پنجشنبه، بهمن ۱۹، ۱۳۹۱

یکی از بزرگترین فیلسوفان کلیسا، معتقد بود که حلقه دور سیاره زحل، پوست آلت مسیح است که هنگام ختنه برداشته شده است...!

همه ادیان یک فاضلاب مشابه هستند، خرافه، دروغ و حماقت، زیر ساخت همه ادیان را تشکیل می دهد.

چند روز پیش، اتفاقی در جایی خواندم که یکی از بزرگان کلیسا، به نام  Leo Allatius معتقد بوده حلقه دور سیاره زحل، پوست سر آلت مسیح است که بعد از ختنه شدنش، به فضا رفته و به دور این سیاره حلقه زده است.

همانطوری که می دانید، عیسی نیز یک کودک یهودی به دنیا می اید و مانند دیگر کودکان یهودی، در روز هشتم تولدش، ختنه می شود.  در کتاب های مسیحیت آمده که بعد از عروج عیسی، آن پوست سر آلتش (که بعد از ختنه جدا شده) و  مسیح آنرا به عنوان حلقه ازدواج، به این سیاره داده است...!!

با توجه به اینکه حلقه دور زحل، پهانیش به دویست و هشتاد هزار کیلو متر می رسد، من تصور می کنم که معجزه عیسی، بیش از مرده زنده کردنش، چیز دیگری باشد...!!

اصولا اگر فقط پوست سر آلت مسیح اینقدر بوده، وای به حال مابقی ماجرا...!! و تصور می کنم عیسی، حق امام حسن عسگری ما را خورده است! 

او که فیلیسوف کلیسا و مسول کتابخانه کل واتیکان بوده، نوشته است:

Allatius held some odd ideas. One of his works, De Praeputio Domine Nostri Jesu Christi Diatriba (A Discussion of the Foreskin of Our Lord Jesus Christ) contended that the rings observed around Saturn were the prepuce of Jesus Christ.
نقاشی معروف ختنه کردن مسیح، متعلق به سال 1466 اثر هنری فردریچ 
نوشته ای از من در نشریه فضول محله: 

نوشته های دیروز این وبلاگ: 




۳ نظر:

  1. این مسیح خان باید اول بره پدرشو پیدا کنه . چون مریم خانمو یوسف نجار گایید تا این ولد زنا متولد شد .شبیه امام زمان ما و حسن عسگری بی تخم و خایه است

    پاسخحذف
  2. تو رو به جون شمقدر به نقی کاری نداشته باشید که سروکارتان با ذوالنعوذش خواهد بود

    پاسخحذف
  3. کیرم تو شرف نداشته اونای که این سگها که بعنوان پیامبر دروغ خدای دیوث دروغین که ساخته فکر احمقانه ادمهای توهمی هست بره !گوه تو اون محمد قواد 30 زن ضیغه ای تا این حسین دیوثی که این اخوندای سگ از غبله کونش میخورن و جیباشونو پر !

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.