چون پیامبرش یک بچه باز است.

      اسلام دین خشونت و آدم کشی است، چون پیامبرش دستور می دهد آدم ها را سر ببرند.

      اسلام دین دین تجاوز است، چون پیامبرش یک مرد را می کشد و به زن او تجاوز می کند...!!

      اینها ایراد از اسلام است، ایراد از همان الله گوساله ای است که این ادیان مضحک را ساخته است..!!

      -------------

      ضمنا، کسی در غرب، فحشا را به اسم مسیح نمی گذارد،
      اصلا، منظور شما از فحشا چیست؟، رابطه عاشقانه زن و مرد فحشا است؟!

      حذف
  2. لینک بالاترین
    https://www.balatarin.com/permlink/2013/7/20/3360215

    پاسخحذف
  3. بسم اللَّه الرحمن الرحیم
    نامه اى به امام عزیزم: ضمن عرض سلام، سلامتى شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم. امیدوارم که حال شما خوب باشد. امام، تو تنها آرزوى کشور ما هستى و من همیشه دعا براى شما مى کنم. این شما بودید که سلطنت پهلوى را شکست دادید و جمهورى اسلامى براى ما آوردید و من با اینکه کودکى ده ساله بیشتر نیستم، دوست دارم تا به رحمت خدا نرفته ام شما را ببینم و در آغوشت بنشینم. امام، من براى شما و رزمندگان دعا مى کنم و دلم مى خواهد اگر شما را ندیدم نامه اى که نوشته ام به دست شما برسد و جواب نامه ام را زود بدهید. امام عزیز، من عکس خود را براى شما مى فرستم و شما هم یک عکس درخشان خود را براى من در نامه بفرستید. امام، من خیلى دوست دارم به جبهه بروم و خیلى هم اصرار مى کردم، ولى این مدیر خوبى که دارم یک روز سرکلاس ما آمد و گفت مدرسه هم یک سنگر است، سنگرها را حفظ کنید؛ و من از وقتى این حرف را شنیدم خیلى درس مى خوانم و دیگر به فکر جبهه رفتن کم افتادم؛ ولى به جبهه به اندازه توانایى خود کمک مى کنم. خدا حافظ. امام، خدا نگهدار تو. خدایا، خدایا تا انقلاب مهدى خمینى را نگهدار. فرزند شما: حمید رضا امتحانى از جهرم- کلاس چهارم دبستان طالقانى].

    بسمه تعالى فرزند عزیزم، نامه محبت آمیز شما را خواندم. از خداوند سلامت و سعادت شما را خواستارم. همان طور که معلم مهربان گفته است: مدرسه هم سنگر است و ان شاء اللَّه از این سنگر، شیاطین را نابود مى کنیم. غره جمادى الثانیه 1403 روح اللَّه الموسوی الخمینى
    منبع: صحیفه امام، ج17، ص: 365 و 366

    پاسخحذف
  4. نامه یک کودک به رهبر انقلاب و پاسخ ایشان
    خدمت رهبر عزيزم، سلام

    ان شاء الله اميدوارم كه حالتان خوب بوده باشد، از شما يك پند به يادگاری در صفحه زندگی خود می‌خواهم داشته باشم و به آن عمل كنم.

    با تشكر دختر كوچك شما زينب پهلوانی

    كلاس دوم ابتدايی ۱۲/۰۶/۷۷


    دخترم!

    به حرف پدر و مادر گوش كن.

    نماز را خوب بخوان، در درس خواندن كوشا باش.

    سيد علی خامنه‌ای
    منبع:ساجد

    پاسخحذف
  5. خداوند در قرآن می‌فرمایند: قل اعوذ برب الناس بگو پناه می‌برم به خدای ناسا. ما از نظم موجود در سازمان ملی هوانوردی و فضایی آمریکا ناسا پی به آفریدگار این نظم می‌بریم که به آن برهان نظم می‌گویند. طبق فرموده امام آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، بنابراین ناسا پیشرفت فوق العاده‌ای داشته است و این از معجزات علمی قرآن است.

    پاسخحذف
  6. ببین، نوشتی:
    آیا می دانستید در قانون مجازات اسلامی اگر پدر یک کودک، او را بکشد، هیچ مجازاتی در نظر گرفته نشده است؟! در ماده 220 مقرر گرديده: «پدر يا جد پدري كه فرزند خود را بكشد قصاص نمي‌شود و به پرداخت ديه قتل به ورثه مقتول و تعزير محكوم خواهد شد»
    ==
    گور بابای اسلام ولی متناقض صحبت نکنید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عزیز جان،

      شما جمله مرا نیمه نقل کرده ای، من نوشته بودم:
      -------------
      در ماده 220 قانون مجازات اسلامي مقرر گرديده: «پدر يا جد پدري كه فرزند خود را بكشد قصاص نمي‌شود و به پرداخت ديه قتل به ورثه مقتول و تعزير محكوم خواهد شد»
      یعنی پدر می تواند فرزند خود را بکشد، حداکثر مجازات او نیز، این خواهد بود که به ورثه (یعنی خودش!)، دیه و پول بدهد!!
      ----------------

      یک- اولا اینکه کسی را جریمه کنیم و بگوییم خودش به خودش پول بدهد (!) مجازات نیست.

      دو- مجازات پرداخت جریمه، در قبال قتل نفس و کشتن یک انسان، مجازات محسوب نمی شود.

      حذف
  7. اول اینکه وقتی دیه به ورثه می دهند به خود قاتل چیزی نمیرسه در ثانی علاوه بر دیه تعزیر هم میشه.یعنی بین سه تا ده سال زندان باید بره!

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.