سه‌شنبه، خرداد ۳۰، ۱۳۹۱

امام نقی: «نسبت عباس کارگر جاوید به امام خامنه ای، همانند نسبت ابولاشی است به من!»

امام نقی: «نسبت عباس کارگر جاوید به  امام خامنه ای، همانند نسبت ابولاشی است به من!»
------------
سیره النقی، نوشته ابن قنبل، فصل اهمیت ابولاشی و عباس کارگر جاوید (قاتل ندا آقا سلطان)


توضیح: 
ابولاشی، رفیق گرمابه و گلستان امام نقی بوده است که خدمات مهمی در حفظ اسلام انجام داده اند. 
عباس کارگر جاوید نیز بسیجی  متهم به قتل ندا آقا سلطان است، آرش حجازی او را در محل حادثه دیده بود که می گفته نمی خواسته ندا را بکشد. 





نوشته های چند روز گذشته من: 






نوشته های مرتبط: 


۴ نظر:

  1. n
    سلام گمنامیان
    اول باید اعتقادت به ازادی بیان را تحسین کنم
    با تمام دروغهایی که من نسبت به تو نوشتم تو نظرات منو منتشر کردی آنهم مستقیما
    هر چند بعدا حذف کردی
    ولی این را حق تو میدانم
    چون من با آبرو واعتبار تو بازی کردم
    اعتباری که شاید سالها برای آن زحمت کشیده باشی
    منم در تهمت زدن به تو قصدم این بود که این را به تو نشان بدم که در وبلاگت جانب انصاف را بگیری
    و این را بدانی که آزادی بیان مطلق نیست اگر کسی بدون دلیل بر کسی اتهامی را وارد کند نباید به بهانه آزادی بیان حق داشته باشد که هر تهمتی را به دیگران بچسباند
    از تمسخر دیگران هم هیچوقت احساس لذت نکن به خصوص وقتی انسانی یا گروهی در شرایط سختی هستن
    چون همانطور که تو اعتبارت را حاصل سالها تلاش میدانی دیگران هم اعتبار خود را بی زحمت بدست نیاوردن چه بسا آن را با خونهایی بسیار بدست آورده باشن که تو آن را بدون دلیل زیر سوال ببری حاصل سالها فداکاری انسانهایی را با تمسخر به راحتی لگد مال کنی
    البته منظورم افرادی مثل ابراهیم نبوی نیست چون حداقل در این یک مورد با شما هم عقیده هستم
    هر چند از لحاظ فکری با تو زمین تا اسمان فرق میکنم حتی بسیاری از نوشته هایت راخصوصا در مورد مسائل مذهبی توهین به خودم و اعتقاداتم میدانم ولی شرافت و انسانیت تو را قابل تحسین میدانم که کمتر انسانی از ان برخور داره
    ولی یک اشتباه داشتی
    اینکه اصولت را زیر پا گذاشتی کامنتهای منو حذف کردی
    هر چقدر هم که تهمت داشت اگر پاسخ میگفتی بهتر بود تا اینکه صورت مسئله را پاک کنی
    اینو بدان که هیچ فکر و اعتقادی از بین نمیره مگر زمانی که اصول خودش را زیر پا بگذاره
    نمیدانم قضاوت تو در مورد من چیه ولی حاضرم هر سوالی که داشته باشی را جواب بدم

    پاسخحذف
  2. ببین گمنامیان اولا من (یه آدم خسته) هستم که دیروز کامنت داده بودم و میخواستم خودمو خلاص کنم.
    چرا کامنت منو پاک کردی خدا شاهده الان به قدری ناراحتم که حاضرم هر اقدامی بر ضد تو انجام بدم
    اگه این جا آزادی بیان نیست رسما اعلام کن تا دیگه من و امثال من به این وبلاگ درپیتی سر نزنیم

    پاسخحذف
  3. مادر amirreader و ‏kishi‏ رو خر گایید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. amirreader ، همون بالاکون 17 است که دشمن اصلی گمنامیان و دوستاش لست

      amirreader را باندگمنامیان دودزه بدجوری رسوا کردمد به طوریکه یحیی نژاد او را تا مدتها اورا مغلق کرده بود

      اطلاعات کاربرها رو هم جمع آوری و میفروخت

      حذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.