دوشنبه، آذر ۰۶، ۱۳۹۱

هموطنم، این ویدیو را ببین، این همان مداحی است که پای منبر او گریه می کنی...! بیش از همه از چرند بودن این دین با خبر است!

شاید پر بی راه نباشد اگر بگوییم مداح جماعت، تبلور واقعی تفکر شیعه هستند، دورویی، دغل بازی و  فساد اخلاقی نزد مداحان، به اوج می رسد.

در محضر خامنه ای و در مراسم عزاداری، گریه و زاری می کنند و هنر آنها، به گریه انداختن مردم است، اما در خفا، با فحاشی به اقلیت ها و تمسخر لهجه ها، به خنده می پردازند!

در مراسم رسمی دولتی، از خامنه ای می خواهند که به آنها اجازه دهد با بد حجابی مبارزه کنند، اما در خفا با دختران فاحشه مشغول تریاک کشی می شوند!

فساد اخلاقی و مالی آنها، زبانزد خاص و عام است و واقعیت این است که مداحان، وقیح ترین لایه این حکومت هستند و در تظاهرات آزادی خواهانه مردم ایران، شاهد بوده ایم که چه نقش پر رنگی در سرکوب کردن مردم ایران، به عهده داشته اند.

لطفا هنگام گوش دادن آن، به یاد بیاورید که این جماعت کلاشی که اینچنین به فحاشی می پردازند  و با فحاشی دیگران را می خندانند،همان افرادی هستند که بر بالای منبر، مردم را مجبور به گریه می کنند...!

فحاشی آنان به عقاید خود، مثلا فحش دادن به خود آخوندها، نشان می دهد که این اشخاص چه  خوب از چرند بودن اسلام با خبر هستند...!

در این ویدیو، از کلماتی زننده استفاده شده که شنیدن آن برای کودکان مناسب نیست و همینطور شایسته محل کار نیز نمی باشد. 


۶ نظر:

  1. در مورد ذات این آدمها با شما هم عقیده ام، اما در مورد این فایل بخصوص از کجا میشه گفت که این صدای مداحان بیت رهبریه؟

    پاسخحذف
  2. بابک جان من و خواهرت شاهد هستیم که همونه آخه هر دومون اونجا بودیم. بعد مداحی دیدم خواهرت سر و گوشش میجنبه بردم از کون ترتیبش رو دادم.
    قبول نداری از خواهرت بپرس

    پاسخحذف
  3. سلام
    گمنام جان خیلی دوست دارم چون هر بار که میام اینجا و مطلبت را میخونم به حقانیت اسلام و انقلاب اسلامی بیشتر اطمینان پیدا میکنم من همه ی مطالبت را میخونم اما دریغ از یه حرف درست و با سند //مثلا کی گفته که این اقا مداحه ؟من فردا تویه سایت فایل صوتی میذاریم میگم این گمنامیانه داره میگه غلط کردم به اسلام فحش دادم البته معلوم نیست شما باشی یا نباشی//بازم ممنون از اینکه با این اراجیف به ما ثابت میکنی دین اسلام دین اخلاقه و دشمنانش نادان و احمق هستند//در پناه خدایی که هست و نمیبینی باش تا قیامت

    پاسخحذف
  4. باینم یه نگاهی بنداز! بعد بیا اون اراجیف بالا رو بگو. بلکه یه کمی خجالت بکشی. خوب دقت کن تون صدارو نوع سخن گفتن و الفاظی رو که بکار میبره تا قشنگ نهادینه ات بشه این صدا مال کیه بعد بیا داد سخن بگو. مگراینکه عقب افتاده ذهنی باشی یا خنگ یا تعصب کور و کرت کرده باشه.
    این شیطان این باصطلاح مداح اهل بیت این بی ادب بی خدا کسی نیست جز سعید حدادیان
    لینکهای ضمیمه شده رو چک کن با ویدیو اصلی


    http://www.youtube.com/watch?v=PTcLc58dtsE&feature=player_embedded

    http://www.khodnevis.org/persian/%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86/20486-%D9%85%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AE%D8%B1%D9%87-%D8%AD%D8%A7%D8%AC-%D8%B3%D8%B9%DB%8C%D8%AF-%D8%AD%D8%AF%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D8%AF.html

    پاسخحذف
  5. بابا دیگه ما ملت اینقدر کوسخل نیستیم که فرق صدای تقلیدی رو از صدای اصلی تشخیص ندیم بهتره که این ترفند رو برای آمریکاییهای ساده لوح بکار بگیرید

    پاسخحذف
  6. احتمالا این آقای ناشناس قبلی باید همون جناب حدادیان باشه. ادبیات و لحنش به سخنان همین ویدیو شباهت داره. حتما جریان این افتضاح رو بهش خبر دادند و برای ماست مالی ناشیانه اومده خودشو تبریه کنه! صدای تقلیدی !!!؟؟؟؟؟؟ آره جون خودت صدای تقلیدی! حتما کار استکبار و صهیونیست جهانخواره. این شمایی که مردم رو احمق تصور کردی قربون. بهتره یک کارشناس تشخیص صدارو بیاری ببینی نظر اون چیه؟

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.