چهارشنبه، آذر ۰۱، ۱۳۹۱

روشفنکر دینی تناقضی است مانند جمهوری اسلامی!/اسلام همه چیز را به گند می کشد، باید سیفون کشید به هرچه که پسوند اسلامی دارد!

جمهوری اسلامی را در نظر بگیرید، در آن انتخابات برگزار می گردد، اما مفهوم انتخابات را به گند می کشد چرا که در رژیم اسلامی، می گویند حکومت متعلق به مردم است، اما بعد با پر رویی، شورایی را از چند ملا درست می کنند و به نظر مردم، نظارت کند! و معتقدند که حاکمیت حق مردم است، امام مردم شعور انتخاب را ندارند و چند ملا (مانند جنتی) باید بر آنها نظارت کند!

یعنی با مهارت تمام، یک مفهوم با ارزش، به نام حاکمیت مردم به مردم را به گند می کشند و ضایع می کنند...!

حال نگاهی به مفهوم روشنفکر دینی بیاندزید.

روشنفکر به معنای کسی است که از تفکر نمی ترسد، به همه چیز شک میکند و همه چیز را به چالش می کشد.

اما روشنفکر دینی، به معنای کسی است که اول مفهومی مضحک به نام الله و مقدس بودن قران و دین را پذیرفته و بعد می خواهد روشنفکر باشد! یعنی حاضر نیست در باره مفاهمیی چون الله و یا مقدس بودن قران، شک کند!

در حالی که در قران، دستور به سنگسار و برده داری می دهد، چطور یک عقل سلیم می تواند به آن شک  نکند؟!

اسلام با هر چه که درآمیزد، آنرا به گند می کشد و به منجلاب تبدیل می کند، مثال واضح آن اقتصاد اسلامی است که وضع کنونی کشور، نمونه واضح آن است. یا دمکراسی دینی و روشنفکر دینی!
باید سیفون را کشید به هر ترکیبی که بخشی از آن اسلام است...! 


اصولا روشنفکر دینی وجود خارجی ندارد، چه آنکه اصولا این عبارت، جمع نقیضین است و روشنگری و آزادی اندیشی با دینداری جور در نمی آید.

روشنفکر معنای مشخصی دارد، روشنفکر کسی است که از تفکر و تعقل نمی ترسد، حتی اگر نظرش با نظر قشر عامی جامعه در تعارض باشد، و اینچنین رفتاری در تناقض است با دینداری.

دین اسلام چیزی که است که صدها سال است که خود را تیرگی و تاریکی نگه داشته است و جوهره این دین، بر اساس نیاندیشیدن و نپرسیدن است.

روشنفکر دینی به شکلی مضحک در پی توجیه دین است، و صد البته که توجیه با روشنگری و روشنفکری زمین تا آسمان تفاوت دارد، چه آنکه روشنفکری بی هیچ قید و بندی در پی اندیشیدن بی قید و بند صحیح است

سی سال است ما شاهد جنایت رژیم اسلامی هستیم، از کشور ما یک خرابه ساخته شده است، ده ها هزار انسان در زندان های رژیم سلاخی شده اند، جنگ احمقانه ای را به مدت هشت سال به کشور تحمیل کرده اند، اما همچنان برخی در صدد هستند که بگویند حکومت دینی چیز خوبی است و رژیم اسلامی آنرا بد اجرا کرده است.

نوشته های دیگر این وبلاگ درباره روشنفکر دینی! 



۳ نظر:

  1. این حرفا رو ول کن خودتو اذیت نکن.
    فعلا دیدی مستند اعترافات اجباری ساخته مازیار بهاری رو ؟! از بی بی سی پخش شد.
    حتما دیدی.
    فکر کنم بدترین قسمتش همونجایی باشه که فرج سرکوهی میگه آسمان براش باز شد.
    یعنی برو جلو بوق بزن گمنام.
    دقیقا خدا و اون دنیا وجود داره و این رو مسلمانان ، مسیحیان، یهودیان و هر آدم معتقدی حداقل یکبار در عمرش با شهود واقعی بهش رسیده.بعد امثال تو میگید نیست :))
    دوباره برو مستند رو ببین و بیشتر دقت کن.
    http://www.youtube.com/watch?v=0gfLfINlnmw
    ضمنا این انسان هیچ دلیلی هیچ دلیلی برای اینکه دروغ بگوید ندارد.
    و همینطور میلیون ها انسان دین دار که چنین تجاربی داشتند و دارند و هیچ گاه برای دیگران تعریف نکرده اند ولی عمرا اگر امثال تو و اون داوکینز بتوانید اینان را متقاعد کنید که خدایی وجود ندارد.
    هیچ چیزی بالاتر از شهود نیست که دین داران حداقل یکبار در عمرشان بهش میرسند و چه بسا امثال تو هم میتوانید برسید اگر فقط ایمان بیاورید که نمی آورید.
    ..............
    فرج: حالا می فهمم کسی که بهش وحی میشه چه حسی پیدا میکنه. آسمان براش باز میشه.

    پاسخحذف
  2. روشنفکر دینی یعنی "متخصص ماله کشی"
    من خودم در چندیدن وبلاگ و فروم درباره آیه 34 سوره نساء بحث کردم ، خود دختران و زنها می آیند دستور به "کتک زدن زن" توسط قرآن را توجیه می کنند
    مثلا یکی میگفت:کتک زدن مخصوص زنهاییست که به انحراف و فساد کشیده شدند
    یکی دیگر که یک دختر جوان بود می گفت:کتک زدن برای زنانیست که خود را به شوهرانشان عرضه نمی کنند

    از "خطبه ۸ نهج البلاغه که میگوید:ان النساء نواقص العقول(زنها ناقص العقلند) صحبت کردم ،که کلا سکوت کردند

    درباره "سنگسار کردن" که اصلا طاقت شنیدن آنرا ندارند، حتی من در چندیدن جا رو در رو با چند زن ودختر مناظره کردم و پرسیدم:آیا زنی که با شخص دیگری خوابیده باشد،این حکم برایش درست است؟
    همان زنها و دختران با اشاره به فیلم های سنگساری که تابحال دیده بودند، این عمل را وحشیانه میدانستند و ابراز میکردند حتی یک لحظه نمیتوانند درباره آن فکر کنند

    اما همچنان بر روشنفکری خود اصرار دارند

    در نهایت هم من گمراه و ملحد خوانده شدم و یا نفرینم میکردند یا از خدا میخواستند هدایتم کند

    پاسخحذف
  3. ریدم به اسلام و پیامبر و فرستادگانش
    ریدم به اسلام و جمیع روشنفکرانش
    ریدم به اسلام و محرم و رمضانش
    ریدم به اسلام چه سنی، چه شیعه اش
    ریدم به اسلام و طرفدارانش
    ریدم به اسلام و اسلامگرایانش
    ریدم به اسلام و عاشقانش
    ریدم به اسلام و نبوت و امامتش
    ریدم به اسلام و خرکس های ایرانیش

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.