سه‌شنبه، شهریور ۰۷، ۱۳۹۱

سر بریدن هفده نفر به جرم موسیقی یعنی ساقط شدن از انسانیت، تنها ویروس اسلام است که طالبان را چنین خونخوار می کند!


حدیث نقوی روز، امام نقی (مد ذلنعوذ المتوالی):
«پیروان واقعی من کسانی هستند که برای تامین پول، قاچاق هرویین می کند، اما همزمان سر هفده نفر را به جرم رقص و موسیقی و عروسی مختلط می برد...!»

--------------------------------------------------------
سربریدن هفده نفر در افغانستان توسط طالبان، به جرم شرکت در مراسم عروسی به همراه رقص و موسیقی، آدمی را عجیب به فکر فرو می برد. (منبع)

رقص و موسیقی، از ابتدایی ترین رفتارهای بشری است، نقاشی های به جا مانده بر روی دیوار غارها نشان می دهد انسان از دوران غار نشینی، به رقص و موسیقی علاقه داشته است.
اصولا رقص و موسیقی در بسیاری از ادیان، جزوی از آیین پرستش است.

آدم هایی که بیماری روانی دارند (یا اصطلاحا سایکو هستند)، در همه جوامع پیدا می شوند، مثلا خفاش شب در ایران. اما اینکه انسان های عادی، حاضر بشوند دست به جنایاتی اینچنین بزنند، دیگر ربطی به بیماری روانی اعضا ندارد، یک ویروس، تمام اعضای آن گروه را بیمار کرده است!

حال باید پرسید، چگونه است که دین اسلام، باعث می شود گروهی مانند طالبان، به مانند ماشین مرگ درآیند و به قتل عام و شکنجه انسان ها بپردازند؟!

بدون شک، رفتار طالبان ربطی به مشکلات روانی اعضای آن ندارد، چون می توان قبول کرد یکی از این خیل عظیم طالبان، تعادل روانی نداشته باشند، اما باور اینکه تعداد عظیمی انسان، به این شکل درآیند، ربطی به شرایط روانی تعداد اندکی از آنها ندارد.

تنها توجیهی که می توان برای  رفتار طالبان یافت، این است که همه آنها، به مانند زامبی ها(!) به یک بیماری جمعی مبتلا شده اند و عقل خود را به صورت جمعی، از دست داده اند.

اسم بیماری آنها، اسلام است. این دین اسلام، چون یک ویروس به ذهن و مغز آنها رخنه کرده است و آنها را از انسانیت ساقط کرده است.

قبلا به این موضوع پرداخته بودم که چگونه انسان ها، می توانند مانند روبات، در اختیار فردی دیکتاتور درآیند و مثلا به جنایت دست بزنند.

اینجا پیوند آنها را می توانید بیابید:

برای اینکه انسان های معمولی را تبدیل به طالبان کنند و آنها دست به چنین جنایاتی بزنند، نیاز به زهری خطرناک به نام دین است.

جمله معروفی از فیزیک دان برجسته معاصر وجود دارد که می گوید:

استیون واینبرگ :
چه با دین و چه بی دین، انسانهای نیک کارهای خوب می کنند و انسان های بد، کارهای بد. اما برای اینکه انسان نیک ، شریرانه عمل کند، نیاز به مذهب است !
Steven Weinberg
With or without religion, good people can behave well and bad people can do evil; but for good people to do evil, that takes religion

نوشته دیروز مرا نیز بخوانید:


۱۰۴ نظر:

  1. این را میگن اوجِ توحش ، به سادگی‌ آب خوردن آدم سلاخی میکنند ، نامش را هم دینِ رحمت گذاشتند ، جدا تاتار و مغول باید جلوی این موجوداتِ آدمخوار لنگ بندازند .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. لینک بالاترین:
      http://balatarin.com/permlink/2012/8/28/3130838

      حذف
  2. اینها(طالبان) خوارج هستند و ربطی به دین اسلام ندارن
    اولین کسی که با این وحشی ها جنگید و ضربات سختی به آنان زد حضرت علی بود
    و اولین جنایت این وحشی ها به شهادت رساندن حضرت علی بود

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تو که تاریخ نخوندی حرف مفت نزن. اینجا رو بخون بفهم که خوارج از علی بهتر بودند هرچند که همانطور که گوه بوی خوب نداره اسلام هم هیچ ورژنی از اسلام هم بوی خوش نداره:
      http://www.daftarche.com/showthread.php/602-%D8%AE%D9%84%D8%A7%D8%B5%D9%87-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AA%D8%B9%D8%A7%D8%B1%D8%B6-%D9%86%D9%88%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D9%86%D8%AC%DB%8C?goto=newpost

      حذف
    2. تو تاریخ خوندنت هم مثل اصل و نسبت نامعلموت هست. این جنایتکارایی که الان میبینید تو اگه ادعای تاریخ خوندنت میشه برو ببین ریششون به کیا برمی گیرده. هر خری میدونه که اینا دست پرورده آمریکا و امثال اونا هستند. دست پرورده پدرای نامعلوم امثال شما هستند.

      حذف
  3. این احمقها به جای مبارزه با اسرائیل جنایتکار مردم بی گناه رو به شکل وحشیانه ای می کشن
    این احمقها باعث بدنامی اسلام اند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ببینم،
      آیا قبول داری پیامبر تو، تمامی مردان قبیله بنی قریظه را از دم کشت و زنان و کودکان را به بردگی برد؟!

      این جنایت طالبان بدتر است یا جنایت پیامبر تو ؟!؟!؟


      آن علی بن ابی طالبی که تو می گویی، به تنهایی سر چند صد نفر آدم را بریده است!!!

      اینجا را بخوان:


      پاسخی به ماله کشی مسلمین در باب وحشی گری و خونخواری محمد بن عبدالله در قتل عام یهودیان


      http://gomnamian.blogspot.co.uk/2011/07/blog-post_6192.html

      حذف
  4. فقط یه منبع تاریخی به ماجرای بنی قریظه اشاره کرده که مخدوشه و مورخش متهم به تحریف تاریخ به نفع یهودی هاست به اسم « ابن اسحاق »
    ولی آدم های غرض ورز و کینه توز هیچوقت به حقیقت نمی رسن

    پاسخحذف
  5. پیامبر کسی بود که قاتل عموش حمزه رو (که خیلی دوسش داشت) بخشید
    پیامبر اگه خونریز بود مکه رو بدون خونریزی نمی گرفت
    پیامبر ابوسفیان و سایر دشمنانش رو جوانمردانه بعد از فتح مکه بخشید
    حضرت علی کسی بود که بخاطر آزار یک دختر یهودی آرزوی مرگ کرد
    حضرت علی بعد از جنگ جمل جلوی سپاهش (که میخواستن زنان و دختران بازمانده رو به اسارت بگیرن) ایستاد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هیچ انسانی کارنامه اعمالش یک طرفه نیست هیتلر هم به پرورشگاه می رفت و دست بر سر کودکان یتیم می کشید ولی مثل محمد رسول الله و خلفا و امامان شیعه جنایتکار بود.
      قاتل عمویش را بخشید عوضش 700 کودک و نوجوان و پیرمرد را در بنی قریظه و چند جای دیگر به قتل رسانید.
      مکه را هم که گرفت گفت چند نفر را بکشند حتی اگر به کعبه پ
      ناه برده باشند.
      حضرت علی به فلان ننش خندیده. هزاران یهودی و مسیحی و زرتشتی را برده کرد و کشت و شکنجه داد برای آزار یک دختر یهودی آرزوی مرگ کرد.
      حضرت علی همین جنایاتی که انجام داده از هیتلر و چنگیز و استالین روسیاه تره چون آنها حداقل ادعای خدا و دین نداشتند.
      بر پدر ومادر امامان شیعه و بر پدر و مادر رسول الله لعنت.

      حذف
    2. «هزاران یهودی و مسیحی و زرتشتی را برده کرد و کشت و شکنجه داد»
      دروغ که کنتور نداره

      حذف
    3. فقط یه منبع تاریخی به ماجرای بنی قریظه اشاره کرده که مخدوشه و مورخش متهم به تحریف تاریخ به نفع یهودی هاست به اسم « ابن اسحاق »

      حذف
    4. آی کیو، تمامی منابع معتبر شیعه و سنی، ماجرای بنی قریظه را به یک شکل ذکر کرده اند!!

      حذف
    5. جمله
      «نقد روایات ابن اسحاق و واقدی از سرانجام بنی‌قریظه»
      را در گوگل سرچ کنید تا به دروغ گمنامیان پی ببرید

      حذف
    6. مدعی آزادی چرا کامنت من رو حذف کردی

      حذف
    7. آی کیو،

      واقدی را نقد کردید، بقیه را چه می کنید؟!
      تمامی مورخین اسلام، این واقعه را تایید کرده اند!!

      از خودت پرسیده ای چرا این صفحه تنها به زبان فارسی در گوگل وجود دارد؟! چرا موضوع به این مهمی در زبان انگلیسی نشر نیافته؟! چون تنها ایرانی جماعت حاضر است چشمش را ببندد و واقعیتی مثل روز را منکر شود!!


      جعفر شهیدی هر غلطی که کرده، او هزار و سیصد سال بعد از واقعه سعی در ماله کشی دارد، تمامی منابع اسلام، بر وقوع این رخداد، تاکید دارند، آنوقت شما چسبیده اید به دروغ شاخدار شهیدی!؟!؟

      حذف
    8. فقط به زبان فارسی داره چون اسلام ستیزان کینه توزی مثل تو متاسفانه فقط بین ما ایرانی ها پیدا میشه پس باید جوابشون رو داد
      من دیگه با تو هیچ حرفی ندارم ودیگه به وبلاگت نمی یآم
      متاسفانه تو خیلی دروغگو و مغرض هستی
      تو جنایات اسرائیل کودک کش رو توجیه می کنی
      ولی جعلیات تاریخی را وسیله ای برای مخدوش کردن امام علی و پیامبر قرار میدی
      وقتی هم که کم میاری کامنت حذف میکتی
      تو حتی اگه بخواهی به حقیقت نمی رسی میدونی چرا؟
      چون آه و نفرین کودکان معصوم فلسطینی رو پشت سرت داری
      مزدور اسرائیل


      حذف
    9. میان اعراب، اسلام ستیزی بیشتر از ایرانیان است،

      غربی ها اسلام را خوب بررسی کرده اند، کمتر موضوعی از اسلام است که در آن صفحه ویکی نباشد.

      تنها این موضوع، چون کرسی شعر مطلق است، صفحه انگلیسی ندارد...!!

      ضمنا،

      اسراییل تا جایی که می دانم، یک ده هزارم بشار اسد شما آدم نکشته است!

      حذف
    10. تو واقعا نمیدونی یا خودت رو زدی به نادونی؟!!! کشته های اسرائیل کجا و کشته های اسد کجا؟!! آخی طفلک تازه از هپروت برگشتی؟!! برگرد پیش بقیه مزدورای اسرائیل...

      حذف
  6. موضوع اینه که آنقدر قلبت سیاه شده که نمی تونی حقیقت رو بفهمی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دین اسلام دین شیطان است. مرگ و لعنت بر مدافعین و مبلغین دین اسلام

      حذف
  7. الله جان، مگر مریضی که اول روی دل و گوش ملت پرده می اندازی که حرفت اثر نکند، بعد پیامبر می فرستی برای هدایت آنها ؟!

    http://gomnamian.blogspot.co.uk/2011/06/blog-post_15.html

    پاسخحذف
  8. بر پدر و مادر رسول الله لعنت فراوان که دینی بنیان گذاشت که جز توحش و عقب ماندگی و کثافتی و جهالت چیزی در آن نیست. دینش ارزانی کس ننش.

    پاسخحذف
  9. بخدا هیچ انسانی به جذابیت حضرت علی در تاریخ نیومده
    متاسفانه بدلیل ظلم جمهوری اسلامی اسلا ستیزترین انسانهاایرانی هستند

    پاسخحذف
  10. "بخدا هیچ انسانی به جذابیت حضرت علی در تاریخ نیومده"

    ! "جذابیت"

    "جذابیت"!

    پاسخحذف
  11. "متاسفانه بدلیل ظلم جمهوری اسلامی اسلا ستیزترین انسانهاایرانی هستند"

    این تنها "برکت" جمهوری اسلامیه! شما فعلا داغی!

    پاسخحذف
  12. درود به همه وطن پرستا معلومه خون آریایی تو ریشتونه درود بر پیامبر آریایی زرتشت که به خاطر دینش کسی کشته نشد درود بر سالار ایران کوروش بیاید دست به دست هم بدیم تا فرهنگ فراموش شده کشورمونو زنده کنیم و ریشه هر چی عرب پرستی خشک کنیم

    پاسخحذف
  13. لطفا کمی بیشتر مطالعه کن زرتشت پیامبر خدا بود ولی برای تبلیغ دینش به دربار پادشاهی به نام گشتاسب رفت و دینش را به ضرب وزور این پادشاه گسترش داد
    کوروش انسان بزرگی بود اما تعداد زیادی در جنگ های کوروش کشته شدند
    که خیلی بیشتر از غزوات پیامبر اسلام بود
    البته کشتارهای وحشیانه مزدکیان و سایر ادیان در دوره ساسانی (دوره تسلط دین زرتشت)
    مخصوصا انوشیروان عادل!!! از بزرگترین کشتارهای مذهبی تاریخه
    پس لطفا شما از آب گل آلود ماهی نگیر

    پاسخحذف
  14. زن و بچتون رو گاییدم اونم از کون به طرزی دردناک

    پاسخحذف
  15. طالبان چهره ی اعتقادات عده ی زیادی از افغانهاست. تصویری بزرگ از افرادی که به این گونه عقاید تن دادند. ایرانیان هم به عقاید جمهوری اسلامی تن دادند و باهاش کنار اومدن.
    این سرنوشت همه ی انسانهای بی مطالعه است، مردمی خرافه پرست و دین محور

    پاسخحذف
  16. در بالاترین دادم :
    فقط این را بگویم این مدت که 5 6 مورد تیراندازی در امریکا توسط بی دین ها و بیخدایان صورت گرفته بود گمنامیان چرا خفه خون گرفته بود ؟!
    ...
    ضمنا طالبان اسلام نیست و تحریف اسلام است.
    مشکلتان را بروید جای دیگر حل کنید.
    هر اندیشه ای تحریف ها و برداشت های خاص خودش را دارد.
    هیتلر هم اندیشه ای داشت :))
    گمنامیان هیتلر را میپرستد چون هیتلر بی خدا بوده است :))))))))))))))))))))))

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بخاطر متولیان دینی فاسد، دین درست و سالم وجود نداره
      این طوری هر عقیده ای به اسم دین میتونه سالم باشه

      حذف
    2. بچه جان

      من که در بالاترین نیستم تا بدانم شما چی داده ای و چه نداده ای!

      اولا هیتلر با خداپرستان و کلیسا رابطه خوبی داشته، همین پاپ کنونی، جزو ارتش جوانان هیتلر بوده است!!

      رابطه مسلمین و هیتلر هم رابطه گرمی بوده است!!
      اینجا را ببینید:
      http://www.youtube.com/watch?v=Q3pq1KIUZb4


      این نوشته را بخوانید تا بدانید که اصولا آتیسم ربطی به اخلاق ندارد.

      آتیئسم چیست؟/اخلاق دربین آتئیست هاچه جایگاهی دارد؟ / آیا آتیسم یک ایدئولوژی یا دین است؟ / آیا آتیست بنیادگرا و افراطی هم داریم؟
      http://gomnamian.blogspot.co.uk/2011/09/blog-post_01.html

      آتئیست ها می توانند مانند دیگر انسان ها، پایبند به اخلاقیات باشند و یا پایبند به اخلاقیات نباشند. همانطوری که معتقدین به ادیان می توانند اخلاق گرا باشند و یا اخلاق گرا نباشند.

      دینداران به برخی از اخلاقیات پایبند هستند ، آتیست ها نیز به آن اخلاقیات پایبند هستند، تنها تفاوتی که بین آتیست ها و دینداران وجود دارد، این است که آتیست ها در مورد اینکه آیا کاری خوب است یا بد است، از قوانین الهی و یا خدا هیچ کمکی نمی گیرند.

      از نظر آتیست ها ، عدم اعتقاد به خدا ، باعث نخواهد شد که مثلا فردا همه انسان ها همدیگر را بکشند وبه غارت مغازه ها بپردازند. آتئیست ها به صورت خیلی ساده این سوال را مطرح می کنند که آیا اشخاص دیندار ، فقط به علت ترس از آتش جهنم است که آدم نمی کشد ؟! اگر جواب مثبت است، آن فرد یک آدم کش است.



      برای اینکه ببینیم چقدر آتیئست ها به اخلاقیات احترام می گذارند و جایگاه آنها در جامعه چیست، این گراف را ملاحظه بفرمایید:

      درصد افراد آتئیست در امریکا ، حدود بیست درصد جامعه آمریکا است. درصد حضور آنها در مراکز علمی و دانشگاهی ، هشتاد و سه درصد است، یعنی در مقایسه با افراد دیندار، احتمال حضور یک آتیست در مراکز دانشگاهی ، چهار برابر افزایش می یابد.

      اما در زندان های آمریکا ، تنها بیست صدم درصد آتئیست هستند، اما درصد زندانی در جامعه ، حدود دو درصد است. به دیگر عبارت،در مقایسه با افراد دیندار ، شانس حضور یک آتیست در زندان ، ده برابر کم می شود.

      حذف
  17. طالبان چهره ی اعتقادات عده ی زیادی از افغانهاست. تصویری بزرگ از افرادی که به این گونه عقاید تن دادند. ایرانیان هم به عقاید جمهوری اسلامی تن دادند و باهاش کنار اومدن.
    این سرنوشت همه ی انسانهای بی مطالعه است، مردمی خرافه پرست و دین محور................

    جناب با مطالعه ، اگر میخواهی بفهمی اصل یک موضوع چه چیزی است باید ببینی اکثر افرادی که از آن موضوع پیروی میکنند چه رفتاری دارند. اکثر مسلمانان هم انسان های عادی هستند.
    حالا 1000 نفر هم آدمکش در اومده . اون دیگه برداشت خودشونه نه اینکه اسلام ایراد دارد.


    بعد گفتی خرافه این کار رو میکنه ؟!
    این بی دین ها که انقدر آدمکش چی می شوند آن وقت ؟!
    همین تیراندازی های آمریکا ، هیتلر رو داریم ، میریم سراغ قاچاقچیان ، قاتلان ، متجاوزان به عنف

    بابا با مطالعه کمی فکر هم بکن :))))))))

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما اگر فکر میکنید، انحراف دین از عقلانیت به برچسب اسلام بر روی شما بر میخوره، شما از اون اسلام شناسنامه ای پیروی کن
      کسی که مطالعه داره، بیشتر از دین به فکر انسانیته

      حذف
    2. و در ضمن، به خاطر برچسب اسلام بر روی کسی انسانها رو نمیشه زیر سوال برد، بنده با شما موافقم
      این رو هم در نظر داشته باشید که حکومتی بدون دنباله رو و طرفداران متعدد قادر به ادامه ی حیات نیست. اگر حکومتی یا عقیده ای از سر ظلم هنوز پا برجا مونده به این علته که هنوز هم عقیده های زیادی همراهیش میکنن و عده ی کمی آگاهی دارند.
      منظور من اکثریت بود، نه همه ی انسانهای مسلمان

      حذف
    3. تکلیف افراد آدمکش هم - همونطور که از اسمشون پیداست - مشخصه
      شما خلط مبحث میکنی
      با این که کشتن انسانها به هر نحوی محکومه
      اینجا بحث بر سر کشتار انسانها به خاطر "عقیده" و "دینه"
      شما داری حرف از کشتار به صورت عام میزنی!!!

      حذف
    4. اکثر مسلمانان (نه همه)، برای انجام اعتقاداتشون افراط و تفریط میکنن
      این خاصیت دین های جدیده
      همونطور که اگر اطلاع داشته باشید، در قرون وسطا هم دین مسیحیت و پیروانش (متولیان دینی مسیحیت) همین گونه به اسم دین میکشتن، کلاه برداری و غارت میکردن.

      حذف
    5. اسلام هم دوران قرون وسطایی خودش رو داره طی میکنه و بعد از یکی دو قرن دیگه تبدیل به دینی با دستورات عقیدتی کم عمق میشه. (منظورم این نیست که پیروانش کم خواهند شد)
      این گونه برداشت و اجرای اسلام توسط روحانیان و متولیان دینی، پاسخگوی فهم کمال گرای پیروانش نخواهد بود، به این دلیل که دین اسلام، مسیحیت و ... در مفهموم به وجود اومده کامل هستند و نه در اجرا و میراث دینی گذشتگان و هم از تاریخ و هم از حال میشه فهمید که فساد بسیاری دامنگیر متولیان و پیروان دینی شده
      هر کسی به اسم دین سواستفاده میکنه و هر کسی تعابیر خودش رو بکار میبره
      در نتیجه این امر، هیچ مرجع درستی برای بیان دین اصیل وجود نداره
      تنها راه استفاده از دین، راه تطابق اون با عقله

      حذف
    6. زمانیکه دین با عقل مطابقت نمیکنه، راههای اشتباه میره، منطقی پشتش نیست، همه اعتراض میکنن و در دهن کسی رو به خاطر دفاع از دین نمیشه بست
      این حق مردمه که از حقوق انسانی خودشون در برابر اعمال عقاید خرافی، متوهم و وحشیانه دفاع کنن
      مسلما مطالعه کردن، به مردم راه های بهتری رو نشون خواهد داد
      مردمی که قرن هاست درگیر خرافات و بی اخلاقی دینی شدن

      حذف
    7. "این بی دین ها که انقدر آدمکش چی می شوند آن وقت ؟!
      همین تیراندازی های آمریکا ، هیتلر رو داریم ، میریم سراغ قاچاقچیان ، قاتلان ، متجاوزان به عنف "


      با این سفسطه کردن راه به جایی نمیبری، نمیشه به این دلیل که کشتار همه جا اتفاق میفته، کشتن مردم به خاطر "اعتقادات" رو توجیه کرد
      مثلا: چون فلان شخص وسط اتوبان لایی میکشه، من هم لایی میکشم و کارم درسته... این مغلطه است، این سفسطه است
      امروز "اکثر" نمایندگان و پیشوایان اسلام افرادی هستند که افتضاحات بزرگ اسلام به اسم اونها ثبت شده.

      حذف
    8. اینکه یک نفر در آمریکا آدم می کشد، ربطی به بیخدایان ندارد!

      اصولا آمریکا یکی از جوامع مذهبی غربی است!!!!

      شما خیلی کم نمی توانید یک مورد بیابید که یک نفر آتیست آدم کشی کرده باشد!!

      حتی اگر هم بیابید، ربطی به بقیه آتیست ها ندارد، آتیسم هیچ چارچوبی برای اخلاقیات نادرد و نمی گوید که کسی چه بکند و چه نکند!!

      اما دین اسلام چارچوب اخلاقیات مشخص دارد و می گوید طرفدارانش چه بکنند و چه نکنند!

      جوامعی چون طالبان یا عربستان یا جمهوری اسلامی در عصر حاضر مثال خوبی از عمل به دستورات دین است.



      حذف
  18. ای گوه تو گور اسلام و مسلمین ...

    پاسخحذف
  19. این ویروس اسلام نیست،ویروسیه که از اول تو کس مادرت نفوذ کرده،که یه حرامزاده مثل تو را استفراغ کرده.طالبان زاییده امثال تو و آمریکا و اسرائیله،که تو یکی از همون تک و طایفه هستی.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. طالبان یه برداشت از اسلامه با طرفداران خودش
      مثل برداشت های متعدد دیگه از اسلام که قبل و بعد از امریکا بوجود اومدن

      حذف
  20. اونهائی که میگن حساب طالبان رو از اسلام باید جدا کرد و اسلام دین رحمت و رأفت و ...، لطفاً جواب این چند سوأل رو بدهند تا بلکه من و دوستانی که معتقدیم مشکل اساسی از اسلام که هرکی هر جوری خواست میتونه تعبیرش کنه و در شقاوت هیچ حد و مرزی نمیشناسه:
    1) چرا مسلمانان جهان یا حداقل رهبران مذهبی (مثل روحانیون عالی رتبه شیعه و سنی در کشورهای اسلامی) با دادن اعلامیه هائی انزجار خودشون رو از این جنایات اعلام نمیکنند؟ آیا این سکوتشون علامت رضا نیست؟
    2) چرا 90% اینگونه جنایات به دست مسلمانان انجام میشه؟ در اندونزی و فیلیپین سر دخترانی را که مسیحی شدن میبرند. در افغانستان سر مردمی را که جشن گرفتن و شادی کردن میبرند. در ایران جوانان را دسته دسته اعدام کردند و هنوز هم میکنند. در عربستان سر مردم را به جرم سکس با نا محرم میزنند، در ایران سنگسار میکنند. در بسیاری از کشورهای اسلامی مردان میتوانند دختر خانواده را به نام دفاع از ناموس بکشند بدون اینکه دستگیر شوند. اگر اینها توحش نیست پس چیست؟

    پاسخحذف
  21. دوست عزیز تفکر طالبان اولین بار در زمان امام علی شکل گرفت
    اولین کسی که با اینها جنگید و ضربه سختی به اینها زد امام علی (در جنگ نهروان )بود
    امام علی به اینها لقب خوارج داد یعنی کسانی که از اسلام خارج شده و دیگر مسلمان نیستند
    و متاسفانه خود امام علی هدف اولین ترور این تروریستها قرار گرفت
    همانطور که می بینی از صدر اسلام مسلمانان با این ها مخالف بوده اند

    پاسخحذف
  22. کی گفته شیعه در مقابل اینها سکوت کرده
    دشمنی اینها باشیعه تا جاییه که
    اعتقاد دارن اگر چهار شیعه رو بکشن میرن بهشت

    پاسخحذف
  23. «در ایران جوانان را دسته دسته اعدام کردند و هنوز هم میکنن»
    واقعا!!!!
    بی دلیل جوونای مردومو تو خیابان میگیرن واعدام میکنن
    عجب !!!!!!!!
    اونم دسته دسته !!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخحذف
  24. اسلام واقعی همین است که از طالبان می بینید و ادیان چون بیشتر با خیال انسان سر و کار دارد نه با فهم و ادراک و شعور و چون اثبات کردن خیال همواره سخت است واز طرف افراد هو شمند با سوالهای بس دشوار مواجه می شود .برای حفظ ناندانی دست به شمشیر می برند. کافیست تا با ارایه هر گفته خیالی دین پرستان سئوالی کنید که زود بر قبضه شمشیر خود دست برند . اگر اسلام بر همه چیز احاطه دارد 1- چرا تاریخش بس کوتاه است و هیچ حرفی در قران از دوران داینا سورها و دوران یخ بندان نشده است (توجه:دوران یخ بندان نه سیل و نوح )2- چرا اسلام همه نوع بشر را با هم برابر نمی داند و صریحا برده داری را حرام اعلام ننمود و در عوض برای برده داری قوانین وضع نموده . 3- چرا در قران به مسلمین از وجود قاره امریکا و یا استرالیا سخن نگفته است 4- چرا در قران عنوان شده بزرگتریت رود جهان رود نیل است و از وجود میسی سیپی در امریکا که بزرگترین رود جهان است بی خبر بوده است . اینها مشتیست از خروار برای خردمندان مگرنه هرکس می تواند تا ازاری به کسی نرساند هر چیز .. را پرستش کند. وقتی اجبار در پرستش ما دارد کار بیخ پیدا می کند . به دینداران بگویید دزدی از بیت المال نکنید و با مردم کاری نداشته با شید بروید لانه اتان تا روز محشرتان هر که و هر چه را خواستید بپرستید . با درود بر خردمندان فدایی

    پاسخحذف
  25. قرآن برای هدایت انسان ها فرستاده شده نه دایناسورها و بنابراین طبیعی که به تاریخ زندگی انسان بپردازه نه دایناسورها
    مرد حسابی مگه قرآن کتاب زیست شناسی یا جغرافی که که در مورد دایناسورها و استرالیا چیزی بگه !!!!!!!!
    خوبه نگفتی چرا جدول مندلیف یا دستور ساخت لب تاپ تو قرآن نیست !!!!!!!!!!!!!!!!
    در مورد طوفان نوح جالبه که تمامی فرهنگ ها از یک طوفان بزرگ در گذشته دور صحبت کرده اند که به قول مورخان ریشه در یک واقعیت داره
    لطفا واژه « طوفان بزرگ » را در گوگل سرچ کنید
    اسلام با برده داری مخالفه اما شرایط آنروز جهان اجازه لغو این قانون رو نمیداد
    به همین دلیل روش تشویقی رو در پیش گرفت وقتی که احکام اسلام رو نگاه کنید به هر بهانه ای از مسلمانان خواسته شده برده ها را ۀزاد کنند و رفتار انسانی با برده داشته باشند
    برای اطلاع بیشتر واژه « اسلام و برده‌داری » را در گوگل سرچ کنید
    رودخانه نیل طولانی ترین رود جهانه میتونی واژه « نیل » رو تو گوگل سرچ کنی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کاملا درست است،
      قران برای هدایت انسان ها و هدایت آلت تناسلی محمد بن عبدالله فرستاده شده است...!!

      می شود بگویی چرا در قران، سوره احزاب آیه 50-51 درباره این بحث شده که محمد با کدام زنش برود سانفرانسیکو و با کدام نرود؟!

      این چطور کتابی برای هدایت است که بخشی از آن در باره آلت تناسلی و نوبت فروکردن آن است؟!؟!؟!


      ضمنا،
      اینجا چرند نگو، آماده جواب برایت دارم!

      این نوشته را بخوان تا ببیینی که طوفان نوح از بیخ و بن چه چرندی است...!

      ترجمه خلاصه ویدیو/ اساس افسانه وجود حضرت نوح از کجا سرچشمه می گیرد؟ / نقش زیگورات (احتمالا چغازنبیل در نزدیکی شوش) در این بین چیست ؟!
      http://gomnamian.blogspot.co.uk/2011/05/blog-post_24.html


      در مورد برده داری نیز این نوشته را بخوان:

      برده داری یعنی رفتار کردن با یک انسان به شکلی که در این ویدیو می بینی!/ این چگونه دینی است که الله آن فرمان می دهد با دیگر انسان ها چنین کنید؟!
      http://gomnamian.blogspot.co.uk/2011/07/blog-post_5975.html

      حذف
    2. با درود بر خردمندان و نابود باد نادانان و کج اندیشان اولا :قران پیدایش انسان را از ادم وحوا می داند(مسیحیت و یهود )و این تاریخ بیشتر از 10000 سال قبل بر می گردد و پیدایش زمین را محصول خدا می داند . اما هیچ اشارهای به 5 یا شش میلیون سال قبل که انسان بر روی زمین زندگی می کرده نمی کند . یعنی قبل از ان 10000 سال و قصه بچگانه ادم و حوا (قبل از عصر یخبندان و دوران داینا سور ها )زندگی جریان داشته است . دوما " ادیان فقط در خاور میانه بصورت کپی از هم تکرار شده اند و چنین نمونه ای در دیگر نقاط (امریکا و استرالیا و چین و ...)دیده نشده است . چرا؟ ( یه جواب الکی بده مومن خدا ) سوما "برده داری توسط ابراهام لینکلن ممنوع شد و نگهداری انسان بصورت برده منسوخ شد و حتی برای این حکم دو بار ترور شد و یک جنگ بزرگ با برده داران انجام داد . منسوخ کرد نه انکه برده داران را نصیحت کند نه با شجاعتی که در محمد نبود اما در او بود انرا ممنوع کرد و جانش را هم سر این جریان داد . چهارما : بزرگترین رودخانه جهان رودخانه میسی سیپی است . نه نیل به صراحت در داستان یوسف عنوان شده است .پنجما :کتب اسمانی (نوشته زمینی به اسم اسمانی )قران در رابطه با هر موضوعی و روش زندگی (قطع کردن دست و پای دشمنان بصورت ضربدر و جماع و خمس و همسران محمد وغیره)سخن گفته انوقت در رابطه با موضو عاتی که پیش پا افتاده اند (بگفته خودت ) مثل جدول مندلیف و جغرافیا سخن نگفته و تاریخش هم همانهایی بوده که در خا ور میانه هر کس می دانسته . خردمن فدایی

      حذف
    3. « یعنی قبل از ان 10000 سال و قصه بچگانه ادم و حوا (قبل از عصر یخبندان و دوران داینا سور ها )زندگی جریان داشته است »!!!!!!!
      نمیدونم واقعا چی بگم
      آقای خردمند لطفا قبل از نوشتن کامنت مطالعه کنید:
      دایناسورها 65میلیون سال پیش منقرض شدن انسان امروزی دویست هزار سال قدمت داره
      بین انسان ها و دایناسورها 65میلیون سال اختلافه آخه چه این حرفی شما میزنی
      البته ادیان در تمام دنیا آمده اند اما منحرف شدن
      اعتقاد به جهان پس از مرگ و خدای خدایان(حالت تحریف شده یکتاپرستی) در همه تمدن ها وجود داشته
      اما ادیان بزرگ الهی در خاورمیانه اومدن چون خاورمیانه محل اتصال سه قاره آفریقا و آسیا و آفریقا هستش و ادیان در سه قاره براحتی گسترش پیدا میکنن
      رودخانه نیل طولانی ترین رود جهانه میتونی واژه « نیل » رو تو گوگل سرچ کنی

      حذف
    4. با درود بر خردمندان : اولا دینداران چون برای گفته های خیالیشان اثبات منطقی ندارند. لودگی می کنند . و یا چون خود مرتجعند خیال می کنند خواندن سخت است همه رابه بی سوادی متهم می کنند . دوما:از پنج ایراد جزیی من دو تا را به غلط جواب دادی . سوما :بزرگترین رودخانه جهان از لحاظ مسافت رودخانه امازون است و از لحاظ حجم اب رود خانه می سی سی پی . چها رما :پیدایش انسان بصورت کنو نی بین 2 تا 4 میلیون سال پیش بوده است . پنجما: چرا خدا بیش از هزار پیغمبر فرستاده خاور میانه انوقت یکی نفرستاده چین و امریکا و استرالیا و دیگر نقاط . الان کامپیتر امده و نمی توان الکی چیزی گفت و از زیرش در رفت. خردمند فدایی

      حذف
    5. دوست عزیز قصد توهین نداشتم عذرخواهی میکنم برو به لینک زیر
      http://en.wikipedia.org/wiki/Nile
      تا ببینی نیل طولانی ترین رودخانه است
      بعد برو به لینک زیر
      http://en.wikipedia.org/wiki/Human
      تا ببینی انسان امروزی ( هوشمند ) قدمتش دویست هزار سال است
      این لینک های صفحه انگلیسی هستش ولی در گوشه صفحه با کلیک بر روی زبان فارسی صفحه فارسی میشود
      ادیان در تمام دنیا آمده اند اما منحرف شدن اعتقاد به جهان پس از مرگ و خدای خدایان(حالت تحریف شده یکتاپرستی) در همه تمدن ها وجود داشته
      اگه پیامبران در تمام دنیا نیامده اند چرا در تمام تمدن ها اعتقاد به خدای خدایان(حالت تحریف شده یکتاپرستی) و جهان پس از مرگ وجود داشته؟
      چه در چین چه در آمریکا چه در استرالیا به جهان پس از مرگ و اعتقاد به خدای خدایان(حالت تحریف شده یکتاپرستی) وجود داشته شما بگو اینا که با هم ارتباط نداشتن چطور اعتقادات شون اینقدر بهم نزدیکه؟
      چه دلیلی بهتر از اینکه اینها پیامبر داشتن اما منحرف شدن و خرافات رو قاطی دین واقعی کردن




      حذف
    6. درود بر خردمند فدایی که با دلایل عقلانی بسیار متین جواب این مهجرین و سفسطه بازان دینی را می دهد . جواب شما را در رابطه با کامنت این منحرف خواندم . بسیار متشکرم از حرفها و دلایلتان برای اگاهی . هر پنج موردتان درست بود . اگر مشکلی نیست خواهان تماس با شما هستم لطفا یک ایمیل بگذارید .مر تضی از هلند

      حذف
  26. من چیزی نگم تا خزعبلات تحویل ملت بدی
    تو مزدور بالفطره به دروغ ادعای مخالفت با برده داری میکنی
    اونوقت از اسرائیل اشغالگر کودک کش نژادپرست تروریست حمایت میکنی
    نه جیگر نمیتونم جوابتو ندم

    پاسخحذف
  27. آخه بدبخت همون قرآن تا حد زیادی جلوی انحرافات جنسی رو گرفته و خاری تو چشم شما آتئیست های شهوتران شده
    تو آتئیست مزدور نمیخواد جا نماز آب بکشی و به قرآن و پیامبر تهمت جنسی بزنی و دم از اخلاق بزنی
    هر کس هم دنبال جواب میگرده واژه « تفسیر سوره احزاب » رو تو گوگل سرچ کنه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آی کیو!

      در خود قران به صراحت می گوید محمد با کی بخوابد و بعد کدام شب با کی برود سانفرانسیکو! تفسیر می خواهد چه کار دیگر؟!

      الله شما خواجه حرامسرای محمد بود هاست...

      حذف
    2. پیامبر اگه دنبال شهوترانی بود در جوانی توی جامعه فاسد عرب پیش از اسلام دنبالش میرفت
      پیامبر اونقدر در جوانی پاکدامن و درستکار بود که به « محمد امین » مشهور بود
      دشمنان پیامبر به ایشون هر تهمتی زدن (ساحر،دروغگو و....) امانتونستند هیچوقت تهمت فساد اخلاقی بهش بزنن
      تازه وقتی ازدواج کرد(در سن بیست و پنج سالگی ) با
      یک بیوه چهل ساله (که قبلا دو بار ازدواج کرده بود) ازدواج کرد
      خیلی از ما جوانها حاضر نیستیم با یه دختر حتی یکسال بزرگتر از خودمون ازدواج کنیم

      حذف
    3. پیامبر دنبال شهوترانی بود چون کلی زن و مال واموال دزدی از کاروان های غارتی ازش با قی ماند.اینکه هیچی نداشت دروغه. این اسم امین رو هم بعد قصه اسلام پرستانه واسه محمد سا ختن .هیچ جا نوشته نشده فقط مسلمونا نوشتن .هیچ دشمنیم نداشت با ابو سفیان ساختو پاخت کرد تا قدرت بیفته دستش جای هیچکس عوض نشد . ابو سفیانم اسلام (پول و قدرت )اورد .با بیوه حالا میگن 45 ساله ( که اونم دروغه جایی نوشته نشده سنش مسلمونا نوشتن درو غکی) واسه پولش گرفتش تا بعد پول داشته باشه زن بگیره و حال کنه تازه خیلی زنای بیوه سکسی تر از با کره ها هستندو تازه حر فه ایند .انقدر ادم هست که حاضره با زن 45 سالش که سهله با پیره زن 80 ساله واسه پولش عروسی کنه بعد بره دنبال عشق و حالش .

      حذف
    4. ادیان کلا رویاپردازی انسانهاست . پادشاهان هم ادمای منفعت طلبی بودند که دنبال منافع خودشون بودند نه مردم مثل محمد . محمد هم دنبال این بود که خودشو حق نشون بده با قصه فرستادنش از طرف خدا تا مردم واستثمار کنه و دنبال منا فعش باشه . حالا این وسط تو از اون دفاع میکنی واسه اون دنیا یا واسه چی .چی گیر ما ایرانیا می یاداین وسط .خوب یه قدرت به من بده هیچکی جلوش نتو نه مقا ومت کنه ببین چطوری من میشم فرستاده خدا و یه کتاب کپی از تورات و انجیل میدم بیرون شایدم از قران کپی کنم بگم منم فرستاده شدم هر کی هم گفت نه مثل طالبان قبرشو بکنه .هر کی هم گفت اره میگم میری بهشت فقط هر چی از غارت گیرتون اومد یک پنجمشم بدین به من . همه ادیان رویا هستند .یهود و نصارا و اسلام . ملا ها هم میدانند.دعوا سر قدرته (پول ). میکشن تا تو قدرت بمانند حالا با هر اسمی به بقیه دینها هم قدرت بدی همینه. دین یعنی قصه شبهای طو لانی زمستان واسه بچه هاو واسه خرافاتی ها

      حذف
    5. پیامبر خیلی سختی کشید
      توی مکه بچه ها بهش سنگ میزدن
      مشرک ها مسخره اش میکردن همسایه ها آشغال روی سرش میریختن
      حتی قصد جونشو کردن
      سه سال توی شعب ابیطالب توی بدترین بود
      نزدیکترین عزیزانش رو یاشهید کردن یا توی شرایط سخت شعب ابیطالب فوت کردن
      هیچ توجیح عقلانی نداشت که پیامبر (اگه پیامبر نبود و قدرت طلب بود) کارش رو ادامه بده
      بقول شما باید با پولهاش میرفت حال میکرد

      حذف
  28. گمنامیان دیوانه ای است روان پریش که دیوانگیش را با اینتر نت نمایش میدهد.
    اختلال روانی شدید ارد که جز با فحش دادن به اسلام آرام نمگیرد.
    دیوانه ای است زنجیری و بس .

    پاسخحذف
  29. خمینی در یکی از سخنرانی هایش به کشتن هفتصد نفر توسط علی اشاره می کند و از آن نتیجه می گیرد که ما هم باید با خشونت برخورد کنیم و اینقدر از اسلام رحمانی دم نزنیم. پس این دوستانی که می گویند این واقعه کذب است و یهودی ها آن را ساختند باید به آیت الله خودشان بگویند که تواشتباه می کنی و باید از ما تقلید کنی که می گوئیم این مطلب کذب است. ضمنا دوستی که گفته اسد به اندازه اسرائیل نکشته است باید بداند که اسد در حال کشتن ملت خود است که قاعدتا باید از آن ها حمایت کند اسد با پول این ملت اسلحه خریده وحالا دارد آن ها را بمباران می کند. بهتر است این دوستان کمی فیلمهایی را که در شبکه های مختلف نشان میدهند ببینند تا بفهمند که این ها برخلاف تبلیغات نظام ایران تروریست نیستند و مردمی عادی و به جان آمده اند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چطور خمینی دروغ گو بود اما اینجا که رسید شد راستگو
      شما هم بجای نقل حدیث از خمینی واژه «نقد روایات ابن اسحاق و واقدی از سرانجام بنی‌قریظه» را در گوگل سرچ کنید
      واقعه بنی قریظه از « ابن اسحاق » نقل شده که متهم به تحریف به نفع یهودی هاست
      مرد حسابی اسرائیل چند میلیون فلسطینی رو آواره کرده شصت ساله داره میکشه شهرکسازی میکنه
      زنان و بچه ها رو میکشه مزارع و ویران میکنه یه ملت رو نابود میکنه
      بعد اومدی وحشیگری های این حرامزادهارو با جنایات اسد برابر میدونی

      حذف
    2. خمینی با مکر امد و وقتی حکومت را گرفت با جبر حکومت کرد و به محمد و علی اقتدا می کرد . محمد وقتی در مکه بود ایه هاش همه از محبت و نیکی میگفت وقتی رفت مدینه و ارازلها زیاد شدند شروع به راهزنی و کشتار کرد . ایه هاش هم عوض شد . کشتن کافرها و قطع دست و پا و غیره شد .اسراییل هم قصه قدیمی شده پشت پرده با 200 شرکت اسراییلی معامله می کنند وبا کشور عراق 8 سال جنگ می کنند و یه ترقه ان طرف (اسراییل ) نمی اندازند .ملاپرستان حناتان بی رنگه . یه جنگی چیزی با اسراییل بکنید همش زر زر زر . چرا چون همه اتان عامل و گماشته امپر یالیست هستید . کشتار سوریه رسیده به 40000 نفر واستادن برسه به کشتار اسراییل در 50 سال از فلسطینیان . خدمتی که جمهوری کثیف اسلامی کرد به اسراییل و امریکا هیچکس نکرد . فروش اسلحه امریکا بخاطر لو لو خور خوره بی خطر ایران چندین برابر شده . تعداد پا یگا هاش سر به فلک زده . ملا نوکر اجنبیه حالا روسیه و چین باشه یا امریکا هر کی حق وتو داره اینا بهش باج میدن . تر سو های بد بخت

      حذف
  30. به جای پرت و پلا گویی اگر واقعن دنبال حق و حقیقت هستید بروید کتاب زوال جهان اسلام اثر حامد عبدالصمد و خدایان و آدمیان اثر هنری بمفورد یا کتابهایی از این قبیل را بخوانید و خودتان فکر کنید ببینید قضیه از چه قرار است.و بیخود جار و جنجال راه نیندازید.

    پاسخحذف
  31. پیامبر اگه دنبال شهوترانی بود در جوانی توی جامعه فاسد عرب پیش از اسلام دنبالش میرفت
    پیامبر اونقدر در جوانی پاکدامن و درستکار بود که به « محمد امین » مشهور بود
    دشمنان پیامبر به ایشون هر تهمتی زدن (ساحر،دروغگو و....) امانتونستند هیچوقت تهمت فساد اخلاقی بهش بزنن
    تازه وقتی ازدواج کرد(در سن بیست و پنج سالگی ) با
    یک بیوه چهل ساله (که قبلا دو بار ازدواج کرده بود) ازدواج کرد
    خیلی از ما جوانها حاضر نیستیم با یه دختر حتی یکسال بزرگتر از خودمون ازدواج کنیم




    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این محمد امین شما، چرا در بیست سالگی، دنبال پیره زن های پولدار بود، اما وقتی قدرت گرفت، در سن 55 سالگی دنبال کودک شش ساله (عایشه) راه افتادو به او تجاوز کرد؟!؟!

      ببینم، آیا تجاوز فساد اخلاقی هست یا نه؟!

      این نوشته را بخوانید تا دریابید محمد یک متجاوز بوده است و به زنی که پدر و شوهر و بردارش را کشته است، همان شب رحم نکرده و تجاوز کرده است:


      وقتی که جامعه، اسلامی است و پیامبر اسلام خود یک متجاوز است، چگونه می توان از وقوع تجاوز به زنان متعجب بود؟


      http://gomnamian.blogspot.co.uk/2011/06/blog-post_147.html

      حذف
    2. آهان، خوب شد این سنّ و سالها رو گفتید، یک سوال از شما اسلام شناس بزرگ دارم که از بچگی برای من مطرح بوده، ولی‌ هیچوقت جرات یا شاید هم حوصله‌ پرسیدنش رو از معلمهای دانشمند دینی نداشتم.

      محمد ۲۵ ساله بود که با خدیجه ۴۰ ساله ازدواج کرد.

      محمد ۶۳ ساله بود که درگذشت.

      در زمان فوت محمد، دخترش فاطمه ۱۸ ساله بود که دو ماه پس از پدرش در حالیکه سر محسن دوماه بار دار بود،پیروان ابوبکر درب خانه را به پهلویش زدند، بچه ش سقط شد و او هم به دنبال پدر به فاصله کوتاهی‌ درگذشت.

      بنابر این تاریخها، محمد ۴۵ ساله بوده که صاحب فاطمه شده و در آن زمان خدیجه مادر فاطمه، ۶۰ ساله بوده.

      میشه لطف کنید یک نمونه از باردار شدن زن ۶۰ ساله در قرن ۲۱ رو برای من مثال بیارید، که وارد عجایب تاریخ علم نشده باشد. لطفا از به کار بردن کلماتی‌ همچون معجزه و خواست خدا و امثالهم هم جلوگیری فرمایید، چون من یک محقق بیولوژی هستم و نه از تبار گوسپندانی که هر کاه و یونجه ایی آخوندها به خوردشون میدهند، را در معده مبارک بالا و پایین میبرند L

      حذف
    3. در نظر داشته باشید که وقتی‌ در بچگی (۹ سالگی‌ خودمون) از اینکه فاطمه در ۹ سالگی‌ عروس شد، در حد شوک الکتریکی تعجب میکردیم، معلم بیچاره میفرمود: نه ببینید دختر ۱۴۰۰ سال پیش عربستان با دختر الان خیلی‌ فرق دارد. دختر ۹ ساله عربستان زمان اسلام، از لحاظ رشد جنسی‌ و جسمی‌ شبیه زن ۲۰ ساله کنونی‌ بوده، حالا سوال من اینه که اگر فاطمه ۹ ساله راحت ارتباط جنسی‌ داشت و بچه دار میشد، چون در حد زن ۲۰ ساله امروزی بود، باید خدیجه مادر بیچاره آاش هم در ۶۰ سالگی‌ شبیه زن ۷۱ ساله امروزی باشد و نه ۶۰ ساله امروز. فقط لطفا توضیحتون این نباشه که در ۱۴۰۰ سال پیش عربستون، دختر ۹ ساله و زن ۶۰ ساله هر دو مثل دختر ۲۰ ساله از نظر جنسی‌ فعال و شکوفا و بارور بودند.... چون اون‌وقت به شعور کّل مسلمونها شک می‌کنم. چطور این تناقضات بی‌ سر و ته رو در عصر جهانهای موازی و برخورد ماده و ضّد ماده، توضیح میدید

      حذف
    4. "یک سوال از شما اسلام شناس بزرگ دارم که از بچگی برای من مطرح بوده، ولی‌ هیچوقت جرات یا شاید هم حوصله‌ پرسیدنش رو از معلمهای دانشمند دینی نداشتم."

      به قول آخوندها و معلمهای دینی، "لا حیا فی‌ الدین"! کاش شما هم همونوقتا زودتر پرسیده بودی تا اینهمه وقت سؤالت برات عقده نمی‌شد! اونا هم بهت می‌گفتن که سؤالت از بیخ اشتباهه!

      این جمله خودته:

      "در زمان فوت محمد، دخترش فاطمه ۱۸ ساله بود که دو ماه پس از پدرش در حالیکه سر محسن دوماه بار دار بود،پیروان ابوبکر درب خانه را به پهلویش زدند، بچه ش سقط شد و او هم به دنبال پدر به فاصله کوتاهی‌ درگذشت."

      سؤالت، یه جواب کوتاه داره! فاطمه در زمان مرگ ۱۸ سالش نبود جیگر. ۲۷-۲۸ سالش بود! اینجا رو ببین، جمله اول:
      http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%81%D8%A7%D8%B7%D9%85%D9%87_%D8%B2%D9%87%D8%B1%D8%A7#cite_note-Britannica-0

      باشد که از زندگیت لذت ببری! در ضمن، پیش قاضی و ملّق بازی "برادر مسلمون"؟

      حذف
  32. "پیروان ابوبکر درب خانه را به پهلویش زدند،"

    البته به خاطر خودت بگم که این جمله رو هم در مقابل "برادران مثلمان" سنی خودت بپا که نگی‌! چون بعضی‌ از این برادران سنی، مثل همونایی که اتفاقا در این لینک گمنامیان اشاره بهشون کرده، شما برادران مثلمان شیعه خودشون رو به خاطر این حرف از ماتحت آویزون میکنند!

    پاسخحذف
  33. کافیه واژه« بار دار شدن زن 60 ساله » را در گوگل سرچ کنید
    اونوقت خواهید دید چنین چیزی بارها اتفاق افتاده(حتی پیرزن 80 ساله)




    پاسخحذف
  34. یکی از بارداری های زنان 60 ساله سالهای اخیر
    واژه « زن ۶۰ ساله چینی صاحب دوقلو شد » را در گوگل سرچ کنید

    پاسخحذف
  35. حالا مثلا که چی منم با زن 60 ساله بخوابم حامله میشه حالا شد قران فرستاده خدا . من میگم محمد قران را ساخته .تو میگی نه ثابت کن . عایشه رو هم حامله کرده بود اره یانه (دختر 6 ساله - حاظری خواهرتو یا دختره 6 سالتو می دادی محمد با حاش ..کنه اگه حاظری بگو اره می خواستی ثواب ببری از راه ....) . عمر با دختر علی و محمد عروسی کرد . حالا ما شیعه بشیم یا سنی . بی دین

    پاسخحذف
  36. تفسیر سوره روم رو در گوگل سرچ کنید
    زمانی که ارتش امپراطوری بزرگ ایران به پیروزی کامل رسید همه دیگه فکر میکردن ایران روم را نابود خواهد کرد
    اما در آیات اول این سوره خداوند وعده شکست ایران و پیروزی مسیحیان رومی رو به ایران را در کمتر از ده سال داد
    و جالبه که اقدامات احمقانه خسروپرویز و اتحاد روم با اقوام دیگه باعث شکست سخت ایران (که حتی
    تامصر پیشرفته بود) شد
    حتما تفسیر سوره روم آیات 1 تا6 را در گوگل سرچ کنید اونجا بهتر گفته
    اگه کمی فکر کنید متوجه میشید که خیلی شگفت انگیزه

    پاسخحذف
  37. اولا عایشه نه ساله بوده نه شش ساله
    توی گوگل سرچ کن
    دختران و پسران در آندوره و آن محبط در سنین پایین ازدواج می کرده اند
    اگه توی اون محیط و توی اون دوره بودم هم خودم زود ازدواج میکردم و هم خواهرها(هر کس رو که خودشون بخوان ) وبرادرام
    حضرت زهرا دختر خود پیامبر در سنین پایین ازدواج کرد (ده سالگی)
    اینکه عمر داماد امام علی بوده از توهمات اهل سنته و یه حرف بی پایه و اساسه
    عمر قاتل حضرت زهرا بود
    عمر در طول زندگیش جنایات زیادی مرتکب شد و خون بیگناهان زیادی رو به زمین ریخت

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عه این دوره همه چیز عوض شده الاقصه های الکی از اسلام . سن ازدواج عوض شده (راست میگی دروغگو) .تعداد زنا هم واسه ازدواج عوض شده . حسن 80 تا زن داشت عوض شده (شده چند تا ).داماد علی بوده عمر( توهم نزن قصه هم نباف ).چند تا میتونی زن صیغه داشته باشی .( چند تا ماشین چند تا صندلی یا چند تا لباس ).با پای چپ میری مستراح یا با راست (عوض نشده که شده ). عمر جنایت کرده علی نکرده (رفته بوده گل بچینه ).اما چون طرفدارشی یه طر فه میری پیش قاضی .اینکه زهرا هم همان جنایتی در حقش شد که به عایشه شد میشه دلیل ازدواج واسه یه مرد 60 ساله با بچه مدرسه نرفته 6 ساله.اینها پایه گذاران خط فکری غلط اند. که هنوز هم بهش عمل می کنند عده ای.


      شما بروید این کار ها را با خودتان بکنید اما ما انجام نمی دهیم.

      حذف
    2. هر جور دوست داری فکر کن اما مسلمان ها بواسطه همین اسلام خیلی با انگیزه تر و اخلاقی تر زندگی میکنن
      اینا همش بهانه است شما(آتئیست ها) دنبال این میگردین که وجدان خودتون رو راحت کنین
      به پیامبر تهمت شهوترانی میزنین تا به خودتون بقبولونین که جهنم وجود نداره خدا وجود نداره عذاب وجود نداره
      و با خیال آسوده هر جور که دوست دارین شهوترانی کنین
      ازدواج با دختر 9 ساله بده ولی همجنس بازی خوبه سکس ضربدری خوبه ارتباط با محارم خوبه سکس با حیوانات خوبه
      صیغه بده ولی داشتن معشوقه های متعدد خوبه سکس گروهی خوبه خیانت خوبه
      اینم بگم جنایتی که رهبران شما آتئیست ها مرتکب شدن تو تاریخ هیچ آدمی مرتکب نشده
      جنایات تمام دیندارها رو رو هم جمع کنی انگشت کوچیکه استالین شما نمیشه
      حالا برو هر چقدر دلت خواست به امام علی طعنه بزن



      حذف
    3. گرامی،

      کجایش اخلاقی تر است؟!
      سنگسار کردن؟! بریدن دست،؟! بچه بازی علنی؟! یا دستور به کتک زدن زنان!!


      لطفا اسم اخلاق را به گند نکشید...

      حذف
    4. خوبه این چهارتا کلمه به ذهنت اومد اینبار کامنتمو حذف نکردی
      سنگسار تو قرآن نیومده (اینو یادت باشه)
      ولی حتی اثبات زنا غیر ممکنه
      چهار آدم عادل باید زن و مرد رو ببینن (موقع زنا)
      کسی که وارد حریم خصوصی دیگران بشه نه تنها عادل نیست بلکه مجرم و باید مجازات بشه
      یعنی زن و مرد باید وسط خیابان زنا کنن تا اثبات بشه
      بریدن دست جزو احکام ثانویه هستش و و با توجه به زمان تغییر میکنه
      بریدن دست و احکامی از این نوع برای انسان های هزار سال پیش خشن نبوده فهمیدن این مسئله سخت نیست
      از طرفی کسی که باید دستش قطع بشه باید شرایط خاصی باید داشته باشه
      در مورد کتک زدن زنان برای اینکه به دروغ های گمنامیان پی ببرید خواهش میکنم به تفسیر سوره نسا رجوع کنید(چون بحث طولانیه ) چون هر آیه شان نزول خاص خودش رو داره
      حتما رجوع کنید اونوقت متوجه تهمتهای گمنامیان خواهید شد
      بچه بازی هم که کار شما آتئیست هاست گمنانیان عزیز از بچه های معصوم فیلم سکسی میسازید و تو اینترنت پخش میکنید صنعت پورنو رو میگم میفهمی که؟

      حذف
    5. سنگسار در قران آمده بود، اما متاسفانه یک عدد بز بی تربیت، آن آیه را می خورد و گند می زند به کتاب مقدس اسلامی و آنرا ناقص می کند!!!

      اینجا را بخوان:

      http://gomnamian.blogspot.co.uk/2010/10/blog-post_4254.html

      اغتشاشیدم در دینی که تنها نسخه آیه های کتاب مقدسش را (بز) می خورد و می تواند دین را ناقص کند و الله آن دین، نمی تواند از کتاب خودش محافظت کند !

      اگر اثبات زنا غیر ممکن است، الله و محمد جمعا غلط کرده اند که مجازاتش را تعریف کرده اند!!!

      بریدن دست در هر زمانی کار زشتی بوده است!!

      یک سوال ساده دارم، چطور پیامبر اسلام درباره ربط قوزک پا و رابطه اش با فرج زن می توانست حدیث صادر کند، اما یک کلام نمی توانست بگوید در سال 2012 دست نبرید؟! این حکم ثانویه است؟!!؟


      یا چطور در قران درباره نوبت زنان محمد (51) اجزاب، آیه نازل شده بود، اما یک کلام گفته نشده این دستورات ثانویه است؟!؟!؟!!؟؟!

      حذف
    6. بازم چرند گفتی و یه روایت جعلی رو پیش کشیدی
      این روایت تحریف قرآن و نابودی آیه سنگسار رو نه شیعه قبول داره نه سنی
      متاسفانه بحث با تو بیفایده است تو بدیهیات رو انکار میکنی و از روایاتی که ما مسلمونها قبول نداریم استفاده میکنی
      باز هم از خوانندگان عزیز میخوام به تفسیر سوره نسا مراجعه کنن چون هر آیه ای شان نزول خاص خودش رو داره حتما مراجعه کنین بحث خیلی طولانیه
      اگه مراجعه کنین به چرندیات گمنامیان پی خواهید برد


      حذف
  38. با سپاس .
    کلا ادیان همه جا بصورتی متفاوت وجود داشته اما بحث محمد ان است که دین من حق است و بت من که دیده نمی شود بت اصلی است وبقیه می با یست پیرو ان باشند .مگر نه هرکس هر جا بخاطر عدم اگاهی ازحوادث یک چیزی واسه خودش ساخته بوده و می پرستیده .عین ان است که بگویید همه همه جا غذا را می شناختن و یا اب می نو شیدند . یک نیاز بوده دین برای سوالهای بی پاسخ ساخته و پرداخته شده ذهن بوده و کم کم قدرت گرفته و با تکرار باور شده(اری جادوگرا هم مثل پیغمبر بودن برای دیگران). همه اش حدس و گمانه.بزرگترین رود هم در گوگل به فارسی تایپ کنید رود امازون می اید . خردمند فدایی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. البته اعتقاد به خدای خدایان و جهان پس از مرگ مشترک بوده
      شما اول میگفتی می سی سی پی حالا شد آمازون
      رودخانه نیل طولانی ترین رودخانه هستش
      http://en.wikipedia.org/wiki/Nile
      فکر میکنم این بحث بیفایده است
      با درود

      حذف
    2. با درود بر خردمندان در هر حال طبق گفته قران بزرگترین رودخانه نیل نیست و امازون و می سی سیپی است اولی از لحاظ مسافت و دومی حجم اب . بحث راجب دین بی فایده است : چون فرضا باید اثبات کنی رو یا را . شما بروید در تیمارستانها عده زیادی خود را ماورای هستی می دانند چرا همینطوری . با سپاس از دوستی از هلند و گمنامیان

      حذف
  39. این شخص می گوید" در قران خلقت بشر و تاریخ از ده هزار سال قبل شروع شده در حالی که انسان از دو میلیون سال پیش بر زمین زندگی می کرده است . انوقت شما طرفدار دین به این شخص میگین "دو میلیون نبوده بوده دویست هزار سال . خوب اگر حرف تو را قبول کنیم که غلطه باز تاریخ حضور انسان بیش از ده هزار ساله. راجب برده داریم درست میگه اسلام تایید میکنه برده داری را .
    تازه خدا بلد نبوده تو قران ویلگول و پرانتز و نقطهو فاصله و بذاره که اینقدر نیاز به تفصیل قران نباشه .ادمی که در لفافه حرفهاشو بزنه ریگی تو کفششه . براتون مثال می زنم مثلا نوشته پایین "
    سربازیسربازیسربازسسربازی را کشت .
    حالا ان را بصورت زیر می نویسم "
    سربازی سر ' بازی
    ' سر 'بازی ' سربازی را کشت . با تشکر از گمنامیان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من متوجه سوال ایشون نشده بودم ممنون از تذکرتون

      حذف
    2. شما برو احکام اسلام رو ببین به هر بهانه ای از مسلمانها خواسته شده برده آزاد کنن چقدر از مسلمانها خواسته شده با برده مهربانی کنن
      دوست عزیز شما الان شعورت میرسه برده داری بده مردم اون زمان مثل شما فکر نمیکردن
      مثلا حضرت علی بعد از جنگ جمل به سختی تونست جلوی سپاهش (که میخواستن زنان و دختران بازمانده رو به کنیزی بگیرن) بایسته
      حالا تصور کن چقدر جامعه اون روز عقب بوده

      حذف
    3. هیچ جا در قرآن نگفته که خلقت از ده هزار سال پیش شروع شده

      حذف
  40. کدوم آیه گفته خلقت از ده هزار سال پیش شروع شده؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کدوم ایه نگفه کدوم گفته از دو میلیون سال پیش شروع شده . کدوم گفته راجب یخبندانی که ان شخص گفت . کدوم راجب گردی زمین گفته خیال می کرده زمین توسط کوه مثل میخ چسبیده یه جا . کدوم راجب چگونگی زلزله گفته . اما تا دلت بخواد راجب کمر به پایین گفته . راجب امریکا گفته کجا نوشته برو بیار. راجب عایشه گفته . در حقیقت اموزش سکسه در ان زمان چون اعراب زیاد وارد نبودند این یارو امد یاد داد به جهانیان.کنیز و تعداد زنهاو غلام و اسیری و چطوری کشتن(نه چطوری مداوا کردن )و خیلی چرتای دیگه گفته . تاریخشم از تاریخ مصر عقبتر نرفته .موسی رفت دریا دریا وا شد و رفت . اره جون ننت . عیسی هم شفا می داده . اره .محمدم که بی خیال خالی بندیش دیده رو میشه رفت سراغ سکس و خون .اسیرای مزخرفو چرت و پرت و یا شایدم اینا میگین پول بدزدید . اشغالها

      حذف
    2. دوست عزیز همین قرآن باعث بوجود آمدن تمدن بزرگی به نام تمدن اسلامی شد

      حذف
    3. جمعیت مغولستان در حال حاظر نزدیک به دو میلیون و پانصد هزار نفر است . حال در نظر بگیر .جمعیتش در زمانی که چنگیز لشکر کشی کرد . چقدر بوده . چقدر کشور ها را متصرف شد . انها هم از بیابان امدند . با یک عقیده و تا چین را تصرف کردند . متصرفاتش دو برابر مسلمانها بوده است . پس از تصرف تحت تاثیر جامعه شکست خورده دچار دگرگونی شدند . همین حرف تمدن اسلامی را مغولها بصورت شکوفا شدن تمدن مغولی و تاثیر مغولستان در جهان می گویند. در مغولستان چنگیز مثل محمد شماست . می پرستندش .اما جاهای دیگر وقتی از چنگیز بگویی از جنا یاتش می گویند . اسلام تمدنی نداشت . یک ساختمان سنگی کلا داشت ان هم کعبه بود .کسانی که طرفداری از اسلام می کنند . اگر از طریق ان درامد کسب میکنند. درست بشو نیستند .اما کسانی که تحت تاثیر تبلیغات به ان رو اورده اند . تاریخ اسلام نه چاپهای حکومتی از برای کسانی که بی طرفند را بخوا نند . مانده به علاقه و همتتان .

      حذف
    4. آقای بازرگان، مردم ایران مجبوربه قبول دین مغولها نشدند،چون مغولها نمی گفتنداگردین ماراقبول نکنید،بایدبمیریدوبچه ها برده شوند
      http://gomnamian.blogspot.co.uk/2011/04/blog-post_03.html

      حذف
  41. پس چرا خود مغولها مسلمان شدن ؟
    حتمابزوربدست مردم شکست خورده مسلمان !!!!!!!!!!!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جوابهای یک جمله ای نوعی تیکه انداختن وسط بحثه و معمولا یا طرف می خواهد بحث را خراب کند یا نیاز به توضیح شخصی دیگر را می خواهد . در متن قبلی من بحثم چیز دیگری بود و شما می گویید چرا مغولها مسلمان شدند . خوب انهایی هم که رفتند چین را فتح کردند از مغولها شدن بودایی و یا رفتند اروپا شدند مسیحی . خوب الان در ایران موجی از مسیحی شدن افراد است . در حالی که حکمش اعدام است .و یا در اسپانیا همه مسلمانان شدند مسیحی . حا لا دلیلی بر حق بودن چیزیست .من در بحث بالا سخن از تعصب می زنم که چشم ها را کور و گوشها را کر می کند و فقط طرف صدای خود را می شنود.ایراداتی در کتا بهای دینی است که نشان از غلط بودنش دارد .و باید حذف شودو حتی گا ها کل ان مذهب از لحاظ عقایدش مغایر با زندگی و تمدن و یا سلوک است و نباید قانون از انها استناد شود . باید قوانین بر اساس منطق و علم باشد . و ان به مرور بدست می اید در طول زمان قانونی با شرایط نخواند حذف می شود .خیلی ها هستندیک چیزی را پیش خود نگاه می دارند و می گویند برایم شانس می اورد . ان چیز دین و خدای ان شخص است. خوب ان عقیده طرف است ومغزش انطوری جواب می دهد . حالا این شخص بیاید بگوید همه باید این را بپرستند . ان شخص می خواهد از طریق نظر باطل خود . قدرت +ثروت کسب کند .

      حذف
  42. شما با بی انصافي تمام تمدن اسلامي رو که تمام دنيا بهش اذعان دارن (با مقايسه اون با مغول ها )منکر ميشي
    از طرفي پيامبر را با چنگيز مقايسه ميکني که نهايت بي انصافي و غرض ورزیه
    در سايه اسلام علم رشد شگرفتي کرد و اروپاييان با ترجمه متون عربي از تاريکي قرون وسطي در آمدند(به اذعان خود غربي ها)
    مغول ها قومي ويرانگر بودند که دنيا را به آتش کشيدند و جز ويراني از آنها نماند
    چنگيز وقتي نيشابور را گرفت حتي سگ ها و گربه ها راکشت
    پيامبر وقتي مکه فتح کرد (باوجود رنجهايي که از مکيان ) ديده بود همه را بخشيد (حتي سران مکه)
    واقعا اين مقايسه شما نمونه کامل حرف مفت و چرند بود

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مکه محل تولد پیغمبر بود و فا میل و قوم و خویشش انجا بود . ابو سفیان و اینها فامیلش بودند . هر کسی کسو کارش را نمی یاد بکشه و واسه روز مبادا نگه می داره . دیوانه این کار را نمی کند تا چه برسه به محمد باهوش .هیچ جای دیگر نیست در تاریخ اسلام که بغیر از کشتار قبول سلطه مکیان را کرده با شند . موسی هم از نیل گذشت با کشتارزمین گرفت .داستان صلیبیونم(عیسویون ) که همه می دانند راجب جنایاتشان و جنگهایی که پاپ ها راه انداختند واسه زمین . مغولها هم مثل اسکندر ومحمد و مو سی و بقیه.شمشیر راه را باز می کرد نه قصه و حدیث و خیالات.مکیان هم دیدند همه چیز مثل سا بقه و تازه میشه مکه مرکز و نه به مالشون و نه به زندگیشون کسی دست میزنه شدند مسلمان.اسم بیمه اشان عوض شد اما بازم همه چیزشون بیمه بود . چنگیز هم برای کشور گشایی مغولها را با هم متحد کرد بعد شروع کرد .ساده است 2 +2=4

      حذف
    2. إن شاء الله به زودی امام مهدی میاد و تک تک دین ستیز ها را سر جاشون می نشونه.
      آره که دروغگوهای کور دل باید بترسن ؛
      همون هایی که با وجود دانستن حقیقت اون رو کتمان کرده و باطل جلوه دادن و از این طریق مانع پیوستن مردم به دین خدا شدن.مطمئن باشید که تو دنیا جایی نخواهند داشت.بنابراین خوب از این چند روز استفاده کنید که به زودی...

      حذف
    3. حاج توحید : بحث و کشاندی به جادو و جمبل و نفرین و اینا . گیر کردی زدی به خاکی . چشم نادان را فقط یک چیز بینا کند : خاک گور

      حذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.