سه‌شنبه، شهریور ۲۸، ۱۳۹۱

آقای محترمی که به شورای ملی حمله می کنی، لطفا صبر کن تا شورا تشکیل بشود، بعد انگ بچسبان! اینطوری که برایت حرف در می آورند!

آقای یا خانم محترمی که به شورای ملی یا  اعضای آن انگ می چسبانی، لطفا اجازه بده این شورا تشکیل شود، مشخص شود اعضای آن چه کسانی هستند، بعد به آن اعضا انگ بچسبان! خوب اینطوری که بد است، ملت برای خودت حرف در می آورند!

این شورا هنوز تشکیل نشده، هنوز معلوم نیست چه کسی عضو آن خواهد بود، بعد شما درباره اعضای آن اظهار نظر می کنی و به آنها انگ می چسبانی؟! خوب ملت پشت سرت حرف می زنند و می گویند تو مشکلات (!) خاص داری!

شما که می خواهی انگ بزنی، یک چند هفته ای صبر کن، بگذار شورا تشکیل شود، بعد بیا و وظیفه ات را انجام بده و انگ بزن! 


نوشته های دیگر امروز من:


۵ نظر:

  1. همه گیر دادند به اینکه چرا فخر آور عضو این شوراست تحت کنفدراسیون دانشجویان ایرانی

    پاسخحذف
  2. ولی از نوری علا بعید بود اینطوری حمله کنه به شورای ملی ! اعتبار سیاسیش رو از دست داد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با عرض سلام,
      من البته همونطور که آقای گمنامیان گفته منتظرم ببینم که در نهایت اعضای این شورا چه کسانی خواهد بود
      ولی نکات ابهامی که آقای اعلا اشاره کرده همچین بی ربط هم نیست و باید روشن بشه !
      آقای ناشناس من متعصفانه رتبه سیاسی شما رو نمیشناسم! ولی امیدوارم مقاله ایشون رو کامل خونده باشید
      که برای نقدی که کردند شما اعتبارسیاسی ایشون رو از دست رفته اعلام کردید !

      حذف
  3. گمنامیان لینک مطلبت رو این سایت خبری زده :
    http://parsdailynews.com/105366.htm

    پاسخحذف
  4. تنها راه مبارزه با رژیم آخوندی مبارزه مسلحانه هست

    باید همه آنها که قاتل هستند در خیابان ها دار زد

    این آخوند ها را باید با همان امامه هایشان دار زد

    این آخوند های حکومتی که حکم قتل صادر کرده اند

    باید به مجازات رساند به این جماعت نمیشود رحم کرد

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.