یکشنبه، آذر ۰۵، ۱۳۹۱

مگر حسین جانشین محمد پیامبر نیست؟ چرا امام حسین در وسط میدان کربلا، از معجزه «معراج» برای فرار استفاده نکرد؟!

مهمترین معجزه پیامبر اسلام این است که سوار بر خرش شده و به آسمان هفتم رفته است. سوال من خیلی ساده است، مگر نه آنکه امام حسین جانشین او است!؟ خوب چرا امام حسین از معجزه مشابه استفاده نکرد و مثلا به جای آسمان هفتم، فقط از معرکه نگریخت؟!

حالا تا اسمان هفتم که هیچ، همین که چند صد متر از زمین جدا می شد، کافی بود تا از تیررس لشکر یزید، در امان بماند..!

این چطور الله ی است که نماینده او در روی زمین، فاقدامکانات دفاعی لازمه است؟!

چطور است که بعد از هزار و چهار صد سال، حسین بن علی می تواند معجزه کند و ملت را شفا دهد، اما روز عاشورا نمی توانست یک معجزه کوچک کند که جان خود و خانواده اش را حفظ کند؟! یا اینکه معجزه ای کند و لشکر یزید، بترسند و فرار کنند؟! 

حدیث نقوی روز:

در روز ناقورا، وقتی امام نقی دید که همه همراهانش کشته شده اند، لذا تصمیم گرفتند از معجزه خود، یعنی معراج برای فرار استفاده کنند. آن حضرت، شمقدر را صدا زد و سوار بر او شد و تیک آف کردند، افسوس که روسیه، به یزیدیان، «سامانه ضد شمقدری اس سیصد» فروخته بود و  شمقدر و امام، در ارتقاع بیست متری هدف اصابت موشک قرار گرفتند! 
ابولاشی روایت می کند که در گواهی فوت امام نقی، علت مرگ، سقوط از ارتفاع ذکر شده است! 

۴ نظر:

  1. برای اینکه باید کشته میشد تا اسلام زنده بماند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. و دنیا از بوی گند اسلام متعفن میشد . کس خواهر امام حسین

      حذف
  2. امام حسین خیلی به "جنگ برابر" اعتقاد داشتند و مثلا اینکه به هیچ وجه قبول نمیکردند سپاه دشمن شمشیر داشته باشد و ایشان تانک داشته باشد
    خدا شاهد است که جبرئیل بر امام نازل شد و گفت:آیا میخواهی چند تا از این تانک های ذوالفقار ساخت ایران برایتان بیاورم تا بر یزید پیروز شوید؟
    امام گفت:به خدایی که بیضه چپ و راستم در دست اوست!این جنگ نابرابر است
    حتی زعفر جنی به رهبری جامعه جن های مسلمان خواستار کمک به امام بود اما امام نپذیرفت ، لذا با همان سیخ و شمشیر جنگیدند تا یزید ایشان را پِخ پِخ کرد و والسلام

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.